BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 08:37   quote  deeplink  
Met Feyenoord komt het wel goed, werd lang in de Kuip geroepen. Maar de lands-kampioen zit in een diepe, sportieve crisis en zelfs bij het Legioen is het geduld op,'' schrijft het Algemeen Dagblad. ''Het krediet na de landstitel leek oneindig. Maar Feyenoord is er in vijf maanden in geslaagd om het te verspelen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 november 2017 - 08:44   quote  deeplink  
in eigen huis hebben de Rotterdammers exact 101 keer op doel geschoten. Het resultaat? Negen doelpunten…''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 november 2017 - 08:45   quote  deeplink  
Als je voor eigen publiek twee net uit de Eerste Divisie gestegen clubjes (naast VVV was ook NAC succesvol in De Kuip) al niet de baas kunt…''
ar
 ar - maandag 20 november 2017 - 08:46   quote  deeplink  
Haha.. en het is begonnen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 november 2017 - 08:49   quote  deeplink  
Maar we hebben na 12 wedstrijden al 17 verliespunten, waar we er vorig seizoen 20 hadden op een heel seizoen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 november 2017 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 08:46 schreef ar het volgende:
Haha.. en het is begonnen.
4fxnXAws.jpg
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 08:54   quote  deeplink  
De tijd van Mario Been herleeft.

Nu alleen nog Janm die de coach verdedigd, zoals destijds, en we zijn 7 jaar terug in de tijd
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 november 2017 - 09:54   quote  deeplink  
Hahaha!
Iemand Babovic al bij de Kuip gezien?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 november 2017 - 09:59   quote  deeplink  
Zijn vader schijnt niet op te nemen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 november 2017 - 10:02   quote  deeplink  
Balen.
Dan toch van Beukering maar weer bellen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 november 2017 - 10:11   quote  deeplink  
We missen een Lex op het middenveld..
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:
Hahaha!
Iemand Babovic al bij de Kuip gezien?
Hahahaha de Baab!
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 10:27   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-20193/#449050

Pas 6 jaar geleden zelfs.
ar
 ar - maandag 20 november 2017 - 10:38   quote  deeplink  
Het Been tijdperk pfffff
Chaos.
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 november 2017 - 10:59   quote  deeplink  
misschien kunnen we beter eerst de gehele staff en selectie vurig aanmoedigen voordat we het vuur peleton openen op de kampioensploeg en staff van vorig jaar.
dat fluiten naar eigen spelers lijkt nergens op, hoort niet bij feyenoord, al degradeer je..
Feyenoord is toch al zo decennia lang geen echte top club meer en kan alleen boven zichzelf uitsteken als de 12e man er ook in geloofd.
Zo kun je ook stellen, dat wanneer feyenoord een slechte reeks heeft. dat
ze niet genoeg positieve energie ontvangen van de 12e man. :P

Ok dit is een beetje gelul, maar als vilhenna speelt als een natte krant zoals hij al een aantal wedstrijden doet. zing een mooi liedje voor hem.
speelt hij daarna nog belabberd, wisselen. geld ook allemaal, ook gio.
Ik vind eerst steunen, na goede steun geen resultaat dan er uit.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 november 2017 - 11:25   quote  deeplink  
Ik zit niet in de Kuip, dus mag er eigenlijk niets van zeggen, maar de sfeer was eigenlijk vanaf de eerste minuut bijna een graftombe.

en dat voor een avondwedstrijd.
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 10:59 schreef igor korneev het volgende:
misschien kunnen we beter eerst de gehele staff en selectie vurig aanmoedigen voordat we het vuur peleton openen op de kampioensploeg en staff van vorig jaar.
dat fluiten naar eigen spelers lijkt nergens op, hoort niet bij feyenoord, al degradeer je..
Feyenoord is toch al zo decennia lang geen echte top club meer en kan alleen boven zichzelf uitsteken als de 12e man er ook in geloofd.
Zo kun je ook stellen, dat wanneer feyenoord een slechte reeks heeft. dat
ze niet genoeg positieve energie ontvangen van de 12e man. :P

Ok dit is een beetje gelul, maar als vilhenna speelt als een natte krant zoals hij al een aantal wedstrijden doet. zing een mooi liedje voor hem.
speelt hij daarna nog belabberd, wisselen. geld ook allemaal, ook gio.
Ik vind eerst steunen, na goede steun geen resultaat dan er uit.
Misschien is Feyenoord ook geen echte topclub meer die elk jaar meedoet om de titel omdat het Legioen halfzacht is. Ik word zo moe van kreten als 'Fluiten doe je maar in 020' etc. Slecht is slecht, goed is goed. Er mag kritiek zijn, er mag gefloten worden na weer een wanprestatie. Spelers persoonlijk uitfluiten ben ik niet voor, maar in de rust en na afloop een striemend fluitconcert voor de hele club is meer dan terecht.

