|
|
patrickpsv15
|
|
|
waarom geen engelaar in de basis? of in ieder geval laten invallen? Engelaar zorgt voor diepte in het spel en brengt de motor op gang. Snap niet waarom hij niet erin stond? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Geen risico nemen. Hij is net terug van zijn blessure. Verstandig van Rutten. Jammer dat PSV punten liet liggen tegen Vitesse, maar de schade blijft beperkt. Nog steeds koploper. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
die wissel van simons voor lazovic snap ik ook niet als het 0-0 staat |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Op het eind zag je dat verschillende PSV'ers het niet meer konden belopen. Het was alweer de 5de wedstrijd in 14 dagen. Vitesse werd ook sterker, met zo een wissel kun je een beetje consolideren. Ik ben geen fan van Simons en had liever een andere wissel gezien, maar kan het idee erachter wel begrijpen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Mijn complimenten. Andere forummers moeten een voorbeeld nemen aan Bram die met een diepgaande en goed onderbouwde post zijn mening op een ongeƫvenaarde en intellectuele wijze te kennen geeft. Eindelijk een inhoudelijke reactie met een gedegen fundament om op hoog niveau verder over te discussiƫren...gaap... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: simons is al jaren belangrijk en heeft een groot aandeel gehad in onze kampioenschappen, een miskoop kan het zeker niet worden genoemd! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Hij heeft het volgens mij over Engelaar. |
|
|
|