BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bespreking RKC Waalwijk - Ajax (21-03-2010)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
robs
 robs - dinsdag 16 maart 2010 - 17:10   quote  deeplink  
nee man, anita rechts en vd wiel centraal

gelijkspel is het beste zaterdag ja, dan zijn we pisvee voorbij
beide teams moeten en verliezen nog naar/in alkmaar en twente speelt gelijk bij vvv en verliest op de laatste dag nog van nac uit
als we zelf blijven winnen maakt az-psv op de laatste speeldag niks meer uit
freakie
 freakie - dinsdag 16 maart 2010 - 17:19   quote  deeplink  
tsja anita in het midde van de verdediging...
alibabba
 alibabba - dinsdag 16 maart 2010 - 18:00   quote  deeplink  
Ik zou vd.Wiel wel eens in het centrum willen zien, maar Jol lost het heus wel goed op. We spelen tegen Rkc..............Kom op zeg, waar gaat het over. Fel beginnen, snel scoren en flierefluitend de wedstrijd uitspelen.
bahbah
 bahbah - dinsdag 16 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
terreinknecht toch?
bahbah
 bahbah - dinsdag 16 maart 2010 - 18:32   quote  deeplink  
oleguer komt gewoon centraal....heel simpel...niet drollen met die opstelling verder...gabri erin,eriksen terug en voetballen maar.....
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 16 maart 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 16:43 schreef Lodeiro het volgende:
Stekelenburg
Van der wiel Oleguer Anita Emanuelson
Enoh Gabri De jong
Suarez Pantelic Eriksen
anita centraal verdediger? zeker om voorzetten weg te koppen.... lijkt me niet slim
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 17 maart 2010 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:56 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

anita centraal verdediger? zeker om voorzetten weg te koppen.... lijkt me niet slim
Mwa, timing is everything en je ziet hem toch vaak een duel aangaan en niet altijd verliezen...
freakie
 freakie - woensdag 17 maart 2010 - 08:24   quote  deeplink  
jol kan toch ook meer middevelders inzette?..
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 maart 2010 - 08:35   quote  deeplink  
vdwiel ole anita ema

ogararu vdwiel olequer anita/emanuelson

1 van deze 2 word het... beiden in mijn ogen nog altijd sterk... daarbij vind ik het gewoon klassen hoe jol de eigen jeugd toepast !!
remco k
 remco k - woensdag 17 maart 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Zou Emanuelson niet 1 wedstrijd als centrale verdediger kunnen spelen??
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 maart 2010 - 12:11   quote  deeplink  
vast wel.. maar wat is wijsheid.. toch zie ik het liefst men 2de keus zodat Ema verder voorin kan..
remco k
 remco k - woensdag 17 maart 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 12:11 schreef nummer10 het volgende:
vast wel.. maar wat is wijsheid.. toch zie ik het liefst men 2de keus zodat Ema verder voorin kan..
Ik zie Urby liever niet (maar dat wist je al), toch speelde hij afgelopen weekend zeer goed en geconcentreerd, ik blijf dus ook van mening dat Urby tegen een zwakkere tegenstander vanuit de verdediging moet spelen (als hij al speelt) zodat hij veelvuldig de verassende opkomende back kan zijn. Voorin zie ik liever Eriksen lopen, al zie ik die liever op 10 spelen, daar loopt nu enkel de Jong, die het overigens erg goed doet..
ajacied
 ajacied - woensdag 17 maart 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 16:12 schreef FsideVak129 het volgende:
Wat ik wel verontrustend vind is dat ik lees dat men liever heeft dat psv wint dan gelijkspeeld.
Met winst is er nog niks zeker en met verlies of gelijk spel kunnen wij in ieder geval boven psv komen.
Dat hoef je dan alleen maar vast te houden tot het eind van het seizoen.
Twente moet bij gelijkspel nog maar 4 punten verliezen en bij winst alsnog 6.
En bij verlies is het dan misschien maar 3 punten maar dan staat psv 1 punt boven je en zul je net zien dat ze door de winst op Twente vleugels krijgen en de resterende ook winnen...

