BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie is de rechtsbuiten die ajax zoekt!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joey
 joey - vrijdag 19 maart 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Houden we het bij Rommedahl en word z'n contract verlengt!?
Word het sarpong volgend seizoen?
OF toch iemand anders!? Wie?

Wat denken jullie!?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door joey --
tom
 tom - vrijdag 19 maart 2010 - 14:02   quote  deeplink  
een soort nieuwe zlatan ibrahimovich??

heb hem ook gezien, sneed mooi door de verdediging van liverpool. en die vrije trap, wat een goal, komt wel geluk bij zetten maargoed. in die 1e wedstrijd had ik nog een vrije trap, zelfde positie, LAT!

dit kan ook goede opzie zijn voor ajax, eerst maar aantal spelers weg.
joey
 joey - vrijdag 19 maart 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Jah..natuurlijk moeten er eerst spelers weg!
Mous
 Mous - vrijdag 19 maart 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Heel groot talent, alleen onhaalbaar voor Ajax. Volgens mij volgt heel europa deze jongen.
remco k
 remco k - vrijdag 19 maart 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Hele mooie Haluccinatie, Lille heeft een ongeveer gelijke begroting als die van ajax. Frankrijk is een grotere competitie dan de Nederlandse. Die jongen staat al een jaar of twee in de picture van de grotere clubs van Europa, Chelsea schijnt vorig seizoen een bod van 10 miljoen euro te hebben gedaan, dit is echter afgewezen.

Hoe moet ajax hem dan halen??
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 19 maart 2010 - 16:37   quote  deeplink  
mischien in plaats van suarez
mmhj
 mmhj - vrijdag 19 maart 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Opdonderen met dat kopen! ik wil jeugdspelers zien. Niks kopen behalve als ze jonger dan 16 zijn of er direct staan. Anders blijven we doorgaan met het huidige beleid.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - vrijdag 19 maart 2010 - 17:39   quote  deeplink  
ik denk dat hij wel haalbaar is voor ajax want veel voetballers vinden ajax een fantastische club als tussenstation dus als suarez weg gaat dan hebben we de opvolger !!!!!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 19 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 17:39 schreef luis_suarez 16 het volgende:
ik denk dat hij wel haalbaar is voor ajax want veel voetballers vinden ajax een fantastische club als tussenstation dus als suarez weg gaat dan hebben we de opvolger !!!!!!!!!!
hoe gaan we hem betalen dan?? vorig jaar weigerde lille nog een bod van 10 miljoen van Chelsea, hij heeft een heel goed seizoen gedraaid in frankrijk en zal dus alleen maar duurder zijn geworden, en niet te vergeten, hij speelt al in een sterkere competitie dan nl.
Absoluut niet waar dat dit zal gaan gebeuren.
freakie
 freakie - vrijdag 19 maart 2010 - 23:18   quote  deeplink  
Wordt hier zo ziek van.. spelers halen moet volgens de suporters... nee eerst spelers wegdoen..
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 maart 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Die E.Hazard......is die niet van The Dukes of Hazard?
rkzcbk.jpg
In deze wagen schijnt E.Hazard in te rijden....:-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 maart 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Talent is altijd welkom alleen zullen er eerst een aantal zakkenvullers/tribuneklanten moeten verdwijnen!
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 23:18 schreef freakie het volgende:
Wordt hier zo ziek van.. spelers halen moet volgens de suporters... nee eerst spelers wegdoen..
Beterschap!;)
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Ja bedankt.. Er komen NU al mensen transfers bedenken voor ajax.. Hoe the fuck.. we hebben veel te hoog salarishuis.. nog een keer.. Ajax heeft wel transfergeld maar geen salarisgeld..
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 15:41   quote  deeplink  
Dude..

Ik begin gewoon een leuk topic, waar ik met mensen (die het ok een leuk topic vinden) kan discusren

