BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 56 (05-11-2008)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 november 2008 - 20:12   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 56 (05-11-2008)

Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 20:41   quote  deeplink  
Wat een slet die Kelly!!!!!

Eerst tegen Marco zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft en dan die zelfde avond ligt ze te neuken met Dennis..
De tweede fucking dag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door Maaike --
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:41 schreef Maaike het volgende:
Wat een slet die Kelly!!!!!

Eerst tegen Marco zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft en dan die zelfde avond ligt ze te neuken met Dennis..
De tweede fucking dag...
Helemaal te gek, Marco (kale) heeft haar ook in de maling genomen, maar daar heeft ze toch niks meer mee, en als een jongen het doet met de time out (neuken)dan is het wel goed, nou Kelly je doet het helemaal geweldig, nu maar eens een jongen die wel aandacht voor je heeft.

En die Ziba, mijn god wat is dat een dom mens zeg, buiten staan en dan voor een peuk en liedje naar binnen gaan, ze had haar kans kunnen pakken, maar nee domme trut.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 05 november 2008 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:41 schreef Maaike het volgende:
Wat een slet die Kelly!!!!!

Eerst tegen Marco zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft en dan die zelfde avond ligt ze te neuken met Dennis..
De tweede fucking dag...
hahaha, laat haar....en tevens neemt ze gelijk marco in de maling, oog om oog, tand om tand
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:49 schreef Tjonge het volgende:

[..]

hahaha, laat haar....en tevens neemt ze gelijk marco in de maling, oog om oog, tand om tand
Juist en zo zie ik dat dus ook, heerlijkkkkkkkkkkkk.
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 20:56   quote  deeplink  
Het wel leuk dat Marco zo over de zeik is...
Maar kom op, hoe gaat zij overkomen op de buitenwereld??

Zelfs in de kooi waren ze niet zo snel met sex..en al helemaal niet de vrouwen,
geen een van hun heeft volgens mij met meer dan 1 daar gesext..toch??
Tjonge
 Tjonge - woensdag 05 november 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:56 schreef Maaike het volgende:
Het wel leuk dat Marco zo over de zeik is...
Maar kom op, hoe gaat zij overkomen op de buitenwereld??

Zelfs in de kooi waren ze niet zo snel met sex..en al helemaal niet de vrouwen,
geen een van hun heeft volgens mij met meer dan 1 daar gesext..toch??
Ik denk dat Kally al redelijk heeft laten zien dat ze geen slet ofzo is, ze zit er dan ook al een tijdje in en kan weinig bedenken wat ze fout heeft gedaan......Kijk eens naar het hele plaatje van de uitzending, echt super, de meiden die Ribas vol in de boot nemen, een ex-mafco die over de rooie gaat, een bommetje in het zwembad......ik vond het een super uitzending
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:56 schreef Maaike het volgende:
Het wel leuk dat Marco zo over de zeik is...
Maar kom op, hoe gaat zij overkomen op de buitenwereld??

Zelfs in de kooi waren ze niet zo snel met sex..en al helemaal niet de vrouwen,
geen een van hun heeft volgens mij met meer dan 1 daar gesext..toch??
van de vrouwen alleen amanda
Het is wel zo,, wat versta jij onder sex?
Is dat de werkelijk penetratie of kunnen het ook andere dingen zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door pauline --
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:58 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik denk dat Kally al redelijk heeft laten zien dat ze geen slet ofzo is, ze zit er dan ook al een tijdje in en kan weinig bedenken wat ze fout heeft gedaan......Kijk eens naar het hele plaatje van de uitzending, echt super, de meiden die Ribas vol in de boot nemen, een ex-mafco die over de rooie gaat, een bommetje in het zwembad......ik vond het een super uitzending
Jazeker, echt een leuke uitzending..
Heb gelachen en ook verbaasd zitten kijken..
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:59 schreef pauline het volgende:

[..]

van de vrouwen alleen amanda
Het is wel zo,, wat versta jij onder sex?
Is dat de werkelijk penetratie of kunnen het ook andere dingen zijn?
Werkelijk penetratie bedoel ik..