Gelijkspel dus

FsideVak129 heeft gesproken [ afbeelding ]
nou twente wint de rest van de wedstrijden niet en psv ook nie dus het is zeker van belang dat psv wint zaterdag willen wij nog aanspraak maken op de titel !
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 17 maart 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 12:45 schreef ajacied het volgende:

[..]

nou twente wint de rest van de wedstrijden niet en psv ook nie dus het is zeker van belang dat psv wint zaterdag willen wij nog aanspraak maken op de titel !
Dus als ze de rest niet winnen kan je toch beter na zondag al boven psv staan?
Die winnen dan toch ook niet?

dan maakt het niet uit...

Eerst zondag maar zelf winnen alhoewel ik daar wederom een goed gevoel over heb, zeker na Sparta uit...
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 17 maart 2010 - 14:39   quote  deeplink  
mag ik ff lagen ze hebben tot nu toe 12 PUNTEN gehaald in alle wed. lijkt me sterk dat ajax dit niet ggaat winnen mischie geft jol wel een talentje kans in de selectie voor als het inde 1e helft 0-5 is ofso dan kan hij wat wed. ervaring opdoen
freakie
 freakie - woensdag 17 maart 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Lodeiro..
robs
 robs - woensdag 17 maart 2010 - 16:34   quote  deeplink  
psv heeft een gemakkelijker programma dan twente en is de betere ploeg. ze spelen pas op de slotdag tegen az uit. gelijkspel is het beste. echt. twente halen we echt wel in als het gelijk wordt. en psv zijn we dan al voorbij. als we alles winnen en dat MOET !
robs
 robs - woensdag 17 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Het gaat in de opstelling voor zondag tussen Ogararu en Anita.
ajacied
 ajacied - woensdag 17 maart 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 12:51 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Dus als ze de rest niet winnen kan je toch beter na zondag al boven psv staan?
Die winnen dan toch ook niet?

dan maakt het niet uit...

Eerst zondag maar zelf winnen alhoewel ik daar wederom een goed gevoel over heb, zeker na Sparta uit...
psv blijft toch maar 1 putn dan ??wij winnen echt wel zondag kom eens op zeg! ik denk dat wij er meer aan hebben als psv zaterdag nog wint maar ieder zijn mening he we steunen de zelfde club! als we kampioen mogen worden hoor je mij echt niet klagen! na zoveel jaar maakt het mij echt niet uit hoe !
bahbah
 bahbah - woensdag 17 maart 2010 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 16:12 schreef FsideVak129 het volgende:
Wat ik wel verontrustend vind is dat ik lees dat men liever heeft dat psv wint dan gelijkspeeld.
Met winst is er nog niks zeker en met verlies of gelijk spel kunnen wij in ieder geval boven psv komen.
Dat hoef je dan alleen maar vast te houden tot het eind van het seizoen.
Twente moet bij gelijkspel nog maar 4 punten verliezen en bij winst alsnog 6.
En bij verlies is het dan misschien maar 3 punten maar dan staat psv 1 punt boven je en zul je net zien dat ze door de winst op Twente vleugels krijgen en de resterende ook winnen...

