|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 januari 2010 - 18:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dit bedoel ik nou met prestaties bagatelliseren. Jij begrijpt toch ook wel dat de uitstraling van een club samenhangt met de prestaties die een ploeg in het verleden heeft geleverd. Zonder de Europacup I en de kampioenschappen te winnen had Feyenoord nooit een bepaalde uitstraling opgebouwd. Dan waren bepaalde spelers die het Feyenoordshirtje aan hebben getrokken nooit naar Feyenoord gegaan. Was de Kuip nooit uitgebouwd en gerenoveerd geweest en had je daar net zoveel sfeer als op het Kasteel gehad. Wat was Ajax geweest als ze geen geweldige periode in Europa hadden gehad? En geen landstitels hadden gewonnen? Dan had Ajax net zoveel uitstraling als AFC... Ik zal jou even helpen..... prestatie`s hebben niks met uitstraling te maken... Als je 15 ben wordt je geen Feyenoordsupporter om de prestatie`s maar om de uitstraling.Prestatie`s heeft Feyenoord namelijk niet.Ik woon in Noord Holland en geloof mij zelfs hier draaid het hoofdzakelijk maar om 2 clubs. Die uitstraling in Nederland is toebedeeld aan Feyenoord Ajax en in mindere maten aan Psv... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 13:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zal jou even helpen..... prestatie`s hebben niks met uitstraling te maken... Als je 15 ben wordt je geen Feyenoordsupporter om de prestatie`s maar om de uitstraling.Prestatie`s heeft Feyenoord namelijk niet.Ik woon in Noord Holland en geloof mij zelfs hier draaid het hoofdzakelijk maar om 2 clubs. Die uitstraling in Nederland is toebedeeld aan Feyenoord Ajax en in mindere maten aan Psv... ik ben 15 en toen ik een ukkiepuk was koos ik voor PSV vanwege haar geweldige uitstraling! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 13:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zal jou even helpen..... prestatie`s hebben niks met uitstraling te maken... Als je 15 ben wordt je geen Feyenoordsupporter om de prestatie`s maar om de uitstraling.Prestatie`s heeft Feyenoord namelijk niet.Ik woon in Noord Holland en geloof mij zelfs hier draaid het hoofdzakelijk maar om 2 clubs. Die uitstraling in Nederland is toebedeeld aan Feyenoord Ajax en in mindere maten aan Psv... Hoe kun jij mij helpen, als je niet begrijpt wat mijn punt is. Die jongen van 15 is onder de indruk van de Kuip en de sfeer wat zo een stadion meebrengt. Maar prestaties in het verleden en het heden bepalen de uitstraling van vandaag. Als Feyenoord vroeger nooit kampioen was geworden en geen EuropaCup I had gewonnen maar continu tegen degradatie moest voetballen, dan was de Kuip nooit uitgebouwd tot wat het vandaag de dag is, hadden vele spelers niet voor Feyenoord gekozen, etc. Als Sparta de EuropaCup I had gewonnen en vaker kampioen was geworden dan hadden ze op het Kasteel met 45000 man gezeten. Dan had Sparta meer aantrekkingskracht gehad en was het dé club van Rotterdam geweest. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hoe kun jij mij helpen, als je niet begrijpt wat mijn punt is. Die jongen van 15 is onder de indruk van de Kuip en de sfeer wat zo een stadion meebrengt. Maar prestaties in het verleden en het heden bepalen de uitstraling van vandaag. Als Feyenoord vroeger nooit kampioen was geworden en geen EuropaCup I had gewonnen maar continu tegen degradatie moest voetballen, dan was de Kuip nooit uitgebouwd tot wat het vandaag de dag is, hadden vele spelers niet voor Feyenoord gekozen, etc. Als Sparta de EuropaCup I had gewonnen en vaker kampioen was geworden dan hadden ze op het Kasteel met 45000 man gezeten. Dan had Sparta meer aantrekkingskracht gehad en was het dé club van Rotterdam geweest. daar heb je een punt! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:05 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ik ben 15 en toen ik een ukkiepuk was koos ik voor PSV vanwege haar geweldige uitstraling! ja, maar jij bent ook het buitenbeentje:) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hoe kun jij mij helpen, als je niet begrijpt wat mijn punt is. Die jongen van 15 is onder de indruk van de Kuip en de sfeer wat zo een stadion meebrengt. Maar prestaties in het verleden en het heden bepalen de uitstraling van vandaag. Als Feyenoord vroeger nooit kampioen was geworden en geen EuropaCup I had gewonnen maar continu tegen degradatie moest voetballen, dan was de Kuip nooit uitgebouwd tot wat het vandaag de dag is, hadden vele spelers niet voor Feyenoord gekozen, etc. Als Sparta de EuropaCup I had gewonnen en vaker kampioen was geworden dan hadden ze op het Kasteel met 45000 man gezeten. Dan had Sparta meer aantrekkingskracht gehad en was het dé club van Rotterdam geweest. Ik ga geen discussie meer aan, maar ik zou zeggen: Lees jou post en lees mijn post maar eens goed door... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 17:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Ik ga geen discussie meer aan, maar ik zou zeggen: Lees jou post en lees mijn post maar eens goed door... kom op randwijk! hij heeft gelijk! PSV is een club die uitstraalt! daar hoeven we idd niet over de discussieren. Iedereen weet dat PSV samen met ajax en feyenoord de grootste uitstraling van Nederland heeft! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 18:13 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] kom op randwijk! hij heeft gelijk! PSV is een club die uitstraalt! daar hoeven we idd niet over de discussieren. Iedereen weet dat PSV samen met ajax en feyenoord de grootste uitstraling van Nederland heeft! psv minder dan 020 en Feyenoord |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ik denk dat PSV door de prestaties en de sfeer van de afgelopen jaren (al telt dat bij jou niet:)) in de champions league qua uitstraling minimaal gelijk is geworden aan de uitstraling van feyenoord en ajaks. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
je bedoelt in Europa? In NL zeker niet |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hoe kun jij mij helpen, als je niet begrijpt wat mijn punt is. Die jongen van 15 is onder de indruk van de Kuip en de sfeer wat zo een stadion meebrengt. Maar prestaties in het verleden en het heden bepalen de uitstraling van vandaag. Als Feyenoord vroeger nooit kampioen was geworden en geen EuropaCup I had gewonnen maar continu tegen degradatie moest voetballen, dan was de Kuip nooit uitgebouwd tot wat het vandaag de dag is, hadden vele spelers niet voor Feyenoord gekozen, etc. Als Sparta de EuropaCup I had gewonnen en vaker kampioen was geworden dan hadden ze op het Kasteel met 45000 man gezeten. Dan had Sparta meer aantrekkingskracht gehad en was het dé club van Rotterdam geweest. Vandaar dat Hercales Almelo soms met 1500 supporters naar de KUIP komen???? Die zijn door het verleden en historie voor die club geworden????
En Sparta???Bouw voor die club maar een stadion van 40.000 en het zit vol.. Ik woon in Noord Holland maar ik kom uit de buurt van Rotterdam.Veel vrienden zijn voor Feyenoord maar even zoveel zijn Sparta neuzen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En oja eigenlijk gaat het nergens over want wat zou mij het intresseren. Al had Feyenoord maar 7000 supporters???Heb ik ook nog mee gemaakt.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:14 schreef Leon FR1908 het volgende:En oja eigenlijk gaat het nergens over want wat zou mij het intresseren. Al had Feyenoord maar 7000 supporters???Heb ik ook nog mee gemaakt.... arme arme jij |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vandaar dat Hercales Almelo soms met 1500 supporters naar de KUIP komen???? Die zijn door het verleden en historie voor die club geworden???? En Sparta???Bouw voor die club maar een stadion van 40.000 en het zit vol.. Ik woon in Noord Holland maar ik kom uit de buurt van Rotterdam.Veel vrienden zijn voor Feyenoord maar even zoveel zijn Sparta neuzen... Waar heb ik gezegd dat alleen succesvolle clubs supporters aantrekken? En Heracles is wel eens landskampioen geworden...2x zelfs...De club is ook nog ouder dan Feyenoord en PSV. Dus historie hebben ze wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:45 schreef PSVMocro het volgende:[..] Waar heb ik gezegd dat alleen succesvolle clubs supporters aantrekken? En Heracles is wel eens landskampioen geworden...2x zelfs...De club is ook nog ouder dan Feyenoord en PSV. Dus historie hebben ze