BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Dennis - 22 jaar uit Gouda

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:57 schreef Belinea het volgende:

[..]

Boudewijn had ook een berichtje weggehaald van Maaike die vertelde dat Marco (blonde) eruit lag, normaal doet hij dat niet, dus je kan goed zien dat hij voor de marco's is.

Goede avond trouwens Pauline, ik had al gelezen dat je een fijne vakantie hebt gehad, weer van harte welkom.
ik heb geen bericht weggehaald hoor!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:30 schreef pauline het volgende:

[..]

ja dit is nu de echte boudewijn!
Hij die altijd zegt....feiten!!!feiten!!!!feiten!!!!
En dan ook nog slet noemen???
Eerst feiten boudewijn,,, dan pas oordelen!!
Je hebt niets gezien, alleen dekens die bewegen.
Feiten Feiten
Feit is dat ik haar een slet vind! De definitie van een slet kan voor ieder verschillend zijn.

Eerst een grote mond dat Marco haar dumpt voor iemand anders en hoe hij dat toch kan doen en hoe ze voor schut staat etc. etc. maar wel zodra haar type de villa in komt helemaal hoteldebotel doen en binnen een paar dagen met die persoon tongen en wellicht meer en dat helemaal ok vinden?
beetje vreemd....

waarbij ik ook nog durf te beweren dat Marco het voornamelijk voor het spel doet en Kelly puur op gevoel voor die nieuwe jongen gaat.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:57 schreef Belinea het volgende:

[..]

Boudewijn had ook een berichtje weggehaald van Maaike die vertelde dat Marco (blonde) eruit lag, normaal doet hij dat niet, dus je kan goed zien dat hij voor de marco's is.

Goede avond trouwens Pauline, ik had al gelezen dat je een fijne vakantie hebt gehad, weer van harte welkom.
zie hier het bewijs, speciaal voor Pauline :)

quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 15:54 schreef Maaike het volgende:

[..]

Ik moet je helaas teleurstellen maar 1 ding is zeker en dat is dat Marco kuif thuis zit!!

Andere Marco is nog niets over uit gelekt, dus die zit er waarschijnlijk nog in..
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:03 schreef amy het volgende:
Ze lijken trouwens allemaal een stuk dikker geworden vergeleken met het begin, of ligt het aan mij? Je hoort Marco wel over Ribas zn dikke kop, maar volgens mij kan hij zijn tenen ook steeds minder makkelijk zien.
hahaha, misschien teweinig beweging, dan is sex toch de uitkomst!!!!!!!!!
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:35 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

dan moet je toch ff goed kijken paul want je ziet duidelijk dat ze met dr benen wijd ligt en hij ertussen het dekbed laat dat heel goed zien. je ziet hem duidelijk pompen en nee ze heeft geen lekke band.
oooh je bedoelt dat de bewegingen onder de dekens van kelly net zo'n vaststaand feit is zoals het een vaststaand feit was dat brian amanda onder de dekens sloeg??
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 09:24 schreef pauline het volgende:

[..]

oooh je bedoelt dat de bewegingen onder de dekens van kelly net zo'n vaststaand feit is zoals het een vaststaand feit was dat brian amanda onder de dekens sloeg??
ik zou het niet weten, heb de kooi nooit gezien!!!!! Maar sloeg ie haar onder de dekens?????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 06 november 2008 - 09:58   quote  deeplink  
Daar gaan we weer.
Niemand weet wat er onder de dekens is gebeurd. Ik niet, Pauline niet, niemand niet.
Alleen Brian en Amanda weten wat er gebeurd is en wie van die twee de waarheid spreekt weten wij ook niet en zullen daar nooit achter komen vrees ik.

Maar, dit is een CBML forum. Als Pauline zo graag over DGK wil discussiëren, kan ze lekker daar DGK gedeelte gaan.

Let op! Pauline heeft hier nu de toon gezet nou wil ik vanavond niet horen dat we hard en oneerlijk zijn naar Pauline.
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 09:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Daar gaan we weer.
Niemand weet wat er onder de dekens is gebeurd. Ik niet, Pauline niet, niemand niet.
Alleen Brian en Amanda weten wat er gebeurd is en wie van die twee de waarheid spreekt weten wij ook niet en zullen daar nooit achter komen vrees ik.

Maar, dit is een CBML forum. Als Pauline zo graag over DGK wil discussiëren, kan ze lekker daar DGK gedeelte gaan.

