BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - zaterdag 17 juli 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Hoe kom je daar nu bij, iedereen gaat lopen bij 020.
Zelfs Martin Jol die smeert hem omdat het niet deugt.
Hij ziet het schip al zinken..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 17 juli 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 17:08 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

wat is volgens jou een flinke tranfersom,als jij naar kijkt wat ajax voor suarez vraagt vind ik niet realistisch las je dat vergelijkt met de kwaliteiten van afellay.
willen a.u.b. maar reacties geven op mijn stelling: afellay tekent nog voor een jaar bij
Je kan het moeilijk vergelijken. Eigenlijk is een speler waard wat een gek(ke club) ervoor geeft. Ajax heeft Van der Vaart voor 5,5 miljoen euro verkocht aan HSV. Sneijder ging voor 27 miljoen weg. Is Sneijder 5x beter dan Van der Vaart? Ik vind persoonlijk Van der Vaart een betere voetballer op 10. Terugkomend op jouw vergelijking. Suarez heeft nog een langlopende contract. Afellay heeft nog een jaartje...dat drukt ook de vraagprijs. Ik zou Afellay niet voor minder dan 10 miljoen verkopen. Hij is in mijn ogen na Sneijder en Van der Vaart de beste aanvallende middenvelder van Nederland.
psvfanjoris
 psvfanjoris - zondag 18 juli 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 19:17 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Je kan het moeilijk vergelijken. Eigenlijk is een speler waard wat een gek(ke club) ervoor geeft. Ajax heeft Van der Vaart voor 5,5 miljoen euro verkocht aan HSV. Sneijder ging voor 27 miljoen weg. Is Sneijder 5x beter dan Van der Vaart? Ik vind persoonlijk Van der Vaart een betere voetballer op 10. Terugkomend op jouw vergelijking. Suarez heeft nog een langlopende contract. Afellay heeft nog een jaartje...dat drukt ook de vraagprijs. Ik zou Afellay niet voor minder dan 10 miljoen verkopen. Hij is in mijn ogen na Sneijder en Van der Vaart de beste aanvallende middenvelder van Nederland.
idd van der vaart 5.5 milj maar waard hahaha maar buiten die vergelijking en buiten de contracten is suarez toch niet 5keer zo veel waard.
Ricky888
 Ricky888 - maandag 19 juli 2010 - 01:33   quote  deeplink  
Ik weet niet hoor maar Ajax staat 20 mil in de schuld en er zullen eerst echt spelers weg moeten voordat Ajax ook maar iets kan doen....
Daarbij hebben wij idd nooit problemen nee. Dit jaar gaat v.d.wiel wel weg, vervanger blind bv. Volgend jaar vertonghen 20 mil naar Arsenal, vervanger komt er vast wel. Jaar daarop Toby 25 mil naar man. Utd fso.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 19 juli 2010 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 21:27 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