wel. quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hoe kun jij mij helpen, als je niet begrijpt wat mijn punt is. Die jongen van 15 is onder de indruk van de Kuip en de sfeer wat zo een stadion meebrengt. Maar prestaties in het verleden en het heden bepalen de uitstraling van vandaag. Als Feyenoord vroeger nooit kampioen was geworden en geen EuropaCup I had gewonnen maar continu tegen degradatie moest voetballen, dan was de Kuip nooit uitgebouwd tot wat het vandaag de dag is, hadden vele spelers niet voor Feyenoord gekozen, etc. Als Sparta de EuropaCup I had gewonnen en vaker kampioen was geworden dan hadden ze op het Kasteel met 45000 man gezeten. Dan had Sparta meer aantrekkingskracht gehad en was het dé club van Rotterdam geweest. Dit is zinloos geweld!!! :P |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: :D
Mijn excuses...ik trek die uitspraak terug. Ik heb geen zin om in de kou een stille tocht te lopen. :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 01:59 schreef PSVMocro het volgende:[..] :D Mijn excuses...ik trek die uitspraak terug. Ik heb geen zin om in de kou een stille tocht te lopen. :P hahahaha is idd veel te koud vriend ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 01:59 schreef PSVMocro het volgende:[..] :D Mijn excuses...ik trek die uitspraak terug. Ik heb geen zin om in de kou een stille tocht te lopen. :P hahahahahaha
barbaar!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
feyenoord en ajax hebben meer uitstraling in nl dan psv maar psv is de laatste jaren wel dichterbij gekomen qua uitstraling |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2010 - 18:27 schreef bjorn het volgende:feyenoord en ajax hebben meer uitstraling in nl dan psv maar psv is de laatste jaren wel dichterbij gekomen qua uitstraling misschien zijn jullie allemaal 50 of zo (met alle respect!), maar tegenwoordig is toch echt PSV de grootste club van Nederland. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2010 - 18:27 schreef bjorn het volgende:feyenoord en ajax hebben meer uitstraling in nl dan psv maar psv is de laatste jaren wel dichterbij gekomen qua uitstraling Feyenoord en zeker Ajax hebben meer supporters, maar wat imago betreft ligt PSV beter. Dat is de afgelopen jaren uit meerdere onderzoeken gebleken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
PSVMocro, ik heb het ook over het uithangbord. Telstar heeft miss ook een goed imago, maar daar gaat het niet om. Patrick, jij laat allesw van het sportieve resultaat afhangen en je doet onze veertigjarige Leon zwaar te kort!!!
Vraag een kind voor wie hij is: 4 zeggen Ajax 4 zeggen Feyenoord en 2 zeggen PSV |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 17:48 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:PSVMocro, ik heb het ook over het uithangbord. Telstar heeft miss ook een goed imago, maar daar gaat het niet om. Patrick, jij laat allesw van het sportieve resultaat afhangen en je doet onze veertigjarige Leon zwaar te kort!!! Vraag een kind voor wie hij is: 4 zeggen Ajax 4 zeggen Feyenoord en 2 zeggen PSV nee hoor, hij is jong genoeg om dat te begrijpen:P. En wat bedoel je met telstar? Ik laat veel van het sportieve resultaat afhangen en dat is het belangrijkste voor een club. Jij laat alles afhangen van het aantal supporters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Sorry hoor, maar het is wel duidelijk dat de uitstraling van Ajax en Feyenoord in Nederland en in Europa wel degelijk meer aanwezig is dan de uitstraling van PSV. Dit komt door resultaten uit het verleden en het aantal supporters (dat wederom door de resultaten, maar ook zeker door de sfeer [wat er dus niet bij psv is!] beinvloed wordt). Maar waar praten we over... Ik ben voor Ajax omdat dat mijn club is en dat zo gegroeid is, al speelde het in de Jupiler League. Dan nog was ik fan geweest.