BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: marco en marco vandaag

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
durum
 durum - vrijdag 07 november 2008 - 20:02   quote  deeplink  
welke zit er nog in?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 07 november 2008 - 20:03   quote  deeplink  
Mafco aka Kale Marco
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 07 november 2008 - 20:03   quote  deeplink  
kuifje is er uit en mooi boy danny is eruit.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 07 november 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Net een leuk,grappige video van Marco Kuifje gezien. Ik hoop dat Boudewijn het plaatst. Ik plaatst het hier voor de zekerheid.
http://www.rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/miMedia/2008/week45/vr_int_vr_th4tv_dronken_marc_1mbps_stream.wmv_plain.xml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2008 door Mrs.B@headline --
Jacqueline
 Jacqueline - vrijdag 07 november 2008 - 20:10   quote  deeplink  
pfff een marco eruit sjeee
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 07 november 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 20:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Net een leuk,grappige video van Marco Kuifje gezien. Ik hoop dat Boudewijn het plaatst. Ik plaatst het hier voor de zekerheid.
link verwijderd - link removed
dit is het gesprek over sex in de keuken, ik denk dat je een ander filmpje bedoeld kijk de link eens na Mrs. B.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 07 november 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 20:30 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

dit is het gesprek over sex in de keuken, ik denk dat je een ander filmpje bedoeld kijk de link eens na Mrs. B.
Heb andere link geplaatst.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 07 november 2008 - 20:42   quote  deeplink  
ohjee, ohjee, een van de nwe dames gaat voor Mafco. Ziba, watch your back.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 07 november 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 20:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Net een leuk,grappige video van Marco Kuifje gezien. Ik hoop dat Boudewijn het plaatst. Ik plaatst het hier voor de zekerheid.
link verwijderd - link removed
ik denk dat je het filmpje Dronken striptease van Marco bedoeld. ik lag helemaal in een deuk.
ja nu is je link goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2008 door Moha R. de Vries --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 07 november 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 20:48 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik denk dat je het filmpje Dronken striptease van Marco bedoeld. ik lag helemaal in een deuk.
ja nu is je link goed
Leuk is ie he?
Ik ben erg benieuwd hoe het Mafco nu zal gaan.
Dennis wil samen met Ribas spelen om Mafco naar huis te kicken. Of het hem gaat lukken??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 07 november 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 20:53 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Leuk is ie he?
Ik ben erg benieuwd hoe het Mafco nu zal gaan.
Dennis wil samen met Ribas spelen om Mafco naar huis te kicken. Of het hem gaat lukken??
ja superleuk.

ik denk wel dat het lukt,of het komt terug op Ribas bordje dat hij een exit krijgt
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 08 november 2008 - 10:33   quote  deeplink  
Wat wil dat zeggen, dat Ribas en Dennis samen gaan spelen om Marco eruit te kicken?
Meer akties zoals hem in het zwembad douwen of dingen over hem heen gooien?
Volgens mij zijn ze echt niet in staat om een strategischer zet te bedenken dan dingen van bovenstaand nivo.
En volgens mij gaat Marco in dat geval een gevaarlijk kookpunt bereiken...die flipt vandaag of morgen als ze zich zo puberaal gaan opstellen.
Het zal me werderom benieuwen!
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 08 november 2008 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 10:33 schreef Tuintje het volgende:
Wat wil dat zeggen, dat Ribas en Dennis samen gaan spelen om Marco eruit te kicken?
Meer akties zoals hem in het zwembad douwen of dingen over hem heen gooien?
Volgens mij zijn ze echt niet in staat om een strategischer zet te bedenken dan dingen van bovenstaand nivo.
En volgens mij gaat Marco in dat geval een gevaarlijk kookpunt bereiken...die flipt vandaag of morgen als ze zich zo puberaal gaan opstellen.
Het zal me werderom benieuwen!

Vinden julie niet dat mafco nu al rare trekjes begint te vertonen, vreemd met de arme slaan, rare woorden zeggen die niemand snapt, hij had marco als vriendinnetje moeten kiezen, want volgens mij zijn ze alleen samen sterk, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 08 november 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 11:18 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Vinden julie niet dat mafco nu al rare trekjes begint te vertonen, vreemd met de arme slaan, rare woorden zeggen die niemand snapt, hij had marco als vriendinnetje moeten kiezen, want volgens mij zijn ze alleen samen sterk, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen....
ach..voor jou is alles dat marco doet opvallend en/of raar.
Wie een hond wil slaan vind makkelijk een stok
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 08 november 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 10:33 schreef Tuintje het volgende:
Wat wil dat zeggen, dat Ribas en Dennis samen gaan spelen om Marco eruit te kicken?
Meer akties zoals hem in het zwembad douwen of dingen over hem heen gooien?
Volgens mij zijn ze echt niet in staat om een strategischer zet te bedenken dan dingen van bovenstaand nivo.
En volgens mij gaat Marco in dat geval een gevaarlijk kookpunt bereiken...die flipt vandaag of morgen als ze zich zo puberaal gaan opstellen.
Het zal me werderom benieuwen!
die strategische zet daar helpt de regie ze wel mee, is het jullie nooit opgevallen dat veel dingen hetzelfde gaan zoals in dgk?

