BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:13 schreef remco k het volgende:

[..]

El Hamdoui, is nu al een betere voetballer dan Dsudzak.
Ja en reis is nu al beter dan suarez
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:17   quote  deeplink  
dat klopt, maar ik dacht dat psv al geen geld meer had maar ze hebben een behoorlijk aantal spelers gekocht toch??
ik denk als reis weer een contract krijgt dat psv al een heel eind op weg is voorin
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 juli 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:13 schreef patrickpsv15 het volgende:
Tja ben ook benieuwd. Maar ik hoop eerlijk gezegd dat afellay weggaat, want zo krijg je nooit inkomsten..
Afellay is technisch gezien de beste PSV'er. Zolang Rutten hem aanvallend inzet heb je gewoon een sterk elftal. Dit is toch een heerlijk middenveld en aanval:

----------------Reis-------------

--Dzsudzsak-------------Lens-----

-------------Afellay-------------

----Bakkal-----------Engelaar----

De kans dat je minstens een ticket voorronde CL behaald is met Afellay toch een stuk groter.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:19   quote  deeplink  
reis is niet beter dan suarez maar ondank zijn schwalbes is hel wel een geniale voetballen met bovendien 33 wedstrijden en 35 goals (is 1.06 goals per wedstrijd) en nog 19 assists daar kent geen voetballer in de eredivise tegen op, en dat is niet omdat ik ajacied ben maar het is wel zo
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:17 schreef sylvester_ajax het volgende:
dat klopt, maar ik dacht dat psv al geen geld meer had maar ze hebben een behoorlijk aantal spelers gekocht toch??
ik denk als reis weer een contract krijgt dat psv al een heel eind op weg is voorin
Alleen marcelo en lens zijn gekocht, de rest is transfervrij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door patrickpsv15 --
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:21   quote  deeplink  
marcelo toch niet??
2.5 miljoen toch?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:19 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Afellay is technisch gezien de beste PSV'er. Zolang Rutten hem aanvallend inzet heb je gewoon een sterk elftal. Dit is toch een heerlijk middenveld en aanval:

----------------Reis-------------

--Dzsudzsak-------------Lens-----

-------------Afellay-------------

----Bakkal-----------Engelaar----

De kans dat je minstens een ticket voorronde CL behaald is met Afellay toch een stuk groter.
Ja dan heb je een geweldig middenveld en aanval. En de verdediging begint er ook op de lijken... Maar afellay vertrekt dan volgend jaar transfervrij en dan blijf ja maar achterlopen op ajax qua financien.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:25   quote  deeplink  
financieel s inderdaad belangrijk, mar die stomme pannenkoekentrainen (van basten ) dacht ook dat tie door 40 miljoen uit te geven een kampioenselftal had, helaas, we konnen er alleen maar van dromen!
ik heb meer vertrouwen is jol en rutten met deze selectie
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 juli 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja dan heb je een geweldig middenveld en aanval. En de verdediging begint er ook op de lijken... Maar afellay vertrekt dan volgend jaar transfervrij en dan blijf ja maar achterlopen op ajax qua financien.
Niet als je CL voetbal haalt. Ik heb er als voetballiefhebber niets aan als ze Afellay voor een paar miljoen verkopen en dat geld gebruiken om de balans recht te trekken. Dan hoop ik eerder dat ze hetzelfde doen als destijds met Van Bommel en Cocu. Die spelers vertrokken ook transfervrij, maar Cocu heeft later heel veel teruggegeven en Van Bommel over een jaar hopelijk ook.
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Omdat jullie eens kampioen willen worden na 6/7 jaar en daarvoor heb je meer kans als je betere spelers koopt. En Die mogelijkheid heeft ajax dan.
AJAx heeft die mogelijkheden, maar heeft nog nooit zo raar gedaan, en zal dat ook nu weer niet doen, wat een paniekzaaier ben je zeg, ongelooflijk, ik ben erg blij dat je geen ajaxsupporter bent .....
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 19:59   quote  deeplink  
ook niet met maar een contract voor 1 jaar, dan krijg je al een stuk minder voor een speler.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

