BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Offtopic, een verhaal met een moraal.

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 10 november 2008 - 03:56   quote  deeplink  
Een piepklein musje dat onderweg was naar het zuiden, bevroor onderweg, en viel op de grond.
Alsof dat niet erg genoeg was, scheet er ook nog eens een koe op hem.
Maar de uitwerpselen waren warm, en het musje ontdooide.
Blij en dankbaar dat hij nog in leven was, en weer warm, begon hij te zingen.
Net op dat moment kwam er een hongerige kat langs, likte het musje schoon en vrat hem op.

De moraal van dit verhaal is het volgende:

Iemand die op je schijt hoeft niet persé je vijand te zijn. Iemand die je uit de stront haalt niet persé je vriend.

Maar wat er ook gebeurd, waar je ook bent.
Wanneer je er warm bij zit en je bent gelukkig? Moet je ten alle tijden je kop houden, en het niet uitzingen van blijdschap.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 10 november 2008 - 11:22   quote  deeplink  
hahaha hij is leuk
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 10 november 2008 - 13:47   quote  deeplink  
Grappig, maar héél erg oud al, voor het eerst gezien in de film My Name is Nobody uit 1973 waar Nobody aan de laatste oude bewoner van een vervallen bar uitlegt hoe een zielig klein koud vogeltje door zijn gepiep de aandacht trekt van een valse coyote..maar door een reddend rund onder een warme vlaai bedekt wordt, en uiteindelijk toch door dor zijn gepiep door die coyote opgevreten wordt..oftewel Nobody brengt Jack Beauregard in grote problemen vanwege zijn reputatie als snelschutter, maar redt hem daar ook weer mee door hem te helpen de Wild Bunch te verslaan..



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door GherAhnAhmon --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 11 november 2008 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 13:47 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Grappig, maar héél erg oud al, voor het eerst gezien in de film My Name is Nobody uit 1973 waar Nobody aan de laatste oude bewoner van een vervallen bar uitlegt hoe een zielig klein koud vogeltje door zijn gepiep de aandacht trekt van een valse coyote..maar door een reddend rund onder een warme vlaai bedekt wordt, en uiteindelijk toch door dor zijn gepiep door die coyote opgevreten wordt..oftewel Nobody brengt Jack Beauregard in grote problemen vanwege zijn reputatie als snelschutter, maar redt hem daar ook weer mee door hem te helpen de Wild Bunch te verslaan..

[ afbeelding ]
Ik had hem uit de Assassins, Van Stalone en Banderas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Offtopic, een verhaal met een moraal.









0.0100409