BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Welke koppel next?

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 15:32   quote  deeplink  
Welke koppel zal er volgens jullie einde deze week naar huis moeten?
Maaike
 Maaike - zaterdag 08 november 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Nikki heeft niets gezegd over dat er volgende week een koppel uit moet, wat
ze meestal nog zegt voordat ze weg gaat!!

Dus volgens mij blijven de drie koppels en die gaan uiteindelijk de finale spelen.
Eigenlijk ook wel logisch, anders kunnen ze de uitzendingen moeilijk vullen met twee koppels..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Maaike --
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 16:19   quote  deeplink  
maar er gaat toch om de week zowiezo een koppel deruit. en er horen toch 2 koppels in het finale te zijn. als ze het zo gaan doen dan slaat het echt nergens op.
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 08 november 2008 - 16:21   quote  deeplink  
Zouden er nog weer nieuwe mensen in komen?
Maaike
 Maaike - zaterdag 08 november 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 16:19 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
maar er gaat toch om de week zowiezo een koppel deruit. en er horen toch 2 koppels in het finale te zijn. als ze het zo gaan doen dan slaat het echt nergens op.
Wie zegt dat er twee koppels in de finale staan???
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 16:40   quote  deeplink  
beter opletten mensen. Plensen zegt duidelijk aan het begin van het programma binnenkort gaat er weer een koppel uit. Wat zij dus zegt is dat Dinsdag a.s. weer een koppel vertrekt, en ja de finale gaat inderdaad tussen 2 koppels.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Het hele programma duurt nog maar 3 weken.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 17:15   quote  deeplink  
Het liefst zie ik Kelly en Dennis vertrekken.
Maar het is afwachten wat de twee nwe babes doen. Anthea (heet ze denk ik) wil voor Mafco gaan. Stel Mafco maakt een switch, dan de finale met Ribas-Yasmin en Dennis Kelly.
Maaike
 Maaike - zaterdag 08 november 2008 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 16:40 schreef Izz@headliner het volgende:
beter opletten mensen. Plensen zegt duidelijk aan het begin van het programma binnenkort gaat er weer een koppel uit. Wat zij dus zegt is dat Dinsdag a.s. weer een koppel vertrekt, en ja de finale gaat inderdaad tussen 2 koppels.
Normaal gesproken zegt ze dat ook tegen de koppels..Maar dat heeft ze dit keer niet gedaan..
Vandaar dat ik daar mijn twijfels bij heb, ik denk daarom niet dat er a.s. dinsdag een koppel uitgaat..

Waar is dat bekent gemaakt dan, dat de finale tussen 2 koppels gaat?
Maaike
 Maaike - zaterdag 08 november 2008 - 17:32   quote  deeplink  
Het progamma duurt nog tot 4 december, als er volgende week al een koppel uitgaat
dan wordt het wel erg saai denk ik met alleen twee koppels..

Ach, we zullen zien..
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 08 november 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Nou, die twee nieuwe moeten wel héél erg neukgraag zijn om op dit moment in het Spel nog een gozer los te neuken van een van die "Ouwe Jongens-krentebrood-koppeltjes" die nog over zijn.. het wordt met de week ongeloofwaardiger dat een nieuwkomer nog wat bijelkaar lebbert voor de endgame!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 17:40 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Nou, die twee nieuwe moeten wel héél erg neukgraag zijn om op dit moment in het Spel nog een gozer los te neuken van een van die "Ouwe Jongens-krentebrood-koppeltjes" die nog over zijn.. het wordt met de week ongeloofwaardiger dat een nieuwkomer nog wat bijelkaar lebbert voor de endgame!
dat dacht men ook met Claire en zie watskebeurd,
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 18:08   quote  deeplink  
en toen was ze mevrouw en vertrok met 25.000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Mrs.B@headline --
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 16:40 schreef Izz@headliner het volgende:
beter opletten mensen. Plensen zegt duidelijk aan het begin van het programma binnenkort gaat er weer een koppel uit. Wat zij dus zegt is dat Dinsdag a.s. weer een koppel vertrekt, en ja de finale gaat inderdaad tussen 2 koppels.
Ja ! dat dacht ik dus ook..!! en maaike, het duurt tot eind november ja 30ste als het goed is. dus inderdaad nog maar 3 weken, nou als eind a.s week een koppel deruit gaat duurt het nog maar 2 weken. met 2 koppels, logisch.