Gelijkspel dus

FsideVak129 heeft gesproken [ afbeelding ]
DAT HAD IK AL HEEL VEEL KEERTJES GEPROBEERD DUIDELIJK TE MAKEN...
ZEKER GELIJKSPEL.....TWEEDE PLAATS PAKKEN EN DAARNA ZIEN WE WEL....
ajacied
 ajacied - woensdag 17 maart 2010 - 20:09   quote  deeplink  
met een gelijkspel wordt het nog moeilijk zat denk ik als je kijtk hoe twente wint als psv wint scheelt nog 3 punten ! en psv laat echt in die wedstrijden ernaa nog wel punten liggen dus daar eindigen wij zowiezo boven
mmhj
 mmhj - woensdag 17 maart 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Tweede plaats is goed genoeg dit seizoen. In ieder geval champions league, als PSV wint sta je misschien met lege handen uiteindelijk
alibabba
 alibabba - woensdag 17 maart 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:12 schreef mmhj het volgende:
Tweede plaats is goed genoeg dit seizoen. In ieder geval champions league, als PSV wint sta je misschien met lege handen uiteindelijk
Ajax moet altijd het hoogste willen bereiken. Mensen die tevreden zijn met een 2e plaats, begrijp ik voor geen meter. WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE.
mmhj
 mmhj - woensdag 17 maart 2010 - 20:51   quote  deeplink  
Je hebt gelijk, alles of niets!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 17 maart 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Ajax gaat gewoon winnen tegen Rkc,en ik geloof erin dat ze alles gaan winnen!
bahbah
 bahbah - woensdag 17 maart 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:59 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen tegen Rkc,en ik geloof erin dat ze alles gaan winnen!
jazeker....ze roken al bloed,en nu helemaal...en ook zweet en tranen......komt uit het zuidoosten en oosten aan waaien.....
Dev
 Dev - woensdag 17 maart 2010 - 21:38   quote  deeplink  
er moeten ook een of twee verdedigers op de bank zitten voor het geval er een verdediger geblesseerd uitvalt. Wie moet dat dan zijn?? Wielaart is al afgeschreven, dat heeft Jol al aangegeven. Dus een paar Jong ajax spelers zullen wel opgeroepen worden om op de bank te zitten.
remco k
 remco k - woensdag 17 maart 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:47 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax moet altijd het hoogste willen bereiken. Mensen die tevreden zijn met een 2e plaats, begrijp ik voor geen meter. WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE.
dit ben ik een keertje niet met je eens, de groep draait nu heel erg goed, en tuurlijk moet je vor het hoogst haalbare gaan, maar feit is dat we niks in eigen hand hebben.

Zomaar verwachten dat Twente en psv gezamelijk nog 7 punten gaan laten liggen is natuurlijk niet zomaar gedaan, dit hebben ze namelijk het hele seizoen nog niet gedaan dus waarom nu wel.

Ik vind dus ook dat als twente en psv verder geen punten meer laten liggen en ajax enkel 1 puntje inloopt op psv waardoor we tweede zullen worden dat je dan ook gewon heel tevreden moet zijn..
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 17 maart 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

dit ben ik een keertje niet met je eens, de groep draait nu heel erg goed, en tuurlijk moet je vor het hoogst haalbare gaan, maar feit is dat we niks in eigen hand hebben.

Zomaar verwachten dat Twente en psv gezamelijk nog 7 punten gaan laten liggen is natuurlijk niet zomaar gedaan, dit hebben ze namelijk het hele seizoen nog niet gedaan dus waarom nu wel.

Ik vind dus ook dat als twente en psv verder geen punten meer laten liggen en ajax enkel 1 puntje inloopt op psv waardoor we tweede zullen worden dat je dan ook gewon heel tevreden moet zijn..
ben ik het mee eens!
of ze nou 1e 2e of 3e worden ben sinds lange tijd weer trots op ajax!
bahbah
 bahbah - woensdag 17 maart 2010 - 22:11   quote  deeplink  
veel punten laten liggen gebeurd erg vaak op het laatst...zenuwen gaan meespelen....het blokkeerd je als voetballer....de druk word immens voor twente...
ztje
 ztje - woensdag 17 maart 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 22:02 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

ben ik het mee eens!
of ze nou 1e 2e of 3e worden ben sinds lange tijd weer trots op ajax!
Helemaal mee eens.
Zelf alles winnen en wachten dat de rest punten laten liggen.
Beste uitslag is een gelijkspel. Wij in ieder geval op 2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door ztje --
robs
 robs - woensdag 17 maart 2010 - 22:39   quote  deeplink  
We hebben een geweldig seizoen. Veel goals, leuk voetbal. Maar een gelijkspel zaterdag is echt het beste, het brengt je boven PSV en Twente speelt nog uit tegen AZ en NAC (waar PSV en Ajax niet wonnen dit seizoen) en tegen de kakkies thuis. PSV heeft alleen in AZ uit een hele lastige, maar dat is pas op de laatste speeldag.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 18 maart 2010 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:47 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax moet altijd het hoogste willen bereiken. Mensen die tevreden zijn met een 2e plaats, begrijp ik voor geen meter. WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE.
Helemaal mee eens...