Door alles maar goed te vinden en nooit kritiek te uiten in het stadion creëer je ook geen topsportklimaat.

En waarom krediet? Wat is krediet waard als je van je laatste 8 officiële wedstrijden er maar 1 wint, tegen de amateurs van Swift.. Wat is krediet waard als het voetbal niet om aan te zien is en er 0 automatismen inzitten?
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 november 2017 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 11:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Misschien is Feyenoord ook geen echte topclub meer die elk jaar meedoet om de titel omdat het Legioen halfzacht is. Ik word zo moe van kreten als 'Fluiten doe je maar in 020' etc. Slecht is slecht, goed is goed. Er mag kritiek zijn, er mag gefloten worden na weer een wanprestatie. Spelers persoonlijk uitfluiten ben ik niet voor, maar in de rust en na afloop een striemend fluitconcert voor de hele club is meer dan terecht.

Door alles maar goed te vinden en nooit kritiek te uiten in het stadion creëer je ook geen topsportklimaat.

En waarom krediet? Wat is krediet waard als je van je laatste 8 officiële wedstrijden er maar 1 wint, tegen de amateurs van Swift.. Wat is krediet waard als het voetbal niet om aan te zien is en er 0 automatismen inzitten?
Dat is ook wel terecht, maar of het positieve effecten heeft betwijfel ik.
Vaak zet de reeks mooi voort als er zo'n sfeer gaat heersen.
Het punt waar ik mij aan erger is dat het publiek veel eerder gaat morren dan vroeger. 1 of 2 mindere wedstrijden en het begint al. dat is sws de verkeerde druk leggen op het team.
Dat zag je ook bij Kuit vorig jaar, deed het goed 1 a 2 wedstrijden wat minder, de media greep zijn kans en iedereen lulde de media na. te oud, te sloom etc. ik heb 10x in mijn ogen gewreven om de enorme kentering te zien, maar zag het niet.
Toen deed gio kuit op de bank, en toen was gio een sterke trainer dat hij lef heeft zijn captain op de bank te zetten.

Kijk nu dan, de stront is uit onze ogen en kuit was ineens weer de verlosser.
(ik heb hem altijd gesteund)
En Gio is een slappe zak omdat hij niks durft te veranderen.

Moraal van het verhaal, we hebben best een aardig team als het beste naar boven word gehaald, door staff en 12e man.
van geil
 van geil - maandag 20 november 2017 - 11:59   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=378603&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 11:46 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dat is ook wel terecht, maar of het positieve effecten heeft betwijfel ik.
Vaak zet de reeks mooi voort als er zo'n sfeer gaat heersen.
Het punt waar ik mij aan erger is dat het publiek veel eerder gaat morren dan vroeger. 1 of 2 mindere wedstrijden en het begint al. dat is sws de verkeerde druk leggen op het team.
Dat zag je ook bij Kuit vorig jaar, deed het goed 1 a 2 wedstrijden wat minder, de media greep zijn kans en iedereen lulde de media na. te oud, te sloom etc. ik heb 10x in mijn ogen gewreven om de enorme kentering te zien, maar zag het niet.
Toen deed gio kuit op de bank, en toen was gio een sterke trainer dat hij lef heeft zijn captain op de bank te zetten.

Kijk nu dan, de stront is uit onze ogen en kuit was ineens weer de verlosser.
(ik heb hem altijd gesteund)
En Gio is een slappe zak omdat hij niks durft te veranderen.

Moraal van het verhaal, we hebben best een aardig team als het beste naar boven word gehaald, door staff en 12e man.
Kuyt werd voetballend wel minder, zo eerlijk moeten we zijn. Plus Toornstra was toen in de vorm van zijn leven dus passeren was logisch. Maar die man was zo verschrikkelijk belangrijk voor de spirit, teamgevoel, vertrouwen etc.

