BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Jacuzzi-avontuur 2

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 november 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Video: Jacuzzi-avontuur 2

Joyce weet niet meer van ophouden, terwijl ze in de jacuzzi zit met de twee Marco's. Om de mannen voor haar te laten kiezen, gaat ze erg ver... Zo lijkt ze het topje van haar bikini constant te verliezen en belooft ze kale Marco een hete nacht, als hij naast haar in bed kruipt!

Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 20:21   quote  deeplink  
mensen dit is joyce
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 02 november 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Is dit nou "De Hoer" die het Spel nodig had? zo makkelijk je persoonlijke lichaamsdelen in de strijd werpen is niet eerder voorgekomen dan Gaby's optreden in DGK.. en volgen mij is ze nog bezopen ook..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 03 november 2008 - 18:40   quote  deeplink  
Joyce heeft zich alles behalve lady-like gedragen maar om haar een Hoer te noemen gaat wel erg ver.
brahim
 brahim - maandag 03 november 2008 - 20:15   quote  deeplink  
jaja ze vliegt van hop naar her in dat bad maar t heeft haar vruchten niet afgeworpen werkelijk een goedkoop aanbiedingkje die al uitgebubbeld is hahaha
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 03 november 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2008 - 18:40 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Joyce heeft zich alles behalve lady-like gedragen maar om haar een Hoer te noemen gaat wel erg ver.
Mij niet, daar heb ik geen enke moeite mee. Deze Mevrouw heeft aangegeven met élk gat open te staan, en met deze gave heeft ze zich aangeboden in het Spel en de hoop dan ook dáármee het Spel te winnen ( Sex voor geld dus) Hoe noemde we dergelijke "Dames" ook alweer?
Belinea
 Belinea - maandag 03 november 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2008 - 22:39 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Mij niet, daar heb ik geen enke moeite mee. Deze Mevrouw heeft aangegeven met élk gat open te staan, en met deze gave heeft ze zich aangeboden in het Spel en de hoop dan ook dáármee het Spel te winnen ( Sex voor geld dus) Hoe noemde we dergelijke "Dames" ook alweer?
Ja zo kan je het ook bekijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Jacuzzi-avontuur 2









0.0051591