BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Luie Mario?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 februari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Plaats hier al het nieuws en jouw meningen over Mario Been.
Tips, (milde) verwensingen, foute wissels, onderbuik gevoelens, goede uitspraken en andere perikelen rondom de trainer van Feyenoord.
Andere nieuw geopende topics die geen unieke nieuwswaarde hebben zullen dan hier naar verwezen worden.
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Wanneer ga je weg?
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 februari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:35 schreef Boudewijn het volgende:
(milde) verwensingen
slotje
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Onderbuik gevoel

quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:34 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

En als hij wel trainer word en de eerste 5 wedstrijden wint?
Dan kan hij alsnog oppleuren. Zowel van trainers als van voetballers verwacht ik dat ze graag voor Feyenoord willen werken.
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 06 februari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Onderbuik gevoel

quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

geen idee, want dan kijk ik al lang al geen wedstrijd meer.
Ik ben ook geen grote fan van Co, maar nogmaals een onderbuik gevoel en misschien wishful thinking dat hij wel de spelers aan het voetballen krijgt.
opa
 opa - zondag 06 februari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario Nu definitief eruit bonjouren

waarom been eruit? noem mij 1 trainer die nu beter zou zijn bij feyenoord, en die ook haalbaar is op dit moment. niemand, inderdaad. en dit ligt heus niet allemaal aan been, maar ik denk eerder aan de spelers. En hij wisselt wijnaldum niet omdat er gewoon geen kwalitatief betere speler op de bank zit, en ga nu niet zeggen simon want die raakt ook geen pepernoot.
el1986
 el1986 - zondag 06 februari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
vuile teringlijer moet nu echt maken dat die wegkomt, gvd hij krijgt de boel nog niet aan de praat. en dan die pleuris van haren dr in bah bah.
en dan nog zeggen dat larsen kut voetbalde?? kijk hoe die schijt wijnaldum weer voetbald ,en dan nog niks te zeggen over vanharen die in die 10 minuten. waarom in godsnaam luc er uit. hoe bedoel je op gelijk spel voetballen.

mario exit, verrukte kut hond
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:37 schreef Els het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Onderbuik gevoel

[..]

Dan kan hij alsnog oppleuren. Zowel van trainers als van voetballers verwacht ik dat ze graag voor Feyenoord willen werken.
Wat een onzin, net of de spelers van nu zoveel clubliefde hebben, ik zou mijn handjes dichtknijpen met Co!
el1986
 el1986 - zondag 06 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:37 schreef opa het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario Nu definitief eruit bonjouren

waarom been eruit? noem mij 1 trainer die nu beter zou zijn bij feyenoord, en die ook haalbaar is op dit moment. niemand, inderdaad. en dit ligt heus niet allemaal aan been, maar ik denk eerder aan de spelers. En hij wisselt wijnaldum niet omdat er gewoon geen kwalitatief betere speler op de bank zit, en ga nu niet zeggen simon want die raakt ook geen pepernoot.
omdat er gvd iets moet gebeuren, omdat been dit zooitje NOOIT meer aan het voetballen krijgt! tijd voor iemand anders, nieuwe kans!

kredit mario; -10
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 06 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
co is homo, weg met die nep neus
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:37 schreef GeenGelul het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Onderbuik gevoel

[..]

Ik ben ook geen grote fan van Co, maar nogmaals een onderbuik gevoel en misschien wishful thinking dat hij wel de spelers aan het voetballen krijgt.
Als van Geel komt dan ga ik al serieus overwegen om net zo lang geen wedstrijd meer te aanschouwen tot ie weg is. Als ze ALLEBEI komen, dan is er geen twijfel meer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 februari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario, LAFAARD

quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:34 schreef craven het volgende:

[..]

oneens, compact op de counter spelen en dan heb je geen spelverdeler nodig...
ook als je op de counter speelt heb je mensen nodig die de bal bij de aanval kunnen brengen. wat die Matic en Aissati bij de Fietstassen wel konden, heb ik bij Feyenoord te weinig mensen zien doen in ongeveer het laatste kwartier. Elke bal werd op een gegeven moment ingeleverd.

Van Haaren viel in als een natte krant, klopt. Had graag Mokotjo gezien, klopt ook, maar de gedachte achter de wissel in niet heel raar.
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 06 februari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Als dat niet duidelijk is dat been weg moet zie jij het niet of wij niet. Been en co krijgen geen enkel stukje spel inzicht uit deze gasten. laat staan spirit om verdomme is iemsnd door de midden te trappen als het moet.

