|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: en ik denk van niet!
let maar op wegereef gaat dit fluiten |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maakt niet uit wie psv-twente fluit, als het een gelijkspelletje word, ben ik heel erg tevreden |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en jij een 200% gayfucker:) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
nog niet heel erg best bij feijenoord vandaag nog steeds 0-0. moet je niet in het stadion zijn. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
vraag maar aan me ouders..... moet jij overigens niet snel de weg naar de Arena nemen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 15:38 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:vraag maar aan me ouders..... moet jij overigens niet snel de weg naar de Arena nemen? mijn handicap zorgt daar helaas voor, de laatste wedstrijd waarbij ik de arena mocht bezoekn was in 97' |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
OEIIIIIIIIIII
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoe oud ben je eigenlijk dan.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
genoeg grijze haren van dit feyenooit gekregen dus reken maar uit |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
zwaar onterecht!2-0 achter! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha op zen psvs ajax 2-0 |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hmmm voor het eerst en de laatste keer dat ik naar jullie kijk maar wat zijn jullie slecht zeg!whahaha
triest voetbal speelt ajaks!!waar zijn jullie nou met je mooie voetbal(dat bestaat niet bij jullie,hard werken meer is het niet suarez haha kan alleen maar werken maar voetballen ken die niet die dolle hond) whahaha
ach ja kampioen worden jullie toch niet hoor met zo een triest elftal!wees maar blij voor dit moment..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 17:25 schreef Terminator het volgende:[..] hmmm voor het eerst en de laatste keer dat ik naar jullie kijk maar wat zijn jullie slecht zeg!whahaha triest voetbal speelt ajaks!!waar zijn jullie nou met je mooie voetbal(dat bestaat niet bij jullie,hard werken meer is het niet suarez haha kan alleen maar werken maar voetballen ken die niet die dolle hond) whahaha ach ja kampioen worden jullie toch niet hoor met zo een triest elftal!wees maar blij voor dit moment..... JALOERS???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: HAHAHA:) Dit jaar gaat het al stukken beter, ik snap bij jullie enkel die terugval na de winterstop nooit zo goed, maar gezien de laatste jaren en jou grijze haren zul je wel een jaar of 96 zijn:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahah remco die jonge laat zijn emotie's horen laat hem uitdraven.. op de sgool waar ik werk zijn ook allemaal kindjes die zo reageren daar heb ik van geleerd dat je ze even met rust moet laten en daarna moet gaan praten.. dit is wat ingewikkelder want hij is boos op zijn eigen team.. ajax speeld slecht maar psv speeld dan nog slechter dus verschrikkelijk bagger voetbal.. chapou voor de inzet psv! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: HAHAHAHA verschrikkelijk op dat mooie voetbal van jullie whahahahahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha hij lacht om zijn eigen ploeg?? kan iemand me dit uitleggen??:O wat triest om je eigen ploeg lachen:O |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 17:35 schreef freakie het volgende:haha hij lacht om zijn eigen ploeg?? kan iemand me dit uitleggen??:O wat triest om je eigen ploeg lachen:O pannekoeken valt niks uit te leggen P: |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 17:31 schreef freakie het volgende:hahah remco die jonge laat zijn emotie's horen laat hem uitdraven.. op de sgool waar ik werk zijn ook allemaal kindjes die zo reageren daar heb ik van geleerd dat je ze even met rust moet laten en daarna moet gaan praten.. dit is wat ingewikkelder want hij is boos op zijn eigen team.. ajax speeld slecht maar psv speeld dan nog slechter dus verschrikkelijk bagger voetbal.. chapou voor de inzet psv! psychologie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad.. maar ik werk op speciaal onderwijs.. daar hebben kinderen agressie stoornissen en autisme enzo... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jezus hee, vergelijk je me daarmee haha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ok remko, je weet waar je staat hahahha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
had het tege terminator.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
oh die, die is vanaf zijn geboorte gestoord dus doe geen moeite haha:)