idd van der vaart 5.5 milj maar waard hahaha maar buiten die vergelijking en buiten de contracten is suarez toch niet 5keer zo veel waard.
Nee, zeker niet. Maar het blijft moeilijk te vergelijken. Afellay is meer waard dan Suarez voor een ploeg die genoeg aanvallers heeft, maar op het middenveld in creatief opzicht tekort komen. Andersom is Suarez meer waard dan Afellay voor een ploeg die geen doelpuntenmakers heeft, maar wel een sterk bezet middenveld. Het is allemaal relatief en subjectief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 19 juli 2010 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 01:33 schreef Ricky888 het volgende:
Ik weet niet hoor maar Ajax staat 20 mil in de schuld en er zullen eerst echt spelers weg moeten voordat Ajax ook maar iets kan doen....
Daarbij hebben wij idd nooit problemen nee. Dit jaar gaat v.d.wiel wel weg, vervanger blind bv. Volgend jaar vertonghen 20 mil naar Arsenal, vervanger komt er vast wel. Jaar daarop Toby 25 mil naar man. Utd fso.
Het is geen schuld, maar een verlies. Verder kun je geen goed beleid voeren op basis van eventuele toekomstige transfersommen. Dat zijn geen vaste inkomsten. Als je daar de begroting op gaat afstemmen, dan kun je pas echt diep in de problemen komen.
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 19 juli 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 01:33 schreef Ricky888 het volgende:
ff serieus ik vind die alderweireld en vertongen samen wel een aardig verdedigings koppel maar appart vind ze echt geen geweldige spelers en alderweireld heeft alleen een geweldige traptechtniek en vertongen een harde knal, maar ze zijn samen toch geen 45mil. waard!
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 02:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is geen schuld, maar een verlies. Verder kun je geen goed beleid voeren op basis van eventuele toekomstige transfersommen. Dat zijn geen vaste inkomsten. Als je daar de begroting op gaat afstemmen, dan kun je pas echt diep in de problemen komen.
Dat is ook exact de reden, waarom Jol niet mag investeren, er zal ongetwijfeld veel geld gaan binnen komen voor bepaalde spelers, maar daar kan en mag een bedrijf (want dat is ajax nu eenmaal) niet zomaar vanuit gaan..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 20 juli 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook exact de reden, waarom Jol niet mag investeren, er zal ongetwijfeld veel geld gaan binnen komen voor bepaalde spelers, maar daar kan en mag een bedrijf (want dat is ajax nu eenmaal) niet zomaar vanuit gaan..
Niet alleen Ajax. Het licentiesysteem van de KNVB vereist professionele bedrijfsvoering bij alle betaald voetbal organisaties. Je kan niet meer gaan pokeren met de toekomst van een club. Juist door uit te geven wat er nog niet is zijn alle problemen ontstaan. Vanuit dat oogpunt heb ik wel begrip voor de directie van Ajax om minder risico's te nemen dan Jol graag wil zien. Als Ajax overal naast grijpt en weer een groot verlies draait, dan kan hij weg en zit Ajax nog dieper in de shit.
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Yep, ach eerst vandaag maar weer eens afwachten wat er allemaal rond Jol gebeurt, gaat hij weg, dan denk ik dat het voor AJAX weer eens een "tussenseizoen" gaat worden..
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Jol blijft..
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 19:13   quote  deeplink  
GOH
ystopke
 ystopke - zaterdag 24 juli 2010 - 14:45   quote  deeplink  
PSV word dit jaar toch gewoon weer kampioen, daar was ik 2 jaar geleden niet van overtuigd en vorig jaar ook niet, maar dit jaar wel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 24 juli 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 14:45 schreef ystopke het volgende:
PSV word dit jaar toch gewoon weer kampioen, daar was ik 2 jaar geleden niet van overtuigd en vorig jaar ook niet, maar dit jaar wel.
en de jaren daarvoor?
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2010 - 17:49   quote  deeplink  
rare opmerking
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 26 juli 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Mido back naar Ajax

El Hamdaoui naar Ajax vanmiddag pressentatie
De Ridder ook bijna rond

3 vliegen in 1 klap.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 26 juli 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 12:45 schreef ThreeStars het volgende:
Mido back naar Ajax

El Hamdaoui naar Ajax vanmiddag pressentatie
De Ridder ook bijna rond

3 vliegen in 1 klap.
ja maar ze hebben het grootste gedeelte van de voorbereiding gemist.
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 16:10   quote  deeplink  
DUS????

Pantelic vorig jaar ook, en die heeft een prima seizoen gedraaid....

