BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Anthea - 18 jaar uit Oss

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 12:40 schreef Winno het volgende:

[..]

Nou ja het is gelul, omdat CBML gewoon zoals ze ook altijd bij de aankondiging zeggen, een gevaarlijk spel is. En het woord zegt het al... SPEL! Het draait in eerste instantie om GELD. En dan weet je dat je de smerigste dingen kunt verwachten, en heel smerig zelfs! Ik stond dus totaal niet te kijken wanneer wie dan ook smerige dingen aan het uithalen was. Anders had het Can Buy Me Love moeten heten. Het is dus eigenlijk aan de spelers om niet 'In Love" te geraken. Doe je dat toch, tja... dan weet je dat je heel hard 'au' kunt krijgen. En je kunt geluk hebben zoals Fiona en Yasmin (nou ja geluk, in het dagelijks leven moet die Yasmin echt oppassen dat ze geen knal krijgt, want dan zitten er geen camera's op en deze meneer is nog een stukje erger dan Brian uit De Gouden Kooi), maar je kunt ook pech hebben zoals Kelly en dat kun je Marco of iedere andere speler dan ook niet kwalijk nemen, want die zitten er in eerste instantie niet om zieltjes te winnen, maar om geld te winnen waarbij en dat vergeet iedereen.... alles maar dan ook alles geoorloofd is, dus ook anderen pijn doen!

De groeten
Ow ok, maar Tjonge en ik hadden het over levenservaring dus ik dacht dat je dat gelul vond, foutje.
Winno
 Winno - woensdag 03 december 2008 - 13:02   quote  deeplink  
Haha, nee hoor dat vind ik geen gelul.
De enige fout die Marco gemaakt heeft en daarom heeft hij het spel niet zo goed gespeeld als hij zelf denkt, is het moment dat hij Kelly verkoos boven Anthea. Speltechnisch gezien kan dat nooit slim zijn, omdat hij Kelly al meerdere malen wat geflikt had, dus kon hij de rekening terug verwachten. Anthea daarentegen zat er pas in, was verliefd en had geen verleden met hem. Anthea had hij in die enkele weken die nog volgden zo verliefd kunnen maken dat ze op het moment van kiezen voor liefde zou gaan, en dan had hij gewonnen. Met inachtneming dat hij zichzelf in die weken ook rustig zou houden. Dus zijn uitleg op het moment van afwijzen van Anthea dat hij niet zijn gevoel wilde laten spreken maar zijn ratio, was een misrekening.

Helaas pindakaas....
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 13:02 schreef Winno het volgende:
Haha, nee hoor dat vind ik geen gelul.
De enige fout die Marco gemaakt heeft en daarom heeft hij het spel niet zo goed gespeeld als hij zelf denkt, is het moment dat hij Kelly verkoos boven Anthea. Speltechnisch gezien kan dat nooit slim zijn, omdat hij Kelly al meerdere malen wat geflikt had, dus kon hij de rekening terug verwachten. Anthea daarentegen zat er pas in, was verliefd en had geen verleden met hem. Anthea had hij in die enkele weken die nog volgden zo verliefd kunnen maken dat ze op het moment van kiezen voor liefde zou gaan, en dan had hij gewonnen. Met inachtneming dat hij zichzelf in die weken ook rustig zou houden. Dus zijn uitleg op het moment van afwijzen van Anthea dat hij niet zijn gevoel wilde laten spreken maar zijn ratio, was een misrekening.

Helaas pindakaas....
Had jij het maar gedaan...............
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 12:40 schreef Winno het volgende:

[..]

Nou ja het is gelul, omdat CBML gewoon zoals ze ook altijd bij de aankondiging zeggen, een gevaarlijk spel is. En het woord zegt het al... SPEL! Het draait in eerste instantie om GELD. En dan weet je dat je de smerigste dingen kunt verwachten, en heel smerig zelfs! Ik stond dus totaal niet te kijken wanneer wie dan ook smerige dingen aan het uithalen was. Anders had het Can Buy Me Love moeten heten. Het is dus eigenlijk aan de spelers om niet 'In Love" te geraken. Doe je dat toch, tja... dan weet je dat je heel hard 'au' kunt krijgen. En je kunt geluk hebben zoals Fiona en Yasmin (nou ja geluk, in het dagelijks leven moet die Yasmin echt oppassen dat ze geen knal krijgt, want dan zitten er geen camera's op en deze meneer is nog een stukje erger dan Brian uit De Gouden Kooi), maar je kunt ook pech hebben zoals Kelly en dat kun je Marco of iedere andere speler dan ook niet kwalijk nemen, want die zitten er in eerste instantie niet om zieltjes te winnen, maar om geld te winnen waarbij en dat vergeet iedereen.... alles maar dan ook alles geoorloofd is, dus ook anderen pijn doen!