Als je al bij de titel al iets hebt van..aahh jezus.. reageer dan gewoon lekker niet!;)
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 15:52   quote  deeplink  
Ik heb het ook niet tegen jou.. maar als mensen al zegge dat als suarez weg gaat ze dan maar deze speler moeten aantrekken.. sorry maar dan is ons salarishuis ook niet zo laag dat we deze speler aan kunnen kopen.. ik ben heel erg fan van rommedahl maar hij is oud dus verleng zijn contract niet zo zijn er meer ajax moet moeilijke beslissingen nemen.. maar het moet..
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:02   quote  deeplink  
ik ben ook fan van rommedahl, maar hij is wel in de dertig maarged, we hebben sarpong bijvoorbeeld ook voor volgend jaar!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 16:43 schreef mmhj het volgende:
Opdonderen met dat kopen! ik wil jeugdspelers zien. Niks kopen behalve als ze jonger dan 16 zijn of er direct staan. Anders blijven we doorgaan met het huidige beleid.
Helemaal gelijk.Laat maar eens zien wat er allemaal in de jeugd speelt.Geef ze een kans.
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Maar als je wil spelen in de champions l.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Denken jullie nou echt dat een speler die in een sterkere competitie speelt en ook nog eens wordt begeerd door verschillende topclubs naar ajax zou vertrekken. Nee dat zou voor deze jongen een stap terug zijn en dat doet hij natuurlijk niet, plus het feit dat ajax geen transfersom op tafel gaat leggen van 15 miljoen plus..

Blijf lekker dromen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 16:07 schreef remco k het volgende:
Denken jullie nou echt dat een speler die in een sterkere competitie speelt en ook nog eens wordt begeerd door verschillende topclubs naar ajax zou vertrekken. Nee dat zou voor deze jongen een stap terug zijn en dat doet hij natuurlijk niet, plus het feit dat ajax geen transfersom op tafel gaat leggen van 15 miljoen plus..

Blijf lekker dromen.
Het is en blijft een feit dat de buitenlandse competitie het nederlandse voetbal kapot maakt door maar lukraak te kopen.real chelsea ac enz zijn allemaal shopaholics en het verdwijnt allemaal in de kast.Bovendien vraag ik me af wat Ajax Capetown toevoegt aan Amsterdam,wie betaald Foppe ? Hoelang is dit verband met Capetown ?Wat is er doorgestroomd ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Nenam_tiL --
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Enoh, pienaar belangrijke spelrs voor ajax geweest, verder zijn er veel spelers naar adam gekomen, maar die hebben nooit een contract gekregen!
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
En Capetown is nog steeds een winstgevende organistatie waar ajax het meerderheidspercentage heeft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 16:28 schreef remco k het volgende:
En Capetown is nog steeds een winstgevende organistatie waar ajax het meerderheidspercentage heeft.
is volgens mij lood om oud ijzer,kost meer dan dat het opbrengd.Kijk ons we zijn internationaal lekker bezig,Zuid Afrika,Brazilie,hou toch op.Hou het geldin Amsterdam en ga lekker met je eigen jeugd aan de slag.Satteliet clubs is ok maar wel in nederland
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 16:42 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

is volgens mij lood om oud ijzer,kost meer dan dat het opbrengd.Kijk ons we zijn internationaal lekker bezig,Zuid Afrika,Brazilie,hou toch op.Hou het geldin Amsterdam en ga lekker met je eigen jeugd aan de slag.Satteliet clubs is ok maar wel in nederland
Brazilie? Wie dan?..
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Maar nee joh gewoon doorgaan! Ajax capetown en straks ook: Ajax sydny, ajax usa, ajax bamielftal, anders doen we er ook 1 op de noordpool!:D JOTTUM!

LEkker veel ajax!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Palmeiras
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Dat is nog niet zeker Toch!:S

Werd over gesproken tussen de 2, maar nooit echt een contrct ofiets getekend...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door joey --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 maart 2010 - 16:57   quote  deeplink  
Of het was FC Bahia ofzo toch?
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:59   quote  deeplink  
ook nog niet bevestigd! gesprek komt nog!
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Nu hoor je der niks van.. Dus t is alleen maar capetown;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 maart 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Haha, ik dacht ook dat we een satellietclub inde VS hebben. Of ik heb het totaal mis :P
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:02   quote  deeplink  
dat was toen al tijd gelden ineens stogezet !
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 maart 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Ow ok.. Daarom dacht ik aan de VS :P
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Welke club was dat eigenlijk , want ik kan me herinneren dat ik dat dus toen las en d8 ..huh hebben we dat in de vs XD
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:07   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_satellietclubs_van_Ajax

Ajax Orlando was een Amerikaanse satellietclub van Ajax vanaf 2003. Deze club is echter op 13 maart 2007 failliet gegaan om onbekende redenen. De club was vooral bedoeld als overstap van Amerikaanse voetballers naar het Europese continent.[17] Verder speelde het ook een belangrijke rol in het vergroten van de naamsbekendheid van Ajax in Amerika.[18] Verder zag Ajax ook wel iets in het idee traininskampen in Amerika te beleggen.[19] Het speelde alleen met jeugdelftallen om zo talenten de kans te geven in plaats van oudere spelers. Oud-speler Barry Hulshoff trad in 2005 aan als technisch directeur bij de club uit Orlando.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
Dit is de link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ajax_America
De club is failliet gegaan, dus het contract is niet stopgezet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:07 schreef joey het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_satellietclubs_van_Ajax