Paar likjes over de ongestelde bloed van Amanda reken ik niet mee....hahahhahaahha uhhhhhhhhhhggggggggg
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 05 november 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:59 schreef pauline het volgende:

[..]

van de vrouwen alleen amanda
Het is wel zo,, wat versta jij onder sex?
Is dat de werkelijk penetratie of kunnen het ook andere dingen zijn?
Goh Pauline, ik moet meteen aan Bill Clinton denken. whahahahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 05 november 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:04 schreef Maaike het volgende:

[..]

Werkelijk penetratie bedoel ik..

Paar likjes over de ongestelde bloed van Amanda reken ik niet mee....hahahhahaahha uhhhhhhhhhhggggggggg
Garver Maaike. Ga je mond spoelen.
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:04 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Goh Pauline, ik moet meteen aan Bill Clinton denken. whahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - woensdag 05 november 2008 - 21:11   quote  deeplink  
nou als om ribas maar om die kleren gaat, zal hij niet echt blij zijn als hij die foto's van haar op internet ziet.

en je gaat toch niet liggen wippen op de tweede dag, of je nou wraak wilt nemen of niet.
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Ik heb wel eens sex gehad met iemand die ik 30 seconden kon! Maar oké ik ben idd ook een slet!
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:11 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
nou als om ribas maar om die kleren gaat, zal hij niet echt blij zijn als hij die foto's van haar op internet ziet.

en je gaat toch niet liggen wippen op de tweede dag, of je nou wraak wilt nemen of niet.
Daar dacht ik ook meteen aan....
Ze deed er wel heel lacherig over, maar sommige foto's op Internet
zijn erger dan wat ze aan had....hahahhahahah
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:13 schreef pauline het volgende:
Ik heb wel eens sex gehad met iemand die ik 30 seconden kon! Maar oké ik ben idd ook een slet!
Slet ;-)
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:16 schreef Maaike het volgende:

[..]

Slet ;-)
het ergste was dat het ook nog eens in een toilet was
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
Vond het wel grappig dat Yasmin en Ribas het erover hebben en dat Yasmin
dan zegt..
"Nee, nee, dat doet Kelly echt niet!!!" hahhahahhhahha
Zie je daarna Dennis als een konijntje te keer gaan...
Tjonge
 Tjonge - woensdag 05 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:18 schreef Maaike het volgende:
Vond het wel grappig dat Yasmin en Ribas het erover hebben en dat Yasmin
dan zegt..
"Nee, nee, dat doet Kelly echt niet!!!" hahhahahhhahha
Zie je daarna Dennis als een konijntje te keer gaan...
Goh maaike, ga je nu hier verder......
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:17 schreef pauline het volgende:

[..]

het ergste was dat het ook nog eens in een toilet was
hahahaha Oh, wat erg!!! ;-)

Ach, maar dan ben je niet op tv..
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:18 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Goh maaike, ga je nu hier verder......
Nee, ik was hier al begonnen, als je effe naar boven scrolt dan zie je dat..
Maar kwam erachter dat jullie ergens anders zatten..

"Waarom leg ik het eigenlijk ook uit"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door Maaike --
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:18 schreef Maaike het volgende:

[..]

hahahaha Oh, wat erg!!! ;-)

Ach, maar dan ben je niet op tv..
maar geen penistratie hoor
Tjonge
 Tjonge - woensdag 05 november 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:20 schreef Maaike het volgende:

[..]

Nee, ik was hier al begonnen, als je effe naar boven scrolt dan zie je dat..
Maar kwam erachter dat jullie ergens anders zatten..

"Waarom leg ik het eigenlijk ook uit"
hahah, zou ik niet doen, nergens voor nodig, net zoals het niet nodig is om iemand voor slet uit te schelden, vriendjes weer???
Maaike
 Maaike - woensdag 05 november 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:21 schreef Tjonge het volgende:

[..]

hahah, zou ik niet doen, nergens voor nodig, net zoals het niet nodig is om iemand voor slet uit te schelden, vriendjes weer???
*Negeerstand*
Tjonge
 Tjonge - woensdag 05 november 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:22 schreef Maaike het volgende:

[..]

