BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kelly

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Mica
 Mica - maandag 10 november 2008 - 08:04   quote  deeplink  
Wat een dom wicht en sletje is die Kelly zeg!!!!Eerst Marco beschuldigen van zogenaamde "ontrouw" terwijl ze zelf meteen met haar benen
wijd gaat als er een of ander dom ventje binnenkomt die ze een paar uurtjes kent!!!!!Bah bah wat een dom hypocriet wijf zeg!!!Donkere Marco doet zich tenminste NIET anders voor dan hij is. Wat een sletje zeg!!!ongelofelijk!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Boudewijn --
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 11:35   quote  deeplink  
Ik denk niet dat je alle video's hebt bekeken, maar in het gesprek met Yasmin verteld zij duidelijk dat ze nog geen sex met Dennis heeft gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Belinea --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 10 november 2008 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 11:35 schreef Belinea het volgende:
Ik denk niet dat je alle video's hebt bekeken, maar in het gesprek met Yasmin verteld zij duidelijk dat ze nog geen sex met Dennis heeft gehad.
Zijn tong in haar bek is nog geen sex toch hé?
Pijpen is al wel een beetje sex, maar nog niet écht..
En neuken is pas échte sex.. de vraag is echter, wát heeft Regie allemaal opgenomen voor straks wat we nog niet weten..
En Kelly geloven op haar woord doen we een andere keer maar weer..
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 10 november 2008 - 13:32   quote  deeplink  
I did not have sex with this woman. oh, sorry ik dacht ff dat het Kill Bill was, maar Kelly heeft haar eigen versie ervan. Ze vertelde Yasmine dat zij zich nu al aan Dennis irriteerde. Nu komt dat even goed uit. er zijn 2 nieuwe in de vila. dus Kel... dan ga je toch gewoon weer naar huis, Je plannetje om Donkere Mafco weer terug te halen heeft niet gewerkt. dus Time to go home.
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 08:04 schreef Mica het volgende:
Wat een dom wicht en sletje is die Kelly zeg!!!!Eerst Marco beschuldigen van zogenaamde "ontrouw" terwijl ze zelf meteen met haar benen
wijd gaat als er een of ander dom ventje binnenkomt die ze een paar uurtjes kent!!!!!Bah bah wat een dom hypocriet wijf zeg!!!Donkere Marco doet zich tenminste NIET anders voor dan hij is. Wat een sletje zeg!!!ongelofelijk!!!!!!!

Waar zien jullie dan dat sex heeft(buiten een beetje droogneuken on dan). en waar pijpen?????http://www.rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/index_video.xml
Jij kunt dennis dom vinden, maar kelly vind hem schijnbaar leuk, dus oordeel niet....ieder zijn favo, jij schijnbaar mafco......

En volgens mij zit Dennis er al een paar dagen in, dus binnen een paar uurtjes klopt helemaal niets van.
En mafco doet zich niet anders voor???Hij liegt tegen iedereen die in de villa is, ken je het nog:" ontken, ontken en nogmaals ontkennen, hahahah laat me niet lachen, hij heeft alle vrouwen om de tuin geleid, incl Ziba........
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 13:39 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Waar zien jullie dan dat sex heeft(buiten een beetje droogneuken on dan). en waar pijpen?????http://www.rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/index_video.xml
Jij kunt dennis dom vinden, maar kelly vind hem schijnbaar leuk, dus oordeel niet....ieder zijn favo, jij schijnbaar mafco......

En volgens mij zit Dennis er al een paar dagen in, dus binnen een paar uurtjes klopt helemaal niets van.
En mafco doet zich niet anders voor???Hij liegt tegen iedereen die in de villa is, ken je het nog:" ontken, ontken en nogmaals ontkennen, hahahah laat me niet lachen, hij heeft alle vrouwen om de tuin geleid, incl Ziba........
Goh..dat maRco het spel speelt zoals het gespeelt moet worden doet sommigen zoveel pijn joh!.
Geef die kerel eens ongelijk!Ze smijten je in een villa met een x bedrag aan prijzen geld met een paar elite hoeren.Hoezo verliefd raken? hoezo je gevoel in het spel gooien.Ook al was ik het!