Mietjes voetbal en klote staff.
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Zal wel weer lachen worden de persconferentie straks, vol met grapjes natuurlijk en de wekelijkse onzin..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door MMM --
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:38 schreef Quiroz het volgende:

[..]

, ik zou mijn handjes dichtknijpen met Co!
Als z'n nek er tussen zit?
el1986
 el1986 - zondag 06 februari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:40 schreef BUjakkah het volgende:
Als dat niet duidelijk is dat been weg moet zie jij het niet of wij niet. Been en co krijgen geen enkel stukje spel inzicht uit deze gasten. laat staan spirit om verdomme is iemsnd door de midden te trappen als het moet.

Mietjes voetbal en klote staff.
EENS +10
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 06 februari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:35 schreef Boudewijn het volgende:
Plaats hier al het nieuws en jouw meningen over Mario Been.
Tips, (milde) verwensingen, foute wissels, onderbuik gevoelens, goede uitspraken en andere perikelen rondom de trainer van Feyenoord.
Andere nieuw geopende topics die geen unieke nieuwswaarde hebben zullen dan hier naar verwezen worden.
Zeg Boudewijn mag ik dan wel een topic openen.....Co nieuwe trainert?
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:40 schreef BUjakkah het volgende:
Als dat niet duidelijk is dat been weg moet zie jij het niet of wij niet. Been en co krijgen geen enkel stukje spel inzicht uit deze gasten. laat staan spirit om verdomme is iemsnd door de midden te trappen als het moet.

Mietjes voetbal en klote staff.
Sommigen hier zien het anders wel zitten in co.....
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 februari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
er komt geen corner aan,WAAR TRAINEN ZE DAN DE HELE WEEK OP
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Ik blijf strijden
Ik ben een vechter
Het is mij bij NEC ook gelukt

Misschien wat voor je bericht Boudewijn, wekelijks terugkomende uitspraken van onze lolsmurf..
el1986
 el1986 - zondag 06 februari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:42 schreef Els het volgende:

[..]

Sommigen hier zien het anders wel zitten in co.....
nou die moeten dan maar hopen dat wnr er geen verandering komt in beginnend met de staff dat we volgend seizoen op de coolsingel staan omdat we de jupiler hebben gewonnen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 februari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Is er al een offciële Mario Been bingo?
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 06 februari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Co is absoluut een zeer goede trainert, bewijzen zat, Hij past alleen niet in onze cultuur en zal nooit worden geaccepteerd. Denk bij je zelf, zou jij willen werken met de gedachte dat ze je niet waarderen om je werk maar je haten vanwege je verleden???

Co is dus ook nog gewoon homo hoor. zou wel bij onze mietjes passen eigenlijk. kan ie mooi samen zn ballen laten zien in de douche, schijnen neuzen wel is last van te hebben ;)
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 06 februari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:43 schreef Stylzz het volgende:
Is er al een offciële Mario Been bingo?
Lijkt me wel gezellig hahaha
Nop
 Nop - zondag 06 februari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Opzouten met die Mario!!

Beukering kopen en niet inbrengen 10 minuten voor tijd, alles of niets, 1 fucking punt!!! optyfen met dat punt, 3 punten of niets!! nee we brengen van Haaren 10 minuten voor tijd???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:43 schreef MMM het volgende:
Ik blijf strijden
Ik ben een vechter
Het is mij bij NEC ook gelukt

Misschien wat voor je bericht Boudewijn, wekelijks terugkomende uitspraken van onze lolsmurf..
hahahahahaha wat ben je toch een kereltje he!!!
JanM
 JanM - zondag 06 februari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:43 schreef MMM het volgende:
Ik blijf strijden
Ik ben een vechter
Het is mij bij NEC ook gelukt

Misschien wat voor je bericht Boudewijn, wekelijks terugkomende uitspraken van onze lolsmurf..
Jij trekt volle zalen: wekelijks terugkomende uitspraken van onze ZEIKsmurf..
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Deze user staat op je negeerlijst, pas uw instellingen aan via http://forum.headliner.nl/settings/


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Castaignos had de hele week niet getraind en hij hoopte op een vrije trap voor van Haaren en extra controle op het middenveld.

