BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Dennis moet jankend de poort uit!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 november 2008 - 17:22   quote  deeplink  
Video: Ribas - "Dennis moet jankend de poort uit!"

Ribas is het totaal niet eens met de beslissing van Kelly om Dennis in de Villa te houden. Hij wil wraak!

Zal Dennis het volhouden nu hij zowel Marco als Ribas tegen zich heeft?

brahim
 brahim - dinsdag 11 november 2008 - 14:32   quote  deeplink  
gozejr bizajr herta stopwoordjes hopelijk trapt marco niet in het scenario van ribas sinds de moeder van ziba is geweest is hij opeens bekeerd wat een bullshit zeg ze blijven maar mensen erin gooien als last action hero ja dat zal wel komen omdat er de ene week een steiging is van kijkers en de andere week een flinke daling
Mara
 Mara - dinsdag 11 november 2008 - 18:54   quote  deeplink  
ze wouden al meerdere mensen het leven hel maken in de villa..pff achteraf doen ze toch niets..allemaal grote praatjes
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 11 november 2008 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 18:54 schreef Mara het volgende:
ze wouden al meerdere mensen het leven hel maken in de villa..pff achteraf doen ze toch niets..allemaal grote praatjes
Vergeet niet dat wij lang niet alles te zien krijgen.
Ik geloof wel dat ze elkaar daar het leven zuur maken.
Heb je de exit interview met Lisa gezien?
Wij hebben misschien 1 keer gezien dat ze het Lisa moeilijk hadden gemaakt maar achteraf blijkt dat het hel was voor haar.En dat meer dan eens.
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 11 november 2008 - 19:01   quote  deeplink  
denk ook dat ze meer doen tegen elkaar als ze werkelijk laten zien en dat er meer achter wordt gehouden ook vaak de spellen om het geld grrr
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 11 november 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Het zou mij niet verbazen als er na CBML een vervolg komt "CBML, de beelden die u niet zag"
Mara
 Mara - dinsdag 11 november 2008 - 19:19   quote  deeplink  
maar waarom laten ze dan niet gewoon dan alles zien oftewel dingen die erger waren ofzo waardoor de kijkcijfers ook omhoog gaan..heb afentoe wel het idee gehad dat het zo saai en dat ze ellenlang bij 1 onderwerp stonden ..we krijgen maar praatjes en alsmaar dezelfde beelden te zien :s

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Dennis moet jankend de poort uit!"









0.0059349