BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik irriteer me nu al aan hem"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 02:09   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Ik irriteer me nu al aan hem"

Kelly zit met Yasmin in de kapsalon na een nacht met Dennis. Toch lijkt de liefde alweer een beetje over te zijn...

Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Nu komt het zelf uit Kelly haar mond dat ze nog geen sex met Dennis heeft gehad en het nog niet wilt.
Is ze nu nog steeds een slet?
Maaike
 Maaike - maandag 10 november 2008 - 12:57   quote  deeplink  
Wat mij opvalt is dat ze zegt, Dennis niet te kiezen..
Het is de dag van de ceremonie aan de kleding te zien.....>>script of toch niet??
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 11:12 schreef Belinea het volgende:
Nu komt het zelf uit Kelly haar mond dat ze nog geen sex met Dennis heeft gehad en het nog niet wilt.
Is ze nu nog steeds een slet?
Ach ja, ze zegt ook dat ze het niet wilde omdat er camera's hangen en dat ie best kan wachten tot erna (na afloop van CBML) dus zonder camera's zou het geen probleem geweest en hebben haar uitspraken tijdens de jankbuien over Marco totaal geen waarde!
Ik blijf erbij... eerst zeggen dat je niet 'zo' bent en iedereen flink tegen Marco opzetten maar daarna meteen zoenen en wellicht meer (behalve daadwerkelijke penetratie).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik irriteer me nu al aan hem"









0.0061440