Wat is er tot nu toe van al die verliefde stelletjes gekomen?Hoe gaat het met die so called verliefde stelletjes in het spel ( ribas jasmin)?

je bent in ieder geval goed gek als je daar in dat Sodom en gemora huis verliefd gaat worden.

lang leve de leugen marco en ga vooral zo door!
Tis nogsteeds een SPEL waarin je dus moet SPELEN en vooral niet TE serieus moet gaan worden.
Als je moet liegen om je doel te bereiken moet je dat vooral doen!
Allemaal liegen minstens net zo hard, maar alleen de leugens van marco vallen op..hoe zou dat kunnen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Ricardo --
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Weet je wat hier het punt is!!!!!!!!!!!!!!! Kelly heeft terecht voor, in haar ogen, de leukste en sterkste speler gekozen, wat een goede zet, door M&M's uit elkaar te halen staat ze sterker in het spel. Dussssssssssss bye bye marco, en dat zit de meeste dwars, het gaat hier om heel veel geld, en er kan er maar 1 de pot winnen, dat zal de beste zijn.
Ik hoop echt dat donkere marco snel zijn biezen pakt, gun het hem niet, vrouwonvriendelijk mannetje, kijk...ribas net zo goed, maar die doet het recht in haar gezicht! wel eerlijke dan samen met je mattie een vrouw neerhalen.
Ik kan niet wachten om te zien hoe donkere marco nu het spel zonder zijn mattie speelt, die ouwe......
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 13:53 schreef Tjonge het volgende:
Weet je wat hier het punt is!!!!!!!!!!!!!!! Kelly heeft terecht voor, in haar ogen, de leukste en sterkste speler gekozen, wat een goede zet, door M&M's uit elkaar te halen staat ze sterker in het spel. Dussssssssssss bye bye marco, en dat zit de meeste dwars, het gaat hier om heel veel geld, en er kan er maar 1 de pot winnen, dat zal de beste zijn.
Ik hoop echt dat donkere marco snel zijn biezen pakt, gun het hem niet, vrouwonvriendelijk mannetje, kijk...ribas net zo goed, maar die doet het recht in haar gezicht! wel eerlijke dan samen met je mattie een vrouw neerhalen.
Ik kan niet wachten om te zien hoe donkere marco nu het spel zonder zijn mattie speelt, die ouwe......
vrouwonvriendelijk mannetje? in ieder geval niet vrouwonvriendelijker dan Ribas.En dat hij het niet recht in hun gezicht doet getuigd alleen maar van enige vorm van /subtiel zijn/respect/manieren en tactiek.
Ik kan echt niet altijd respect hebben voor mensen die zogenaamd met hun hart op de tong lopen en maar alles zeggen wat ze denken.

want als ik nu bijvoorbeeld ( lees: bijvoorbeeld) hier ging schrijven wat ik echt van jou denkwijze vind zou je het niet echt waarderen vriend.Dan zou je je op zn minst beledigd voelen.
Dat ik niet vertel wat ik van jou vind noemen we dus omgangsvormen/manieren.
dat heeft een marco dus wel..een ribas daarintegen niet.
RIbas is een barbaar..een varken..

of ben je misschien vergeten wat voor afspraken ribas die avond met ziba maakte?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Ricardo --
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 13:47 schreef Ricardo het volgende:

[..]

lang leve de leugen marco en ga vooral zo door!
Tis nogsteeds een SPEL waarin je dus moet SPELEN en vooral niet TE serieus moet gaan worden.
Als je moet liegen om je doel te bereiken moet je dat vooral doen!

Nu is Kelly dat ook aan het doen, helemaal niet zo vreemd toch.
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:03 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nu is Kelly dat ook aan het doen, helemaal niet zo vreemd toch.
ow nee...Kelly speelt geen spel.
mensen die het spel spelen janken niet.Die hebben geen liefdes verdriet in het spel.
kelly is puberachtig bezig. is gewoon een puber

Fiona speelde het spel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Ricardo --
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:00 schreef Ricardo het volgende:

[..]

vrouwonvriendelijk mannetje? in ieder geval niet vrouwonvriendelijker dan Ribas.En dat hij het niet recht in hun gezicht doet getuigd alleen maar van enige vorm van /subtiel zijn/respect/manieren en tactiek.
Ik kan echt niet altijd respect hebben voor mensen die zogenaamd met hun hart op de tong lopen en maar alles zeggen wat ze denken.

want als ik nu bijvoorbeeld ( lees: bijvoorbeeld) hier ging schrijven wat ik echt van jou denkwijze vind zou je het niet echt waarderen vriend.Dan zou je je op zn minst beledigd voelen.
Dat ik niet vertel wat ik van jou vind noemen we dus omgangsvormen/manieren.
dat heeft een marco dus wel..een ribas daarintegen niet.
RIbas is een barbaar..een varken..

of ben je misschien vergeten wat voor afspraken ribas die avond met ziba maakte?
Maar 1 ding, Ribas houd het nog wel steeds bij 1 vrouw.
Ondanks alles, wat er ook in het spel gebeurd en dat heeft Marco niet gedaan, die heeft er al meerdere gehad.
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:05 schreef Ricardo het volgende:

[..]

ow nee...Kelly speelt geen spel.
mensen die het spel spelen janken niet.Die hebben geen liefdes verdriet in het spel.
kelly is puberachtig bezig. is gewoon een puber

Fiona speelde het spel.
Maar nu jankt ze niet meer en heeft ook geen liefdes verdriet meer, wie weet wat ze niet allemaal aan het uitspoken is!!
En wie weet wat er allemaal achter dat puber gedrag van haar zit!!
Over Fiona ben ik het met je eens, was mijn favoriet met Joost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Belinea --
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:06 schreef Belinea het volgende:

[..]