Let op! Pauline heeft hier nu de toon gezet nou wil ik vanavond niet horen dat we hard en oneerlijk zijn naar Pauline.
1 ding, we hoorde tijdens de video wel duidelijk klappen, dus dan kan je mij niet vertellen dat hij Amanda een aai over haar bol gaf.
We hebben geen bewijzen dat is zo, maar aan het geluid te horen, waren het wel degelijk flinke klappen/tikken (hoe je het ook wilt noemen).
Maar nu gaan we weer verder over CBML.(ik moest het even kwijt Mrs.B)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Belinea --
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 09:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Daar gaan we weer.
Niemand weet wat er onder de dekens is gebeurd. Ik niet, Pauline niet, niemand niet.
Alleen Brian en Amanda weten wat er gebeurd is en wie van die twee de waarheid spreekt weten wij ook niet en zullen daar nooit achter komen vrees ik.

Maar, dit is een CBML forum. Als Pauline zo graag over DGK wil discussiëren, kan ze lekker daar DGK gedeelte gaan.

Let op! Pauline heeft hier nu de toon gezet nou wil ik vanavond niet horen dat we hard en oneerlijk zijn naar Pauline.
Ik wil het hier niet hebben over dgk, echter wil ik een vergelijk trekken met de gebeurtenissen.
Nu kelly iets onder de dekens doet is ze in de ogen van veel hier een slet etc.
Toen brian iets onder de dekens deed was het niets!.
Heeft dus niets te maken met de personen echter wel over de inhoud.
En?? welke toon heb ik gezet? Ben jij iemand die daar over gaat? Krijg je hier soms verblijfspunten? Sta jij hoog op de lijst?
Komkom mrs.B.. En als jij behoefte hebt om mij hard en oneerlijk aan te vallen dan moet je dat doen, kan mij prima verweren.
Maar je gaat weer op de persoonlijke toer!
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 09:32 schreef Tjonge het volgende:

[..]

ik zou het niet weten, heb de kooi nooit gezien!!!!! Maar sloeg ie haar onder de dekens?????
zeer sterke vermoedens!
Kan niet zeggen dat het zo is ( feitelijk) maar het is net als met kelly,, het is redelijk aannemelijk
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Ik vind Kelly een straatmadelief. ze vond hem leuk, hij pakte haar op haar mondje en het was gebeurd. glaasje op. van wat ik zag. gingen ze helemaal in elkaar op. Nou Kelly je bent veel leuker zo.Pakken wat je pakken kan, genieten. je weet nooit wanneer het over is.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 10:45   quote  deeplink  
Mrs.B@headline
stuur prive bericht Mrs.B@headline - maandag 15 september 2008 - 20:21 quote deeplink

Joost begint Huub trekjes te tonen.
Misschien is Huub wel zijn grote voorbeeld.
Hopelijk vergeet hij niet hoe het voor Huub is geëindigd.

Dit is nu een stukje van mrs B in de topic van joost!!!
En dan mij verwijten dat ik hier over dgk post!
Let the game begin!
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 10:40 schreef Izz@headliner het volgende:
Ik vind Kelly een straatmadelief. ze vond hem leuk, hij pakte haar op haar mondje en het was gebeurd. glaasje op. van wat ik zag. gingen ze helemaal in elkaar op. Nou Kelly je bent veel leuker zo.Pakken wat je pakken kan, genieten. je weet nooit wanneer het over is.
Ik vraag me ook echt af wat er verkeerd aan dit plaatje is, als ik nu naar kelly kijk zie ik een leuke spontane meid, wat een verschil met een aantal weken terug toen ze finaal in de boot genomen werd, laat ze lekker happy zijn, nu is het een lachebek ipv een jankert en doet ze het weer niet goed......!
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 10:49 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik vraag me ook echt af wat er verkeerd aan dit plaatje is, als ik nu naar kelly kijk zie ik een leuke spontane meid, wat een verschil met een aantal weken terug toen ze finaal in de boot genomen werd, laat ze lekker happy zijn, nu is het een lachebek ipv een jankert en doet ze het weer niet goed......!
Ik vind er niets verkeerd aan..
Boudewijn schijnt een marco fan te zijn, en oordeelt over kelly omdat ze marco ( tot nu toe) laat vallen. en dan is ze plots een slet, terwijl boudewijn ook nog beweert dat marco het allemaal voor het spel doet en kelly voor haar gevoel ( denk dat boudewijn liefde bedoelt?)
Ja dan begrijp ik het ook niet meer!
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 10:49 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik vraag me ook echt af wat er verkeerd aan dit plaatje is, als ik nu naar kelly kijk zie ik een leuke spontane meid, wat een verschil met een aantal weken terug toen ze finaal in de boot genomen werd, laat ze lekker happy zijn, nu is het een lachebek ipv een jankert en doet ze het weer niet goed......!
En zo is het maar net, ieder doet zijn eigen ding, het is toch een spel, het is ook nooit goed, eerst is ze een jankert, nu dat ze pas echt voor het spel gaat is ze een slet, ik weet het echt niet meer wat de mens nou in godsnaam van dit spel verwachten.
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 10:54 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik vind er niets verkeerd aan..
Boudewijn schijnt een marco fan te zijn, en oordeelt over kelly omdat ze marco ( tot nu toe) laat vallen. en dan is ze plots een slet, terwijl boudewijn ook nog beweert dat marco het allemaal voor het spel doet en kelly voor haar gevoel ( denk dat boudewijn liefde bedoelt?)
Ja dan begrijp ik het ook niet meer!

