BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv wordt dit jaar kampioen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
ajaxrulezzz
 ajaxrulezzz - zondag 16 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
We hadden wel veel kansen gecreerd en 3doelpunten in een uitwedstrijd en we speelde goed en psv speelde ook goed..dus helemaal ontevreden ben ik niet.

Wat me wel opviel is als Psv beter wil worden in dit seizoen dan vind ik in het elftal de enige min punt de Keeper

En Bij Ajax vind ik een min punt Nog een verdediger erbij..
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
psv is beter zonder engelaar dan met engelaar, ik baalde dan ook dat hij vandaag niet speelde.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 16 augustus 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 20:53 schreef remco k het volgende:
psv is beter zonder engelaar dan met engelaar, ik baalde dan ook dat hij vandaag niet speelde.
PSV is nog beter met Engelaar ipv Simons. ;)
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 19 augustus 2009 - 14:40   quote  deeplink  
Denk ik ook, al speelde hij tegen Ajax wel goed vond ik.
Ik vond Ooijer het ook goed doen, zullen de supporters van Ajax het wel niet mee eens zijn maar hij kreeg Suares toch een beetje uit de wedstrijd. Dat lukken er maar weinig.
Nu maar hopen dat ze goed blijven voetballen. Dan wordt het nog spannend want ik zie ajax maar weinig verliezen dit jaar.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 augustus 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 14:40 schreef Bootjuhh het volgende:
Denk ik ook, al speelde hij tegen Ajax wel goed vond ik.
Ik vond Ooijer het ook goed doen, zullen de supporters van Ajax het wel niet mee eens zijn maar hij kreeg Suares toch een beetje uit de wedstrijd. Dat lukken er maar weinig.
Nu maar hopen dat ze goed blijven voetballen. Dan wordt het nog spannend want ik zie ajax maar weinig verliezen dit jaar.
helemaal mee eens, ooijer speelde een uitstekende wedstrijd en was op veel momenten belangrijk voor psv, maar ik denk niet dat ze zo het hele seizoen blijven voetballen want psv laadt zich op als ze tegen ajaks spelen
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 19 augustus 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 18:20 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

helemaal mee eens, ooijer speelde een uitstekende wedstrijd en was op veel momenten belangrijk voor psv, maar ik denk niet dat ze zo het hele seizoen blijven voetballen want psv laadt zich op als ze tegen ajaks spelen
Het kwam meer door de vroege achterstand, dan dat het tegen Ajax was. Als PSV binnen 2 minuten tegen Vitesse ofzo op achterstand komt, dan zullen ze ook 110% geven. Vorig seizoen hadden we hetzelfde gezien tegen Groningen en uit bij Heerenveen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 augustus 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 19:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het kwam meer door de vroege achterstand, dan dat het tegen Ajax was. Als PSV binnen 2 minuten tegen Vitesse ofzo op achterstand komt, dan zullen ze ook 110% geven. Vorig seizoen hadden we hetzelfde gezien tegen Groningen en uit bij Heerenveen.
idd we kunnen beter meteen op achterstand komen in een wedstrijd
FR12-1908
 FR12-1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
1,2,3,4

ajax, feyenoord, psv, az
in willekeurige volgorde zo gaat ie worden
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Volgens de KNVB is Feyenoord dit jaar aan de beurt
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 16:52   quote  deeplink  
1,2,3,4

ajax, fc twente, psv, az
in willekeurige volgorde zo gaat ie worden
ABS HAAT PSV
 ABS HAAT PSV - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
houdt jullie kut bek gewoon der wordt er maar 1 kampioen en dat is AJAX.
ZONDAG PSV-AJAX.1-3
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:55 schreef ABS HAAT PSV het volgende:
houdt jullie kut bek gewoon der wordt er maar 1 kampioen en dat is AJAX.
ZONDAG PSV-AJAX.1-3
Zo ABS, vond je het geen leuke wedstrijd?
Ben je in slaap gevallen want je hebt volgens mij 3 doelpunten gemist.
Snap ik wel want als Ajax supporter viel er weinig te zien voor je.
sese
 sese - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:56   quote  deeplink  
psv wordt kampioen
forzagroningen
 forzagroningen - donderdag 03 september 2009 - 14:06   quote  deeplink  
psv word zeker kampioen.