*Negeerstand*
hahahahahha.......
amy
 amy - woensdag 05 november 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Ben het helemaal met Kale eens, ontzettend makkelijk. Cheap gewoon. En dan nog niet eens om de sex, maar om het gemak waarmee de dames hun gevoel te grabbel gooien. Van een km afstand kun je nog zien welke woorden je moet gebruiken om de dames te krijgen waar je ze hebben wilt.

Ik denk ook echt niet dat kale zich in de maling genomen voelt. Kelly bevestigt gewoon nog eens een keer wat hij al wist; ze is emotioneel gewoon ontzettend makkelijk te bespelen. Ze vraagt erom om getokkeld te worden. Zuur voor hem dat hetgeen waar hij toen zijn voordeel mee deed nu het voordeel van een ander is geworden, maar als persoon of speler zal ze echt niet serieuzer genomen worden. Ze lag er wat mij betreft verdiend uit.

En Ziba precies zo. Een lief lachje, een flinke portie aandacht en de dames gaan vliegen. Onvoorstelbaar. Het enige dat ze zo laten zien is dat ze eigenlijk geen partij zijn. Marco is dan zogenaamd de vrouwonvriendelijke player, maar hij weet echt wel wat hij doet. Vorige week kreeg hij ook een stel opgeplakte tennisballen in bikini (en alles wat er verder aan vast zat) op een presenteerblaadje aangeboden, maar hij bleef ook met zijn benen op de grond. Hij blijft strategisch denken.
Als Ziba dan puur om de vlindertjes haar Marco inruilt voor deze wijverige knakker, dan vind ik dat een ontzettend stomme zet. Het lijkt me best een lieve jongen, maar mentaal is hij geen partij, en fysiek is hij op het eerste gezicht ook niet bijzonder imponerend.

Maar ja..on the other hand, kracht lijkt voor dit spel ook niet echt nodig te zijn. Als je wil winnen is het alleen maar in je nadeel, want zwakke en labiele persoonlijkheden geven veel leukere tv. It's a shame.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 05 november 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:42 schreef amy het volgende:
Ben het helemaal met Kale eens, ontzettend makkelijk. Cheap gewoon. En dan nog niet eens om de sex, maar om het gemak waarmee de dames hun gevoel te grabbel gooien. Van een km afstand kun je nog zien welke woorden je moet gebruiken om de dames te krijgen waar je ze hebben wilt.

Ik denk ook echt niet dat kale zich in de maling genomen voelt. Kelly bevestigt gewoon nog eens een keer wat hij al wist; ze is emotioneel gewoon ontzettend makkelijk te bespelen. Ze vraagt erom om getokkeld te worden. Zuur voor hem dat hetgeen waar hij toen zijn voordeel mee deed nu het voordeel van een ander is geworden, maar als persoon of speler zal ze echt niet serieuzer genomen worden. Ze lag er wat mij betreft verdiend uit.

En Ziba precies zo. Een lief lachje, een flinke portie aandacht en de dames gaan vliegen. Onvoorstelbaar. Het enige dat ze zo laten zien is dat ze eigenlijk geen partij zijn. Marco is dan zogenaamd de vrouwonvriendelijke player, maar hij weet echt wel wat hij doet. Vorige week kreeg hij ook een stel opgeplakte tennisballen in bikini (en alles wat er verder aan vast zat) op een presenteerblaadje aangeboden, maar hij bleef ook met zijn benen op de grond. Hij blijft strategisch denken.
Als Ziba dan puur om de vlindertjes haar Marco inruilt voor deze wijverige knakker, dan vind ik dat een ontzettend stomme zet. Het lijkt me best een lieve jongen, maar mentaal is hij geen partij, en fysiek is hij op het eerste gezicht ook niet bijzonder imponerend.