Maar 1 ding, Ribas houd het nog wel steeds bij 1 vrouw.
Ondanks alles, wat er ook in het spel gebeurd en dat heeft Marco niet gedaan, die heeft er al meerdere gehad.
Klopt.Maar 1 vrouw hebben in het spel was ook geen vereiste.
En ehh..wat yasmin betreft..kweet niet wat beter is single zijn of je als een stuk stront laten behandelen door een varken.
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:08 schreef Belinea het volgende:

[..]

Maar nu jankt ze niet meer en heeft ook geen liefdes verdriet meer, wie weet wat ze niet allemaal aan het uitspoken is!!
En wie weet wat er allemaal achter dat puber gedrag van haar zit!!
ach..de volgende morgen liet ze ook al doorschemeren bij yasmin dat ze zich al irriteert aan sommige dingen van dennis toch? DE VOLGENDE MORGEN!!!

dus dat zeg ik..tis een puber
er zijn nu 2 nieuwe speelsters in het spel.

we wachten het af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Ricardo --
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:08 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Klopt.Maar 1 vrouw hebben in het spel was ook geen vereiste.
En ehh..wat yasmin betreft..kweet niet wat beter is single zijn of je als een stuk stront laten behandelen door een varken.
Dat is de keus die iemand maakt, of je als een hoer of slet gedragen of je de les voor laten lezen, ieder zijn keus.
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:10 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat is de keus die iemand maakt, of je als een hoer of slet gedragen of je de les voor laten lezen, ieder zijn keus.
Joh..als dat echt zo is snap ik ook niet waarom iedereen zodanig over marco struikelt dat hij mafco genoemd word.

want ook al gedraagd hij zich als de grootste hoer in het spel, Hij is er ook nog!
als je het aan mij vraagt noem ik dat spel spelen.gokken risico's nemen.Dat heet LEF!

OF.....je kan je ook vast klampen aan 1 speler en de baas erover spelen, uit angst voor je plekkie in het spel en het zogenaamd liefde noemen..( ribas)

als het aan ribas en yasmin had gelegen, Keken we meer naar gtst dan naar een spel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Ricardo --
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:09 schreef Ricardo het volgende:

[..]

ach..de volgende morgen liet ze ook al doorschemeren bij yasmin dat ze zich al irriteert aan sommige dingen van dennis toch? DE VOLGENDE MORGEN!!!

dus dat zeg ik..tis een puber
er zijn nu 2 nieuwe speelsters in het spel.

we wachten het af
Of het is dat ze blonde marco er gewoon heeeeeeeeel graag uit wilde hebben, omdat ze het idee had, dat als er 2 andere meiden in het spel komt, zij eruit ligt en daarvoor voor Dennis heeft gekozen, en als er weer 2 andere mannen het spel binnen komen ze weer Dennis eruit stemt, zo kan je ook in het spel blijven, wat de m&m's ook vaak genoeg hebben gedaan, om in het spel te blijven.
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:14 schreef Belinea het volgende:

[..]

Of het is dat ze blonde marco er gewoon heeeeeeeeel graag uit wilde hebben, omdat ze het idee had, dat als er 2 andere meiden in het spel komt, zij eruit ligt en daarvoor voor Dennis heeft gekozen, en als er weer 2 andere mannen het spel binnen komen ze weer Dennis eruit stemt, zo kan je ook in het spel blijven, wat de m&m's ook vaak genoeg hebben gedaan, om in het spel te blijven.
kelly en nadenken?? no way...kelly denkt nu aan 1 ding
"zal hij bij mij blijven, is hij trouw"
kelly gaat zich nu met 1 persoon bezig houden, en vooral niet kijken naar morgen.kelly is verliefd.Ze heeft geen tijd voor het spel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Ricardo --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:14 schreef Belinea het volgende:

[..]