Eerst was het Dickie, toen Kuyt en nu moet Gio het alleen doen en lijkt hij opnieuw te falen. Net als voor dat Dick kwam.
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 12:08   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 november 2017 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Zijn wissels zijn ook vaak niet te volgen. Zaterdag blessures, oke.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 november 2017 - 12:26   quote  deeplink  
Maar breng dam geen falende uit vorm zijnde spelers
van geil
 van geil - maandag 20 november 2017 - 12:31   quote  deeplink  
We hebben niet anders
Dan was het Bilal geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 november 2017 door van geil --
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 november 2017 - 12:53   quote  deeplink  
@mmm ja dat roept iedereen, het zal wel aan mij liggen.
Maar ik zag het niet aan kuit. maar ja als je eenmaal onder een vergrootglas ligt, kan het hele team slecht spelen, het is jouw schuld.
tuurlijk had hij mindere momenten. zoals alle feyenoorders.
maar hij is een held en volgens vele te laat gekomen. daardoor word er op hem gelet.
was bij zijn laatste duel ook goed te zien he oud en op hij was .

al met al een waardig afscheid. maar als dirk wel genoegen nam met de bank was hij nog steeds een van de betere spelers vanwege zijn wil en werklust.
alleen maar respect voor op die leeftijd.

in de docu. zag je toch ook duidelijk op dirks gezicht het ongeloof van succes hebben en af geserveerd worden. de twijfel bij zichzelf of hij dan echt te oud was geworden..
het is dat zijn laatste wedstrijd zo mooi was, anders was het echt zonde geweest
JanM
 JanM - maandag 20 november 2017 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 10:27 schreef MMM het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-20193/#449050

Pas 6 jaar geleden zelfs.
Hup Gio hahaha

Nee, tijd voor iemand anders: Koeman? Of anders Dick maar weer bellen, die heeft op dit moment toch niets beters te doen!
de bluffer
 de bluffer - maandag 20 november 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 08:49 schreef RenatoBos het volgende:
Maar we hebben na 12 wedstrijden al 17 verliespunten, waar we er vorig seizoen 20 hadden op een heel seizoen
Ja maar toen hadden we Kongolo Karsdorp Kuyt en Elia nog
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 november 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 12:31 schreef van geil het volgende:
We hebben niet anders
Dan was het Bilal geworden.
Die vind ik zelfs beter dan JP
van geil
 van geil - maandag 20 november 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 13:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja maar toen hadden we Kongolo Karsdorp Kuyt en Elia nog
Dat is het dus in mijn ogen , samen met de blessure golf.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 november 2017 - 08:42   quote  deeplink  
Jones tot de winterstop op doel, aldus Gio. Brad is zichzelf, samen met de verdediging, bezig te verbeteren.
Onvergetelijke analyse en verklaring...Wat een gefuck.
MMM
 MMM - zaterdag 25 november 2017 - 10:11   quote  deeplink  
Word een beetje moe van Gio, die zijn eigen hachje probeert te redden. Het zijn niet alleen de gemiste kansen, het is ook het veldspel dat niet om aan te gluren is, de automatismen die ontbreken, standaardsituaties die niet aan te gluren zijn.

En dan dit gelul: Geloof in kampioenschap: ''We zijn nog niet uitgeschakeld''

Schei nou is uit man
ar
 ar - zaterdag 25 november 2017 - 11:44   quote  deeplink  
Vorige week zei hij min of meer het tegenovergestelde ja.
Eerst maar eens presteren, en even niks meer zeggen.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 25 november 2017 - 14:33   quote  deeplink  
zo lang duurt het niet meer tot de winterstop.
en is jones nu echt zo extreem slecht dat hij er per direct uit moet?
paar fouten gezien, maar nog altijd minder dan mulder destijds.
Van Bronkhorst heeft de lieve vrede hoog in het vaandel,ik snap dat wel want het enige wat je kan doen met een team wat kwalitatief niet geweldig is is een goede teamgeest houden. nu wisselen kan inhouden dat jones een knauw krijgt en vermeer de zenuwen. als vermeer dan faalt heb je 2 kwakkelende keepers.
we hebben allemaal kunnen zien wat jones kan, dat is heus niet verdwenen in een half jaar. het hele team zit/zat minder in zijn vel en dat heeeft zijn doorslag op iedereen. @mmm van bronkhorst heeft het juist niet over de titel en zegt dat hij wel heel erg ver weg is.

Ik zou als Gio zijnde in iig goed kijken welke veldspelers zeker in schoenen staan en die selecteren. vilhenna,toornsta,boaidsius ogen al een tijd onzeker, die mogen wat mbt banken.

Erg typisch is dat toen boetsius weg ging zijn maat vilhenna opbloeide en toen hij terug kwam weer instort

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 november 2017 door igor korneev --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 25 november 2017 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 14:33 schreef igor korneev het volgende:
Van Bronkhorst heeft de lieve vrede hoog in het vaandel,ik snap dat wel want het enige wat je kan doen met een team wat kwalitatief niet geweldig is is een goede teamgeest houden. nu wisselen kan inhouden dat jones een knauw krijgt en vermeer de zenuwen. als vermeer dan faalt heb je 2 kwakkelende keepers.
we hebben allemaal kunnen zien wat jones kan, dat is heus niet verdwenen in een half jaar. het hele team zit/zat minder in zijn vel en dat heeeft zijn doorslag op iedereen. @mmm van bronkhorst heeft het juist niet over de titel en zegt dat hij wel heel erg ver weg is.

