BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Satellietclubs ajax, handig?, geldverspilling?,toekomst?...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:23   quote  deeplink  
Satellietclubs. samenwerkingsverbanden. Handig of geldverspilling? Ajax capetown is een voorbeeld, maar een succesvol voorbeeld? Wat heeft ajax eruit gehaald?

Enoh,Pienaar, maar verder? Geld? Verder is Ajax nu van plan om over de gehele wereld samenwerkinsverbanden te hebben met verschillende clubs.. Daar dan geen geld in stoppen, maar de "Know how" overbrengen. Is dat slim, zal er wat uitkomen? Wat denken jullie?

Ikzelf vind het positief dat Ajax samnwerkingsverbanden aangaat zowel binnen als buitenland! En in het buitenland niet met een koffertje geld aankomen , maar gewoon the magic touch overbrengen!

Waar zou ajax in het buitenland samenwerkingsverbanden moeten beginnen om talent te scouten?

In nederland zijn we bezig met: Fc omniworld(AFC Almere City) en volgens mij ook volendam. Harlem is failliet gegaan. Is dat een groot probleem? Zal een Omniworld ook failliet gaan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_satellietclubs_van_Ajax

Leuk om te lezen;)!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
Volendam ook, maar dat is puur om elkaars Jeugdopleiding te verbeteren. Verder vind ik het wel goed die samenwerkingsverbanden. Alleen ik hoor niet veel van Ajax Cape Town :O
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:27   quote  deeplink  
Jah, dat Foppe doorgaat dat wel;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 maart 2010 - 17:34   quote  deeplink  
Ja! Dat is ook echt het enige ja :O
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 17:34   quote  deeplink  
zijn er nou berichten verwijdert?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Nee hoezo?
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
srry keek verkeert dat komt door die andere topic van hazard
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 17:41   quote  deeplink  
hahah jah ik heb deze maar gemaakt kunnen we hier verder!;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 17:45   quote  deeplink  
ik ben geen wilders fan,maar hier geld ook:eigen volk eerst,laat de jeugd doorstromen,af en toe een suarez oppikken maaar laat sulisukkel en dat soort spelers links liggen.Er is teveel jeugd door het putje gegaan.Had ze een kans gegeven mischien dat er een of twee door zijn gekomen.knopper,Sibon vdHeyen ik noem er maar een paar
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 21 maart 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:34 schreef sjakiepakie het volgende:
zijn er nou berichten verwijdert?
lol
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Is er zoveel jeugd door het putje gegaan dan!?
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 18:02 schreef joey het volgende:
Is er zoveel jeugd door het putje gegaan dan!?
DAT PAST TOCH NOOIT, ik weet dat de jeugd vaak nog niet heel groot is, maar door een putje verdwijnen???
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 18:59   quote  deeplink  
remco heeft weer wat op haha:P
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Vertel wat gebruik je? wiet, coke of de geur van de psvers xD
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 19:04   quote  deeplink  
XD Whahahah
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 19:06   quote  deeplink  
Het enige wat ik gebruik is het ANGSTZWEET van psvers en twentenaren. Dat is de beste doping die er maar is...
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Oef..pas op hoor..Straks word je gepakt! Dats toch illegaal!?:P
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 19:16   quote  deeplink  
HAHAHA. maar wel heel erg lekker, oja, ik mag van mijn moeder niet liegen, dus ik moet heel eerlijk toegeven dat het angstzweet vandaag goed samengaat met de nodige pintjes:):)
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 19:22   quote  deeplink  
hahaha:P ik had al zoon vermoede remco:P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

DAT PAST TOCH NOOIT, ik weet dat de jeugd vaak nog niet heel groot is, maar door een putje verdwijnen???
Doe niet zo populair,ik had je hoger ingeschat,je weet verdomd goed wat ik bedoel met het ,putje,
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 19:22   quote  deeplink  
hahaha ooooooeeeee remco pas op:P xD iemand wijst je de les xD
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 19:26   quote  deeplink  
ik wijs niemand de les,ik heb respect voor iedereen op dit forum,ongeacht voor club liefde
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 19:22 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Doe niet zo populair,ik had je hoger ingeschat,je weet verdomd goed wat ik bedoel met het ,putje,
Nouja ik vraag me af wie dat dan allemaal wel niet zijn...!? Dus eigenlijk verwacht ik nu een hele lange lijst van je:P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 19:26 schreef joey het volgende:

[..]