Of het is dat ze blonde marco er gewoon heeeeeeeeel graag uit wilde hebben, omdat ze het idee had, dat als er 2 andere meiden in het spel komt, zij eruit ligt en daarvoor voor Dennis heeft gekozen, en als er weer 2 andere mannen het spel binnen komen ze weer Dennis eruit stemt, zo kan je ook in het spel blijven, wat de m&m's ook vaak genoeg hebben gedaan, om in het spel te blijven.
Marco zei dat geloof ik ook een beetje over het inwisselen (hij zei iets van dat hij het aan zichzelf te danken had door veel in te wisselen).

Maar neemt niet weg dat het erg oneerlijk is want Kelly was al volgens de regels weggestemd maar omdat Marco&Marco het spel te goed speelden en door op elkaar te vertrouwen zeer grote kans hadden op de finale heeft de redactie daar een stokje voor gestoken.
Ik zou het heel erg oneerlijk vinden als aankomende keer Marco/Ziba of Ribas/Yasmin met het minste geld eruit geknikkerd zouden worden.
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:13 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Joh..als dat echt zo is snap ik ook niet waarom iedereen zodanig over marco struikelt dat hij mafco genoemd word.

want ook al gedraagd hij zich als de grootste hoer in het spel, Hij is er ook nog!
als je het aan mij vraagt noem ik dat spel spelen.gokken risico's nemen.Dat heet LEF!

OF.....je kan je ook vast klampen aan 1 speler en de baas erover spelen, uit angst voor je plekkie in het spel en het zogenaamd liefde noemen..( ribas)

als het aan ribas en yasmin had gelegen, Keken we meer naar gtst dan naar een spel.
Joh.. daarom snap ik niet dat er zoveel mensen over Kelly struikelen, en haar een slet noemen.
Zij is er nu ook nog!!
Zij speelt nu ook het spel, zij gokt en neemt ook de risico's dus zij heeft nu ook lef!!!
Maar zo kunnen we wel door blijven gaan, maar ieder speelt zijn spel zoals die het spelen wilt.
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:05 schreef Ricardo het volgende:

[..]

ow nee...Kelly speelt geen spel.
mensen die het spel spelen janken niet.Die hebben geen liefdes verdriet in het spel.
kelly is puberachtig bezig. is gewoon een puber

Fiona speelde het spel.
Schijnbaar niet goed gemoeg, hun zijn eruit en kelly zit er nog steeds in......
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:17 schreef Ricardo het volgende:

[..]

kelly en nadenken?? no way...kelly denkt nu aan 1 ding
"zal hij bij mij blijven, is hij trouw"
kelly gaat zich nu met 1 persoon bezig houden, en vooral niet kijken naar morgen.kelly is verliefd.Ze heeft geen tijd voor het spel
Dus zij speelt het spel voor de liefde, niet voor het geld!!
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:13 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Joh..als dat echt zo is snap ik ook niet waarom iedereen zodanig over marco struikelt dat hij mafco genoemd word.

want ook al gedraagd hij zich als de grootste hoer in het spel, Hij is er ook nog!
als je het aan mij vraagt noem ik dat spel spelen.gokken risico's nemen.Dat heet LEF!
als het aan ribas en yasmin had gelegen, Keken we meer naar gtst dan naar een spel.

Juist.....maar als een vrouw het doet, in dit geval kelly....valt iedereen over haar heen, maar ja...dat is hier al zo vaak geschreven, mannen mogen alles en dan stoer zijn, vrouwen zijn gelijk een slet, hoer of wat dan ook.....zielig hoor
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:17 schreef Ricardo het volgende:

[..]

kelly en nadenken?? no way...kelly denkt nu aan 1 ding
"zal hij bij mij blijven, is hij trouw"
kelly gaat zich nu met 1 persoon bezig houden, en vooral niet kijken naar morgen.kelly is verliefd.Ze heeft geen tijd voor het spel
vrijdag hebben we kelly en dennis 10min in beeld gezien, dus wie zegt dat ze verliefd zijn?????? laten we deze week nu maar afwachten, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, maar ik oordeel niet vooraf.....
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:19 schreef Belinea het volgende:

[..]

Joh.. daarom snap ik niet dat er zoveel mensen over Kelly struikelen, en haar een slet noemen.
Dat komt door haar gedrag ;)

quote:

Zij is er nu ook nog!!
Onterecht! Ze was er uitgestemd maar de redactie had goede tv minuten nodig omdat anderen het spel te goed speelden dus mocht ze er weer in.
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:21 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Schijnbaar niet goed gemoeg, hun zijn eruit en kelly zit er nog steeds in......
kelly erin en hun eruit? wel tot nu toe hebben bijna alle spelers dan een 2e kans gekregen.Laten we dan eerst afwachten welke van de mannen een 2e kans krijgen.Want zo kan iedereen het.Als Blonde marco volgend week weervoor de deur zou staan met een prijskaartje van 1000Euro.weet ik niet wat er van de rest overblijft.

kheb zowiezo een hekel aan die ribas die al zijn frustraties botviert op yasmin.Wat een lage kerel is dat ook.Alles is de schult van yasmin.bah bah bah
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Marco zei dat geloof ik ook een beetje over het inwisselen (hij zei iets van dat hij het aan zichzelf te danken had door veel in te wisselen).

