BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Om weer meer aanzien te krijgen moet er snel een nieuw stadion komen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - dinsdag 04 november 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Als feyenoord weer mee wil gaan doen
Moet het zo snel als mogelijk een eigen stadion krijgen.
Uit die inkomsten moeten betere spelers naar Rotterdam gehaald kunnen worden.
Ze betalen zich blauw aan de huur(zo'n slordige 7 miljoen) en halen verder geen geld uit andere resettes.

Het voordeel voor Feyenoord is;

Alle inkomsten die uit het stadion worden gehaald gaan naar feyenoord

Ze moeten ook kijken of het mogelijk is om een eigen orde dienst te krijgen want dat kost per wedstrijd ook genoeg

Ik ben van mening dat het stadion er zo snel mogelijk moet komen zodat we weer een toekomst hebben
cj
 cj - dinsdag 04 november 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 20:09 schreef Ronald W het volgende:
Als feyenoord weer mee wil gaan doen
Moet het zo snel als mogelijk een eigen stadion krijgen.
Uit die inkomsten moeten betere spelers naar Rotterdam gehaald kunnen worden.
Ze betalen zich blauw aan de huur(zo'n slordige 7 miljoen) en halen verder geen geld uit andere resettes.

Het voordeel voor Feyenoord is;

Alle inkomsten die uit het stadion worden gehaald gaan naar feyenoord

Ze moeten ook kijken of het mogelijk is om een eigen orde dienst te krijgen want dat kost per wedstrijd ook genoeg

Ik ben van mening dat het stadion er zo snel mogelijk moet komen zodat we weer een toekomst hebben
Je hebt groot gelijk maar!

Hoe zou jij het dan doen?
Financieel comercieel ect...
Hoe zou jij het dan weten te regelen met meer
sponsers ect...

Het is gewoon een heel lastig packet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door cj --
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 04 november 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Een nieuw stadion kost miljoenen, hoe wil je dat financieren? De club heeft nu al geen geld.

Lijkt mij dat het belangrijkste is dat er openheid van zaken wordt gegeven, zodat eventuele sponsors zien dat er geen lijken meer uit kasten kunnen komen, zoals laatst met de belastingdienst. Zo krijgt het bedrijfsleven ook weer meer vertrouwen in onze club en willen ze misschien wel investeren. Het blijft raar dat de grootste havenstad van de wereld niet meer geldt in de mooiste club van de wereld wil stoppen.

Ook zou men eventueel het stadion open kunnen stellen tegen betaling van zeg 5 euro als de club uit speelt, zodat fans in het stadion op grote schermen het elftal kunnen zien voetballen, in de eredevisie of in europa. Op die manier krijg je elke week geld binnen. Tijd voor een haalbaarheidsonderzoek lijkt me.

Als de club dan (weer) gezond is zonder de talenten te moeten verkopen kan je als club zijnde altijd een nieuw stadion laten bouwen.

Meer geld = meer succes = meer vertrouwen = meer sponsorinkomsten => nieuw stadion.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 04 november 2008 - 20:34   quote  deeplink  
Niet nodig. Met de Kuip heb je aanzien genoeg en je moet aanzien door het voetbal hebben en niet door je stadion!! Krijgen de kuip merendeels niet eens helemaal uitverkocht.
cj
 cj - dinsdag 04 november 2008 - 20:34   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/2577745/Welke_Kuip_is_uw_favoriet.html
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 november 2008 - 21:49   quote  deeplink  
is sinds de jaren dertig van de vorige eeuw het mooiste stadion van nederland. En we krijgen het nu al niet vol. Vind dat het huidige bestuur daar wel heel erg op focust als oplossing van de huidige crisis bij Feyenoord.
cj
 cj - dinsdag 04 november 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:
is sinds de jaren dertig van de vorige eeuw het mooiste stadion van nederland. En we krijgen het nu al niet vol. Vind dat het huidige bestuur daar wel heel erg op focust als oplossing van de huidige crisis bij Feyenoord.
De belangrijskte is verloedering veroudering
en veiligheid Het stadion moet gerenoveerd worden
maar dat kost net zo veel als een stadion zelf
dussss
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 november 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Het stadion heeft gewoon karakter, het enige probleem is wat het bestuur betreft is dat ze geen extra skyboxen kunnen plaatsen. het enige probleem dat ik zie is dat er geen echte staanvakken zijn.
cj
 cj - dinsdag 04 november 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:
Het stadion heeft gewoon karakter, het enige probleem is wat het bestuur betreft is dat ze geen extra skyboxen kunnen plaatsen. het enige probleem dat ik zie is dat er geen echte staanvakken zijn.
Maar het kan altijd mooier en groter
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 november 2008 - 05:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 22:02 schreef cj het volgende:

[..]

Maar het kan altijd mooier en groter
mooier dan de kuip kan niet
thewin
 thewin - woensdag 05 november 2008 - 08:44   quote  deeplink  
ze make winst van buiniss seats niiet van `huis en keuken` fans als ze een nieuw stadion maken dan zal er meer buisniss seats komen, ook zal ahoy misschien een rol spelen in de nieuwe kuip want dat ware ze ook altijd van plan
jjh
 jjh - woensdag 05 november 2008 - 09:55   quote  deeplink  
Om geld te genereren zal er toch echt een eigen stadion moeten komen waar veel meer mensen in kunnen dan nu. Alleen zo kan Feyenoord de aansluiting bij de top weer vinden. Ik hoop dat het nieuwe stadion er snel zal staan en kan haast niet wachten op de eerste ontwerpen. Mooiste plekje is voor mij aan de Maas.
girdie
 girdie - woensdag 05 november 2008 - 11:13   quote  deeplink  
aan de maas heeft dus ook voorkeur! wel heel jammer van de kuip natuurlijk, maar aan de andere kant: je moet gewoon mee in de vaart der volkeren. groter stadion = meer inkomsten = meer slagvaardigheid op de transfermarkt = betere selectie = meer kans op het pakken van prijzen.
craven
 craven - woensdag 05 november 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Tuurlijk hebben we het mooiste stadion.Maar d.m.v. meer skyboxen genereer je meer inkomsten, eventuele nieuwe investeerders en kan je de inpotentie grootste supporterschare van nederland huisveste bij meer clubsucces.Er zijn nu eenmaal supporters die bij succes pas na het stadion komen, of je het nou leuk vind of niet...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 november 2008 - 13:44   quote  deeplink  
ik vind het niet leuk
craven
 craven - donderdag 06 november 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Maar het is realiteit..
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 06 november 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Als ze gewoon een mooi sfeervol stadion neerzetten mag t van mij hoor , tuurlijk er is maar 1 kuip maar dat is kestie van paar jaartjes overheen groeien , alles slijt dan wel , als t maar géén fiasco a la die plaghut in 020 wordt! En ja aan de Maas is natuurlijk fantasties , als je dan over de brienenoord rijd krijg je helemaal kriebels!
Danny.K
 Danny.K - donderdag 06 november 2008 - 19:44   quote  deeplink  
Om meer aanzien te krijgen moet je gewoon winnen en kampioen worden en C.L spelen.
Het is natuurlijk wel goed om vooruit te denken stil staan is achteruit gaan.
En Jantje 1974 heeft helemaal gelijk aan de Maas en geen plaghut ala 020 ha ha.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 november 2008 - 09:31   quote  deeplink  
de optie aan de maas is inderdaad het mooiste.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Om weer meer aanzien te krijgen moet er snel een nieuw stadion komen









0.0066139