Nouja ik vraag me af wie dat dan allemaal wel niet zijn...!? Dus eigenlijk verwacht ik nu een hele lange lijst van je:P
ik moet je eerlijk bekennen dat ik ze niet allemaal bij naam ken,maar als je alle jeugd selers bij ajax opeteld(zijn niet zomaar geselecteerd)kan je een aardige lijst opstellen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 19:36   quote  deeplink  
sorry,mijn spelling ontbreekt wat,maar dat komt door de snelheid van typen
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Oke, maar dan heb je het over spelers nogsteeds onder contract bij ajax die niet worden geselecteerd voor het eerste? Want jah dat kan je 100 velletjes uitprinte!;) Ik moet zeggen dat het volgens mij altijd zo is geweest dat er per seizoen ong. 3 echt doorbreken tot het eerste. Noem mij is een speler uit het tweede dat nu zou moeten doorbreken dan?..

Verder kun nen dan sommige spelers niet wachten en zijn ongeduldig.. En die gaan dan boos weg..Sjaa.. Dat kan.. Ik d8 eerlijk gezegd dat je het over goosens,schilder,martina enzo had..
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 19:42   quote  deeplink  
* waarvan martina nog niet weg is;)
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 19:22 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Doe niet zo populair,ik had je hoger ingeschat,je weet verdomd goed wat ik bedoel met het ,putje,
een putje?daar passen ze inderdaad niet in,dus remco heeft gelijk.....puje...pffffft
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 19:48   quote  deeplink  
t
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 19:48   quote  deeplink  
is al doorgebroken,daley blind,gelijk terughalen
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 19:50   quote  deeplink  
nou goed..
ik denk dus dat een satellietclub weinig zin heeft....blind uitlenen aan groningen,dat is pas nuttig...sarpong aan nec....donald aan willem2.....
doen ze echt eredivisie ervaring op,waardoor ze concurrentie beter aan kunnen bij ajax...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Zucht pff,Remco k en bahbah wat een napraters wonen jullie samen?Was het liefde op eerste gezicht
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 19:59   quote  deeplink  
nee mam.......wehehhe
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Wie is al doorgebroken!?

En houde het een beetje netjes allemaal;) geld voor iedereen..niet dat het straks steeds erger word..:D
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 20:00   quote  deeplink  
onze liefde zit in het putje.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 19:48 schreef bahbah het volgende:
t
thee(cohen) of teheeh(klaarkomen met remco)(:
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:00 schreef joey het volgende:
Wie is al doorgebroken!?

En houde het een beetje netjes allemaal;) geld voor iedereen..niet dat het straks steeds erger word..:D
oke..was een grapje,ok nemam...niks persoonlijks..zal niet meer doen..
tja doorgebroken is een groot woord Jpoey,maar Blind zit er tegenaan nu...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 20:25   quote  deeplink  
wie er weg mogen/moeten:Oleguer,Atoube,Wielaart,Ogarue,kennedy,assiati,gabri,sulejmani,pantelic(we hebben erickson).scheelt ons (ajax)5 miljoen
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:25 schreef nemam-tiL het volgende:
wie er weg mogen/moeten:Oleguer,Atoube,Wielaart,Ogarue,kennedy,assiati,gabri,sulejmani,pantelic(we hebben erickson).scheelt ons (ajax)5 miljoen
nou dat over sulejmani weet ik niet hoor...16.250.000 gekost,en dat beuren ze er nooit voor.beter toch proberen om hem rendabel te maken..pantelic is toch een sterk aanspeelpunt en heeft belangrijke acties gehad(beslissend ook).
de rest ben ik mee eens,die moeten weg...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 20:42   quote  deeplink  
NIEMAND krijgt sulejmani meer aan het voetballen.die klootzak vindt het wel goed zo,zijn centjes worden elke maand op tijd gestort.Is geen 1500 per maand waar ik me de pleuris voor moet werken.Begrijp me goed,voetballers verdienen meer als ik,en dat vindt ik prima
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:25 schreef nemam-tiL het volgende:
wie er weg mogen/moeten:Oleguer,Atoube,Wielaart,Ogarue,kennedy,assiati,gabri,sulejmani,pantelic(we hebben erickson).scheelt ons (ajax)5 miljoen
WTF Sulemani weg!? dan gooi je dus serieus 16 mil door de plee..Weet niet:P
Pantelic mag verlengt worden, moet hij salaris inleveren..heel makkelijk..anders lekker wegdoen!