Ajax Orlando was een Amerikaanse satellietclub van Ajax vanaf 2003. Deze club is echter op 13 maart 2007 failliet gegaan om onbekende redenen. De club was vooral bedoeld als overstap van Amerikaanse voetballers naar het Europese continent.[17] Verder speelde het ook een belangrijke rol in het vergroten van de naamsbekendheid van Ajax in Amerika.[18] Verder zag Ajax ook wel iets in het idee traininskampen in Amerika te beleggen.[19] Het speelde alleen met jeugdelftallen om zo talenten de kans te geven in plaats van oudere spelers. Oud-speler Barry Hulshoff trad in 2005 aan als technisch directeur bij de club uit Orlando.
Wat niet werkte,Barry een elite baantje en heeft niets opgeleverd,lijkt gvd politiek den haag wel
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 16:02 schreef joey het volgende:
ik ben ook fan van rommedahl, maar hij is wel in de dertig maarged, we hebben sarpong bijvoorbeeld ook voor volgend jaar!
kijk eens naar italie daar ben je als je 31 bent nog pas een middenmoor in nederland ben je als je 22 bent een middenmoot dus rommedahl kan best nog 3 jaar goed spelen
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 16:44 schreef joey het volgende:

[..]

Brazilie? Wie dan?..
palmeiras
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-15868/
Om verder te gaan over samenwerkinsverbanden en satellietclubs;)
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
PAlmeiras nooit bevestigd!;)
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 17:26   quote  deeplink  
volgensw mij wilt ajax nu fc omniworld ipv haarlem
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Maar laten we het in dit topic over het onderwerp hebben wat in de titel staat ok!;) Heb een nieuwe topic of satellietclubs enzo gemaakt;)
robs
 robs - zondag 21 maart 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Lens of Dembele
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Ik denk dat we die rechtsbuiten al lang in huis hebben, het is exact de speler die we daar nodig hebben en volgens mij doet hij het vrij aardig.
ZIJN NAAM???

SUAREZ!!!!!!!!!!!! HIJ IS NOG HELEMAAL NIET WEG MENSEN!!!!!!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:40 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat we die rechtsbuiten al lang in huis hebben, het is exact de speler die we daar nodig hebben en volgens mij doet hij het vrij aardig.
ZIJN NAAM???

SUAREZ!!!!!!!!!!!! HIJ IS NOG HELEMAAL NIET WEG MENSEN!!!!!!!
nee klopt maar als hij weer zo'n geweldige seizoen heeft zal een team als barca niet wachten om hem voor 30 of 35 miljoen weg te halen in de winterstop
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Ach natuurlijk zal er opvolging moeten komen, maar feit is ook dat als sulejmani weer goed gaat draaien, dat je de opvolger al in huis is.
En Ajax zal ook geen bekende spelers meer kopen, we scouten tegenwoordig weer een stuk beter, en zullen vaker gaan genieten van spelers zoals Lodeiro en Eriksen.
Ik verwacht dus ook niet dat Ajax spelers bij de subtoppers uit de eredivisie zal kopen..
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Ach natuurlijk zal er opvolging moeten komen, maar feit is ook dat als sulejmani weer goed gaat draaien, dat je de opvolger al in huis is.
En Ajax zal ook geen bekende spelers meer kopen, we scouten tegenwoordig weer een stuk beter, en zullen vaker gaan genieten van spelers zoals Lodeiro en Eriksen.
Ik verwacht dus ook niet dat Ajax spelers bij de subtoppers uit de eredivisie zal kopen..
klinkt misschien gek,maar zou sarpong dat niet kunnen,rechtsbuiten?is snel,rechterbeen,speelt al heel aardig bij nec.rommedahl er zeker bijhouden(kijk vandaag weer)en dan is rechterkant gedekt toch?links eriksen en sulejmani...
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:44   quote  deeplink  
Dat heb ik ook al eens gepost inderdaad, wat ik dan ook belangrijker vind, is dat Jol De Jong gaat proberen in de spits, ik heb al tijden het gevoel dat De Jong een hele goede spits kan worden, hij laat nu ook vaak zat zien makkelijk te scoren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie is de rechtsbuiten die ajax zoekt!?

0.0056490