|
|
ErikvanderZanden.
|
|
|
|
|
|
sese
|
|
|
Elm zou beter pasen bij psv omdat hij beter met ola kan spelen en goed koper is dan die ElAHMADI ZE MOETEN NIET TE LANG WACHTEN ANDERS MISSEN WE DE BOOT WEER VOOR ZO EEN SPELER IK VINDT BENUT JE KANSEN OP DE TRANSFER MARKT EN NIET TE LANG WACHTEN |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
sese
|
|
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
kunnen ze hem wel betalen?de prijs word opgevoerd door vele clubs |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja, 2 miljoen is de vraagprijs |
|
|
|
|
sese
|
|
|
2 miljoen moet kunnen voor psv |
|
|
|
|
sese
|
|
|
Rasmus bengtsson en Elm moet psv kopen niet te lang wachten op andere kapers snel handelen psv |
|
|
|
|
sese
|
|
|
is nog geen 3 miljoen waard beide spelers benut je kans psv |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja maar ik denk dat ze liever naar de premier league willen:( |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote: Heerenveen bood dat ook ongeveer en dat werd afgeslagen Na dat Ek toernooi voor jong Zweden zijn er meer clubs geinterreseerd dus Kalmar is niet gek om hem maar voor 2 miljoen te verkopen.Hij is ook beter dan zijn broer Ik denk dat de prijs ongeveer 4 a 5 miljoen is Dan moet psv misschien eerst wat spelers verkopen.Lazovic?die is wel 2miljoen waard ze mogen blij zijn als ze dat voor hem krijgen.
Het word iniedergeval weer een spannende competitie |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
En als ik Psv was dan zou ik al het geld bijelkaar schrapen en zelfs spelers erbij betrekken om Honda te kopen.Geweldige voetballer met veel kwaliteit.kost veel maar is dadelijk nog meer waard bij verkoop.Echt een topper word dat.
En dit seizoen moet Amrabat doorbreken en contant presteren En Lazovic moeten ze snel weg doen
Maar dat is mijn mening! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
mee eens, maar lazovic is een uitstekende voetballer, alleen moet hij stoppen met die onzin die die altijd uithaalt |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 22:35 schreef patrickpsv15 het volgende:mee eens, maar lazovic is een uitstekende voetballer, alleen moet hij stoppen met die onzin die die altijd uithaalt Uitstekende voetballer? Daar valt over te discuseren
Iniedergeval een voetballer met geen rendement en een onruststoker als het ff niet mee zit. Ze hebben zijn opvolger al in huis Toivonen.En daarachter Koevermans die gewoon beter is dan Lazovic |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
lazovic doet het prima in de voorbereiding, maar hij verdient idd geen basisplek |
|
|
|
|
sese
|
|
|
IK VINDTT LAZOVIC MEER BEWEGEN DAN KOEVERMANS JE KAN ZE NIET MET ELKAAR VERGELIJKEN VINDT IK HIJ MOET ZICH GEWOON GEDRAGEN DAN KOMT HET GOED MET LAZOVIC |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
Ik vind Koevermans beter omdat tie meer scoort een beter aanspeelpunt is dan Lazovic.Dat is mijn mening.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
sese
|
|
|
VOETBAL GAAT OM INZICHT DAN WEET JE DAT |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
jah dan weet je het hoor haha
Ik zie al vele jaren dat Lazovic zijn hoofd vaak niet koel houd voor het doel. Koevermans is daar dodelijker in.vorig jaar veel kansen gemist veel verkeerde voorzetten En als Koevermans erin kwam doelpunt of een vaste rust punt in de aanval die niet de bal verloor.Koevermans heeft juist meer inzicht voor de goal dan Lazovic de statestieken zeggen dat ook.
