BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De Schaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 maart 2010 - 17:54   quote  deeplink  
was, nu 16
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 25 maart 2010 - 18:03   quote  deeplink  
Patrick is 16 en heeft in zijn hele leven net zovaak mee kunnen maken dat de schaal naar zijn clubje ging als een 25 jarige Ajacied of een 48-jarige Feyenoorder. :P

Ik zal jullie een exclusief kijkje geven in mijn glazen bol. Twente zal binnenkort een wedstrijd verliezen, waardoor PSV en Ajax de Tukkers op 1 en 2 punten zullen naderen. Vervolgens zal alles gewonnen worden tot aan de laatste speeldag. PSV zal dan met grote cijfers winnen van AZ, NEC houdt Ajax op een gelijkspel na een vroeg gegeven penalty en rode kaart van Vertonghen. Twente kan de zenuwen uit bij NAC niet in bedwang houden en gaat hard onderuit waardoor hun seizoen na het missen van de bekerfinale in mineur zal eindigen.

De hegemonie is dan hersteld en Kesler kan op een warm afscheidsfluitconcert getrakteerd worden als hij de schaal uitreikt.

:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 maart 2010 - 18:14   quote  deeplink  
Hahaha, ik hoop het
Yordee1
 Yordee1 - zondag 28 maart 2010 - 13:21   quote  deeplink  
RUKKEN

patrick, ik mis je op het ajax-forum :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door Yordee1 --
Marten84
 Marten84 - dinsdag 30 maart 2010 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:34 schreef mmhj het volgende:
Omdat blom toen zei dat hij het had beoordeeld als niks bijzonders. Als vink nu zegt dat hij het niet heeft gezien kan Bakkal geschorst wprden. Maa ik naar mijn mening gaat dit niet gebeuren.
Waarom word weer een (wel of geen laat ik in het midden) een fout aangehaald. Zowel Ajax en Twente hebben ook hun fair share geluk en pech met de scheidsrechters gehad. Zoals al vaker gezegd in andere topic's het niveau van de scheidsrechters in NL is matig.

Als PSV fan hoop ik nog op een wonder en dat we nog kampioen worden (net als in 2006/2007 zou leuk zijn). Als realist zeg ik dat die kans klein is. Twente heeft de beste papieren maar weet niet of ze hun zenuwen in bedwang kunnen houden net als AZ 3 jaar geleden. Gun het hun opzich wel zou leuk zijn voor het nederlandse voetbal nog een titelkandidaat erbij (mits ze belangrijke spelers kunnen houden of weer goed inkopen).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De Schaal

0.0205988