ok....hier mijn menig!
Dus boudewijn is voor mannen die een vrouw inpakken, zorgen dat ze gek op hun worden, sex hebben met een vrouw die wel degelijk gevoelens heeft, dus eigenlijk gewoon misbruik maken van een vrouw voor het spel!!!
Hoop zo dat kelly ze alle twee flink naait (niet letterlijk) en dat ze de finale met dennis doorloopt en winnen, dennis zorgt er wel voor dat kelly zich weer happy voelt, pluim voor dennis en M&M's mogen wat mij betreft thuis eens nadenken hoe ze beter met vrouwen om hadden moeten gaan......
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 11:01 schreef Tjonge het volgende:

[..]

ok....hier mijn menig!
Dus boudewijn is voor mannen die een vrouw inpakken, zorgen dat ze gek op hun worden, sex hebben met een vrouw die wel degelijk gevoelens heeft, dus eigenlijk gewoon misbruik maken van een vrouw voor het spel!!!
Hoop zo dat kelly ze alle twee flink naait (niet letterlijk) en dat ze de finale met dennis doorloopt en winnen, dennis zorgt er wel voor dat kelly zich weer happy voelt, pluim voor dennis en M&M's mogen wat mij betreft thuis eens nadenken hoe ze beter met vrouwen om hadden moeten gaan......
Tja tjonge, maar zoals gewoonlijk, vergoelijken ze allebei, HET IS EEN SPEL.

Echter zodra een meisje het spel speelt, is ze een beroerde je weet wel.
zo vond ik Joyce ook veel te grof. maar wie ben ik.
oh ja Izz, had ff een ID crisis, hahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 10:54 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik vind er niets verkeerd aan..
Boudewijn schijnt een marco fan te zijn, en oordeelt over kelly omdat ze marco ( tot nu toe) laat vallen. en dan is ze plots een slet, terwijl boudewijn ook nog beweert dat marco het allemaal voor het spel doet en kelly voor haar gevoel ( denk dat boudewijn liefde bedoelt?)
Ja dan begrijp ik het ook niet meer!
Ik ben Marco&Marco fan, da's iets anders dan Marco fan. Hoe de ene Marco zonder de andere Marco is weet ik nog niet dus dat wacht ik maar af...

Misschien wordt ik wel Dennis fan mochten alle marco's er voor Ribas uitgaan maar voorlopig gun ik zelfs Ribas meer de overwinning dan Dennis simpelweg omdat hij (en de andere Marco's) er al maanden in zitten. Dat zou hetzelfde geweest zijn als een gastspeler de DGK gewonnen zou hebben.