En de voorbereiding op de eerste pot van het nieuwe seizoen duurt nog 2 weken dus geen probleem...
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 26 juli 2010 - 16:20   quote  deeplink  
El hamdaoui is zeker een versterking voor Ajax. Hij is ook meteen inzetbaar. Mido is een groot risicogeval. Hij heeft de laatste jaren weinig gescoord en het zegt ook wat dat hij bij ploegen als Middlesbrough, Wigan, Zamalek en West Ham geen basisplaats heeft kunnen afdwingen. Bovendien weet iedereen dat hij een moeilijk karakter heeft, misschien dat Jol daar wel goed mee om kan gaan. Maar dat moet nog blijken. De Ridder is onbegrijpelijk, dan kun je beter een jeugdspeler inzetten. Ik zat net op VI zijn statistieken te bekijken, nou had ik al niet zo een goede indruk van hem...maar 81 wedstrijden 4 doelpunten...dat is niet best voor buitenspeler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2010 door PSVMocro --
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:20 schreef PSVMocro het volgende:
El hamdaoui is zeker een versterking voor Ajax. Hij is ook meteen inzetbaar. Mido is een groot risicogeval. Hij heeft de laatste jaren weinig gescoord en het zegt ook wat dat hij bij ploegen als Middlesbrough, Wigan, Zamalek en West Ham geen basisplaats heeft kunnen afdwingen. Bovendien weet iedereen dat hij een moeilijk karakter heeft, misschien dat Jol daar wel goed mee om kan gaan. Maar dat moet nog blijken. De Ridder is onbegrijpelijk, dan kun je beter een jeugdspeler inzetten. Ik zat net op VI zijn statistieken te bekijken, nou had ik al niet zo een goede indruk van hem...maar 81 wedstrijden 4 doelpunten...dat is niet best voor buitenspeler.
Andere spelers zijn voor de "breedte" gehaald... Ik kan snappen dat AJAX een stormram wil hebben om wat te kunnen forceren, nu heb je dat in NL niet nodig, maar in de CL of EL is dat wel degelijk van belang, ik denk dat Mido daar voor is gehaald, maar volgens mij waren daar wel andere makkelijkere kandidaten voor. de Ridder snap ik ook echt helemaal niet, Sarpong of Ozbiliz zijn veel jonger, en hebben zonder veel moeite te doen net zoveel rendement...
Robert001
 Robert001 - maandag 26 juli 2010 - 19:19   quote  deeplink  
selecties van beide teams zijn nu flink aan elkaar gewaagd! psv is sterk en ajax is dat ook. Maar er zullen ongetwijfeld nog spelers bij ajax of psv vertrekken. dan kunnen we de balans opmaken. eens zien wie de beste coach heeft. beide teams moeten kunnen overwinteren in europa
Wonderdokter
 Wonderdokter - maandag 26 juli 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Laten we hopen dat beide teams kunnen overwinteren, daar gaan we eigenlijk wel standaard vanuit.
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 19:19 schreef Robert001 het volgende:
selecties van beide teams zijn nu flink aan elkaar gewaagd! psv is sterk en ajax is dat ook. Maar er zullen ongetwijfeld nog spelers bij ajax of psv vertrekken. dan kunnen we de balans opmaken. eens zien wie de beste coach heeft. beide teams moeten kunnen overwinteren in europa
zou eigenlijk wel moeten. Vorig seizoen heeft Jol bewezen veruit de betere trainer te zijn, bij AJAX ging het namelijk bergopwaarts en werd er aan iets goedds gebouwd, en bij PSV ging het bergafwaarts gedurende het seizoen...

Rutten is een goede trainer in potentie, maar bij SCHALKE en PSV heeft hij de boel tot nu toe niet aan het draaien gekregen, sterker nog het ging alleen maar slechter.... Toch denk ik dat het een trainer is voor de lange termijn, en PSV moet hem zijn tijd geven, dan zal hij kunnen laten zien dat hij een goede trainer is...
Boyan
 Boyan - dinsdag 27 juli 2010 - 01:28   quote  deeplink  
Jullie moeten KAMPIOEN WORDEN

PSV is een eenheid en 020 niet

het liefst zie ik mijn eigen cluppie kampioen worden de mooiste club van nederland spelend in Rotterdam maar dat zal de eerst komende 10 jaar helaas nog niet gebeuren