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 23:46 schreef Pim het volgende:Sorry hoor, maar het is wel duidelijk dat de uitstraling van Ajax en Feyenoord in Nederland en in Europa wel degelijk meer aanwezig is dan de uitstraling van PSV. Dit komt door resultaten uit het verleden en het aantal supporters (dat wederom door de resultaten, maar ook zeker door de sfeer [wat er dus niet bij psv is!] beinvloed wordt). Maar waar praten we over... Ik ben voor Ajax omdat dat mijn club is en dat zo gegroeid is, al speelde het in de Jupiler League. Dan nog was ik fan geweest.... onze sfeer is vele malen beter dan bij jullie daar zo, als emanuelson een bal overschiet wordt er meteen gefloten. Jullie zijn verwende nesten die ieder jaar verwachten dat ajax kampioen wordt en steeds gebeurt het niet. Het supportersaantal is idd groter, maar de club, de uitstraling, de resultaten... Dat maakt PSV de grootste club van NL! niet ajax die 60 jaar geleden de europa cup 1 won. En daar teren jullie nog steeds op. Ik zou maar eens kijken naar de hedendaagse resultaten. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 17:42 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] onze sfeer is vele malen beter dan bij jullie daar zo, als emanuelson een bal overschiet wordt er meteen gefloten. Jullie zijn verwende nesten die ieder jaar verwachten dat ajax kampioen wordt en steeds gebeurt het niet. Het supportersaantal is idd groter, maar de club, de uitstraling, de resultaten... Dat maakt PSV de grootste club van NL! niet ajax die 60 jaar geleden de europa cup 1 won. En daar teren jullie nog steeds op. Ik zou maar eens kijken naar de hedendaagse resultaten. helaas patrick, hoe kut ik 020 ook vind dit is niet realistisch.
Ga nu geen lang verhaal ophangen, maar FEYENOORD HEEFT DE BESTE SFEER PSV DE BESTE RESULTATEN EN AJAX DE GROOTSTE GESCHIEDENIS |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 20:56 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] helaas patrick, hoe kut ik 020 ook vind dit is niet realistisch. Ga nu geen lang verhaal ophangen, maar FEYENOORD HEEFT DE BESTE SFEER PSV DE BESTE RESULTATEN EN AJAX DE GROOTSTE GESCHIEDENIS Bij PSV is er in ieder geval een positieve sfeer itt tot bij Ajax. Daar heeft Patrick het ook over. Ik heb veel fluitconcerten in de ArenA gehoord...zelfs een keer tegen ik meen Sparta bij een 5-0 of 5-1 stand, de 2de helft was minder en dat vonden ze niet leuk. Het is in de ArenA vaak negatief en cynisch.
En Ajax is historisch gezien de succesvolste club, dat is een feit. En PSV is niet de grootste club, maar wel dé club in Nederland. Eindhoven is op dit moment dé voetbalhoofdstad van Nederland. Aan Feyenoord en Ajax om daar een einde aan te brengen door zelf goed te presteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
daarom zeg ik ook sportiviteit. Je kunt natuurlijk niet ontkennen dat er bij Feyenoord meer geluid word geproduceerd dan bij PSV en Ajax, net zo als je niet kunt ontkennen dat PSV de beste club van Nederland is en Ajax de grootste geschiedenis heeft. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Er word zelfs in de Arena meer geluid geproduceerd dan in het Philipsstadion, ook al willen die lampies dat niet horen;). Ik ben in het Philipsstadion geweest nog niet zo lang geleden. Wat een stille boel is het daar;). |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik wil best van je aannemen dat fluiten een hogere frequentie heeft, dan leuzen scanderen om het elftal te steunen :P. Verder is het bij PSV idd niet altijd feest, maar bij Ajax en Feyenoord ook niet. Waarom denk je dat bij vele clubs de supporters van de tegentander voor 'Ajaxpubliek' worden uitgemaakt? De harde kern in vak 410 zal vast veel lawaai maken, maar het overgrote deel blijft muisstil en hoor je alleen bij doelpunten. In 'grotere' wedstrijden en CL-wedstrijden is er in ieder geval altijd sfeer in Eindhoven. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 22:15 schreef PSVMocro het volgende:Ik wil best van je aannemen dat fluiten een hogere frequentie heeft, dan leuzen scanderen om het elftal te steunen :P. Verder is het bij PSV idd niet altijd feest, maar bij Ajax en Feyenoord ook niet. Waarom denk je dat bij vele clubs de supporters van de tegentander voor 'Ajaxpubliek' worden uitgemaakt? De harde kern in vak 410 zal vast veel lawaai maken, maar het overgrote deel blijft muisstil en hoor je alleen bij doelpunten. In 'grotere' wedstrijden en CL-wedstrijden is er in ieder geval altijd sfeer in Eindhoven. je lijkt wiljan vloet wel |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Jij lijkt wel op een combinatie tussen Mark Wotte en Peter Bosz, whats your point? :P |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