Hahahahahaha, ja hoor.. Had dan desnoods Beuk nog gebracht of Simon.
JanM
 JanM - zondag 06 februari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Oh nee, hij heet MOPPERsmurf:

moppersmurf.jpg
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:23 schreef JanM het volgende:
Deze user staat op je negeerlijst, pas uw instellingen aan via http://forum.headliner.nl/settings/
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 februari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
MARIO LAFAARD!!!
MARIO TACTISCH DRAMA!!!
MARIO ZET JE TROTS OPZIJ!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 februari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:41 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Zeg Boudewijn mag ik dan wel een topic openen.....Co nieuwe trainert?
Jij bent jood!!
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
MARIO LAFAARD!!!
MARIO TACTISCH DRAMA!!!
MARIO ZET JE TROTS OPZIJ!!!
+1
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 februari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Mario///Held!
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:29 schreef Quiroz het volgende:
Mario///Geld!
.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 februari 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:29 schreef Quiroz het volgende:
Mario///Held!
Als Feyenoorder wel maar als trainer absoluut niet!!
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: BEEN GAAT HEEN JA OF NEEN

quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:52 schreef LangeJan36 het volgende:

[..]

Nou, Feyenoord zou niet door de supporters geleid moeten worden zeg je (ben ik het uiteraard helemaal mee eens), maar ook Been heeft meermaals verkondigd boven alles een Feyenoordsupporter te zijn. In mijn optiek leidt hij de club ook zo. Hij denkt teveel als supporter en maakt daardoor domme fouten (foute wissels, niet trainen op basiselementen zoals corners (niemand kan mij vertellen dat daar op getraind wordt), enz. Is Been dus niet teveel een supporter om zo'n belangrijke functie binnen de club te vervullen? Ik vraag me dus af of het niet beter zou zijn een buitenstaander als trainer aan te stellen (in de toekomst).
Ik denk wel dat dat één van de zwakke punten van Been is. Dat hij supporter is, maakt het ook moeilijker voor hem om op te stappen. Juist bij Feyenoord zal hij van geen opgeven willen weten. Maar Mario zit niet in de directie, en leidt Feyenoord dus niet, hij zit gewoon in het middenkader.
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Boudewijn, je maakt de topics er niet leesbaarder op.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:55 schreef Els het volgende:
Boudewijn, je maakt de topics er niet leesbaarder op.
Maar 10 Mario Been topics na een wedstrijd is ook niet handig, dit lijkt me de beste oplossing.
Aparte topics naar aanleiding van actueel nieuws (dus echt nieuw 'nieuws') kan wel (bijv een nieuw gesprek met van Hanegem, of een ferme uitspraak over iets) kan met bronvermelding (en liefst copy/paste in het topics) wel.
LangeJan36
 LangeJan36 - zondag 06 februari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:54 schreef Els het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: BEEN GAAT HEEN JA OF NEEN

[..]

Ik denk wel dat dat één van de zwakke punten van Been is. Dat hij supporter is, maakt het ook moeilijker voor hem om op te stappen. Juist bij Feyenoord zal hij van geen opgeven willen weten. Maar Mario zit niet in de directie, en leidt Feyenoord dus niet, hij zit gewoon in het middenkader.
Nou, een trainer is verantwoordelijk voor het voetbaltechnische beleid -welk systeem gaan we spelen, welke spelers hebben we daar voor nodig, hoe pakken we de trainingen aan, hoe kan Jantje en Pietje beter laten spelen, welke mensen heb ik in mijn staf nodig om mijn visie te bewerkstelligen, enz.- en maakt mijns inziens dus ook deel uit van het gehele beleidsplan. Dus is het wel degelijk iemand met een leidinggevende functie.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 februari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Co Adriaanse? Stort ik daarvoor geld aan de club?
Lekker beleid zou dat zijn!
Passant, die veel geld gaat kosten, en de club weer verlaat met nieuwe schulden, want gaat zeuren om dure transfers en ze zin zal MOETEN hebben!
Veel te GROOT ego!!! En daarmee schadelijk voor de rust.

Weghouden!
JanM
 JanM - zondag 06 februari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Hup Mario!
de flh
 de flh - zondag 06 februari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:23 schreef JanM het volgende:
Hup Mario!
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:00 schreef LangeJan36 het volgende:

[..]

Nou, een trainer is verantwoordelijk voor het voetbaltechnische beleid -welk systeem gaan we spelen, welke spelers hebben we daar voor nodig, hoe pakken we de trainingen aan, hoe kan Jantje en Pietje beter laten spelen, welke mensen heb ik in mijn staf nodig om mijn visie te bewerkstelligen, enz.- en maakt mijns inziens dus ook deel uit van het gehele beleidsplan. Dus is het wel degelijk iemand met een leidinggevende functie.
Maar niet elke leidinggevende zit in de directie. Been bepaalt het beleid van de club Feyenoord niet, is alleen verantwoordelijk voor het eerste elftal, dus middenkader.
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Ik vind wel raar dat Been Swerts zo en publiek afvalt, ok het was niet zo'n slimme overtreding maar die jongen heeft de rest vd wedstrijd goed gespeeld en keihard gewerkt. Ik vind het tijd worden dat Mario eens in de spiegel kijkt, er was vandaag maar één oliedom en dat was hij zelf met zijn wisselbeleid;