Ik zou als Gio zijnde in iig goed kijken welke veldspelers zeker in schoenen staan en die selecteren. vilhenna,toornsta,boaidsius ogen al een tijd onzeker, die mogen wat mbt banken.

Erg typisch is dat toen boetsius weg ging zijn maat vilhenna opbloeide en toen hij terug kwam weer instort
Wat jij in de laatste zin opmerkt, is mij ook opgevallen....Als je ze bij elkaar zet, lijkt het wel of ze qua mentaliteit terug naar de jeugdelftallen gaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 november 2017 door CobusIII --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 november 2017 - 15:25   quote  deeplink  
Wat igor zegt is het beeld van een trainer die het niet mer weet.en dat er geen kwaliteit staat ? 2 nl internationals 1 peruaans int, 2 maroc int . Het is de bedoeling dat een trainer kijkt wat er mogelijk is qua spelstijl.en niet spelers jou spel laten spelen, zodat spelers op vreemde plaatsen staan.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 25 november 2017 - 17:42   quote  deeplink  
@piet ik zeg ook niet dat er geen kwaliteit staat,maar in Europa stelt het qua budget niet veel voor. maar als je met zo'n team uit in engeland in een moeilijke periode zo lang kan blijven staan, betekend dat het niet alleen ellende is.
en in met name die wedstrijd had gio zijn team best goed staan.
kleine dingen bij elkaar kosten ons nu nog een hoop punten, ik denk dat het lek wel bovenkomt spoedig.
van geil
 van geil - zaterdag 25 november 2017 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 14:33 schreef igor korneev het volgende:

Eens. Ik voeg El er aan toe.
MMM
 MMM - zaterdag 25 november 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Wat een vernedering voor Toornstra. Dit doe je niet met zo'n speler..

Breng dan een Hansson.

Schande.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 25 november 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 21:38 schreef MMM het volgende:

Breng dan een Hansson.

Schande.
Geef hem dan 20-30 minuten. Dit sloeg helemaal nergens op.
ar
 ar - zaterdag 25 november 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 21:38 schreef MMM het volgende:

Breng dan een Hansson.

Schande.
Eens, stupide actie.
van geil
 van geil - zaterdag 25 november 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Wat een flauwekul , het is profvoetbal, het is ook altijd wat .
Gio is te soft , of Gio is gemeen .
Werkelijk alle trainers wisselen bij een voorsprong in de laatste minuten.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 25 november 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 21:45 schreef van geil het volgende:
Wat een flauwekul , het is profvoetbal, het is ook altijd wat .
Gio is te soft , of Gio is gemeen .
Werkelijk alle trainers wisselen bij een voorsprong in de laatste minuten.
Ja, dan komt er een groentje in. Dit is gewoon pijnlijk.
van geil
 van geil - zaterdag 25 november 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 21:46 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja, dan komt er een groentje in. Dit is gewoon pijnlijk.
Nee , dat is bij een riante voorsprong, dit was gewoon uithalen die pot , zonder tegengoal.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 25 november 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Nee , dat is bij een riante voorsprong, dit was gewoon uithalen die pot , zonder tegengoal.
Dan nog, bij 0-2 90e minuut hoeft ie geen veteraan in te brengen.
ar
 ar - zaterdag 25 november 2017 - 21:50   quote  deeplink  
Schandalige ist gewoon.
Ik bleef lekker zitten
Fart
 Fart - zaterdag 25 november 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Als mijn werkgever vraagt of ik om 2 minuten voor 5 ff mijn computer wil opstarten doe ik dat ook gewoon hoor.
Maakt jou dat nou uit je bent er toch.
MMM
 MMM - zaterdag 25 november 2017 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Schei uit man, nog 2 minuten
Els
 Els - zaterdag 25 november 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Pfff, wat een discussie.
MMM
 MMM - zaterdag 02 december 2017 - 23:03   quote  deeplink  
Krijg je het nog aan de praat? Wat een laffe ...

Weer veel te laat wisselen. Grijp eens in, doe eens wat.

Echt ongelooflijk, krijgt er geen voetbal in.
van geil
 van geil - zaterdag 02 december 2017 - 23:05   quote  deeplink  
Ik ben het vaak met je eens, maar hoe kun je voetbal in spelers krijgen waar het nooit ingezeten heeft ?
En welke wissels dan ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0910840