AJAx heeft die mogelijkheden, maar heeft nog nooit zo raar gedaan, en zal dat ook nu weer niet doen, wat een paniekzaaier ben je zeg, ongelooflijk, ik ben erg blij dat je geen ajaxsupporter bent .....
Dat zal ik gelukkig ook nooit worden.
Maar wat bedoel je met raar doen??
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 00:18   quote  deeplink  
affelay wil misschien wel een jaar verlengen en anders kan misschien de guzman naar psv komen hij heeft veel skils net als len en dzsudsak en lens suarez is een vreselijke schwalbekoning!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 00:22   quote  deeplink  
te blessuregevoelig
jaja
 jaja - maandag 12 juli 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:51 schreef sylvester_ajax het volgende:
is dat zo, ik heb eerder gehoord dat hij 17 miljoen moet kosten, maar weetje , psv en ajax en feyenoord moeten is een keer een team worden en ik vind el hamdaoui geen team speler maar een grote egoist, sorry dat ik dat zeg remco maar dat is mijn mening, laat mertens wat ik zeg maar halen, is goedkopen en beter!!! en stoch misschien kunnen ze die huren of blijft hij bij twente??
stoch heeft een contract getekend bij fenerbache...
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 10:51   quote  deeplink  
wat is jullie mening over afellay?
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 10:53   quote  deeplink  
ajax is wel te stoppen want ze staan ong. 30 mil. in het rood en wat ze binnen krijegen van suarez is niet om uit e geven en ajax is 8jaar gen kampioen geworden!
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:15 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja en reis is nu al beter dan suarez
Nogmaals, jij bent niet helemaal 100%
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:25 schreef sylvester_ajax het volgende:
financieel s inderdaad belangrijk, mar die stomme pannenkoekentrainen (van basten ) dacht ook dat tie door 40 miljoen uit te geven een kampioenselftal had, helaas, we konnen er alleen maar van dromen!
ik heb meer vertrouwen is jol en rutten met deze selectie
30 miljoen
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 00:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat zal ik gelukkig ook nooit worden.
Maar wat bedoel je met raar doen??
Grote bedragen uitgeven aan spelers. AjAX heeft da 1 keer gedaan met Sulejmani en heeft daar goed van geleerd, van al het geld dat is binnengekomen, van Snijder, Ibra heitinga en noem ze maar op, is bar weinig gedaan om nieuwe spelers te kopen, dat zal ook nu weer niet weer niet gebeuren
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 10:53 schreef psvfanjoris het volgende:
ajax is wel te stoppen want ze staan ong. 30 mil. in het rood en wat ze binnen krijegen van suarez is niet om uit e geven en ajax is 8jaar gen kampioen geworden!
AJAX staat 0,0 in het rood kerel, ajax heeft afgelopen jaar 21 miljoen verlies geleden, dat is wat anders dan rood staan he??!!
En Suarez is ook helemaal nog niet verkocht, maar mocht hij wel weggaan, dan zal daar gewoon een andere spits voor worden gekocht als ajax dat nodig vind...
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 21:25   quote  deeplink  
oke dan verlies geleden,ajax krijgt voor suarez geen 50 milj. en ze verliezen komend seizoen asl ze geen kampioen worden veel geld
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, jij bent niet helemaal 100%
jawel hoor, jij bent gewoon een rare gast
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Grote bedragen uitgeven aan spelers. AjAX heeft da 1 keer gedaan met Sulejmani en heeft daar goed van geleerd, van al het geld dat is binnengekomen, van Snijder, Ibra heitinga en noem ze maar op, is bar weinig gedaan om nieuwe spelers te kopen, dat zal ook nu weer niet weer niet gebeuren
Dat kan, maar grote transferbedragen hebben alleen maar voordelen voor een club. Misschien steken ze de helft ervan wel in de jeugd, en dan heb je over een paar jaar 7 nieuwe van der wiels..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 10:51 schreef psvfanjoris het volgende:
wat is jullie mening over afellay?
geweldige voetballer die moet bijtekenen
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 22:49   quote  deeplink  
zou afellay dat doen hij is er al zo lang bij psv hij heeft een echt psvhart ren denk dat hij betekent
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 22:54   quote  deeplink  
hij had voor vorig seizoen aangegeven dat hij nog 2 jaar bij ons zou blijven en daarna transfervrij zou vertrekken
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 23:14   quote  deeplink  
hij kan zich toch bedenken en trouwens ander gaat hij deze zomer de deur uit er is intresse van schalke04 en die spelen champions league
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 23:15   quote  deeplink  
ja ik hoop het van harte
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 23:17   quote  deeplink  
en wat vind jij van labyad?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 23:32   quote  deeplink  
opvolger van afellay
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 12 juli 2010 - 23:41   quote  deeplink  
ja maar afellay moet niet tranfervrij vertrekken en kan labyad al meteen een basisplaats hebben is hij niet te jong daarvoor>?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 juli 2010 - 23:54   quote  deeplink  
ligt eraan of psv nog een andere goede middenvelder haalt, ik denk dat als afellay weggaat en er geen vervanger wordt gehaald dat hij best wel met engelaar en bakkal in de basis zou kunnen spelen.
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:25 schreef psvfanjoris het volgende:
oke dan verlies geleden,ajax krijgt voor suarez geen 50 milj. en ze verliezen komend seizoen asl ze geen kampioen worden veel geld
AJAX veliest komend seizoen helemaal niet veel geld, waarom niet??, omdat het salarishuis (dat is verantwoordelijk voor het verlies dat ajax heeft geleden) al met 19% is ingeperkt.
En ajax probeert van nog zeker 2 spelers af te komen die veel verdienen...
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 22:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat kan, maar grote transferbedragen hebben alleen maar voordelen voor een club. Misschien steken ze de helft ervan wel in de jeugd, en dan heb je over een paar jaar 7 nieuwe van der wiels..
dat is ook precies wat ajax doet, en dat zouden jullie ook kunnen doen....
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 22:49 schreef psvfanjoris het volgende:
zou afellay dat doen hij is er al zo lang bij psv hij heeft een echt psvhart ren denk dat hij betekent
Een echt psv hart, hahaha, in welke wereld leef jij, clubliefde bestaat niet meer als een buitenlandse bankrekening lonkt... nee hoor, als psv hem dit jaar niet verkoopt, dan zal hij netjes transfervrij de winkel uit lopen......
psvfanjoris
 psvfanjoris - woensdag 14 juli 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Een echt psv hart, hahaha, in welke wereld leef jij, clubliefde bestaat niet meer als een buitenlandse bankrekening lonkt... nee hoor, als psv hem dit jaar niet verkoopt, dan zal hij netjes transfervrij de winkel uit lopen......
ik leef op aarde en wat is daar zo gek aan ghoe verklaar je dan dat spelers weer terugkeren ooijer,volgend jaar van bommel en dat is niet voor de cash je eindigt waar je succes begint, bij je favoriete club en dat heet een clubhart.
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 18:45   quote  deeplink  
Terugkeren, dat is is wat anders dan bijtekenen he??

