BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 57 (06-11-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 57 (06-11-2008)

Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Ziba heeft wel haar lenzen in, dus toch geluisterd naar Danny dat ze mooier is zonder bril? hahahahaha
Maaike
 Maaike - vrijdag 07 november 2008 - 00:05   quote  deeplink  
Matige uitzending!!
Behalve dan Marco die in het zwembad lag...

Cliffhanger was wel goed, normaal gesproken zie je de nieuwe bewoners binnenkomen
en dan zie je de mannen die zijn gekozen staan..Nu werd er niets laten zien..
Als er niet was uitgelekt dat Marco kuif en Danny eruit lagen, had ik het niet geraden!!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 november 2008 - 02:31   quote  deeplink  
Voor mij is het duidelijk, Kelly en Dennis hebben echt wel lopen sexen! Benen wijd en Kelly die nee zegt??? onmogelijk! Ze is sprecies zoals Marco al zei: makkelijk! Marco heeft dan ook nog eens de ballen om te zeggen dat hij haar niet moet. Ik hoop dat Dennis dat volgende week ook daat doen als er een nieuwe vrouw in komt.

En ze heeft nu gezegd: ze kiest niet voor Dennis om liefde alleen als hij een sterkere speler is (dus niet laatste wordt in een spel)

En ik hoop dat Marco Ribas ook in het zwembad duwt, die actie van Ribas sloeg natuurlijk nergens op ook al moest het van achter.

En als harige Marco er echt uit ligt hoop ik op een terugkeer in de laatste week zodat hij alsnog de finale tegen donkere Marco doet!
Belinea
 Belinea - vrijdag 07 november 2008 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 02:31 schreef Boudewijn het volgende:
Voor mij is het duidelijk, Kelly en Dennis hebben echt wel lopen sexen! Benen wijd en Kelly die nee zegt??? onmogelijk! Ze is sprecies zoals Marco al zei: makkelijk! Marco heeft dan ook nog eens de ballen om te zeggen dat hij haar niet moet. Ik hoop dat Dennis dat volgende week ook daat doen als er een nieuwe vrouw in komt.

En ze heeft nu gezegd: ze kiest niet voor Dennis om liefde alleen als hij een sterkere speler is (dus niet laatste wordt in een spel)

En ik hoop dat Marco Ribas ook in het zwembad duwt, die actie van Ribas sloeg natuurlijk nergens op ook al moest het van achter.

En als harige Marco er echt uit ligt hoop ik op een terugkeer in de laatste week zodat hij alsnog de finale tegen donkere Marco doet!
Als Kelly nee zegt, kan het toch ophitsen geweest zijn van Dennis, wij weten het niet, alleen Kelly en Dennis, maar misschien horen we het nog in een uitzending, we kunnen blijven doorgaan, maar we weten het niet.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 07 november 2008 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 08:19 schreef Belinea het volgende:

[..]

Als Kelly nee zegt, kan het toch ophitsen geweest zijn van Dennis, wij weten het niet, alleen Kelly en Dennis, maar misschien horen we het nog in een uitzending, we kunnen blijven doorgaan, maar we weten het niet.
Ik sluit me hier bij aan.....oordelen is een zwakte en je hebt altijd voo en tegenstanders, ik ben voor kelly en dennis, en vind het leuk om te zien dat kelly op de valreep een leuke tijd heeft, ik hou er mee op, jullie mogen denken wat jullie willen en na de finale zullen we zien wie er gelijk heeft.
Nog een fijne dag allemaal....
Belinea
 Belinea - vrijdag 07 november 2008 - 08:55   quote  deeplink  
Nou mensen op too hot voor tv (op de site) staat een video waarbij staat dat Kelly en Dennis sex hebben, ga daar nu even naar kijken dan zie je duidelijk dat het droogneuken was (ophitsen) daarin zegt Kelly ook nog van "Wilt u even filmen wat ik nog allemaal aan heb graag!" dus het is daar duidelijk dat ze geen SEX hebben gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2008 door Belinea --
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 07 november 2008 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 08:55 schreef Belinea het volgende:
Nou mensen op too hot voor tv (op de site) staat een video waarbij staat dat Kelly en Dennis sex hebben, ga daar nu even naar kijken dan zie je duidelijk dat het droogneuken was (ophitsen) daarin zegt Kelly ook nog van "Wilt u even filmen wat ik nog allemaal aan heb graag!" dus het is daar duidelijk dat ze geen SEX hebben gehad.
Gezien.....en ook het antwoord van dennis:" laten we rustig aan doen!!!
Kijk, dit bedoel ik met oordelen..........dus Kelly is geen slet, maar inderdaad op een avond met een leuk feestje, drankje enz even lekker losbannig geweest....
Belinea
 Belinea - vrijdag 07 november 2008 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 09:27 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Gezien.....en ook het antwoord van dennis:" laten we rustig aan doen!!!
Kijk, dit bedoel ik met oordelen..........dus Kelly is geen slet, maar inderdaad op een avond met een leuk feestje, drankje enz even lekker losbannig geweest....
Maar we hadden toch gelijk he hahahahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 november 2008 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 08:55 schreef Belinea het volgende:
Nou mensen op too hot voor tv (op de site) staat een video waarbij staat dat Kelly en Dennis sex hebben, ga daar nu even naar kijken dan zie je duidelijk dat het droogneuken was (ophitsen) daarin zegt Kelly ook nog van "Wilt u even filmen wat ik nog allemaal aan heb graag!" dus het is daar duidelijk dat ze geen SEX hebben gehad.
net als Fiona "we hebben geen sex, hoor...". Wie weet wat erna gebeurd is! Nu al 'verklappen' via filmpjes dat ze sex gehad hebben is niet leuk voor op tv, dat moet pas uitkomen nadat ze de leugens een weekje hebben volgehouden en Dennis Kelly aan de kant zet en ze weer in tranen is!
Belinea
 Belinea - vrijdag 07 november 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 13:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

net als Fiona "we hebben geen sex, hoor...". Wie weet wat erna gebeurd is! Nu al 'verklappen' via filmpjes dat ze sex gehad hebben is niet leuk voor op tv, dat moet pas uitkomen nadat ze de leugens een weekje hebben volgehouden en Dennis Kelly aan de kant zet en ze weer in tranen is!
Boudewijn dat je een m&m fan bent dat weten we al lang, maar om er nu nog onderuit zien te komen gaat wel erg ver, maar hier ga ik verder niet op door, maar ik geloof dat ik jou nu wel een klein beetje ken, je moet Kelly niet en dat is duidelijk.
En het is een too hot voor tv videootje, dus het komt niet op tv, verklappen kan dus ook niet, maar ga gewoon door, ik hou je niet tegen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 57 (06-11-2008)









0.0050709