|
|
The Q
|
|
|
Jaja hij is jarig vandaag. Een echte held voor altijd. Gefeliciteerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor altijd Kiprich
Gefeliciteerd Jozsef.. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Walking along singing a song
walking in a joszefwonderland |
|
|
|
|
Els
|
|
|
there's only one Joszef Kiprich |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Legionair
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jozsef//held!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en weer een dubbele topic! heb 2 weken terug een ode aan kiprich topic gemaakt. en wie maakt er weer een kansloze 2e? tjonge tjonge wat droevig zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
eens met alles wat hierboven staat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2010 - 18:30 schreef obiku010 het volgende:en weer een dubbele topic! heb 2 weken terug een ode aan kiprich topic gemaakt. en wie maakt er weer een kansloze 2e? tjonge tjonge wat droevig zeg Aan de datum te zien is de jouwe het 2e topic Obiku hahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zoals ik hierboven al heb gemeld, -/- 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jozsef van harte!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2010 - 18:30 schreef obiku010 het volgende:en weer een dubbele topic! heb 2 weken terug een ode aan kiprich topic gemaakt. en wie maakt er weer een kansloze 2e? tjonge tjonge wat droevig zeg He kansloze open die van jou ook nog ff ouwe reus hahaha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gedaan! bij deze hier ook... jozsef gefeliciteerd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Van harte!! Nog vele jaren |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Jooooooooszef. Joooooooszef. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zou toch mooi zijn als hij, in welke hoedanigheid dan ook, terug kon komen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hij deed toch iets met scouten in Hongarije? Weet niet of hij dat nog steeds doet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Volgens mij wel. Maar ik zou het prachtig vinden als mannen als Boskamp, Van Hanegem, Kiprich en Obiku etc betrokken kunnen worden bij de club. Al vraag je ze maar om zo nu en dan met de Businessclub van gedachten te wisselen, of een dagje verkoper te zijn in de Feyenoord Fanshop. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2011 - 19:15 schreef Els het volgende:Volgens mij wel. Maar ik zou het prachtig vinden als mannen als Boskamp, Van Hanegem, Kiprich en Obiku etc betrokken kunnen worden bij de club. Al vraag je ze maar om zo nu en dan met de Businessclub van gedachten te wisselen, of een dagje verkoper te zijn in de Feyenoord Fanshop. Inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
van harte Kiprich /////HELD!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Sentimentele jonge zak |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joszef..jij bent mijn held..
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Forever our Hero ! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Kiprich gefeliciteerd ouwe rot! En nog vele jaren. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Mijn Felicitaties aan de enige echte, Tovenaar van Tatabánya. Gouden herinneringen aan deze jeugd held.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 september 2012 door Brian -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gefeliciteerd!!!!!!11
wie weet nog met welk nummer Kiprich afscheid nam tijdens de bekerfinale...??? |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Die droeg Larson... Josef nummer 14. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
bedoel het klassieke nummer....muziek...... |
|
|
|
|
STS
|
|
|
also sprach zarathustra??????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 september 2012 door STS -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ga zoeken,,,,,,dank je...
stond toen stijf van t kippevel! |
|
|
|
|
voske
|
|
|
|
|
|
voske
|
|
|
proficiat jozef ook van nancy |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welkom voske op dit forum, wat een binnenkomer hier om deze held te feleiciteren, ben je cht nieuw of lees je al een tijdje mee, hopelijk gaan we hier meer posts van je zien..als je wat meer van ons te weten wilt komen kun je alles van ons in het Nieuwelingentopic vinden, klik maar op onderstaande url..voor ons is het ook leuk als je jezelf daar ook voorsteld, dit is natuurlijk geen verplichting.. Als je verder vragen heb stel ze gerust..veel plezier man.. http://forum.headliner.nl/topic-22138/ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze held viert vandaag zijn 50ste verjaardag, van harte Joszef..
|
|
|
|