En van Bommel heeft helemaal nog niet gezegd terug te keren bij PSV.

Maar goed het ging ook niet over deze spelers, maar over het eventuele bijtekenen van Affelay, En dat zal niet gebeuren...
psvfanjoris
 psvfanjoris - woensdag 14 juli 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 18:45 schreef remco k het volgende:
Terugkeren, dat is is wat anders dan bijtekenen he??

En van Bommel heeft helemaal nog niet gezegd terug te keren bij PSV.

Maar goed het ging ook niet over deze spelers, maar over het eventuele bijtekenen van Affelay, En dat zal niet gebeuren...
ik begon over afellay en een clubhart en dan zeg jij dat bestaat niet meer bestaat maar da is niet waar en als jij goed op psv sites kijkt staat dijdelijk van bommel in 2011 terug naar psv,opletten he!
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 23:22   quote  deeplink  
In een intervieuw bij Bayern aan het einde van het seizoen, zei hij letterlijk best wel terug te willen keren naar PSV, maar dat het hem bij Bayern dusdanig goed bevalt, dat hij daar liever zo lang mogelijk blijft.

Erg veel clubliefde voor PSv dus blijkbaar.

Spelers Zoals Blind bij AJAX, dat is pas clubliefde, die gast kon naar Ac milaan, Liverpool, en As roma, in de jaren 90 maar is altijd ajax trouw gebleven.

Dat zul je in Nederland niet meer zien, dat een speler een bod van een grote buitenlandse club laat liggen om bij zijn huidige NL club te blijven..

EN daarom bestaat clubliefde niet meer..
psvfanjoris
 psvfanjoris - donderdag 15 juli 2010 - 00:12   quote  deeplink  
dat gaat echt niet van de een naar de ander dag weg,hoor.
en ja van bommel heeft het ook naar zijn zin bij bayern maar blijft aan zijn belofte volhouden dat hij terugkeert bij psv(ik heb het zelf in een intervieuw van hem gehoord).
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 12:07   quote  deeplink  
Hij zei in het inetrview met Bayern toch echt iets anders, hij had in eerste instantie al geroepen naar psv terug te willen keren, Bayern houd hem een zak met geld voor en hij tekent bijvoor het komende seizoen.
Echte clubliefde noemt men dat zeker..