De groeten

Kom dan als je durft? kom dan?

ik lus je rauw hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 13:44   quote  deeplink  
ik moet toegeven dat het 'concept' alles is geoorloofd, er bij mij nog steeds niet ingaat. dat komt omdat ik met hele andere normen en waarden ben groot gebracht, net als veel mensen hier. Dat is elkaar respecteren, van andermans spullen blijf je af, je vrienden blijf je trouw, je verraad geen mens. iemand met relatie is taboe. Trappen en schoppen en slaan heb ik hier geleerd, en vloeken al helemaal, dat was bij ons uit de boze. Steken onder water geoorloofd, tot zekere hoogte. Anders zwaaide er wat.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 december 2008 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:59 schreef Tjonge het volgende:

[..]

We konden allemaal zien dat mafco sávond het bed deelde met Anthea, en de beelden van een blauw geknepen arm, en ja.....kelly heeft me dezelfde verhalen verteld, denk dat mafco zijn frustratie weg moest neu.. de laatste dagen En Anthea wilde maar al te graag, toch zonde....als het nou een vent met geld was, hahahahhahaa, maar de ton is zijn neus voorbij gegaan (ook positief bedoelt)
Ik had het idee dat Marco wel een beetje gevoelens voor Anthea kreeg en dat hij oprecht was en niet voor haar koos in de ceremonie omdat hij niet op gevoel wilde spelen.
Klopt dat?
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 19:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik had het idee dat Marco wel een beetje gevoelens voor Anthea kreeg en dat hij oprecht was en niet voor haar koos in de ceremonie omdat hij niet op gevoel wilde spelen.
Klopt dat?
Wat denk je zelf.................Als hij echt gevoelens voor haar had gehad had hij zeker voor haar gekozen, denk dat ze eerder zou delen dan Kelly, maar marco heeft volgens mij maar voor 1 iemand gevoel, voor zichzelf!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 20:54 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat denk je zelf.................Als hij echt gevoelens voor haar had gehad had hij zeker voor haar gekozen, denk dat ze eerder zou delen dan Kelly, maar marco heeft volgens mij maar voor 1 iemand gevoel, voor zichzelf!!!
En dan had hij troost gezocht in haar armen en niet als een beest tekeer gaan.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 20:56 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

En dan had hij troost gezocht in haar armen en niet als een beest tekeer gaan.
Wij snappen elkaar........
Winno
 Winno - woensdag 03 december 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 13:44 schreef Izz@headliner het volgende:
ik moet toegeven dat het 'concept' alles is geoorloofd, er bij mij nog steeds niet ingaat. dat komt omdat ik met hele andere normen en waarden ben groot gebracht, net als veel mensen hier. Dat is elkaar respecteren, van andermans spullen blijf je af, je vrienden blijf je trouw, je verraad geen mens. iemand met relatie is taboe. Trappen en schoppen en slaan heb ik hier geleerd, en vloeken al helemaal, dat was bij ons uit de boze. Steken onder water geoorloofd, tot zekere hoogte. Anders zwaaide er wat.
Jij had het spel in ieder geval nooit gewonnen! En dat weet je ook wel, want anders had je wel meegedaan.... Een beetje dom om te denken dat er in zo'n spel nog principes zijn!! Ja die zijn er wel, maar niet in zo'n spel...
Winno
 Winno - woensdag 03 december 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 13:44 schreef Izz@headliner het volgende:
ik moet toegeven dat het 'concept' alles is geoorloofd, er bij mij nog steeds niet ingaat. dat komt omdat ik met hele andere normen en waarden ben groot gebracht, net als veel mensen hier. Dat is elkaar respecteren, van andermans spullen blijf je af, je vrienden blijf je trouw, je verraad geen mens. iemand met relatie is taboe. Trappen en schoppen en slaan heb ik hier geleerd, en vloeken al helemaal, dat was bij ons uit de boze. Steken onder water geoorloofd, tot zekere hoogte. Anders zwaaide er wat.
Jij had het spel in ieder geval nooit gewonnen! En dat weet je ook wel, want anders had je wel meegedaan.... Een beetje dom om te denken dat er in zo'n spel nog principes zijn!! Ja die zijn er wel,
Winno
 Winno - woensdag 03 december 2008 - 21:14   quote  deeplink  
maar niet in zo'n spel...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 december 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 20:54 schreef Tjonge het volgende:
Wat denk je zelf.................Als hij echt gevoelens voor haar had gehad had hij zeker voor haar gekozen, denk dat ze eerder zou delen dan Kelly, maar marco heeft volgens mij maar voor 1 iemand gevoel, voor zichzelf!!!
maar nu even objectief gezien... zou het toch niet kunnen dat hij wel gevoel had voor haar?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 december 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 20:56 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