En inderdaad is Kelly een slet, omdat ze eerst jankt hoe oneerlijk Marco haar heeft behandeld en blah blah en dat ze nooit (NOOIT! dus) zelf mensen zo zou behandelen (dus ze zou NOOIT liegen, afspraken ALTIJD nakomen) maar bij de eerste de beste gast die ze qua uiterlijk aantrekkelijk vind is ze alles vergeten (zie de aflevering van gister waarin ze keihard tegen Marco liegt over wel/geen gemaakte afspraak met Dennis). En ze zou ook NOOIT zomaar met iemand zoenen of in bed belanden maar ook dat is ze na een paar dagen al 'vergeten'. Dat maakt haar voor mij dus een slet ja!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 11:01 schreef Tjonge het volgende:

ok....hier mijn menig!
Dus boudewijn is voor mannen die een vrouw inpakken, zorgen dat ze gek op hun worden, sex hebben met een vrouw die wel degelijk gevoelens heeft, dus eigenlijk gewoon misbruik maken van een vrouw voor het spel!!!
Fout!
Ik ben voor iemand de het spel goed speelt (+ mogelijke andere kenmerken die mij aanspreken in een persoon) maar de Marco's hebben vanaf dag 1 aangegeven dat ze ALLES zouden doen om het geld te pakken en hebben dat openlijk uitgesproken. Dat was en is hun basisregel.
Kelly daarentegen heeft dat niet gedaan en kon tijdens haar jankbuien niet geloven dat Marco zo hard kon zijn en zelf zou ze NOOIT dat doen.

Maar nu ineens wel omdat er een leuke jongen inkomt die wel intresse toont in haar? Hoewel 'gebuiken' waarschijnlijk een betere benaming is. Dan mag ze van mij volgende week keihard naar huis gestuurd worden en ben je in mijn ogen totaal ongeloofwaardig!
spiegeltje
 spiegeltje - donderdag 06 november 2008 - 13:52   quote  deeplink  
quote Kelly over voormalig bewoonster Joyce:"Als die een time-out geeft hè, dan spreid ze d'r benen,dan gaat ze gelijk neuken"...wat overigens niet gebeurde, maar er loopt daar in de villa een ander vrouwtje rond, die daar kennelijk geen moeite mee heeft, wie zou dat nou zijn hè Kelly??
*ziet Kelly met schaamrood op de kaken naar het dichtstbijzijnde klooster vertrekken*
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik ben Marco&Marco fan, da's iets anders dan Marco fan. Hoe de ene Marco zonder de andere Marco is weet ik nog niet dus dat wacht ik maar af...

Misschien wordt ik wel Dennis fan mochten alle marco's er voor Ribas uitgaan maar voorlopig gun ik zelfs Ribas meer de overwinning dan Dennis simpelweg omdat hij (en de andere Marco's) er al maanden in zitten. Dat zou hetzelfde geweest zijn als een gastspeler de DGK gewonnen zou hebben.

En inderdaad is Kelly een slet, omdat ze eerst jankt hoe oneerlijk Marco haar heeft behandeld en blah blah en dat ze nooit (NOOIT! dus) zelf mensen zo zou behandelen (dus ze zou NOOIT liegen, afspraken ALTIJD nakomen) maar bij de eerste de beste gast die ze qua uiterlijk aantrekkelijk vind is ze alles vergeten (zie de aflevering van gister waarin ze keihard tegen Marco liegt over wel/geen gemaakte afspraak met Dennis). En ze zou ook NOOIT zomaar met iemand zoenen of in bed belanden maar ook dat is ze na een paar dagen al 'vergeten'. Dat maakt haar voor mij dus een slet ja!
Boudewijn het is een spel, en maak jij nooit fouten? Tuurlijk wel, als je stront verliefd bent maak jij ook wel eens fouten.
En dat JIJ het de speler gunt die het langst in het spel zit dat mag, maar je weet van te voren dat er van alles gebeuren kan, of je er nou meteen uit ligt of het hele spel er in blijft, dat is de risico die je neemt.
In DGK gingen er ook spelers uit die er het langs in zaten, denk maar aan natasia (die zat er ook vanaf het begin in) en die gunde ik het ook, ook al mocht ik haar niet.
Dus nog 1 keer, HET IS EEN SPEL.
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik ben Marco&Marco fan, da's iets anders dan Marco fan. Hoe de ene Marco zonder de andere Marco is weet ik nog niet dus dat wacht ik maar af...

Misschien wordt ik wel Dennis fan mochten alle marco's er voor Ribas uitgaan maar voorlopig gun ik zelfs Ribas meer de overwinning dan Dennis simpelweg omdat hij (en de andere Marco's) er al maanden in zitten. Dat zou hetzelfde geweest zijn als een gastspeler de DGK gewonnen zou hebben.

