|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
psv is de nummer 1
|
|
|
Afellay is veel meer waard minstens 20 miljoen en dat heeft arsenal makkelijk zo grote ploeg mag ook wel meer bieden |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja als psv dat doet zou heel dom zijn |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
Psv Moet slim handelen 8miljoen + Speler van Arsenal En van die 8 miljoen kunnen ze Honda kopen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het is nog lang geen 31 augustus dus de prijzen gaan vast nog wel omhoog. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
8,2 miljoen is te weinig voor affelay 15 miljoen en dan honda kopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door bjorn -- |
|
|
|
|
sese
|
|
|
vindt ik ook meer dan 8 miljoen verkopen |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
8.2 miljoen zou echt stom zijn, maar ik vind het wel voor psv om hem de transfer te gunnen en hem gewoon te laten gaan. Toch hoop ik inderdaad dat ze of een speler van Arsenal erbij vragen of 15 miljoen vragen want Affelay hoort toch echt wel duurder te zijn dan een Elia, Vermaelen of een Arnoutovic |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Je kunt een Afellay niet vergelijken met bijvoorbeeld Vermaelen, beide hebben andere en specifieke kwaliteiten waarvoor wordt betaald. Maar 8,2 miljoen is (gezien de huidige gekte qua prijzen in de markt) niet bepaald marktconform. |
|
|
|
|
opa
|
|
|
nou als ik zag wat afellay weer deed tegen vvv dan vind ik 8.2 zelfs aan de hoge kant
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
groenteman
|
|
|
ok ,en dan honda en een nieuwe spits |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
Honda en nieuwe spits inplaats van Lazov,scoortniets,ic Kezman hij is ongelukkig bij PSG of V Nistelrooij omdat Real Madrid gek genoeg is hem te laten gaan voor 2 a 3 miljoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
8,2 miljoen en geen cent meer, overgewaardeerde voetballer, moet eens leren z'n frustraties onder controle te houden, en zo goed is ie nou ook weer niet.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
8,2?? 8,2?? 8,2?? strik erom en weg ermee......is veel te goed hihihihihi |
|
|
|
|
PSV-FOR-LIFE
|
|
|
€8,2,- mil is veel te weinig of ze moeten een goede keeper in de ruil betrekken dan zou ik het meteen doen!! |
|
|
|
|
sese
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
affelay is niks anders dan een gemiddeld leuke middenvelder.. is alleen door de media opgehemelt.. hij kan dan ook alleen zijn ding doen als hij veel ruimte krijgt.. en zelfs dan loopt hij teveel.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 - 14:35 schreef nummer10 het volgende:affelay is niks anders dan een gemiddeld leuke middenvelder.. is alleen door de media opgehemelt.. hij kan dan ook alleen zijn ding doen als hij veel ruimte krijgt.. en zelfs dan loopt hij teveel.. Wat zijn andere middenvelders in de eredivisie in jouw ogen? Amateurs? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
veel te veel voor een zeer matige speler,ik zou zeggen 0,2 miljoen is genoeg |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: hou jij die zielige reacties maar op je eigen forum |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Niet op reageren, dat is juist wat dat soort forummers willen. Bovendien zet hij alleen zichzelf voor schut met zo een uitspraak. Ik wil best discussiƫren met mensen die de kwaliteiten van Afellay in twijfel trekken, maar sommige posten alleen om te provoceren. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Afellay is een ontzettend goeie voetballer en zou goed bij arsenal passen!enigste probleem is dat ie te bescheiden is!dat is echt zonde!hij moet zich absoluut niet minder voelen als bijvoorbeeld sneijder,maar dat doet ie wel!in mijn ogen is ie beter als sneijder en die is verkocht voor 16 miljoen!8,2 miljoen is dus veel en veel te weinig!IK BEN AJACIED |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als het zoon topper was.. waarom is er dan zo weinig intresse ? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
We weten niet wat er in zijn contract staat. Misschien weet Arsenal dat wel. Waarschijnlijk een gelimiteerde transfersom |
|
|
|