Maar ja..on the other hand, kracht lijkt voor dit spel ook niet echt nodig te zijn. Als je wil winnen is het alleen maar in je nadeel, want zwakke en labiele persoonlijkheden geven veel leukere tv. It's a shame.
Beginnen we nu weer overnieuw!!!! Ik neem de moeite niet mee......iedereen mag denken wat ie wilt
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:42 schreef amy het volgende:
Ben het helemaal met Kale eens, ontzettend makkelijk. Cheap gewoon. En dan nog niet eens om de sex, maar om het gemak waarmee de dames hun gevoel te grabbel gooien. Van een km afstand kun je nog zien welke woorden je moet gebruiken om de dames te krijgen waar je ze hebben wilt.

Ik denk ook echt niet dat kale zich in de maling genomen voelt. Kelly bevestigt gewoon nog eens een keer wat hij al wist; ze is emotioneel gewoon ontzettend makkelijk te bespelen. Ze vraagt erom om getokkeld te worden. Zuur voor hem dat hetgeen waar hij toen zijn voordeel mee deed nu het voordeel van een ander is geworden, maar als persoon of speler zal ze echt niet serieuzer genomen worden. Ze lag er wat mij betreft verdiend uit.

En Ziba precies zo. Een lief lachje, een flinke portie aandacht en de dames gaan vliegen. Onvoorstelbaar. Het enige dat ze zo laten zien is dat ze eigenlijk geen partij zijn. Marco is dan zogenaamd de vrouwonvriendelijke player, maar hij weet echt wel wat hij doet. Vorige week kreeg hij ook een stel opgeplakte tennisballen in bikini (en alles wat er verder aan vast zat) op een presenteerblaadje aangeboden, maar hij bleef ook met zijn benen op de grond. Hij blijft strategisch denken.
Als Ziba dan puur om de vlindertjes haar Marco inruilt voor deze wijverige knakker, dan vind ik dat een ontzettend stomme zet. Het lijkt me best een lieve jongen, maar mentaal is hij geen partij, en fysiek is hij op het eerste gezicht ook niet bijzonder imponerend.

Maar ja..on the other hand, kracht lijkt voor dit spel ook niet echt nodig te zijn. Als je wil winnen is het alleen maar in je nadeel, want zwakke en labiele persoonlijkheden geven veel leukere tv. It's a shame.
In het kort, je gaat voor het geld of voor de liefde, daar gaat het spel toch over.
amy
 amy - woensdag 05 november 2008 - 21:50   quote  deeplink  
liefde?
Vind ik een groot woord in dit geval.

En ik dacht dat ze na geld en liefde zeggen "of misschien wel allebei"
die optie zit er blijkbaar toch niet echt in.
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:50 schreef amy het volgende:
liefde?
Vind ik een groot woord in dit geval.

En ik dacht dat ze na geld en liefde zeggen "of misschien wel allebei"
die optie zit er blijkbaar toch niet echt in.
Dat weet je niet, ze zijn nog maar kort bij elkaar, dus er kan van alles gebeuren, en kelly heeft nu al vlinders in haar buik, dat noem je "liefde op het eerste gezicht" dus we wachten even netjes af toch.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 05 november 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:52 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat weet je niet, ze zijn nog maar kort bij elkaar, dus er kan van alles gebeuren, en kelly heeft nu al vlinders in haar buik, dat noem je "liefde op het eerste gezicht" dus we wachten even netjes af toch.
ik wacht met je mee af, hoe dan ook, naar die klojo van een mafco gun ik het haar echt wel
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:56 schreef Tjonge het volgende:

[..]

ik wacht met je mee af, hoe dan ook, naar die klojo van een mafco gun ik het haar echt wel
Ik ook, ze heeft genoeg ellende meegemaakt met die kale.
amy
 amy - woensdag 05 november 2008 - 22:00   quote  deeplink  
En zo te zien nog maar weinig bijgeleerd. Helemaal gniffelend over die 'jaloerse' Marco.. Zo'n meisje kun je in de grote stad beter binnenhouden na 20 uur, ze wordt gewoon meegenomen.
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:00 schreef amy het volgende:
En zo te zien nog maar weinig bijgeleerd. Helemaal gniffelend over die 'jaloerse' Marco.. Zo'n meisje kun je in de grote stad beter binnenhouden na 20 uur, ze wordt gewoon meegenomen.
Of ze is heel slim!!
amy
 amy - woensdag 05 november 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:01 schreef Belinea het volgende:

[..]