mijn naam is forzagroningen omdat ik zelf uit groningen kom vandaar.
maar psv is mijn hele leven al mijn club.
vandaar deze reactie.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 03 september 2009 - 14:44   quote  deeplink  
psv maakt veel kans ja, maar feyenoord is ook een goede kandidaat en az ook dus wordt heel lastig we kunnen sowieso tevreden zijn als we champions league spelen
fredje
 fredje - vrijdag 04 september 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:19 schreef sese het volgende:
je moet gewoon geloven in je cluf snap je we zijn geen waarzeggers hoor kijk maar ui het duurt niet lang meer wanneer jij aan de beurt komt wacht je beurt af dan zullen we zien wie kampioen wordt
tot nu maakt Feyenoord de meeste indruk
Juantinho
 Juantinho - zondag 06 september 2009 - 16:15   quote  deeplink  
Psv heeft zoals ieder jaar veel kans op de titel, Psv is een zeer degelijk club die zeer effectief speelt. Ajax heeft net zoveel kans op de titel, ze zijn elk jaar de favoriet maar kunnen die rol niet altijd waarmaken. Elke stadion in Nederland is standaard uitverkocht en de spelers laden zich zo op om een wedstrijd van ajax te kunnen winnen.
Ik denk dat het zoals altijd tussen Ajax en Psv zal gaan, leuk dat twente, az meedoen en dat feijenoord een wederopstanding maakt. Nu ze een goede club hebben gehad ( twente) hebben ze meteen punten verloren. Dus ik laat feijenoord maar buiten beschouwing. ( in hun jubileumjaar stonden ze ook boven aan bij de winterstop en toen??)

Ik ben een ras echte ajacied en anti de rest maar moet ( verlaat) toch complimenten geven aan psv, het was een pracht wedstrijd waarin psv door de tweede helft, verdient heeft gewonnen. ( kut stekelenburg) Nu hoop ik dat het net zo leuk wordt in Amsterdam, waarin wij winnen hahah.
Het wordt gezellig.
Wtje
 Wtje - maandag 07 september 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 16:15 schreef Juantinho het volgende:
Psv heeft zoals ieder jaar veel kans op de titel, Psv is een zeer degelijk club die zeer effectief speelt. Ajax heeft net zoveel kans op de titel, ze zijn elk jaar de favoriet maar kunnen die rol niet altijd waarmaken. Elke stadion in Nederland is standaard uitverkocht en de spelers laden zich zo op om een wedstrijd van ajax te kunnen winnen.
Ik denk dat het zoals altijd tussen Ajax en Psv zal gaan, leuk dat twente, az meedoen en dat feijenoord een wederopstanding maakt. Nu ze een goede club hebben gehad ( twente) hebben ze meteen punten verloren. Dus ik laat feijenoord maar buiten beschouwing. ( in hun jubileumjaar stonden ze ook boven aan bij de winterstop en toen??)

Ik ben een ras echte ajacied en anti de rest maar moet ( verlaat) toch complimenten geven aan psv, het was een pracht wedstrijd waarin psv door de tweede helft, verdient heeft gewonnen. ( kut stekelenburg) Nu hoop ik dat het net zo leuk wordt in Amsterdam, waarin wij winnen hahah.
Het wordt gezellig.
Wtje
 Wtje - maandag 07 september 2009 - 16:43   quote  deeplink  
Wordt moe van mensen zoals als Juantinho pfffffffffff.
Iedereen ziet dat feyenoord dik had moeten winnen.
En Psv Ajax was inderdaad een heel hoog nivo verdedegingswerk ja poehpoeh.Niemand weet nog precies waar ze staan,laten we het daar maar even bij houden oke.
Juantinho
 Juantinho - maandag 07 september 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 16:43 schreef Wtje het volgende:
En Psv Ajax was inderdaad een heel hoog nivo verdedegingswerk ja poehpoeh.Niemand weet nog precies waar ze staan,laten we het daar maar even bij houden oke.
Ik kan zien dat je moe bent want je verstand werkt niet meer.
Gelukkig dat ik zoveel invloed op je heb, wen er maar aan want ik zal je vanaf nu blijven vermoeien. Blijkbaar zit er weinig in als feyenoord had moeten winnen, met zoveel geluk hebben ze uiteindelijk een gelijkspel eruit getrokken. 1 doelpunt door een ( dubieuze ) penalty. alle kansen ten spijt, je kan pas winnen als je scoort. ( straks naar de grolsch veste)
Verdegiginswerk en dan 7 doelpunten in een topper, ga even lekker maffen kerel.
Je zit natuurlijk weer te beven omdat Ajax en psv weer de dienst gaan uitmaken. Inderdaad bij feyenoord weet niemand waar ze staan, maar zoals altijd zal je zien dat ze weer verliezen als ze tegen Ajax. psv en Az spelen.
Psv heeft altijd een degelijke en effectieve ploeg. Van PSV winnen is zeer moeilijk maar zoals de afgelopen 20 jaar zullen ze altijd meedraaien om de titel. Ajax is grillig, je weet het bij hen niet maar ze zijn altijd favoriet en hebben altijd de spelers om de titel te pakken.
AZ is kampioen, niet verzwakt dus Titelkandidaat,
Feyenoord met het materiaal dat ze hebben (kijk naar vorig twee jaar) en hebben aangekocht, kan je redelijkerwijs verwachten dat ze niet meedoen.
Is geen hoop, of wens en nee ik kan niet in de toekomst kijken wel naar het spelersmateriaal.

