|
|
Joey
|
|
|
Ik gok op een 0-2 voor Psv, gewoon omdat Psv veel sterker is dan Utrecht. Ookal doet Utrecht het goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Eindje is Wonderfull
|
|
|
Ik denk ook dat PSV gaat winnen maar dat ze het heel heel heel erh moeilijk gaan krijgen. Je weet maar nooit met die kleine Dries Mertens.... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Olivander
|
|
|
ik denk ook een overwinning voor PSV. 1-3 Ligt er ook een beetje aan of Bakal en consorten weer meedoen. |
|
|
|
|
boudie
|
|
|
ik denk een kleine overwinning van psv met 0-1 maar die is ook 3 punten waard!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
weet iemand of afellay zondag geschorst is met 4 gele kaarten? fer is ook geschorst en heeft ook 4 gele kaarten, maar geen enkele site heeft het erover dat afellay niet meedoet en bij fcupdate.nl en dan buitenspel daar staat ook niks van afellay bij en de commentator zei er ook niks van toen afellay een gele kaart kreeg bij psv willemII dus is het een fout van de knvb of zo? |
|
|
|
|
charliefromtheangels
|
|
|
0-0 nog steeds en nog maar een kwartiertje te spelen... Dankzij Isaksson heeft PSV de nul nog steeds, hij staat FANTASTISCH te keepen! Na de kritiek nav de terugspeelballetjes heeft hij zich steeds meer bewezen. De laatste weken is hij geweldig gaan keepen! Mag ook wel eens worden gezegd!
En nu maar hopen nu Utrecht al die kansen mist, dat PSV de 0-1 scoort... |
|
|
|