Of ze is heel slim!!

Da's te hopen.

Op zich is het van haar ook wel te snappen, ze heeft met blonde ook niet gek veel te verliezen. Haar weekje thuis zal haar ook niet in dr koude kleren zijn gaan zitten (ben jij dat zielige meisje die zich zomaar 5 keer laat belazeren en dan nog voor de 6e ronde gaat?), dus goed dat ze aan zichzelf denkt en op zn minst voor de lol gaat, met of zonder liefde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door amy --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 04:43   quote  deeplink  
- even wat berichten verwijderd die offtopic waren -

Ik heb net de aflevering gekeken en zoals hier al eerder is geschreven, het is wel heel erg makkelijk hoe Kelly en Ziba ingepakt worden tijdens zo'n feestje. En ik denk niet eens dat Marco boos is (zoals te zien in de preview) over Kelly maar meer dat z'n buddy Marco aan de kant gezet gaat worden door Kelly.
Wel sterk gespeeld door Dennis (of was het nou Danny?) om Kelly in te pakken en ik zit al met smacht te wachten op het moment dat hij volgende week Kelly dropt voor een ander! (en dan een week later als koppel eruit vliegt want het is zeer oneerlijk als hij ten koste van Marco of Ribas door zou gaan naar de finale...)

En Ribas die duwt zomaar Marco in het zwembad! Dat wordt dokken voor de zender! Wordt dat ook van z'n creditcard tegoed afgehaald??? :)
Maar het bevestigd weer dat Ribas een gevaar is doordat hij z'n emoties niet onder controle kan houden! Gevaarlijk mannetje dus...
Tuintje
 Tuintje - donderdag 06 november 2008 - 08:23   quote  deeplink  
Ik vond die laatste aktie van Ribas weer te ver gaan:
ik ga er van uit dat daar een sanctie op komt te staan, dames en heren randdebielen van de regie! Zoiets kan ook anders aflopen dan met alleen een nat pak.
De reaktie van kale Marco zal ook vast nog komen, die laat zich toch niet zonder meer de plomp in duwen?
brahim
 brahim - donderdag 06 november 2008 - 15:24   quote  deeplink  
hahaha wel een goede timing die kale marco ( ziba moet jij mn laatste peuk of vind je danny te leuk) maar dat zwembad gebeuren ik hoop dat er een flinke tegen reactie komt
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 16:25   quote  deeplink  
hahaha ik vond het wel een leuke actie van Ribas
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 16:38   quote  deeplink  
eindelijk word Mafco een keer voor joker gezet, voor een zwembad joker, prachtig. enne de bedragen zijn met 2000 euires gezakt,Dennis van 4800 naar 2600 in nog geen 6 uur. heeft de kale ineens 200 euries meer dan Dennis en Kelly maar ook gezakt van 4600 maar 2800, en Ribas staat nog steeds op 817 euro. er zit bij god een rekenwonder bij CBML
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Naar mijn idee betekent dit dat Ribas en Yasmine thuis zitten, en dat het nu tussen Ziba en Kelly gaat.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 16:40 schreef Izz@headliner het volgende:
Naar mijn idee betekent dit dat Ribas en Yasmine thuis zitten, en dat het nu tussen Ziba en Kelly gaat.
er gaat deze week toch nog geen koppel naar huis?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 16:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

er gaat deze week toch nog geen koppel naar huis?
Dacht ook v niet, Wat de andere reden kan zijn dat alleen Dennis en Mafco van bezit veranderen? beats me!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 16:58   quote  deeplink  
nou moet je ophouden nu staan dennis en kelly op 2973 dus 373 euro meer dan 16.38 uur, en Mafco op 2823. Ribas en Yasmine nog steeds op 817 euro, in 20 minuten.
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 16:58 schreef Izz@headliner het volgende:
nou moet je ophouden nu staan dennis en kelly op 2973 dus 373 euro meer dan 16.38 uur, en Mafco op 2823. Ribas en Yasmine nog steeds op 817 euro, in 20 minuten.
Echt geloof me maar, je word er gek van, niks maar dan ook niks klopt.
En bij mij staat er nog steeds het zelfde 4088 Dennis en Kelly, 2823 Marco en Ziba en 817 Ribas en Yasmin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Belinea --
Tuintje
 Tuintje - donderdag 06 november 2008 - 18:58   quote  deeplink  
Ik geef het op...
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:42 schreef amy het volgende:
Ben het helemaal met Kale eens, ontzettend makkelijk. Cheap gewoon. En dan nog niet eens om de sex, maar om het gemak waarmee de dames hun gevoel te grabbel gooien. Van een km afstand kun je nog zien welke woorden je moet gebruiken om de dames te krijgen waar je ze hebben wilt.

