|
|
MMM
|
|
|
Xavi gaat op de oude voet verder.
Wat een zooi zit er nog bij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou het gekker vinden als ie ineens de hele zooi overhoop gooit. Die gaat zich verder orienteren komende maanden en dan gestaag verdere wijzigingen doorvoeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is juist dom, want de komende wedstrijden gaan eigenlijk nergens over, de cyclus daarna is kwali. Dus hij had juist nu de tijd moeten nemen om iedereen aan t werk te zien met potentie.
Gemiste kans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Best, moet je wel zicht hebben op eventueel nieuw en interessant potentieel. Die ziet hij nog niet direct kennelijk. En kiest voor stapsgewijze vernieuwing om in die komende wedstrijden met bekende basis een andere tactiek door te gaan voeren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Heel raar dat Valente er niet bij zit. Iedereen ziet dat hij en Zechiƫl een waanzinnige tandem zijn, toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker als je ziet welke meuk er wel bij zit Haat interland breaks, maar zo helemaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat Valente er niet bij zit, had ik wel verwacht. Read gaf ik n betere kans, maar helaas. Zechiel kun je echt niet omheen zoals hij zich laat zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Read zit bij jong, die spelen belangrijke wedstrijden, blijkbaar, dan is t te snappen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Bagger selectie, wel mooi dat ik nu al weet dat ik niet hoef te kijken.
De generatie die 0,0 gepresteerd heeft wordt weer geselecteerd en mag vrolijk verder. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zechiel opgeroepen voor Oranje Leuk hoor al heb ik met oranje even weinig als meeste Feyenoorders waarschijnlijk
En al is het geen definitieve vaste lijst maar hij heeft idem Valente bij vlagen net wat extras, al is zeker Valente minder in zn vorm hij kan behalen dus zo bezien snap ik nog wel hij niet erbij zit
En normaliter moet je veel keuzes nog maken en niet te veel van het zelfde Zoals veerman en taylor is keuze maken welke je erbij wil hebben bijvoorbeeld En v bommel tja normaliter moet hij echt dik jaar erbij eerste psv bezig zijn eer hij opgeroepen wordt maar snap het ergens wel want is in Nederland nu eenmaal weinig keus die posities helaas
Van Dijk hoe onpopulair ook moet je daar ook misschien wel door selecteren idem Depay eigenlijk want je weet hij over 2 jaar ook wel klaar is min of meer en zelfde met depay nu gebeurd eigenlijk alvast toe werken naar ek die je met elk oranje selectie Wel zou moeten halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de namen niet eens allemaal weet. Las Zechiel en van Dijk, toen haakte ik al af. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ja, heel eerlijk weet het mij ook weinig te boeien dat oranje, geloof het vaak wel en alleen om het echie wk of ek,s vind ik dan wel leuk maar zoals met onze club feyenoord zal het nooit zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|