en de rest mag idd weg!
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:42 schreef nemam-tiL het volgende:
NIEMAND krijgt sulejmani meer aan het voetballen.die klootzak vindt het wel goed zo,zijn centjes worden elke maand op tijd gestort.Is geen 1500 per maand waar ik me de pleuris voor moet werken.Begrijp me goed,voetballers verdienen meer als ik,en dat vindt ik prima
LUL toch niet man, Jol is bezig met Sulejmani en als jij je een beetje zou interesseren in AJAX, dan zou je weten dat Jol en Sulejmani hebben afgesproken om dit seizoen af en toe minuten te maken in het eerste en voor de rest moet hij fysiek sterker worden en explosiever.

Die jongen is 20 jaar oud en jij schrijft hem al weer af, geef die gast toch verdomme een fatsoenlijke kans man.

wat weet jij nou godverdomme van het hoe en wat af van wat er met Sulejmani achter de schermen gebeurt..
Als jij zo negatief bent over de spelers en talenten, kun je dan niet beter feijenoordsupporter worden.
Denk eerst eens na man voordat je hier spelers gaat lopen uitschelden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 21:03   quote  deeplink  
Ajax is mijn club en zal het altijd blijven,ergo er is heel wat mis met mijn club.Het bestuur van Ajax is random=(willekeurig) .Mijn suggestie:Jari litmannen hoofd bestuur,en technisch directeur,samen met sjakie zwart en frank rijkaart als trainer en als hulp trainer F de boer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

LUL toch niet man, Jol is bezig met Sulejmani en als jij je een beetje zou interesseren in AJAX, dan zou je weten dat Jol en Sulejmani hebben afgesproken om dit seizoen af en toe minuten te maken in het eerste en voor de rest moet hij fysiek sterker worden en explosiever.

Die jongen is 20 jaar oud en jij schrijft hem al weer af, geef die gast toch verdomme een fatsoenlijke kans man.

wat weet jij nou godverdomme van het hoe en wat af van wat er met Sulejmani achter de schermen gebeurt..
Als jij zo negatief bent over de spelers en talenten, kun je dan niet beter feijenoordsupporter worden.
Denk eerst eens na man voordat je hier spelers gaat lopen uitschelden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

LUL toch niet man, Jol is bezig met Sulejmani en als jij je een beetje zou interesseren in AJAX, dan zou je weten dat Jol en Sulejmani hebben afgesproken om dit seizoen af en toe minuten te maken in het eerste en voor de rest moet hij fysiek sterker worden en explosiever.

Die jongen is 20 jaar oud en jij schrijft hem al weer af, geef die gast toch verdomme een fatsoenlijke kans man.

wat weet jij nou godverdomme van het hoe en wat af van wat er met Sulejmani achter de schermen gebeurt..
Als jij zo negatief bent over de spelers en talenten, kun je dan niet beter feijenoordsupporter worden.
Denk eerst eens na man voordat je hier spelers gaat lopen uitschelden..
jij hebt waarschijnlijk de wijsheid in pacht,en de meeste ajax supporters smeren leker jou bekkie,maar ik dus niet ik ben al zolang Ajax supporter zinds jij je in je luier piste
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 21:21   quote  deeplink  
remco kletskop wie denk jij godverdomme dat je bent
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 21:30   quote  deeplink  
ben spontaan feyenoorder geworden Arogante kut ajaxsied
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 21:03 schreef nemam-tiL het volgende:
Ajax is mijn club en zal het altijd blijven,ergo er is heel wat mis met mijn club.Het bestuur van Ajax is random=(willekeurig) .Mijn suggestie:Jari litmannen hoofd bestuur,en technisch directeur,samen met sjakie zwart en frank rijkaart als trainer en als hulp trainer F de boer
haha grappig het gaat hartstikke goed jol is bezig van ajx een internationale goedspelende team te maken en hij is goed onderweg zeker als je ziet dat wij 1. landskampioen zijn
2.de knvb beker winnen
3. volgend jaar champions leugue spelen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 maart 2010 - 21:35   quote  deeplink  
jari
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 21:36   quote  deeplink  
trouwens hij voetbalt nog

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Satellietclubs ajax, handig?, geldverspilling?,toekomst?...









0.0059540