Ik denk ook echt niet dat kale zich in de maling genomen voelt. Kelly bevestigt gewoon nog eens een keer wat hij al wist; ze is emotioneel gewoon ontzettend makkelijk te bespelen. Ze vraagt erom om getokkeld te worden. Zuur voor hem dat hetgeen waar hij toen zijn voordeel mee deed nu het voordeel van een ander is geworden, maar als persoon of speler zal ze echt niet serieuzer genomen worden. Ze lag er wat mij betreft verdiend uit.

En Ziba precies zo. Een lief lachje, een flinke portie aandacht en de dames gaan vliegen. Onvoorstelbaar. Het enige dat ze zo laten zien is dat ze eigenlijk geen partij zijn. Marco is dan zogenaamd de vrouwonvriendelijke player, maar hij weet echt wel wat hij doet. Vorige week kreeg hij ook een stel opgeplakte tennisballen in bikini (en alles wat er verder aan vast zat) op een presenteerblaadje aangeboden, maar hij bleef ook met zijn benen op de grond. Hij blijft strategisch denken.
Als Ziba dan puur om de vlindertjes haar Marco inruilt voor deze wijverige knakker, dan vind ik dat een ontzettend stomme zet. Het lijkt me best een lieve jongen, maar mentaal is hij geen partij, en fysiek is hij op het eerste gezicht ook niet bijzonder imponerend.

Maar ja..on the other hand, kracht lijkt voor dit spel ook niet echt nodig te zijn. Als je wil winnen is het alleen maar in je nadeel, want zwakke en labiele persoonlijkheden geven veel leukere tv. It's a shame.
Zelfs Mafco heeft zijn erecodes. er zijn Vrouwen die je nog niet met een tang op afstand aanraakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 04:43 schreef Boudewijn het volgende:
- even wat berichten verwijderd die offtopic waren -

Ik heb net de aflevering gekeken en zoals hier al eerder is geschreven, het is wel heel erg makkelijk hoe Kelly en Ziba ingepakt worden tijdens zo'n feestje. En ik denk niet eens dat Marco boos is (zoals te zien in de preview) over Kelly maar meer dat z'n buddy Marco aan de kant gezet gaat worden door Kelly.
Wel sterk gespeeld door Dennis (of was het nou Danny?) om Kelly in te pakken en ik zit al met smacht te wachten op het moment dat hij volgende week Kelly dropt voor een ander! (en dan een week later als koppel eruit vliegt want het is zeer oneerlijk als hij ten koste van Marco of Ribas door zou gaan naar de finale...)

En Ribas die duwt zomaar Marco in het zwembad! Dat wordt dokken voor de zender! Wordt dat ook van z'n creditcard tegoed afgehaald??? :)
Maar het bevestigd weer dat Ribas een gevaar is doordat hij z'n emoties niet onder controle kan houden! Gevaarlijk mannetje dus...
Ach Mafco kelderde Ribas over de tafel, ik noem dat gelijk spel. hij ( Ribas dus )had Mafco beter van de trap kunnen kelderen, had hij misschien ook op krukken terug gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:10 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ach Mafco kelderde Ribas over de tafel, ik noem dat gelijk spel. hij ( Ribas dus )had Mafco beter van de trap kunnen kelderen, had hij misschien ook op krukken terug gekomen.
vond ik toch anders, Marco waarschuwde tot 2 keer toe van hem af te blijven en Ribas negeerde dat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 56 (05-11-2008)









0.0067648