(wist je al dat ie Amsterdammer is??) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ag en psver die beetje heel erg onobjectief is!.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die hoef je niks uit te leggen. Die snappen het gewoon |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 17:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:oh die, die is vanaf zijn geboorte gestoord dus doe geen moeite haha:) (wist je al dat ie Amsterdammer is??) precies dat je het wel effe weet hehehehe |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
samenvatting van deze wedstrijd!heel erg triest!wat een slecht voetbal!vooral ajaks!hahahahaha psv was de betere!maar ook die was niet best.....maar ajaks is echt helemaal niks!!!kijk ze blij zijn en ze hebben weer een grote mond!echt zielig!maar laat ze maar blij zijn voor het moment! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ag.. K weet t is moeilijk terminator!:P |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ach jullie staan nog steeds derde!wel grappig om te zien dat al die joden de jodendans deden?hahahaha en dat voor al die boeren die daar in dat vak staan! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 18:22 schreef Terminator het volgende:samenvatting van deze wedstrijd!heel erg triest!wat een slecht voetbal!vooral ajaks!hahahahaha psv was de betere!maar ook die was niet best.....maar ajaks is echt helemaal niks!!!kijk ze blij zijn en ze hebben weer een grote mond!echt zielig!maar laat ze maar blij zijn voor het moment! lol kan je niet tegen je verlies |_0$€r |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja je vind het grappig maar aan de andere kan voel je je kut verliezen met 4-1 doet pijn.. Die hahaahahaha is beetje overdreve.. Maar jij bent wel de domste psver die ik ooit heb ontmoet.. Lachen om een verlies..... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 18:40 schreef freakie het volgende:tsja je vind het grappig maar aan de andere kan voel je je kut verliezen met 4-1 doet pijn.. Die hahaahahaha is beetje overdreve.. Maar jij bent wel de domste psver die ik ooit heb ontmoet.. Lachen om een verlies..... pijn doet???weet je wat pijn doet?HAHAHAHAHAHAHA kijk ik kijk eigenlijk nooit naar ajaks of psv maar echt dit is wel de meest trieste voorstelling van een zogenaamde topwedstrijd.wat was ajaks slecht!en dan maar de hele tijd lopen zeggen dat ze het mooiste voetbal spelen???waar???????zeker in het tweede??en psv heeft gewoon pech gehad dit keer.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
psv speelde slecht.. ajax speelde goed tegen een psv dat niet kan voetballen.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
freakie wat ben jij een nepfan zeg, in plaats van dat je naar het stadion gaat zit je hier wat op de fora. ongelofelijk ben jij zeg.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nepfan.. Waar was jij?! Je bent wel snel thuis.. Nee sorry volg alles egt alles.. Maar tsja heb daar geen zin om over te praten want jij heb denk k een andere mening over nepsuporter en echte suporters.. Beetje triest psvpatrick.. Je kan best zegge dat je het kut vind maar terminator is triest... Lachen om een verlies tegen een rivaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: volgens mij had hij het over die Terminator gast:) maar ach ik ben wel erger gewend. lekker trouwens dat jullie iig nog een punt pakken, dat was zeker verdiend... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
feyenoord had moeten winnen, net zoals psv. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 18:42 schreef Terminator het volgende:[..] pijn doet???weet je wat pijn doet?HAHAHAHAHAHAHA kijk ik kijk eigenlijk nooit naar ajaks of psv maar echt dit is wel de meest trieste voorstelling van een zogenaamde topwedstrijd.wat was ajaks slecht!en dan maar de hele tijd lopen zeggen dat ze het mooiste voetbal spelen???waar???????zeker in het tweede??en psv heeft gewoon pech gehad dit keer..... Maar wat doet er nou pijn?? "je zegt zelf weet je wat pijn doet?" Zoals je zelf al zegt, kijk je nooit ajax, dit is een wedstrijd op zich die altijd op strijd wordt beslist, als je dat al niet snapt, WAT SNAP JE DAN WEL!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 18:47 schreef patrickpsv15 het volgende:freakie wat ben jij een nepfan zeg, in plaats van dat je naar het stadion gaat zit je hier wat op de fora. ongelofelijk ben jij zeg.. EN WAAR WAS JIJ DAN SUKKEL, Complete chaos bij psv HAHAHAHAHAHAHA.
Er zijn 2,9 miljoen ajax fans in NL, die passen natuurlijk niet allemaal in 1 stadion, en sommige mensen kunnen om bepaade redenen niet altijd naar het stadion.. maar volgens mij ben jij zelf ook niet geweest. Dus praat lekker voor jezelf, Achtelijke nep supporter... |
|
|
|