Maar neemt niet weg dat het erg oneerlijk is want Kelly was al volgens de regels weggestemd maar omdat Marco&Marco het spel te goed speelden en door op elkaar te vertrouwen zeer grote kans hadden op de finale heeft de redactie daar een stokje voor gestoken.
Ik zou het heel erg oneerlijk vinden als aankomende keer Marco/Ziba of Ribas/Yasmin met het minste geld eruit geknikkerd zouden worden.
Een spel spelen is vaak risico's nemen, is in een casino ook.

(hij zei iets van dat hij het aan zichzelf te danken had door veel in te wisselen).
Dus dan heeft hij het toch aan zichzelf te danken, maar vind het heel netjes dat hij daarvoor durft uit te komen.
En CBML is gewoon geen eerlijk spel, alles is liegen en bedriegen, ook tegenover de kijkers.
Dus het zal helemaal niet zo vreemd zijn dat Marco/Ziba of Ribas/Yasmin eruit liggen de volgende keer.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:23 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Juist.....maar als een vrouw het doet, in dit geval kelly....valt iedereen over haar heen, maar ja...dat is hier al zo vaak geschreven, mannen mogen alles en dan stoer zijn, vrouwen zijn gelijk een slet, hoer of wat dan ook.....zielig hoor
Had ze maar niet in haar jankbuien om Marco moeten zeggen dat ze 'zo' niet is en vervolgens wel 'zo' te doen!
Precies de reden dat sommigen een hekel aan Marco hebben gekregen doet ze nu zelf sterker en zelfs in het geniep maar daar hoor je dan weer niets over... DAT is pas triest!
Ricardo
 Ricardo - maandag 10 november 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat komt door haar gedrag ;)

[..]

Onterecht! Ze was er uitgestemd maar de redactie had goede tv minuten nodig omdat anderen het spel te goed speelden dus mocht ze er weer in.
je moet zowiezo iets sletterigs of hoerigs of golddiger achtig in je hebben om mee te doen aan zo een spel.Dus kelly was geschikt bevonden.

De enige vrouw die dat niet zag zitten is die meid die zelf eruit stapte
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:26 schreef Belinea het volgende:

En CBML is gewoon geen eerlijk spel, alles is liegen en bedriegen, ook tegenover de kijkers.
Dat is iets wat zeker is, de redactie speelt met ons kijkertjes! Maar misschien was het anders wel heel erg saai...
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat komt door haar gedrag ;)
Kijk boudewijn, nu ga je door de mand vallen, er is nu vaak zat bewezen dat kelly en dennis geen sex hebben gehad, maar toch is ze een hoer en slet.
mafco heeft met wendy liggen kussen, deal gemaakt ontken,ontken en ontken...beelden zat van gezien, lise heeft hij tussen de benen gegrepen, niemand geloofde haar, maar weer ontken, ontken ontken....tevens neemt hij kelly zwaar in de boot, en jawel....onken, ontken en ontken.
Waarom word dit gedrag dan wel goedgekeurt en die van kelly niet terwijl ze gewoon een leuke jongen kiest waarvan ze vind dat die beter in het spel ligt!!!
Er gaan er nu elke week een aantal uit, ook favorieten......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Boudewijn --
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat komt door haar gedrag ;)

[..]

Onterecht! Ze was er uitgestemd maar de redactie had goede tv minuten nodig omdat anderen het spel te goed speelden dus mocht ze er weer in.
Marco heeft ook een gedrag wat mij niet aanstaat, maar heb hem nog geen 1 keer MAFCO genoemd, ik laat de speler zich in zijn eigen waarde, want het is een spel.