Kom met gefundeerde argumenten en loop niet mensen hier af te zeiken. Je hoeft er niet mee eens te zijn maar je kan gewoon een discussie hier aangaan.
AFCajax
 AFCajax - maandag 07 september 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 16:43 schreef Wtje het volgende:
gewoon negeren Wtje
is toch niet moeilijk
als je daar al moe van word tjsah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door AFCajax --
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 08 september 2009 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 23:21 schreef AFCajax het volgende:

[..]

gewoon negeren Wtje
is toch niet moeilijk
als je daar al moe van word tjsah
A) ben je boos AFCajax?? werd je topic door mij verhuisd???? eerst continue achter me staan en nou zielig doen omdat iedereen je vandaag ,door oa mij toedoen, weghoonde..
B) zelfs jij kan niet eens negeren en moest je mij reactie toch en reageren..
C) laten we dit op onze eigen forum ff uitvechten, dit is voor de PSV supporters en die willen eigenlijk wat anders dan ons geouwehoer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2009 door Juantinho --
AFCajax
 AFCajax - dinsdag 08 september 2009 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 00:20 schreef Juantinho het volgende:

[..]

A) ben je boos AFCajax?? werd je topic door mij verhuisd???? eerst continue achter me staan en nou zielig doen omdat iedereen je vandaag ,door oa mij toedoen, weghoonde..
B) zelfs jij kan niet eens negeren en moest je mij reactie toch en reageren..
C) laten we dit op onze eigen forum ff uitvechten, dit is voor de PSV supporters en die willen eigenlijk wat anders dan ons geouwehoer
haha ben niet boos
A.je vat het verkeerd op ik zei als je er moe van word dan moet je niet negeren
B.Achter jou staan???als ik het met je eens ben,maar op een ander onderwerp niet
dan geef ik gewoon me mening,dus achter jou staan??vind ik heel overdreven geformuleerd
en me bericht tegen wtje was niet
negatief naar jou bedoeld niet zo snel aangevallen doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2009 door AFCajax --
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 08 september 2009 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 00:43 schreef AFCajax het volgende:

[..]

haha ben niet boos
A.je vat het verkeerd op ik zei als je er moe van word dan moet je niet negeren
B.Achter jou staan???als ik het met je eens ben,maar op een ander onderwerp niet
dan geef ik gewoon me mening,dus achter jou staan??vind ik heel overdreven geformuleerd
en me bericht tegen wtje was niet
negatief naar jou bedoeld niet zo snel aangevallen doen.
Als dat zo is, bied ik hierbij ook mijn excuses aan. Je hebt gelijk dat ik me aangevallen voelde..
maar we moeten toch weer terug naar het Ajax forum
AFCajax
 AFCajax - dinsdag 08 september 2009 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 01:10 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Als dat zo is, bied ik hierbij ook mijn excuses aan. Je hebt gelijk dat ik me aangevallen voelde..
maar we moeten toch weer terug naar het Ajax forum
aanvaard
en we moeten weer terug naar het AjaxForum?
Niet zo overdrijven ik reageer op welke forum ik dan ook wil reageren Okay ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv wordt dit jaar kampioen

0.0095529