1) Hij had Fer voor mij niet hoeven brengen, speelde zeker niet beter dan Meeuwis. Mario had kunnen weten dat Leroy wedstrijdritme mist
2) Met het inbrengen van Larsen voor Biseswar had ik verwacht dat hij Wijnaldum op de rechterkant zou zetten, dit gebeurde niet en de buitenkant bleef onbezet waardoor er geen gevaar meer kwam vanaf rechts.
3) waarom een spits (Luc speelde de 2e helft goed) voor een verdedigende middenvelder die de laatste weken echt uit vorm is. In plaats van een "extra slot op de deur" werd er massaal achteruit gelopen en kwamen we meer onder druk.

Begrijp me niet verkeerd, wat mij betreft maakt Mario het seizoen af maar hij moet ook een keer de hand in eigen boezem steken, hij kan wel iedere week de spelers de schuld geven maar hier is vooral hij debet aan
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 06 februari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
dus, moeten er is stappen ondernomen worden door ons, Wij als commercieel product. Zonder ons op de tribunes, eredivisie live afnemers en verdere consumptie gebruikers moet toch echt is naar geluisterd gaan worden.

Ik zie al sinds het begin van dit seizoen geen enkele vooruitgang bij bijvoorbeeld spelers als Wijnaldum, Bruins, Luc, en vele anderen.
Dit ligt ook grotendeels aan deze gasten zelf. Puur omdat ze fysiek niets te brengen hebben en ten tweede omdat ze een kinderlijke belevingswereld hebben.

Mario is hiervan de grootste schuldige, Hij is de leider van deze clan spelertjes, Mario wil cool overkomen door bijvoorbeeld die wijnaldum "Gini"te noemen en Leroy fer een of andere "Li". Mario ga is boven die clan staan en wees is een kerel en geen Mattie van ze.
En daar hebben we nu het probleem, Mario heeft geen overwicht op deze gassies en zal er daarom ook nooit wat mee bereiken.

We missen puur een speler als Van Bommel/Van de Vaart?sneijder/Kuijt/ noem maar op. die knetteren zulke gasten wel is over het trainingsveld en weten wel tot ze door te dringen.

Mario, ga nu aub heen en laat de Wolf het overnemen met de Kromme en het gaat nog lukken om niet in gevaar te komen. Jij zorgt voor issues die niet te overzien zijn.

Mario, Bedankt en ajuuu
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:58 schreef Vnny het volgende:
Ik vind wel raar dat Been Swerts zo en publiek afvalt, ok het was niet zo'n slimme overtreding maar die jongen heeft de rest vd wedstrijd goed gespeeld en keihard gewerkt. Ik vind het tijd worden dat Mario eens in de spiegel kijkt, er was vandaag maar één oliedom en dat was hij zelf met zijn wisselbeleid;

1) Hij had Fer voor mij niet hoeven brengen, speelde zeker niet beter dan Meeuwis. Mario had kunnen weten dat Leroy wedstrijdritme mist
2) Met het inbrengen van Larsen voor Biseswar had ik verwacht dat hij Wijnaldum op de rechterkant zou zetten, dit gebeurde niet en de buitenkant bleef onbezet waardoor er geen gevaar meer kwam vanaf rechts.
3) waarom een spits (Luc speelde de 2e helft goed) voor een verdedigende middenvelder die de laatste weken echt uit vorm is. In plaats van een "extra slot op de deur" werd er massaal achteruit gelopen en kwamen we meer onder druk.

Begrijp me niet verkeerd, wat mij betreft maakt Mario het seizoen af maar hij moet ook een keer de hand in eigen boezem steken, hij kan wel iedere week de spelers de schuld geven maar hier is vooral hij debet aan
100% mee eens,en daarbij heeft Biseswar eindelijk eens een assist laat tie Gini staan hahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:38 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat een onzin, net of de spelers van nu zoveel clubliefde hebben, ik zou mijn handjes dichtknijpen met Co!
Ik ook, om z'n nek....
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 18:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

100% mee eens,en daarbij heeft Biseswar eindelijk eens een assist laat tie Gini staan hahaha
inderdaad! zo lucht wel op even zo'n post, vrat net bijna mijn laptop op toen ik het interview met Been zag. Zou zonde zijn want we gaan zo patat eten, haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic









0.0076150