|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 januari 2010 - 22:21 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ja maar jullie speelden mooi aanvallend voetbal, wij speelden vorig jaar defensief en verloren dan ook nog vaak in de slotfase (gelukkig is het nu andersom). En toch was iedere week het stadion vol. Dit meen je niet??????????????????????????????????????????? Mooi en aanvallend voetbal?? En jullie spelen altijd defensief voetbal, ook als de resultaten goed zijn.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik weet trouwens niet meer of ik hier ga reageren, ben nog steeds pissig dat één of andere Ajacied geklaagt heeft bij Boudewijn, waardoor ik niet meer op dat forum mag! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 15:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Dit meen je niet??????????????????????????????????????????? Mooi en aanvallend voetbal?? En jullie spelen altijd defensief voetbal, ook als de resultaten goed zijn.... dit jaar speelt PSV aanvallend gecontroleerd (op een paar wedstrijden na). trouwens ik vind feyenoord ongelofelijk defensief en vol geluk spelen. Altijd met 1 - 0 winnen en vaak nog met geluk ook! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 18:04 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] dit jaar speelt PSV aanvallend gecontroleerd (op een paar wedstrijden na). trouwens ik vind feyenoord ongelofelijk defensief en vol geluk spelen. Altijd met 1 - 0 winnen en vaak nog met geluk ook! je hebt voor de eerste keer gelijk.......................... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: bedankt. Citeer eens een bericht waarbij ik geen gelijk had. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 23:14 schreef Pim het volgende:Whaha, die bij PSV roepen 2x 5 minuten per wedstrijd "Boeruh, boeruh!" en verder is het muisstil. En ga nou niet aan komen zetten dat het bij Ajax alleen "En wie niet springt..." is. Je weet zelf dondersgoed dat het aantal "supporters" bij PSV de laatste jaren flink is gestegen, successupporters (niet allemaal, maar wel veel) dus... Zou er niet al te trots op zijn (op deze stille supporters). Supporters van Ajax en Feyenoord... Dat zijn echte supporters, die zitten er namelijk nog steeds in de slechte tijden! De stille supporters zijn juist oudere seizoenskaarthouders die er al 30 of 40 jaar zitten. PSV is een familieclub en je kan niet verwachten dat oudere mensen losgaan en voor sfeer zorgen zoals jongeren dat kunnen doen. Daarom is er bij de CL meer sfeer, omdat de oudere mensen vaak thuis kijken en de rest kaartjes op hun stoeltjes kan bemachtigen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 23:26 schreef Pim het volgende:[..] 1 jaar slechte tijden... Als je het dan al slecht durft te noemen;)... Bij Ajax en Feyenoord is het al 5 jaar slechte tijden en nog zit de Arena (met meer zitplaatsen) altijd vol en ook de Kuip is elke wedstrijd weer een heksenketel. Iets waar het Philipsstadion niet aan kan tippen;). Altijd vol? Ik heb net de eerste helft van Ajax-AZ gekeken en ik zie genoeg lege plekken. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 23:14 schreef Pim het volgende:Whaha, die bij PSV roepen 2x 5 minuten per wedstrijd "Boeruh, boeruh!" en verder is het muisstil. En ga nou niet aan komen zetten dat het bij Ajax alleen "En wie niet springt..." is. Je weet zelf dondersgoed dat het aantal "supporters" bij PSV de laatste jaren flink is gestegen, successupporters (niet allemaal, maar wel veel) dus... Zou er niet al te trots op zijn (op deze stille supporters). Supporters van Ajax en Feyenoord... Dat zijn echte supporters, die zitten er namelijk nog steeds in de slechte tijden! Ik vind dit wel een beetje onzin. Ik DENK wel dat er in de Kuip een betere sfeer is, Maar dat het stil is in het stadion slaat nergens op. Ik zit er elke wedstrijd en dit is echt de grootste onzin. Ik kan het niet echt vergelijken wie de beste sfeer heeft. De keren dat ik in de Arena was, ging ik met PSV mee en dan snap ik best dat het wat stiller is. Aangezien je dan niet wint. De Kuip is alweer een tijd geleden dat ik daar ben geweest. Daarvan was ik toen ook meer onder de indruk maar dat was ook omdat Feyenoord toen heel goed was en PSV geen kans had. Is dus moeilijk te vergelijken.
En over die successupporters, geloof dat het al jaren erg moeilijk is om nog een seizoenskaart te krijgen voor PSV, dus hoeveel van die successupporters zitten dan in het stadion? Bovendien zijn de resultaten van PSV zo goed dat die supporters nog wel even blijven hangen en dus de tijd te krijgen om echte supporters te worden :P is Ajax ook niet zo aan een hoop supporters buiten Amsterdam gekomen? |
|
|
|