BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Bo - 18 jaar uit Castricum

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 01:55   quote  deeplink  
Kandidate Bo - 18 jaar uit Castricum

'Ik kom het huis binnen als lief meisje, maar ontpop me tot een echte doorzetter!'



De 18-jarige Bo is afkomstig uit het Noord-Hollandse Castricum. De goedlachse blondine weet waarvoor ze komt! Ze hoopt het geld op te strijken. Maar toch hoopt ze ook uit te vinden of ze nog een beetje in trek is bij de jongens. Ze heeft een duidelijke aanpak: “Ik kom het huis binnen als lief meisje, maar ontpop me tot een echte doorzetter!” Boos wordt Bo als mensen praten over zaken waar ze geen verstand van hebben. Een relatie beëindigen doet de Castricumse als ze zich benauwd voelt. “Als hij mij dingen gaat verbieden en bijvoorbeeld met mij film wilt kijken terwijl ik naar mijn vriendinnen wil gaan, maak ik het uit.”

Haar eerste sekservaring beschrijft Bo als ‘spannend’. “Ik wist helemaal niet wat mij te wachten stond!” Toch is de raarste plek waar ze ‘het’ ooit heeft gedaan toch wel een pingpongtafel op een schoolplein. De perfecte man ziet er volgens Bo gespierd uit, langer dan zij en ze ‘moet er ook nog een beetje een normaal gesprek mee kunnen voeren’.

In haar vrije tijd hangt Bo een beetje met vrienden, gaat ze stappen, shoppen en in de zomer naar het strand. Qua muziek houdt de blondine wel van alles. “Behalve dan hardcore en dat soort gekkigheid!” Bo hoopt dat ze naar huis vertrekt met een goedgevulde zak geld, dat ze eerst even op haar rekening zou laten staan. Daarnaast zou ze graag een nieuwe auto voor haar moeder willen kopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5959
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Bo - 18 jaar uit Castricum









0.0047647