Het hele spel is onterecht, alles is nep, want als er een speler uit is en je kijkt dan naar het videootje, zijn het hele andere personen als die wij hebben gezien in het spel (vaker positiever als in het spel)
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Had ze maar niet in haar jankbuien om Marco moeten zeggen dat ze 'zo' niet is en vervolgens wel 'zo' te doen!
Precies de reden dat sommigen een hekel aan Marco hebben gekregen doet ze nu zelf sterker en zelfs in het geniep maar daar hoor je dan weer niets over... DAT is pas triest!
wat heeft ze dan gedaan?????????????????????????
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:26 schreef Ricardo het volgende:

[..]

kelly erin en hun eruit? wel tot nu toe hebben bijna alle spelers dan een 2e kans gekregen.Laten we dan eerst afwachten welke van de mannen een 2e kans krijgen.Want zo kan iedereen het.Als Blonde marco volgend week weervoor de deur zou staan met een prijskaartje van 1000Euro.weet ik niet wat er van de rest overblijft.

kheb zowiezo een hekel aan die ribas die al zijn frustraties botviert op yasmin.Wat een lage kerel is dat ook.Alles is de schult van yasmin.bah bah bah
Daarom, dus laten we even afwachten, want zometeen staat blonde marco ook weer voor de deur, we weten het niet, alles kan nog veranderen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:31 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kijk boudewijn, nu ga je door de mand vallen, er is nu vaak zat bewezen dat kelly en dennis geen sex hebben gehad, maar toch is ze een hoer en slet.
mafco heeft met wendy liggen kussen, deal gemaakt ontken,ontken en ontken...beelden zat van gezien, lise heeft hij tussen de benen gegrepen, niemand geloofde haar, maar weer ontken, ontken ontken....tevens neemt hij kelly zwaar in de boot, en jawel....onken, ontken en ontken.
Waarom word dit gedrag dan wel goedgekeurt en die van kelly niet terwijl ze gewoon een leuke jongen kiest waarvan ze vind dat die beter in het spel ligt!!!
Er gaan er nu elke week een aantal uit, ook favorieten......
Nee hoor!
Marco heeft vanaf dag 1 gezegd: ik doe alles om te winnen, liegen, bedriegen, ontkennen etc. etc.
Toen Kelly daar achter kwam kwamen de vele jankbuien dat ze dat zelf nooit zal doen en hoe kon het toch dat Marco wel tegen haar loog en dat hij haar en haar familie voor schut gezet had en blah blah blah. Zo zat zij ECHT niet in elkaar! En ze stookte iedereen op tegen Marco...
Maar toen kwam er een jongen die ze wel leuk vond qua uiterlijk en ze is ineens al haar 'principes' vergeten!

Sorry hoor, dan spoor je in mijn ogen niet! DAN pas zet je je familie voor schut! en dat doet ze helemaal zelf en niet iemand anders voor haar...
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Had ze maar niet in haar jankbuien om Marco moeten zeggen dat ze 'zo' niet is en vervolgens wel 'zo' te doen!
Precies de reden dat sommigen een hekel aan Marco hebben gekregen doet ze nu zelf sterker en zelfs in het geniep maar daar hoor je dan weer niets over... DAT is pas triest!
Had Marco ook niet aan die blonde moeten zeggen, je krijgt mijn cc en haar er toch uit stemmen, is precies het zelfde, hij liegt en bedriegt net zo goed.
En nu doet Kelly het.
Dus helemaal niet triest.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:32 schreef Tjonge het volgende:

[..]

wat heeft ze dan gedaan?????????????????????????
dat wat ik overal al zeg: spelers tegen Marco opzetten omdat hij met haar speelt omdat hij het spel wil winnen en zeggen dat je zelf ECHT niet zo bent en dat NOOIT zou kunnen, maar nu ineens wel en dan is er niets aan de hand...
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:31 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kijk boudewijn, nu ga je door de mand vallen, er is nu vaak zat bewezen dat kelly en dennis geen sex hebben gehad, maar toch is ze een hoer en slet.
mafco heeft met wendy liggen kussen, deal gemaakt ontken,ontken en ontken...beelden zat van gezien, lise heeft hij tussen de benen gegrepen, niemand geloofde haar, maar weer ontken, ontken ontken....tevens neemt hij kelly zwaar in de boot, en jawel....onken, ontken en ontken.
Waarom word dit gedrag dan wel goedgekeurt en die van kelly niet terwijl ze gewoon een leuke jongen kiest waarvan ze vind dat die beter in het spel ligt!!!
Er gaan er nu elke week een aantal uit, ook favorieten......
Neeeeeeeeeeeee Tjonge begrijp het nou, dat is pas een spel spelen in hun ogen!!! haahahahahahaha
En Kelly speelt geen spel in hun ogen hahahahaha
Maar wij met ze 2tjes zien het toch anders niet dan.
Claudya
 Claudya - maandag 10 november 2008 - 14:41   quote  deeplink  
Pardon Kelly is echt achterbaks en een zielig kindje. Eerst loopt ze als een loops hondje achter Marco aan en maar janken bah, bah en nog eens bah en nu trapt ze in de mooie praatjes van ons militairtje Dennis die haar ook gaat naaien waar ze bij staat. Ze had gewoon bij de deal met Marco moeten blijven want hij heeft haar ook terug genomen in het spel en wat heeft blonde Marco haar nu aangedaan! En dan komen we bij Ribas. Ik heb nog nooit een respectloos iemand gezien/gehoord als hij weet niet hoe het in zijn cultuur gaat maar denk na Ribas voor je wat zegt want hier in Nederland heeft een vrouw toch echt meer recht dan alleen een aanrecht! En echt Yasmin open je ogen hij is het echt niet waard zo minachtig etc. laat je toch niet zo behandelen! En dan nu als laatste Marco nou die mag van mij gaan winnen ok hij heeft ook weleens iets gedaan wat niet helemaal door de beugel kan maar goed hem (en blonde Marco maar die is er helaas uit) gun ik toch echt de jackpot. Dus afwachten maar........
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:37 schreef Belinea het volgende:

