BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Dennis

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 november 2008 - 21:16   quote  deeplink  
Video: Interview Dennis

Dennis is de tweede nieuwe vrijgezel. Kelly is één van de meiden die al meteen helemaal gek op hem is. Maar hoe dacht hij zelf van te voren over de mensen in de Villa? Bekijk hier het interview!

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 03 november 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Tss.. de moeite zeg.. 't is al bijna afgelopen! Al dit jochie zou winnen hebben al die 2 vorige maanden voor de rest geen moer nut gehad.. het wordt werkelijke stierlijk vervelend, nu weer omgeschakeld naar extra jochie en wát voor een! weer bekakt zelfingenomen typje..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 03 november 2008 - 22:19   quote  deeplink  
hoop dat kelly voor hem gaat
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 03 november 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2008 - 22:19 schreef Moha R. de Vries het volgende:
hoop dat kelly voor hem gaat
Het zal Kelly een rotzorg zijn, ze weet nu al dat ze er geen flikker voor hoeft te doen..haar herintrede gaf al aan dat ze via een zwaar valsspelende Regie blijkbaar goeie vrindjes buiten de villa heeft en aldus als winnaar gepushed word.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 03 november 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2008 - 22:29 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Het zal Kelly een rotzorg zijn, ze weet nu al dat ze er geen flikker voor hoeft te doen..haar herintrede gaf al aan dat ze via een zwaar valsspelende Regie blijkbaar goeie vrindjes buiten de villa heeft en aldus als winnaar gepushed word.
ik denk niet dat kelly de eindstreep haalt hoor
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 03 november 2008 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2008 - 22:36 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik denk niet dat kelly de eindstreep haalt hoor
Ik denk 't ook niet! De laatste week zal er ongetwijfeld een aantal fikse wijzigingen in het bewonersbestand optreden, waarvan de "winnaars" ongetwijfeld zeer goeden bekenden/vrindjes zullen zijn uit het "Neven&Nichten-circuit" van het Media-circus opdat de prijzenpoen wél "In de Familie" blijft dan wel in zijn geheel NIET uitgekeerd hoeft te worden, Molletjes en Westerlootjes kennende..
Maaike
 Maaike - maandag 03 november 2008 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2008 - 22:36 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik denk niet dat kelly de eindstreep haalt hoor
Het schijnt zo te zijn dat de twee Marco's de finale gaan spelen..
Of dat zonder Kelly zal zijn, ik denk het niet!!

Ach, we zullen zien..
Tuintje
 Tuintje - dinsdag 04 november 2008 - 08:42   quote  deeplink  
Zo is het, we zullen zien.
Ik geef die nieuwe jongens op dit moment een goeie kans van slagen gezien de hysterie die is losgebroken bij Kally en Ziba maar de regie zal ongetwijfeld weer zwarte Pieten gaan uitspelen.
Ik vind dat de Marco's niet zomaar door die twee barbiepop-mannetjes uit het huis gezet mogen worden maar in dit spel is niks zeker, behalve dat er steeds unfaire truuks worden uitgehaald door "hogerhand".
Zo blijf ik het volledig fout vinden dat Kally er weer in gestopt is, zij was eruit gespeeld!
Ricardo
 Ricardo - dinsdag 04 november 2008 - 09:01   quote  deeplink  
nieuwe bezems vegen schoon.

tzal op termijn ook maar gewoon een klootzak zijn net als alle andere mannen in het spel....toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Dennis









0.0071420