je hoort marco nog zelf zeggen, laat dennis niet winnen terwijl die hier maar voor 3 weken zit.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 18:57   quote  deeplink  
voorlopig is ibas aan een inhaal-race bezig. En staat nu al op 1.800 euries en Mafco 2.300, dus de aftsand is nu veel minder. Wat Ribas zijn kop kan koste is het feit dat Hij ( Ribas ) Harige Mafco beloofde samen met Kale tegen Dennis te spelen. en het is een Man van zijn woord, en voelde oprechte vriendschap voor Harige Mafco.
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 19:03   quote  deeplink  
wij lopen toch een week achter, dus als er een koppel deruit gaat eind a.s week. dan moet ik er nu al uit zijn. en jullie zijn toch altijd zo goed in alles uitzoeken:P zoek maar uit welke koppel volgende is:P
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 19:03 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
wij lopen toch een week achter, dus als er een koppel deruit gaat eind a.s week. dan moet ik er nu al uit zijn. en jullie zijn toch altijd zo goed in alles uitzoeken:P zoek maar uit welke koppel volgende is:P
Je moet Moha R. de Vries inschakelen.
Belinea
 Belinea - zaterdag 08 november 2008 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 19:03 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
dan moet ik er nu al uit zijn.
???? moet jij er dan uit zijn????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 19:48 schreef Belinea het volgende:

[..]

???? moet jij er dan uit zijn????
Hey,hey Belinea, goed van jou.
De vraag is nu Wie is ?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 19:03 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
wij lopen toch een week achter, dus als er een koppel deruit gaat eind a.s week. dan moet ik er nu al uit zijn. en jullie zijn toch altijd zo goed in alles uitzoeken:P zoek maar uit welke koppel volgende is:P
dinsdag ga jij dr uit. hahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 08 november 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 20:30 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

dinsdag ga jij dr uit. hahahaha
nee joh die is er al uit
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 20:55 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

nee joh die is er al uit
Niet wanneer hij vraagt wanneer ga ik eruit met de aanbieding van de stelletjes, lol
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 21:45   quote  deeplink  
grappig..typfout jongens, het moest zijn : dan moet IE er nu al uit zijn
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 21:47   quote  deeplink  
typfoutje? de toetsen bij jou staan een beetje raar moet ik zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Mrs.B@headline --
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 22:22   quote  deeplink  
jullie maken je echt over zorgen over hea..
ik had een simpel vraag en dat was welke koppel zal er nu naar huis gaan.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 22:22 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
jullie maken je echt over zorgen over hea..
ik had een simpel vraag en dat was welke koppel zal er nu naar huis gaan.
een simpele vraag. vereist een doordacht antwoord. het antwoord op jouw vraag, is niet zo eenvoudig als je zou denken. het ligt er namelijk aan, in wat voor bui de regie is. Pesten we vandaag de Iranees? de halve suri. of zetten we Da Bitch Kelly lekker voor LUL. het kan natuurlijk ook nog eens zo zijn, dat bang zijn Voor een post traumatisch stress bij Dennis, Ze hem laten winnen. Tevens kan het zomaar zo zijn dat men zich ongerust maakt over de eventuele gedachten aan discriminatie en laten ze zowel Ribas als Marco winnen. want we willen niet rasistisch overkomen.
Dan is er nog grote kans dat men op zeker gaat, het programma word vanwege lage cijfers accuut van de beeldbuis gehaald en iedereen krijgt een baantje bij Talpa, en niemand wint. je zo voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik Hoogachtend Izz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Izz@headliner --
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 23:04   quote  deeplink  
hahahahahahahaha geweldig:P
ja met simpel vraag bedoelde ik dat ik niet snap waarom de rest een hele discussie gaat voeren over een typfoutje terwijl ik om iets heel anders vroeg.