En inderdaad is Kelly een slet, omdat ze eerst jankt hoe oneerlijk Marco haar heeft behandeld en blah blah en dat ze nooit (NOOIT! dus) zelf mensen zo zou behandelen (dus ze zou NOOIT liegen, afspraken ALTIJD nakomen) maar bij de eerste de beste gast die ze qua uiterlijk aantrekkelijk vind is ze alles vergeten (zie de aflevering van gister waarin ze keihard tegen Marco liegt over wel/geen gemaakte afspraak met Dennis). En ze zou ook NOOIT zomaar met iemand zoenen of in bed belanden maar ook dat is ze na een paar dagen al 'vergeten'. Dat maakt haar voor mij dus een slet ja!
Kijk Nogmaals de afl van gisteren, kelly zegt duidelijk in het bubbelbad:" heb met jou de zelfde als met mraco...niets (sorry dat ik de juiste woorden niet meer weet, maar kan ff niet terug kijken) Dus ze belooft Blonde marco niets.....totaal niets, en nu komt ze iemand in het spel tegen die haar net zo hard kan in ruilen en marco, vind hem leuk en is ze een slet!!! Dit slaat echt nergens op....kelly is nu de laatste in rij die sex heeft in de villa, en daarmee de stempel slet gekregen, vind dit echt heel krom
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:56 schreef Belinea het volgende:

[..]

Boudewijn het is een spel, en maak jij nooit fouten? Tuurlijk wel, als je stront verliefd bent maak jij ook wel eens fouten.
In zo'n spel mogen geen fouten gemaakt worden, zeker niet zo tegen het einde. Als Kelly dat niet kan is ze in mijn ogen een slechte speler en mag ze van mij niet winnen.

quote:

Dus nog 1 keer, HET IS EEN SPEL.
mar gelukkig mag iedereen er een mening over hebben ;)
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:52 schreef spiegeltje het volgende:
quote Kelly over voormalig bewoonster Joyce:"Als die een time-out geeft hè, dan spreid ze d'r benen,dan gaat ze gelijk neuken"...wat overigens niet gebeurde, maar er loopt daar in de villa een ander vrouwtje rond, die daar kennelijk geen moeite mee heeft, wie zou dat nou zijn hè Kelly??
*ziet Kelly met schaamrood op de kaken naar het dichtstbijzijnde klooster vertrekken*
Wil jij nu kelly en joyce gaan vergelijken????? men wat zijn jullie zielig zeg....joyce had inderdaad met iedereen sex gehad om in het spel te blijven, kelly hoeft dat niet want die heeft nu het voordeel dat ze er iemand uit zet!!!! Kom op mensen, in wat voor een tijd leven we?? Als dit in de echte wereld was geweest was het precies het zelfde gegaan, leuk feestje, drankjes, zoenen en.......sex is nog steeds niet bewezen
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

In zo'n spel mogen geen fouten gemaakt worden, zeker niet zo tegen het einde. Als Kelly dat niet kan is ze in mijn ogen een slechte speler en mag ze van mij niet winnen.

Hier ben ik het 100% met je eens.....maar is ze dan gelijk een slet?????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:59 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kijk Nogmaals de afl van gisteren, kelly zegt duidelijk in het bubbelbad:" heb met jou de zelfde als met mraco...niets (sorry dat ik de juiste woorden niet meer weet, maar kan ff niet terug kijken) Dus ze belooft Blonde marco niets.....totaal niets,
09:30
[....]
Kelly tegen Dennis: "maar ik ben wel benieuwd wat jij in huis hebt"
Marco tegen Kelly: "hebben jullie al iets besproken?"
Kelly tegen Marco: "nee, ik heb niks echt met hem besproken ofzo"

Dat is inderdaad niet liegen over een gemaakte afspraak maar wel degelijk liegen!

quote:

en nu komt ze iemand in het spel tegen die haar net zo hard kan in ruilen en marco, vind hem leuk en is ze een slet!!! Dit slaat echt nergens op....kelly is nu de laatste in rij die sex heeft in de villa, en daarmee de stempel slet gekregen, vind dit echt heel krom
De laatste? Ze had al sex met donkere Marco en nu met Dennis en omdat ze in een jankbui heeft gezegd dat ze dat nooit zou doen en dat haar familie voor schut staat etc, dat maakt haar voor mij een slet
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:02 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100% met je eens.....maar is ze dan gelijk een slet?????
nee, maar of ze mag winnen of niet staat los van (mijn) feit dat ze een slet is. Dat ze een slet is heeft andere redenen (die ik al meerdere malen heb uitgelegd)
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

09:30
[....]
Kelly tegen Dennis: "maar ik ben wel benieuwd wat jij in huis hebt"
Marco tegen Kelly: "hebben jullie al iets besproken?"
Kelly tegen Marco: "nee, ik heb niks echt met hem besproken ofzo"

Dat is inderdaad niet liegen over een gemaakte afspraak maar wel degelijk liegen!