183513_657_1166609360316-IkbenAjacied.jpg

We zijn verdomme geen subtop...

Zonder landskampioensschap is mijn seizoen niet geslaagd en sinds 1998 ben ik pas 2x tevreden geweest.

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!

60917_fullimage_Banier.jpg
robs
 robs - donderdag 18 maart 2010 - 11:56   quote  deeplink  
Als de spelers elke wedstrijd heeeeel serieus nemen gaat dit lukken.
7 x winnen en we hebben die derde ster!
thedart180
 thedart180 - donderdag 18 maart 2010 - 11:57   quote  deeplink  
stekelenburg
ogarau wiel oleguer anita
gabri de jong enoh
suarez pantalic emanuelson

dit lijkt me een mooie opstelling om van rkc te winnen
thedart180
 thedart180 - donderdag 18 maart 2010 - 12:03   quote  deeplink  
stekelnburg
ogarau wiel oleguer anita
gabri de jong enoh
suarez pantelic emanuelson

Lijkt me eenmooie opstelling om van rkc te winnen en de druk op twente en psv te houden
thedart180
 thedart180 - donderdag 18 maart 2010 - 12:07   quote  deeplink  
of stekenelburg
wiel oleguer anita emanuelson
gabri lodeiro de jong enoh
suarez pantelic
remco k
 remco k - donderdag 18 maart 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:34 schreef robs het volgende:
psv heeft een gemakkelijker programma dan twente en is de betere ploeg. ze spelen pas op de slotdag tegen az uit. gelijkspel is het beste. echt. twente halen we echt wel in als het gelijk wordt. en psv zijn we dan al voorbij. als we alles winnen en dat MOET !
We moeten nog 7 punten inlopen op 2 verschillende ploegen. En het is heel belangrijk voor ons dat twente punten verliest, als daar zoals jij zegt gelijk wordt gespeeld zijn dat 4 verliespunten en dus het meest positieve voor ons omdat we dan psv voorbij gaan en twente tot op 4 punten naderen.

Aande andere kant heb ik het gevoel dat we psv zeker nog wel gaan passeren in de komende weken. En zou het dus wel lekker zijn als twente Flink op z'n kloten krijgt bij Psv, zodat ze de weg een beetje kwijt raken.

Toch wordt het voor ons heel erg moeilijk om twente in te halen. zij moetn in de 7 wedstrijden die gespeeld gaan worden, nog 3 keer puntverlies gaan leiden, 2 keer als ze van psv verliezien. en dat zie ik toch niet zomaar gebeuren.

We zijn wel vol vertrouwen en moeten zelf gewoon alles winnen om de tweede plek zeker te stellen en ervoor te zorgen dat we onzelf niks kunnen verwijten dit seizoen. zoals jol ook angeeft, met dit puntentotaal was je de afgelopen 6/7 seizoenen gewoon kampioen geworden.
remco k
 remco k - donderdag 18 maart 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 12:07 schreef thedart180 het volgende:
of stekenelburg
wiel oleguer anita emanuelson
gabri lodeiro de jong enoh
suarez pantelic
jij ziet eriksen liever niet spelen???
thedart180
 thedart180 - donderdag 18 maart 2010 - 12:10   quote  deeplink  
die kan je goed gebruiken in de twee helft als het niet loopt en nu kan je ook zien of lodeiro een goede spelers is.
we geven hem de kans is een keer.
ajacied
 ajacied - donderdag 18 maart 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Lol rkc wordt toch een makkie ;) vertongen staat nu aan onze kant :P
ajacied
 ajacied - donderdag 18 maart 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:47 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax moet altijd het hoogste willen bereiken. Mensen die tevreden zijn met een 2e plaats, begrijp ik voor geen meter. WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE.
idd ! dat zeker iedereen hoopt echt op de titel uiteraard !
Super AJAX
 Super AJAX - donderdag 18 maart 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

We moeten nog 7 punten inlopen op 2 verschillende ploegen. En het is heel belangrijk voor ons dat twente punten verliest, als daar zoals jij zegt gelijk wordt gespeeld zijn dat 4 verliespunten en dus het meest positieve voor ons omdat we dan psv voorbij gaan en twente tot op 4 punten naderen.