[..]

Had Marco ook niet aan die blonde moeten zeggen, je krijgt mijn cc en haar er toch uit stemmen, is precies het zelfde, hij liegt en bedriegt net zo goed.
En nu doet Kelly het.
Dus helemaal niet triest.
- zucht -

Lees mijn berichten nou eens goed!
Dag 1 tot aan vandaag: Marco zegt dat hij alles voor het spel doet tegen iedereen

Dag 1 tot een week geleden: Kelly zegt dat ze dat niet doet en niet kan en haar familie anders voor schut zet en janken en mensen opstoken tegen Marco om die reden

maar...
Dag een week geleden tot nu: oh, leuke jongen, ik voel natigheid tussen m'n benen en ik doe het toch ook maar op Marco's manier!

Als Kelly nou gezegd had vanaf het begin dat ze ook een spel ging spelen had ik er geen problemen mee gehad. Nu wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Boudewijn --
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee hoor!
Marco heeft vanaf dag 1 gezegd: ik doe alles om te winnen, liegen, bedriegen, ontkennen etc. etc.
Toen Kelly daar achter kwam kwamen de vele jankbuien dat ze dat zelf nooit zal doen en hoe kon het toch dat Marco wel tegen haar loog en dat hij haar en haar familie voor schut gezet had en blah blah blah. Zo zat zij ECHT niet in elkaar! En ze stookte iedereen op tegen Marco...
Maar toen kwam er een jongen die ze wel leuk vond qua uiterlijk en ze is ineens al haar 'principes' vergeten!

Sorry hoor, dan spoor je in mijn ogen niet! DAN pas zet je je familie voor schut! en dat doet ze helemaal zelf en niet iemand anders voor haar...
Maar kale Marco heeft dat alleen aan blonde marco verteld dat hij alles ervoor zou doen om te winnen, dus liegen, bedriegen en ontkennen, dat heeft hij nooit aan Kelly verteld dus zij wist niet beter als dat hij eerlijk tegen haar zou zijn.
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat wat ik overal al zeg: spelers tegen Marco opzetten omdat hij met haar speelt omdat hij het spel wil winnen en zeggen dat je zelf ECHT niet zo bent en dat NOOIT zou kunnen, maar nu ineens wel en dan is er niets aan de hand...
het ging toch om de slimste speler????????? Ze doet het zelfde, goed gedaan kelly.....
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:46   quote  deeplink  
even een nieuwtje.................er staan nieuwe filmpjes op, hoor ik het nou goed??? wil mafco toch kelly als speler terug!!! vertrouwd hij haar net zoveel als ziba??
zouden die 2 samen de finale ingaan.........????
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:43 schreef Belinea het volgende:

[..]

Maar kale Marco heeft dat alleen aan blonde marco verteld dat hij alles ervoor zou doen om te winnen, dus liegen, bedriegen en ontkennen, dat heeft hij nooit aan Kelly verteld dus zij wist niet beter als dat hij eerlijk tegen haar zou zijn.
ja, dat noemen ze het spel spelen...

of zou jij om te winnen meteen al jouw leugens vertellen in de hoop dat ze jou dan aardig gaan vinden? Als Kelly had gezegd dat ze dat ook zou doen tegenover bijvoorbeeld Yasmin... geen probleem want dan ga je vol voor het spel! Het is toch 100.000 euro!
Maar (oprecht) jankend Marco een slechte naam bezorgen en je familie erbij halen dat wat hij doet niet zou kunnen maar nu ineens toch zo zijn... dan ben je voor mij een grote neppert en schijnheilige!
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

- zucht -

Lees mijn berichten nou eens goed!
Dag 1 tot aan vandaag: Marco zegt dat hij alles voor het spel doet tegen iedereen

Dag 1 tot een week geleden: Kelly zegt dat ze dat niet doet en niet kan en haar familie anders voor schut zet en janken en mensen opstoken tegen Marco om die reden

maar...
Dag een week geleden tot nu: oh, leuke jongen, ik voel natigheid tussen m'n benen en ik doe het toch ook maar op Marco's manier!