neem nou yasmin en ribas die hebben de rol van brian en amanda.

hij schreeuwt zij is dan angstig, maar toch dr mond niet houden en wat terug zeggen of schreeuwen, waarop ribas nog meer door het lint gaat.en zij volgt hem netjes

ziba heeft een beetje het gezicht van nadia, en deed net zo maf toen danny erin kwam.

marco heeft de rol van huub maar in mildere uitvoering,hij heeft rare trekjes en hij denkt al de winnaar te zijn, en dan nog hoe hij met vrouwen omgaat.het ziektewoord kk lijkt ook wel in dit draaiboek te zijn opgenomen, zowel ribas als marco maken er meerdere malen gebruik van.

kelly heeft de rol van lieke, helemaal gek was ze op die marco (huub) en nu heeft ze na een rottijd dennis gekregen, zoals lieke toen quinten kreeg.

er is geen jaap in het spel, dus als het gaat zoals in dgk dan is ribas en marco favo om te winnen, marco zou dan in de finale afvallen, en dan denkt iedereen dat ribas wint, net als bij brian toen en toch won jaap, wat nu aangepast in het draaiboek een dennis zou kunnen zijn.

het is gwn het draaiboek van de gouden kooi in een iets andere uitvoering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Moha R. de Vries --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 16:52 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

die strategische zet daar helpt de regie ze wel mee, is het jullie nooit opgevallen dat veel dingen hetzelfde gaan zoals in dgk?

neem nou yasmin en ribas die hebben de rol van brian en amanda.

hij schreeuwt zij is dan angstig, maar toch dr mond niet houden en wat terug zeggen of schreeuwen, waarop ribas nog meer door het lint gaat.en zij volgt hem netjes

ziba heeft een beetje het gezicht van nadia, en deed net zo maf toen danny erin kwam.

marco heeft de rol van huub maar in mildere uitvoering,hij heeft rare trekjes en hij denkt al de winnaar te zijn, en dan nog hoe hij met vrouwen omgaat.het ziektewoord kk lijkt ook wel in dit draaiboek te zijn opgenomen, zowel ribas als marco maken er meerdere malen gebruik van.

kelly heeft de rol van lieke, helemaal gek was ze op die marco (huub) en nu heeft ze na een rottijd dennis gekregen, zoals lieke toen quinten kreeg.

er is geen jaap in het spel, dus als het gaat zoals in dgk dan is ribas en marco favo om te winnen, marco zou dan in de finale afvallen, en dan denkt iedereen dat ribas wint, net als bij brian toen en toch won jaap, wat nu aangepast in het draaiboek een dennis zou kunnen zijn.

het is gwn het draaiboek van de gouden kooi in een iets andere uitvoering.
Je hebt er in ieder geval goed over nagedacht.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 11:18 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Vinden julie niet dat mafco nu al rare trekjes begint te vertonen, vreemd met de arme slaan, rare woorden zeggen die niemand snapt, hij had marco als vriendinnetje moeten kiezen, want volgens mij zijn ze alleen samen sterk, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Mafco had al wapperende handjes toen hij net binnenkwam. dacht bij god dat hij spastisch was, en de 'tot Kotsend brengende' arrogantie van die jongen, die op voorhand al vind dat iedereen dommer is dan Hijzelf? ongelooflijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 08 november 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 20:33 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Mafco had al wapperende handjes toen hij net binnenkwam. dacht bij god dat hij spastisch was, en de 'tot Kotsend brengende' arrogantie van die jongen, die op voorhand al vind dat iedereen dommer is dan Hijzelf? ongelooflijk.
dat doet je toch aan huub denken die kon af en toe een gezichts uitdrukking hebben waarvan je de ene keer dacht ik hij lijkt wel een lijk, en de andere keer een wassen beelden kop. de arrogantie had huub ook, die wist zeker dat hij als winnaar zou eindigen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 20:41 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

dat doet je toch aan huub denken die kon af en toe een gezichts uitdrukking hebben waarvan je de ene keer dacht ik hij lijkt wel een lijk, en de andere keer een wassen beelden kop. de arrogantie had huub ook, die wist zeker dat hij als winnaar zou eindigen.
De gedood-verfde winnaar. ze zijn hem vergeten te verfen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 08 november 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 20:47 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

De gedood-verfde winnaar. ze zijn hem vergeten te verfen.
hahaahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 20:53 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hahaahahaha
ach hij is in ieder geval wel geschoren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: marco en marco vandaag









0.0079178