En dan had hij troost gezocht in haar armen en niet als een beest tekeer gaan.
dat zal vast niet de hele avond en nacht geweest zijn maar die andere uren hebben we niet gezien dus misschien heeft hij wel troost bij haar gezocht...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 21:12 schreef Winno het volgende:

[..]

Jij had het spel in ieder geval nooit gewonnen! En dat weet je ook wel, want anders had je wel meegedaan.... Een beetje dom om te denken dat er in zo'n spel nog principes zijn!! Ja die zijn er wel, maar niet in zo'n spel...
Als je puur voor het spel gaat zet je normen en waarden aan een kant.
Echter, als er gevoel bij komt kijken is het een ander verhaal en daar moet rekening mee worden gehouden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 21:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat zal vast niet de hele avond en nacht geweest zijn maar die andere uren hebben we niet gezien dus misschien heeft hij wel troost bij haar gezocht...

Daar heb ik mijn twijfels over. Al heeft het niet de hele nacht geduurd.
Hij was woest (begrijpelijk) ik denk niet dat hij in staat was tederheid te tonen aan wie dan ook.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 21:17 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar nu even objectief gezien... zou het toch niet kunnen dat hij wel gevoel had voor haar?
Ik persoonlijk denk van niet, maar wat maakt het nog uit, game over!!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 21:24 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik persoonlijk denk van niet, maar wat maakt het nog uit, game over!!!!
heb je nog die foto met gemaakt?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 21:17 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar nu even objectief gezien... zou het toch niet kunnen dat hij wel gevoel had voor haar?
Ik denk eerder dat hij haar een lief meisje vond, let wel MEISJE. Hij zei zelf een paar keer dat hij zijn hart aan niemand geeft. Dit om niet gekwetst te worden. Wat geeft hem dan het recht om op andermans hart te trappen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 21:29 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij haar een lief meisje vond, let wel MEISJE. Hij zei zelf een paar keer dat hij zijn hart aan niemand geeft. Dit om niet gekwetst te worden. Wat geeft hem dan het recht om op andermans hart te trappen.
Zijn trapauto? oh nee, die kon hij niet betalen, ( de Fred Flinstone auto)
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 22:27   quote  deeplink  
Er staat een to hot filmpje op van marco die anthea een beurt geeft, hij is duidelijk blij met zijn laatste overwinning, wat zegt ie nou op het eind???????
Still
 Still - woensdag 03 december 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:27 schreef Tjonge het volgende:
Er staat een to hot filmpje op van marco die anthea een beurt geeft, hij is duidelijk blij met zijn laatste overwinning, wat zegt ie nou op het eind???????
Je hebt het wel erg graag over Marco, het is toch niet zo dat er zich bij moeders net als bij de dochter ook diepere gevoelens voor deze man naar boven komen......
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:06 schreef Still het volgende:

[..]

Je hebt het wel erg graag over Marco, het is toch niet zo dat er zich bij moeders net als bij de dochter ook diepere gevoelens voor deze man naar boven komen......
Ik als moeder kan mij daar wel iets bij voorstellen, hij deed niets met mijn dochter, maar had hem toch graag, aan zijn ............ ouderwets taalgebruik hier niet toegestaan. STTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Still
 Still - woensdag 03 december 2008 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 21:18 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Als je puur voor het spel gaat zet je normen en waarden aan een kant.
Echter, als er gevoel bij komt kijken is het een ander verhaal en daar moet rekening mee worden gehouden.
Daar zijn dan weer andere programma`s voor
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:34 schreef Still het volgende:

[..]