Maar jij vind Lazovic beter Ook goed jou mening maar dan ga ik tog ook niet kinderachtig met koeie letters zeggen jij hebt geeen verstand ervan en inzicht enz enz Waar gaat het tegenwoordig over discuseer op een forum iedereen heeft andere meningen dat is tog allemaal prima
Niet zo kinderachtig Sese |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
koevermans valt alleen goed in en lazovic is te wisselvallig en te kinderachtig |
|
|
|
|
sese
|
|
|
daarmee ben ik met je eens |
|
|
|
|
sese
|
|
|
ik vindt dat psv nog een betere bod moet doen op rasmus bengtsson hij is jong en moet zijn kans benutten want hij is het wel waard voor dat geld ze moeten niet bang zijn om te investeren want ze moetwn ook op lange termijn kijken voor door verkoop een half miljoen moet kunnen voor psv |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja die zouden ze ook kunnen halen als ze miljoentje meer bieden, maar psv wil graag de selectie verkleinen want als bengtsson komt dan moeten ze ooijer/marcellis/salcido/manolev/maza op de bank zetten |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 14:06 schreef patrickpsv15 het volgende:ja die zouden ze ook kunnen halen als ze miljoentje meer bieden, maar psv wil graag de selectie verkleinen want als bengtsson komt dan moeten ze ooijer/marcellis/salcido/manolev/maza op de bank zetten bengtsson inplaats van Maza Maza verhuren bijvb en je vergeet pieters en Kromkamp nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door ajaxrulezz -- |
|
|
|
|
sese
|
|
|
ik vindt laten ze vechten voor hun plaats liever te veel dan te weinig want hij is goed koop vindt ik en nog jong ook |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
De verhuur periode van Ramos heeft hem ook goed gedaan. Ik denk dat meer speeltijd voor Pieters of en Maza hun beter zou doen dan heel het seizoen vechten wetende dat ze dit seizoen heel moeilijk eerste keus gaan worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 23:57 schreef sese het volgende:IK VINDTT LAZOVIC MEER BEWEGEN DAN KOEVERMANS JE KAN ZE NIET MET ELKAAR VERGELIJKEN VINDT IK HIJ MOET ZICH GEWOON GEDRAGEN DAN KOMT HET GOED MET LAZOVIC JE HEBT CAPS LOCK AANSTAAN!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ALS JE SCHREEUWT MAAKT DAT HET NIET MEER WAAR HOOR!!!! |
|
|
|
|
sese
|
|
|
maar je hebt gezien wat voor kans hij heeft gemist jammer voor hem lazovic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lazovic is al jaren het miskende talent uit de eredivisie, iedereen is altijd tegen hem, maar zelf doet ie nooit wat fout, het is gewoon een middelmatige speler met minder rendement dan Koevermans, dit is niet een mening maar gewoon een feit, en niet te vergeten dat het nou niet bepaald een speler is die voor rust zorgt in de kleedkamer, zwaar overschatte speler en Koevermans is een zwaar onderschatte speler. |
|
|
|
|
sese
|
|
|
jullie moeten niet ouwe hoeren dat ik capslock aan hebt jullie moeten gewoon lezen en geef jullie je antwoordt er over anders heeft het geen zin als jullie naar zulke kleine dingens komen kijken en zeggen sese heeft dit geschreven waar mee zijn jullie bezig ik kijk niet naar mensen hoor als jullie dat maar begrijpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sese
|
|
|
lazovic kan degelijk voetballen maar het probleem van hem is zijn mentaliteit is zijn probleem als hij zicht aan pas en hart werk voor het team dan zal hij beloont worden |
|
|
|
|
sese
|
|
|
ik ben fan van psv hart en nieren |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
ik niet hahahhahahah feyenoord is alles |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 15:59 schreef sese het volgende:lazovic kan degelijk voetballen maar het probleem van hem is zijn mentaliteit is zijn probleem als hij zicht aan pas en hart werk voor het team dan zal hij beloont worden beste sese Lazovic heeft zoveel kansen gehad bij 2 topclubs en hij heeft het alleen maar waar kunnen maken bij Vitesse.Daarom snapte ik ook niet dat je met hoofdletters schreef dat ik geen verstand van voetbal heb omdat ik Koevermans beter vind...Koevermans heeft het bij Az Waargemaakt en bij Psv veel gescoort en hij heeft bij psv niet zoals Lazovic zoveel kansen gemist en zoveel verkeerde voorzetten en zoveel verkeerde beslissingen
ik ben ook in hart nieren en longen ajacied maar ik ga tog ook niet zeggen dat Luque goed is of dat Kennedy goed is...Je kunt wel fan zijn van je club maar je ken tog wel eerlijk zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door ajaxrulezz -- |
|
|
|