Maar Marco heeft ook nooit gelogen toch, nee, hij was een bedrieger tegenover Kelly en die blonde (weet even niet hoe ze heet) toen zei hij ook dat zij van hem zijn cc kreeg en later niet voor haar ging, ow nee, in het spel mag je geen fouten maken, wie maakt er hier 1 en al fouten, Marco dus.
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee, maar of ze mag winnen of niet staat los van (mijn) feit dat ze een slet is. Dat ze een slet is heeft andere redenen (die ik al meerdere malen heb uitgelegd)
ok, een eindeloze disscusie......denk wat je wilt denken, om het even
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:16 schreef Belinea het volgende:

[..]

Maar Marco heeft ook nooit gelogen toch, nee, hij was een bedrieger tegenover Kelly en die blonde (weet even niet hoe ze heet) toen zei hij ook dat zij van hem zijn cc kreeg en later niet voor haar ging, ow nee, in het spel mag je geen fouten maken, wie maakt er hier 1 en al fouten, Marco dus.
Beter lezen! Ik zeg nergens dat Marco niet liegt, sterker nog.. hij liegt aantoonbaar voor het spel wat z'n goed recht is en wat hij zelf ook zeer duidelijk vanaf het begin heeft aangegeven te zullen gaan doen indien nodig en waardoor vele een hekel aan hem hebben gekregen. Ik noem het gewoon het spel spelen ten koste van alles.

Nu doet Kelly precies hetzelfde met als verschil dat ze eerst zelf zei het NOOIT zo te spelen maar als puntje bij paaltje komt het toch doet. En dat is dan wel gerechtvaardigd door velen? Erg krom hoor!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 14:30   quote  deeplink  
en nu is het afgelopen Kelly is een rancuneuze slet. die er nog van geniet ook. Ik denk namelijk, dat ze uit rancune naar Donkere Mafco zo gehandeld heeft, zo van Kijk maa, Marco Jij had mij, en ik kan iedereen krijgen die ik wil, dus dikke voor jou. ( want zij heeft eerst nog even geprobeerd hem terug te krijgen,door te zeggen dat er nog steeds gevoelens voor hem waren.) Hij ging daar niet op in, dus plukt hij nu de 'zure' vruchten ervan. Als hij slim had geweest had hij gezegd ja Kel ik neem je terug. Samenspelend met Ziba, neem jij ff Danny, dan bij CC ceremonie kiest Ziba Marco. Dennis had haar al niet meer genomen. dus verplicht terug naar Blonde Marco, en volgende week een nieuwe meid voor blonde Marco, Maar helaas ik schrijf CBML niet. hahahaha ( neemt niet weg dat Kelly groot gelijk heeft, die is er ook niet voor het spel, zij wil koste wat het kost iemand die om haar geeft, welke fout vele jonge vrouwen maken, ze verwarren lust met liefde. en zijn dus zo breekbaar als een tlbuis. helaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Beter lezen! Ik zeg nergens dat Marco niet liegt, sterker nog.. hij liegt aantoonbaar voor het spel wat z'n goed recht is en wat hij zelf ook zeer duidelijk vanaf het begin heeft aangegeven te zullen gaan doen indien nodig en waardoor vele een hekel aan hem hebben gekregen. Ik noem het gewoon het spel spelen ten koste van alles.

Nu doet Kelly precies hetzelfde met als verschil dat ze eerst zelf zei het NOOIT zo te spelen maar als puntje bij paaltje komt het toch doet. En dat is dan wel gerechtvaardigd door velen? Erg krom hoor!
Maar dat zeg ik ook niet dat jij niet zegt dat Marco niet liegt, dit was een uitleg voor geen fouten maken in het spel.