Daar zijn dan weer andere programma`s voor
jaaaaaaaa ik weet het: HET SPIJT ME, Vergeef Me ik kan het echt niet anders zegguh Van Caroline Tensen. Ja he? Ja toch? ik heb gewonnen he?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:39 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

[ afbeelding ] jaaaaaaaa ik weet het: HET SPIJT ME, Vergeef Me ik kan het echt niet anders zegguh [ afbeelding ] Van Caroline Tensen. [ afbeelding ] Ja he? Ja toch? ik heb gewonnen he?
yep en dit keer mag je kiezen A: een flatscreen tv of B: een laptop
Still
 Still - woensdag 03 december 2008 - 23:45   quote  deeplink  
Jij hebt gewonnen! Jij mag gezellig een avondje stappen met niemand minder dan...... ; )
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:45 schreef Still het volgende:
Jij hebt gewonnen! Jij mag gezellig een avondje stappen met niemand minder dan...... ; )
meh jou?????????????????????????
Still
 Still - woensdag 03 december 2008 - 23:49   quote  deeplink  
nah ja zeg ... geef je ze een vinger......... : (
Maar goed we zijn in een royale bui vandaag : )
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:49 schreef Still het volgende:
nah ja zeg ... geef je ze een vinger......... : (
Maar goed we zijn in een royale bui vandaag : )
Thank God its wednesday then,
Tjonge
 Tjonge - donderdag 04 december 2008 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:06 schreef Still het volgende:

[..]

Je hebt het wel erg graag over Marco, het is toch niet zo dat er zich bij moeders net als bij de dochter ook diepere gevoelens voor deze man naar boven komen......
Doe eens normaal man, al was het een ander geweest had ik het nog gezegt........
madeleine
 madeleine - donderdag 04 december 2008 - 10:49   quote  deeplink  
Wie schrijft er hier *gezegd* met een T ?
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 10:49 schreef madeleine het volgende:
Wie schrijft er hier *gezegd* met een T ?
Niet op fout geschreven woorden letten he, we maken allemaal wel eens fouten, nou en zeker ik, want ik heb problemen met de D en T aan het einde van het woord.
Erg kinderachtig om daar iemand op aan te spreken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 10:49 schreef madeleine het volgende:
Wie schrijft er hier *gezegd* met een T ?
was jij 't niet dan?
als je die t gelezen hebt, weet je ook wie het geschreven heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner --
madeleine
 madeleine - donderdag 04 december 2008 - 12:59   quote  deeplink  
Zoals mijn buurvrouw wel eens zegt of schrijft: Ik hep het op de trap neergelegen ! kan dit wel of niet ?
Hij hep ut nie gedaand met een d. Ik verbeelt (d) me niets hoor, maar er is een correctie knop op de p.c. toch ?
Men wil toch ook een nette keuken, nette badkamer, net fornuis, daar hoort toch ook een nette taal bij ?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 13:05 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Gaat het er niet om dat je het gewoon snapt!!!! Jeetje, wat een moeilijk gedoe, maar ik zal 10x nalezen voortaan of er een spelfout tussen zit....
probeer dan alleen dat van jezelf na te kijken anders ben je op zijn minst 7 weken bezig met corrigeren.
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:11 schreef Winno het volgende:

[..]

Dan had je tijdens de Nederlanse lessen maar beter moeten opletten op school! Gezegd met een T..... OM TE HUILEN!!
En schrijf voortaan al je woorden maar met D T, dan weet je tenminste zeker dat 1 van de 2 goed is haha.
Winno de geleerde!! De Nederlandse les daar had ik meer tijd in besteed dan andere lessen, omdat het mijn zwakke punt was, en nog heb ik er problemen mee, doe AJB niet zo kinderachtig om iemand aan te vallen op zijn/haar taal fouten.
Jij bent goed in de Nederlandse taal, maar je zal ook best wel andere zwakke punten hebben!!
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:31 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

