BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Spel - Quizvragen

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 01:37   quote  deeplink  
Video: Spel - Quizvragen

De vrouwelijke bewoners spelen dit keer een spel met quizvragen, terwijl hun man een dienblad vasthouden. Bij iedere foute vraag wordt er een kaars op het dienblad van diens partner gelegd. Wie het eerst het dienblad laat vallen, verliest! Weten de dames hoeveel oscars de film Titanic heeft gewonnen? Of hoeveel zintuigen een mens heeft? Bekijk hier het volledige spel!



Met dank aan RTL/Talpa aan de zeer belaberde audio!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 01:50   quote  deeplink  
WTF!
rond 09:30 krijgen ze de vraag:

Bij welke temperatuur bevriest water?
A) 0 graden
B) 0,4 graden
C) -8,5 graden

Het goede antwoord is volgens Nikki C (Yasmin had het goed) maar zijn ze daar nou allemaal dom geworden ofzo?
Ik neem aan dat ze normaal niet stromend water bedoelde, graden in Celsius, geen afwijkende luchtdruk anders dan normale buitenlucht (1 atmosfeer) en geen onzuiverheden toegevoegd heeft zoals veel zout ofzo... Dan is het toch echt antwoord B, nl: nul graden!
Of zijn ze weer zo flauw dat bij precies 0 het zonder aan te raken het geen ijs wordt en zeg maar -0,1 weer wel dus dat het bij -8,5 zeker zal bevriezen?

Laat ik maar niet beginnen over het handje dat boven Ribas z'n hoofd gehouden wordt want hij had met dubbel zoveel kaarsen ook wel van Marco gewonnen denk ik...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Spel - Quizvragen









0.0067369