Als Kelly nou gezegd had vanaf het begin dat ze ook een spel ging spelen had ik er geen problemen mee gehad. Nu wel!
Dat doe ik ook, maar ik denk dat ik het toch anders zie, als hoe jij het bedoeld, vanaf dag 1 heeft kale marco ook echt gezegd dat hij er alles voor zou doen om te winnen (tegen blonde marco), maar niet tegen kelly of de andere spelers, als Kelly dat vanaf dag 1 had geweten, had ze nooit met hem het spel gaan spelen, Ziba wist het wel van kale Marco, dus heeft gezegd, ik wil met jou spelen, dus die wist waar ze aan begon.
Tjonge
 Tjonge - maandag 10 november 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:50 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, maar ik denk dat ik het toch anders zie, als hoe jij het bedoeld, vanaf dag 1 heeft kale marco ook echt gezegd dat hij er alles voor zou doen om te winnen (tegen blonde marco), maar niet tegen kelly of de andere spelers, als Kelly dat vanaf dag 1 had geweten, had ze nooit met hem het spel gaan spelen, Ziba wist het wel van kale Marco, dus heeft gezegd, ik wil met jou spelen, dus die wist waar ze aan begon.

Weet je......mijn theorie....mafco kan best wel eens voor kelly gaan, hij zegt zelf je staat 2000euro voor, dus met het ruilen met kelly maakt hem de rijkste man, het duurd nog 3weken dus inruilen gaat niet meer en zouden ze samen in de finale staan.....wat hoop ik dat kelly hem voor die tijd dan nog zou kunnen naaien, maar ja....marco mag dat wel en is een kanjer, zou kelly dat doen is ze toch weer een slet, let maar op
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:50 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, maar ik denk dat ik het toch anders zie, als hoe jij het bedoeld
Dat kan en mag uiteraard, maar zeg niet (niet specifiek op jou gericht hoor) dat ik mezelf tegenspreek oid!

quote:
vanaf dag 1 heeft kale marco ook echt gezegd dat hij er alles voor zou doen om te winnen (tegen blonde marco), maar niet tegen kelly of de andere spelers, als Kelly dat vanaf dag 1 had geweten, had ze nooit met hem het spel gaan spelen, Ziba wist het wel van kale Marco, dus heeft gezegd, ik wil met jou spelen, dus die wist waar ze aan begon.
Klopt helemaal maar dat is het spel spelen. Mij gaat het er gewoon om dat Kelly eerst bij hoog en laag (oprecht) heeft beweerd tegen iedereen dat ze zo niet is maar nu toch blijkt zo te zijn!

Van mij mag ze nu helemaal het spel spelen maar in de buitenwereld dus zonder spel zou Kelly (in mijn ogen) ook gaan liegen en bedriegen als het haar goed uitkomt terwijl Marco dat niet zou doen.
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar (oprecht) jankend Marco een slechte naam bezorgen en je familie erbij halen dat wat hij doet niet zou kunnen maar nu ineens toch zo zijn... dan ben je voor mij een grote neppert en schijnheilige!
Dat is vrouwe gedrag hahahahah.
Maar Marco heeft ook de moeder van Ziba laten komen, om Ziba te vertellen dat ze Marco moet houden, vond ik ook niet kloppen.
Belinea
 Belinea - maandag 10 november 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:54 schreef Boudewijn het volgende

[..]

Klopt helemaal maar dat is het spel spelen. Mij gaat het er gewoon om dat Kelly eerst bij hoog en laag (oprecht) heeft beweerd tegen iedereen dat ze zo niet is maar nu toch blijkt zo te zijn!


Maar we weten niet wat de redactie haar allemaal heeft verteld voordat ze er weer in ging, wie weet hebben ze wel tegen haar gezegd pak kale marco maar even lekker aan, we weten het niet.
Ik had een heel ander beeld van blonde marco totdat ik zijn video had gekeken toen hij er uit lag, nu vind ik hem een top van een gozer, dus ieder heeft zijn eigen beeld van een speler.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2008 - 14:55 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat is vrouwe gedrag hahahahah.
Maar Marco heeft ook de moeder van Ziba laten komen, om Ziba te vertellen dat ze Marco moet houden, vond ik ook niet kloppen.
Ik denk dat hem dat door de redactie is ingefluisterd ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kelly









0.0126709