hahahha, nu dat mogen al de forummers hier gaan doen dan, want ik vermoed, dat wij allemaal telkens van die foutjes maken. en niet voor het 1 of ander, maar weet jij dat nederlands 1 van de moeilijkste talen is die er zijn?
Echt wel en ik weet er alles van, kl*te taal.
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:59 schreef madeleine het volgende:
Zoals mijn buurvrouw wel eens zegt of schrijft: Ik hep het op de trap neergelegen ! kan dit wel of niet ?
Hij hep ut nie gedaand met een d. Ik verbeelt (d) me niets hoor, maar er is een correctie knop op de p.c. toch ?
Men wil toch ook een nette keuken, nette badkamer, net fornuis, daar hoort toch ook een nette taal bij ?
Dank u wel juffrouw Madeleine voor de mooie uitleg!!
Ik heb weer wat geleerd!!
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:59 schreef madeleine het volgende:
Zoals mijn buurvrouw wel eens zegt of schrijft: Ik hep het op de trap neergelegen ! kan dit wel of niet ?
Hij hep ut nie gedaand met een d. Ik verbeelt (d) me niets hoor, maar er is een correctie knop op de p.c. toch ?
Men wil toch ook een nette keuken, nette badkamer, net fornuis, daar hoort toch ook een nette taal bij ?
Nou ga het dan ook even uitleggen hoe het met stofzuigen zit, ben benieuwd.
Wil dat ook wel even leren!!
pauline
 pauline - donderdag 04 december 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:59 schreef Winno het volgende:
Wat Anthea gedaan is perfekt!!! Ze heeft € 17000 gewonnen en een vent geneukt die ze leuk vond! Anthea je was de leukste! Als ik je tegenkom krijg je van mij zeker een drankje, want zo groot is Oss niet! Weet iemand trouwens haar Hyves?
hahaha winno taalfouten wie jij???? perfekt?????
Ja jochie leer je nederlands even beter, als je had opgelet in de klas was dit je niet overkomen..
Nogmaals perfect is met een c en niet met een K, maar kan de besten overkomen..
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 13:38 schreef pauline het volgende:

[..]

hahaha winno taalfouten wie jij???? perfekt?????
Ja jochie leer je nederlands even beter, als je had opgelet in de klas was dit je niet overkomen..
Nogmaals perfect is met een c en niet met een K, maar kan de besten overkomen..
Wat ben jij een..., je weet wat ik bedoel he? hahahahahahahah
Ja dat kan je van Paulinetje verwachten he.
En ach het is de nieuwe Nederlandse taal, net als dat men hun gebruikt in plaats van zij!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Belinea --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 13:34 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou ga het dan ook even uitleggen hoe het met stofzuigen zit, ben benieuwd.
Wil dat ook wel even leren!!
Wedden als wij onverwacht op de koffie gaan bij Juf Madeleine dat het een net niet opgeruimd pakhuis is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - donderdag 04 december 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 13:42 schreef Belinea het volgende:

[..]

Wat ben jij een..., je weet wat ik bedoel he? hahahahahahahah
Ja dat kan je van Paulinetje verwachten he.
En ach het is de nieuwe Nederlandse taal, net als dat men hun gebruikt in plaats van zij!!
hahahahaha
ja hij/zij valt een ander aan op taalfouten, en het is idd een ingeburgerd gebruik echter volgens de nederlands taal is het nog steeds met een C..
maar genoeg daarover. hahahahaha
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 14:07 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wedden als wij onverwacht o de koffie gaan bij Juf Madeleine at het een opgeruimd pakhuis is?
hahahahaahah zou best eens kunnen.
Ben nu wel erg nieuwsgierig.
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 14:11 schreef pauline het volgende:

[..]

hahahahaha
ja hij/zij valt een ander aan op taalfouten, en het is idd een ingeburgerd gebruik echter volgens de nederlands taal is het nog steeds met een C..
maar genoeg daarover. hahahahaha
Is ook met een C, maar daar houden we nu over op, je hebt gelijk, wat een kinderspel zeg hahahahahah
Maar ook wel eens leuk op je oude dag.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 december 2008 - 15:21   quote  deeplink  
Graag geen opmerkingen meer over spelfouten! - allemaal bijzaak!
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 15:21 schreef Boudewijn het volgende:
Graag geen opmerkingen meer over spelfouten! - allemaal bijzaak!
Vind ik ook, kinderachtig gedoe zeg, kom op iedereen maakt toch fouten.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 15:33 schreef Belinea het volgende:

[..]

Vind ik ook, kinderachtig gedoe zeg, kom op iedereen maakt toch fouten.
Nou zeg, spreek voor jezelf, ik maak NOOIT fouten, kom op hee.
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 17:52 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nou zeg, spreek voor jezelf, ik maak NOOIT fouten, kom op hee.
hahahahahaah ik maak ook noooooooooooooooooit fouten ben je gek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Anthea - 18 jaar uit Oss









0.0113518