AJAX HEEFT DE GROOSTE GESCHIEDENIS FEYENOORD DE BESTE SFEER PSV DE BESTE CLUB |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 21:43 schreef Pim het volgende:Er word zelfs in de Arena meer geluid geproduceerd dan in het Philipsstadion, ook al willen die lampies dat niet horen;). Ik ben in het Philipsstadion geweest nog niet zo lang geleden. Wat een stille boel is het daar;). dat lieg je, ik ben pas in de kuip geweest en het was daar doodstil. kom op slaat nergens op, philips stadion het luidruchtigste! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: PSV heeft geweldige sfeer, geweldige geschiedenis en is een van de beste clubs! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 23:07 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] dat lieg je, ik ben pas in de kuip geweest en het was daar doodstil. kom op slaat nergens op, philips stadion het luidruchtigste! oja, welke wedstrijd? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
twee kleine kinderen die vechten om wie de beste sfeer heeft haha |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Whaha, die bij PSV roepen 2x 5 minuten per wedstrijd "Boeruh, boeruh!" en verder is het muisstil. En ga nou niet aan komen zetten dat het bij Ajax alleen "En wie niet springt..." is. Je weet zelf dondersgoed dat het aantal "supporters" bij PSV de laatste jaren flink is gestegen, successupporters (niet allemaal, maar wel veel) dus... Zou er niet al te trots op zijn (op deze stille supporters). Supporters van Ajax en Feyenoord... Dat zijn echte supporters, die zitten er namelijk nog steeds in de slechte tijden! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: was maar een grapje! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 23:14 schreef Pim het volgende:Whaha, die bij PSV roepen 2x 5 minuten per wedstrijd "Boeruh, boeruh!" en verder is het muisstil. En ga nou niet aan komen zetten dat het bij Ajax alleen "En wie niet springt..." is. Je weet zelf dondersgoed dat het aantal "supporters" bij PSV de laatste jaren flink is gestegen, successupporters (niet allemaal, maar wel veel) dus... Zou er niet al te trots op zijn (op deze stille supporters). Supporters van Ajax en Feyenoord... Dat zijn echte supporters, die zitten er namelijk nog steeds in de slechte tijden! vorig jaar hadden wij pas slechte tijden, toch was het philips stadion bijna iedere week vol en was er een geweldige sfeer (behalve dan de reker-rot-op liedjes:P). |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: pff, zo kan ik je nog wel honderden filmpjes sturen... maar dat ga ik niet doen:P |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 23:23 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] vorig jaar hadden wij pas slechte tijden, toch was het philips stadion bijna iedere week vol en was er een geweldige sfeer (behalve dan de reker-rot-op liedjes:P). 1 jaar slechte tijden... Als je het dan al slecht durft te noemen;)... Bij Ajax en Feyenoord is het al 5 jaar slechte tijden en nog zit de Arena (met meer zitplaatsen) altijd vol en ook de Kuip is elke wedstrijd weer een heksenketel. Iets waar het Philipsstadion niet aan kan tippen;). |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
WAT NOU SLECHTE TIJDEN
wij zijn de afgelopen 3 jaar zevende zesde en zevende geworden, maar toch is De Kuip duidelijk hoorbaar en uitverkocht. In uitwedstrijden hoor ik alleen maar Feyenoord, daarom heb ik voor Feyenoord gekozen als club, in GTST, WIJ ZIJN FEYENOORD |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 21 januari 2010 - 09:35 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:WAT NOU SLECHTE TIJDEN wij zijn de afgelopen 3 jaar zevende zesde en zevende geworden, maar toch is De Kuip duidelijk hoorbaar en uitverkocht. In uitwedstrijden hoor ik alleen maar Feyenoord, daarom heb ik voor Feyenoord gekozen als club, in GTST, WIJ ZIJN FEYENOORD ja maar jullie speelden mooi aanvallend voetbal, wij speelden vorig jaar defensief en verloren dan ook nog vaak in de slotfase (gelukkig is het nu andersom). En toch was iedere week het stadion vol. |
|
|
|