|
|
psver
|
|
|
Wat denken jullie dat voor psv haalbaar is komend seizoen met deze selectie? Ik ga voor 'na lange tijd weer eens een keer' een kampioenschap!! Laat horen wat jullie ervan denken. |
|
|
|
|
DokkumCity
|
|
|
Nu nog moeilijk te zeggen PSVer.. Kan nog veel veranderen qua transfers e.d. Maar goed, zo het nu allemaal is dan denk ik eindstand als volgt:
1. PSV Eindhoven 2. SC Heerenveen 3. Ajax 4. AZ 5. FC Twente
Gr. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
embamba
|
|
|
Na lange tijd weer eens een keer kampioen wordt ??? Huh ??
Ik verwacht een krappe tweede plaats |
|
|
|
|
Moi
|
|
|
ik hoop toch minstens 2e, en dan niet achter ajax... |
|
|
|
|
Stefke
|
|
|
PSV wort kampioen met minimaal 10 punten voorsprong op de nummer 2.
1)Psv 2)Az 3)Ajax 4)Twente 5)Feyenoord |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
1 ajax 2 Feyenoord 3 NAC 4 AZ 5 Heerenveen 6 PSV |
|
|
|
|
Gemilio
|
|
|
1. PSV 2. Twente 3. AZ 4. Heerenveen 5. Groningen 6. *J*X
Wij moeten Lazo nog verkopen een een goede spits weer terug kopen. Een vleugelspeler ter versterking van de selectie zou ook niet slecht zijn.
Verder vind ik dat overwinteren in Europa een verplichting moet zijn. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Ik denk dat het er een beetje aan ligt wie er het beste een team van kan maken. Denk dat de selectie van psv zeker wel potentie heeft om kampioen te worden en het feestje gewoon weer in Eindhoven te houden op het einde van het seizoen(zoals het hoort ook). Maar als ajax goed draait hebben zij wel een erg sterke selectie. Ze mogen idd lazo wel verkopen voor een goede spits. Ook moeten ze een middenvelder zoeken die aangetrokken kan worden als ibi en/of mendes nog vertrekt. Engelaar vind ik een goede aankoop, toch vind ik dat psv zich best wat meer op de transfermarkt mag begeven. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
|
|
|
robbin
|
|
|
Ze moeten nog een verdediger er bij halen. |
|
|
|
|
ajaxfan
|
|
|
1 feyenoord 2 ajax 3 az 4 heerenveen 5 psv Been gaat stunten met feyenoord en twente gaat tegen vallen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahaha:P feyenoord 1e dat is wel heel erg optimisties..
psv, az en ajax gaat voor de 1ste plek.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 - 15:38 schreef ajaxfan het volgende:1 feyenoord 2 ajax 3 az 4 heerenveen 5 psv Been gaat stunten met feyenoord en twente gaat tegen vallen. met been weet je het nooit er kan zomaar een mirakel komen als is de kans heel klein |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: hahaha blijf dromen martymcfly |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
1 ajax 2 psv 3 az 4 twente 5 heerenveen 6 groningen 7 nac 8 fc utrecht 9 nec 10 vitesse 11 ado den haag 12 willem 2 13 sparta 14 heracles 15 vvv venlo 16 roda jc 17 rkc waalwijk 18 feyenoord |
|
|
|
|
PSV-FOR-LIFE
|
|
|
volgens mij heeft 020 de beste selectie dus die geef ik de meeste kans, zonder "goede" aankopen doet PSV dit jaar gewoon weer niet mee!! |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Ik denk dat als psv zijn eerste paar wedstrijden gewoon wint dat er niks aan de hand is en dat ze zeker wel meedoen om het kampioenschap. Misschien dat onze keeper wat meer is aangepast en nu wel punten gaat pakken voor ons. Zou zo maar eens kunnen. Plus hebben we nu een hoop ervaring in het team waardoor onze jonge jongens ons nog gaan verbazen. In Mei staan we dus gewoon weer op het stadhuisplein. Al vind ik wel nog steeds dat ze Lazovic weg moeten doen en een spits erbij moeten halen. |
|
|
|
|
sese
|
|
|
psv moet honda over nemen van vvv venlo of ruiz van aa gent dan worden ze zeker kampioen hoor maar hoe het zo er uit ziet gaat het de goei kant op |
|
|
|
|
sumerse
|
|
|
Ze moeeten wel een paar goede aankopen doen! Als er blessure vallen hebben we geen goede vervangers!! We moeten wel een beetje lucky zijn om kampioen te worden! |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
waarom denkt niemand dat az weer gewoon kampioen word?? die hebben gewoon nog steeds het beste team hoor.. 1az 2ajax 3psv 4twente 5feyenoord 6heerenveen 7groningen . . . . |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 - 13:40 schreef sese het volgende:psv moet honda over nemen van vvv venlo of ruiz van aa gent dan worden ze zeker kampioen hoor maar hoe het zo er uit ziet gaat het de goei kant op ruiz zit al bij twente... en honda mag nog wel naar ajax... buiten dat word ajax kampioen. psv 2de. en az word langzaam afgebroken door koeman. nog 2 en halve week, ik kan niet wachten *** |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Ik verwacht ook niet veel van Koeman, hopelijk gaat hij weer lekker verdedigend spelen zoals hij met psv ook altijd deed, dat scheelt weer een concurrent. Ik denk dat het tussen ajax en psv zal gaan en dat twente gewoon weer goed heeft ingekocht en weer hoog gaat eindigen. Jammer genoeg zie ik psv niemand meer kopen. ik had graag een andere spits zien komen, of zou nijland met toivonen wel werken? |
|
|
|
|
Dirk Zuiger 1966
|
|
|
We gaan los dit jaar wheeheee .. ik denk dat we sterker geworden zijn Met Moreno gaan we als we leuk loten gewoon overwinteren in de CL.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door Dirk Zuiger 1966 -- |
|
|
|