En dan komt hij terug als hij 33/34 is, je hebt met ooijer gezien hoe dat is geeindigd
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 15 juli 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 12:07 schreef remco k het volgende:
Hij zei in het inetrview met Bayern toch echt iets anders, hij had in eerste instantie al geroepen naar psv terug te willen keren, Bayern houd hem een zak met geld voor en hij tekent bijvoor het komende seizoen.
Echte clubliefde noemt men dat zeker..

En dan komt hij terug als hij 33/34 is, je hebt met ooijer gezien hoe dat is geeindigd
Van Bommel heeft alleen aangegeven dat hij terug zou keren, hij heeft niet aangegeven wanneer dat zou gebeuren. Cocu keerde ook pas terug toen hij 34 was en je hebt gezien hoe dat is geeindigd. ;)
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Klopt inderdaad, maar het ligt ook aan het type speler, of iemand wel of niet lang door kan.
Dat was de vraag trouwens niet.

Vind jij dat clubliefde nog wel bestaat dan??, denk jij echt dat een speler als Affelay bijtekent bij PSV als hij naar een grotere club kan waar hij veel meer kan verdienen??

Spelers kiezen tegenwoordig enkel en alleen maar voor het geld, en dat hebben we mede te danken aan het "fantastische" Bosman arrest...
Spelers zijn zelf veel te machtig in het kiezen waar ze willen spelen, een contract betekent tegenwoordig helemaal niks, kijk naar AJAX, v/d Wiel is met geen mogelijkheid te behouden, ondanks dat hij nog een doorlopend contract heeft.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 16 juli 2010 - 13:58   quote  deeplink  
Ik denk wel dat clubliefde bestaat. Afellay heeft bijvoorbeeld al 3x zijn contract verlengd. Hij had ook kunnen besluiten om de club 3 jaar geleden transfervrij te verlaten. Toen stond hij ook al op alle scoutingslijstjes en een transfervrije speler is altijd interessant om erbij te hebben. Ik vind het al getuigen van clubliefde als een goede talentvolle speler die alles in de eredivisie gewonnen heeft wat er te winnen valt langer dan 3 seizoenen in NL blijft...en ook de intentie heeft om in een latere fase terug te keren om zijn carriere bij zijn club af te sluiten. In het geval Afellay is het nu al 6 seizoenen na 4 kampioenschappen, een beker en een JC-schaal. Dan zou ik eerlijk gezegd ook niet bijtekenen en de weg kiezen die Cocu en Van Bommel ook hebben doorlopen. Mocht er alsnog een club komen, dan zou ik blij zijn dat PSV kan cashen. Zo niet, dan zou ik ook op 25 jarige leeftijd transfervrij willen vertrekken.

Ik ben het verder met je eens dat spelers te veel macht hebben. De balans is momenteel ongezond. Clubs zijn geen baas in eigen huis en beleid voeren wordt steeds moeilijker. Je kan als directie en technische staf nergens meer op rekenen. Als een speler echt weg wil, dan vindt hij samen met zijn zaakwaarnemer altijd wel een weg om dat voor elkaar te krijgen. Is niet goed voor het voebal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door PSVMocro --
psvfanjoris
 psvfanjoris - vrijdag 16 juli 2010 - 15:45   quote  deeplink  
even heel korte reacties
De stelling:afellay tekent voor nog een jaar bij

alleen ja of nee.
psvfanjoris
 psvfanjoris - vrijdag 16 juli 2010 - 15:45   quote  deeplink  
ikzelf zeg ja
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 16 juli 2010 - 15:52   quote  deeplink  
Nee

Als supporter hoop ik dat hij zolang mogelijk blijft of dat PSV in ieder geval een flinke transfersom kan vangen, maar ik zou het niet logisch vinden om bij te tekenen.
psvfanjoris
 psvfanjoris - vrijdag 16 juli 2010 - 16:54   quote  deeplink  
kijk is op psv.headliner.nl daar staat een bericht over afellay en bijtekenen.
psvfanjoris
 psvfanjoris - vrijdag 16 juli 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 15:52 schreef PSVMocro het volgende:
Nee

Als supporter hoop ik dat hij zolang mogelijk blijft of dat PSV in ieder geval een flinke transfersom kan vangen, maar ik zou het niet logisch vinden om bij te tekenen.
wat is volgens jou een flinke tranfersom,als jij naar kijkt wat ajax voor suarez vraagt vind ik niet realistisch las je dat vergelijkt met de kwaliteiten van afellay.
willen a.u.b. maar reacties geven op mijn stelling: afellay tekent nog voor een jaar bij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen

0.0114588