Kelly is er even tussenuit geweest, heeft toen na kunnen denken wat zij allemaal fout heeft gedaan, toen ze er weer in kwam heeft ze gezegd dat ze het heel anders gaat aanpakken.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:30 schreef Izz@headliner het volgende:
e nu is het afgelopen Kelly is een rancuneuze slet. die er nog van geniet ook. Ik denk namelijk, dat ze uit rancune naar Donkere Mafco zo gehandeld heeft, zo van Kijk maa, Marco Jij had mij, en ik kan iedereen krijgen die ik wil, dus dikke voor jou. ( want zij heeft eerst nog even geprobeerd hem terug te krijgen,door te zeggen dat er nog steeds gevoelens voor hem waren.) Hij ging daar niet op in, dus plukt hij nu de 'zure' vruchten ervan. Als hij slim had geweest had hij gezegd ja Kel ik neem je terug. Samenspelend met Ziba, neem jij ff Danny, dan bij CC ceremonie kiest Ziba Marco. Dennis had haar al niet meer genomen. dus verplicht terug naar Blonde Marco, en volgende week een nieuwe meid voor blonde Marco, Maar helaas ik schrijf CBML niet. hahahaha
je zou inderdaad een goede scriptschijfster zijn :)
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

je zou inderdaad een goede scriptschijfster zijn :)
Dat zeg ik. hahahha
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:32 schreef Belinea het volgende:

Kelly is er even tussenuit geweest, heeft toen na kunnen denken wat zij allemaal fout heeft gedaan, toen ze er weer in kwam heeft ze gezegd dat ze het heel anders gaat aanpakken.
Ik weet het niet meer precies wat ze gezegd heeft maar ik meen dat ze zei dat ze donkere Marco wilde terugpakken terwijl ze nu alleen blonde Marco ermee pakt. Ook had ze volgens mij net na terugkomst blonde Marco beloofd het spel met hem tot het einde te spelen en puur en alleen voor het spel te gaan maar ook dat heeft ze aan de kant gezet.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Beter lezen! Ik zeg nergens dat Marco niet liegt, sterker nog.. hij liegt aantoonbaar voor het spel wat z'n goed recht is en wat hij zelf ook zeer duidelijk vanaf het begin heeft aangegeven te zullen gaan doen indien nodig en waardoor vele een hekel aan hem hebben gekregen. Ik noem het gewoon het spel spelen ten koste van alles.

Nu doet Kelly precies hetzelfde met als verschil dat ze eerst zelf zei het NOOIT zo te spelen maar als puntje bij paaltje komt het toch doet. En dat is dan wel gerechtvaardigd door velen? Erg krom hoor!
jajajajaja boudewijn prachtig gesproken..
Jij die altijd komt met Huub is een leugenaar ( feitelijk)!!!
Ja idd huub vertelde leugens !!! OOK omwille van het spel!
Je bent bijna niet meer te volgen voor je aanhangers!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:42 schreef pauline het volgende:

[..]

jajajajaja boudewijn prachtig gesproken..
Jij die altijd komt met Huub is een leugenaar ( feitelijk)!!!
Ja idd huub vertelde leugens !!! OOK omwille van het spel!
Je bent bijna niet meer te volgen voor je aanhangers!
(Heb je een Huub obsessie ofzo?)