Aande andere kant heb ik het gevoel dat we psv zeker nog wel gaan passeren in de komende weken. En zou het dus wel lekker zijn als twente Flink op z'n kloten krijgt bij Psv, zodat ze de weg een beetje kwijt raken.

Toch wordt het voor ons heel erg moeilijk om twente in te halen. zij moetn in de 7 wedstrijden die gespeeld gaan worden, nog 3 keer puntverlies gaan leiden, 2 keer als ze van psv verliezien. en dat zie ik toch niet zomaar gebeuren.

We zijn wel vol vertrouwen en moeten zelf gewoon alles winnen om de tweede plek zeker te stellen en ervoor te zorgen dat we onzelf niks kunnen verwijten dit seizoen. zoals jol ook angeeft, met dit puntentotaal was je de afgelopen 6/7 seizoenen gewoon kampioen geworden.
Remco, als je het op een andere manier bekijkt heb je nog twee wedstrijden nodig om in te lopen. twee keer verlies van Twente ( vb psv en az) staan we gelijk in aantal punten en ajax heeft voor de verandering een super doelsaldo dus dat is dan geen probleem. Psv moet 1 keertje gelijk spelen en dat verwacht ik tegen az of feyenoord.

al met al we moeten weer afwachten en dat maakt het lekker spannend
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - donderdag 18 maart 2010 - 13:20   quote  deeplink  
maar weet je wat nog het mooiste is, twente en psv moeten allebei nog tegen az, en het mooiste die willen misschien voor de 4e plek, want het schil is tussen nummer 4 en 5(az en feyenoord) ook maar 6 punten, dus die knopt er nog voor om 4e te worden. dus het wordt een mooie wedstrijd!
maar ik heb gewoon een goed gevoel over de laatste 7 wedstrijden. ajax staat uiteindelijk met de schaal in de hand. en als ze 2e worden je kan zeggen van ja ik snap er geen meter van. maar ik snap ze wel aan 1 kant, want ik had nooit gedacht dat ze nog zo dicht bij psv zouden komen. want laten we eerlijk zijn. we zijn nog niet echt dichterbij bij twente gekomen jammer genoeg. maar dat komt allemaal wel goed.

wij staan aan het eind van het seizoen bovenaan! met de schaal in ons hand! en de 3e ster!
ajacied
 ajacied - donderdag 18 maart 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 12:59 schreef Super AJAX het volgende:

[..]

Remco, als je het op een andere manier bekijkt heb je nog twee wedstrijden nodig om in te lopen. twee keer verlies van Twente ( vb psv en az) staan we gelijk in aantal punten en ajax heeft voor de verandering een super doelsaldo dus dat is dan geen probleem. Psv moet 1 keertje gelijk spelen en dat verwacht ik tegen az of feyenoord.

al met al we moeten weer afwachten en dat maakt het lekker spannend
idd zo denk ik er ook over beter dat psv zaterdag wint als wij nog aanspraak willen maken op de titel
adriu
 adriu - donderdag 18 maart 2010 - 16:09   quote  deeplink  
ajax heeft geen verdedigers nodig!?? want ajax valt altijd aan ,rkc-ajax 1-9!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2010 door adriu --
adriu
 adriu - donderdag 18 maart 2010 - 16:13   quote  deeplink  
een ding weet ik zeker, het word niet op doel saldo beslist!!
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 18 maart 2010 - 18:52   quote  deeplink  
RKC wint met 2-1
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 18 maart 2010 - 21:02   quote  deeplink  
haha, 1-3 wordt het..
bahbah
 bahbah - donderdag 18 maart 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 21:02 schreef Johnnyafca het volgende:
haha, 1-3 wordt het..
ik heb 1-4 gepouled...bij sportpooler...misschien als het meezit wel 0-5 of 0-6

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bespreking RKC Waalwijk - Ajax (21-03-2010)









0.0085818