maarja alsnog bedankt.
trouwens wat denk jij zelf dan?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 23:04 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
hahahahahahahaha geweldig:P
ja met simpel vraag bedoelde ik dat ik niet snap waarom de rest een hele discussie gaat voeren over een typfoutje terwijl ik om iets heel anders vroeg.

maarja alsnog bedankt.
trouwens wat denk jij zelf dan?
Discussie? waar, wie
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 23:04 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
hahahahahahahaha geweldig:P
ja met simpel vraag bedoelde ik dat ik niet snap waarom de rest een hele discussie gaat voeren over een typfoutje terwijl ik om iets heel anders vroeg.

maarja alsnog bedankt.
trouwens wat denk jij zelf dan?
om helemaal eerlijk te zijn? Ik vind dat Ribas en Yasmine eruit moeten. Ik denk echter dat men het zo zal spelen dat Kale Marco naar huis gaat. zoals het er nu voor staat op de website van RTL. en een beetje erg valsspelen naaaaaaaa, daar zijn ze niet vies van Bij Talpa / Tien / RTl De Mol producties.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 23:08   quote  deeplink  
maar dat is mijn bescheiden mening.
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 08 november 2008 - 23:23   quote  deeplink  
ja ik denk inderdaaad dat ze Ribas en Yasmin niet eruit gooien omdat die 2 zich als 2 idooten gedragen en dat zorgt voor vermaak. maar als ze laag blijven staan moeten ze eruit. alleen kunnen ze natuurlijk hun de opdrachten laten winnen..wel raar dat ze de opdrachten niet meer laten zien.
Tuintje
 Tuintje - zondag 09 november 2008 - 07:08   quote  deeplink  
Niks is meer raar, ze goochelen gewoon hun straatje in. Ribas en Yasmin zijn goeie kijkcijfertrekkers en daar gaat het om.
Wij, het publiek, zijn het klootjesvolk dat je naar believen mag besodemieteren.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 09 november 2008 - 09:17   quote  deeplink  
Ik ben 18 en sit nog op sgoo..



Ik ben ook 18 en sit ook nog op sgoo..



Nog 2 weekjes te gaan, hoe denken 18&18 nog een gozer los te neuken in die tijd?
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zondag 09 november 2008 - 16:38   quote  deeplink  
WAUUUUAHHAHAHAHAHAHA xD
amy
 amy - zondag 09 november 2008 - 19:21   quote  deeplink  
noemen ze dat babes? godvergeten boerinnen..is er niks beters meer te vinden?
allebei uiterst hinderlijk om naar te kijken. willen ze dat laatste handjevol kijkers wegjagen om de pot zelf te houden ofzo. damn. dit is te erg.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 09 november 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 19:21 schreef amy het volgende:
noemen ze dat babes? godvergeten boerinnen..is er niks beters meer te vinden?
allebei uiterst hinderlijk om naar te kijken. willen ze dat laatste handjevol kijkers wegjagen om de pot zelf te houden ofzo. damn. dit is te erg.
We hebben weinig tot niets van deze twee meiden gezien. Zijn wij niet een beetje voorbarig??
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 09 november 2008 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 19:26 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

We hebben weinig tot niets van deze twee meiden gezien. Zijn wij niet een beetje voorbarig??
Nee, ik denk 't niet, zó goedkoop en op die leeftijd te proberen met je kut proberen nog wat geld te scoren is bij voorbaat al gedoemd tot hoerenstatus! Het maakt dus geen flikker uit met wát voor "liefigheidjes" die meiden gaan proberen "De Poet" te pakken, leuker worden die Sgoo-gaande meisjes er niet op...Sex-Voor-Studie.. Hmm een héél andere kijk dan op Sex dan voor Patat-mét en een volle tank voor de scooter neuken, wat tegenwoordig een betere bijverdienste lijkt dan vakken vullen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2008 door GherAhnAhmon --
Tuintje
 Tuintje - maandag 10 november 2008 - 08:15   quote  deeplink  
Gher, je drukt je weer luid en duidelijk uit!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 10 november 2008 - 18:21   quote  deeplink  
Hij/zij kan het ook zo lekker brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Welke koppel next?









0.0089719