Ook hier een duidelijk verschil!
Huub zei ook altijd dat hij 100% eerlijk was (want zonder leugens kun je het spel het beste spelen) maar daar ging hij ook maar halfslachtig mee om. Daarnaast vertelde hij vele leugens die niets (meer) met het spel te maken had! (zie obsessie voor Lieke nadat ze uit het spel was gegaan)
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer precies wat ze gezegd heeft maar ik meen dat ze zei dat ze donkere Marco wilde terugpakken terwijl ze nu alleen blonde Marco ermee pakt. Ook had ze volgens mij net na terugkomst blonde Marco beloofd het spel met hem tot het einde te spelen en puur en alleen voor het spel te gaan maar ook dat heeft ze aan de kant gezet.
Dat hebben er zoveel gezegd dat ze tot het einde met elkaar willen spelen, dat doe je om erin te komen of te blijven, totdat er een betere/lekkere speler/ster binnen komt lopen, dan is de gedachtegang in ene veranderd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 14:52   quote  deeplink  
Boudewijn is voor mij prima te volgen, er worden alleen dingen door elkaar gehaald. of verkeerd geinterpreteerd. Als ik iemand hier op het forum een snol noemt wil dit niet zeggen at deze een snol is, maar ik noem haar zo, om uitdrukking te geven aan mijn ongenoegen van dat moment. ik had in dit voorbeeld ook een trut of een bitch of een klootzak kunnen zeggen. zoals Boudewijn Kelly nu een slet noemt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:49 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat hebben er zoveel gezegd dat ze tot het einde met elkaar willen spelen, dat doe je om erin te komen of te blijven, totdat er een betere/lekkere speler/ster binnen komt lopen, dan is de gedachtegang in ene veranderd.
Kolere, Berlijnse muur weg gehaald en voor je hoofd neer gezet? hj heeft nu al 6 x geprobeerd uit te leggen, dat HIj haar hypocriet vind en daarom een slet noemt.
Zij Kelly dus.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:52 schreef Izz@headliner het volgende:
Boudewijn is voor mij primaa te volgen, er worden alleen dingen door elkaar gehaald. of verkeerd geinterpreteerd. Als ik iemand hier op het forum een snol noemt wil dit niet zeggen at deze een snol is, maar ik noem haar zo, om uitdrukking te geven aan mijn ongenoegen van dat moment. ik had in dit voorbeeld ook een trut of een bitch of een klootzak kunnen zeggen. zoals Boudewijn Kelly nu een slet noemt.
onee izz echt niet! boudewijn noemt haar een slet omdat hij haar een slet vind! Niet als scheldwoord maar als een oprechte mening
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:54 schreef pauline het volgende:

[..]

onee izz echt niet! boudewijn noemt haar een slet omdat hij haar een slet vind! Niet als scheldwoord maar als een oprechte mening
Luister nu even schoonheid. Even loslaten wat anderen zeggen nu, inclusief ik zelf. BOUDEWIJN stond het tegen. dat Kelly vertelde : 'ALs Marco eerlijk was geweest had ik nooit binnen 3 weken seks met hem gehad. dat doe ik niet zomaar', aan Yasmine. Nu deed ze dat in 48 uur. nu maakt de handeling haar geen slet. maar het tegenstrijdige. pfffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:54 schreef pauline het volgende:

[..]

onee izz echt niet! boudewijn noemt haar een slet omdat hij haar een slet vind! Niet als scheldwoord maar als een oprechte mening
jij zegt jezelf een slet te vinden? Wat houdt de betekenis slet voor jou in?
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:53 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Kolere, Berlijnse muur weg gehaald en voor je hoofd neer gezet? hj heeft nu al 6 x geprobeerd uit te leggen, dat HIj haar hypocriet vind en daarom een slet noemt.
Zij Kelly dus.
Het komt misschien door dat ik het anders zie, ieder heeft zijn eigen mening/denken, ik ben jammer genoeg maar een burger trutje, misschien dat ik het daarom niet begrijp!!
Maar vele reageren zoals ik reageer op het woord SLET.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

jij zegt jezelf een slet te vinden? Wat houdt de betekenis slet voor jou in?
in mijn eigen woorden: ik vind iemand een slet die zeer brede sexuele activiteiten ontplooit.
Dus iemand die snel tot zeer snel met iemand het bed deelt geen slet.
een persoon die met meerdere personen binnen afzienbare tijd het bed deelt kan je bestempelen alszijnde slet.
let wel, dit is alleen een mening, geen feit

en aan de uitdrukking "afzienbare"kan ik geen tijdsaanduiding bij geven. Voor de één zal het een week zijn voor de ander een dag

Ik verdien dus het predikaat slet daar ik het wel heb gedaan met meerdere personen op 1 dag of zelfs tegelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door pauline --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 15:03 schreef pauline het volgende:
...
Ik verdien dus het predikaat slet daar ik het wel heb gedaan met meerdere personen op 1 dag of zelfs tegelijk
nu alleen nog je bikinifoto's zoals je beloofd had :)
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 15:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nu alleen nog je bikinifoto's zoals je beloofd had :)
Jaja beloftes na komen Pauline.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 15:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nu alleen nog je bikinifoto's zoals je beloofd had :)
ik zal vanavond de camera leeghalen en kijken wat geschikt is voor hier
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 15:19 schreef pauline het volgende:

[..]

ik zal vanavond de camera leeghalen en kijken wat geschikt is voor hier
ik kan wel een prive groepje voor je aanmaken haha!
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 15:26   quote  deeplink  
jaja en een ieder beetje op mijn foto's geilen en paulientje krijgt niets

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Dennis - 22 jaar uit Gouda









0.0078198