|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: LIVE loting Europa League |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
PSV in Europa League tegen: FC Kopenhagen, Sparta Praag en CFR Cluj
Groep K:
PSV (Nederland) FC Kopenhagen (Denemarken) Sparta Praag (Tsjechiƫ) CFR Cluj (Roemeniƫ)
Kent iemand Cluj? En wat denken jullie over de kansen voor PSV? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ja, Cluj verraste vorig jaar geloof ik in de CL. Ze hadden een aardige spits rondlopen. Ik weet niet of hij er nog steeds is. Verder lijkt het me te doen, maar dan moet PSV beter spelen dan gisteravond...dat lijkt me duidelijk. |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Er zijn kansen voor PSV in deze poule. Van de laatste weet ik alleen dat ze voor hun doen geen slechte resultaten haalden in de CL van afgelopen (of nog eerder?) jaar, maar ook geen hoogvlieger waar PSV zeer veel moeite mee zou moeten hebben. Praag is me te wisselvallig de afgelopen jaren, Kopenhagen altijd een stugge tegenstander. |
|
|
|
|
Kakkie
|
|
|
1. PSV 2. FC Kopenhagen 3. CFR Cluj 4. Sparta Praag |
|
|
|
|
Pwnr
|
|
|
Ik denk toch dat psv het hier wel mee moet redden. Dit soort clubs kun je in ieder geval beter treffen dan topclubs. Ik denk dat psv wel door gaat ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ben benieuwt.. psv is goede ploeg.. maar moet wel spelen tegen een team dat niet de hele tijd verdedigd.. want dan is het tempo laag en ze hebben ook niet egt iemand die potten kan breken.. De resultaten bij de voorrondes waren ook niet egt overtuigendd.. maar desondanks moet psv wel eerste kunnen worden en door kunnen gaan.. |
|
|
|