FOCK 020 JULLIE WORDEN ONZE KAMPIOEN
adriu
 adriu - dinsdag 27 juli 2010 - 10:20   quote  deeplink  
nieuwtje!!! ruil afellay aisati!! ajax in onderhandeling met psv!!!
freakie
 freakie - dinsdag 27 juli 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Hahaha boyan.. Ajax geen eenheid? Laat me niet lachen.. Daarbij ik las een stukje over dat ppsv de beste aankopen had gedaan patrickpsv.. Mar heeft berg dan veel laten zien? En reis die was toch aan verboden middelen? En hutchinson????? Pfoee.. Dat zijn echt goede aankopen.. Daarbij denk ik dat als je heel veel wedstrijden moet spelen in europa, de beker en de eredivisie dat mido achter de hand hebben niet verkeerd is.. Want spelers raken na een hoop wedstrijden ook vermoeid..
psvfanjoris
 psvfanjoris - dinsdag 27 juli 2010 - 12:17   quote  deeplink  
gaat die emanuelson nu weg of nie?
psvfanjoris
 psvfanjoris - dinsdag 27 juli 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:
Hahaha boyan.. Ajax geen eenheid? Laat me niet lachen.. Daarbij ik las een stukje over dat ppsv de beste aankopen had gedaan patrickpsv.. Mar heeft berg dan veel laten zien? En reis die was toch aan verboden middelen? En hutchinson????? Pfoee.. Dat zijn echt goede aankopen.. Daarbij denk ik dat als je heel veel wedstrijden moet spelen in europa, de beker en de eredivisie dat mido achter de hand hebben niet verkeerd is.. Want spelers raken na een hoop wedstrijden ook vermoeid.

dat reis aan de drugs zat wil niks over zijn voetbalkwaliteiten zaggen en ik durf te zegge dat psv goede aankopen heeft gedaan met marcelo hutchinson en berg zou mooi zijn als bouma er ook nog bij komt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:
Hahaha boyan.. Ajax geen eenheid? Laat me niet lachen.. Daarbij ik las een stukje over dat ppsv de beste aankopen had gedaan patrickpsv.. Mar heeft berg dan veel laten zien? En reis die was toch aan verboden middelen? En hutchinson????? Pfoee.. Dat zijn echt goede aankopen.. Daarbij denk ik dat als je heel veel wedstrijden moet spelen in europa, de beker en de eredivisie dat mido achter de hand hebben niet verkeerd is.. Want spelers raken na een hoop wedstrijden ook vermoeid..
Als Reis er vorig jaar niet bij was waren we niet eens door in de groepsfase van de EL. Berg heeft bij groningen al laten zien een topspits te zijn en niet voor niets had ook jouw club er interesse in en probeerden ze berg nog ff weg te kapen vlak voor onze neus hetgeen gelukkig niet gelukt is. Huthcinson marcelo tja ik heb ze nog niet echt kunnen beoordelen, maar ik heb er vertrouwen in dat ze een aanwinst zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:17 schreef psvfanjoris het volgende:
gaat die emanuelson nu weg of nie?
dat is voor ons helemaal niet belangrijk, Urby is een middelmatige voetballer waar we er zat van hebben om zijn plaats in te vullen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 10:20 schreef adriu het volgende:
nieuwtje!!! ruil afellay aisati!! ajax in onderhandeling met psv!!!
bron?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 juli 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:26 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Als Reis er vorig jaar niet bij was waren we niet eens door in de groepsfase van de EL. Berg heeft bij groningen al laten zien een topspits te zijn en niet voor niets had ook jouw club er interesse in en probeerden ze berg nog ff weg te kapen vlak voor onze neus hetgeen gelukkig niet gelukt is. Huthcinson marcelo tja ik heb ze nog niet echt kunnen beoordelen, maar ik heb er vertrouwen in dat ze een aanwinst zijn.
Je weet niet of Ajax interesse had..
Het was maar een gerucht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:26 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

15/17 goals bij Groningen en slechts 4 uit 30 bij HSV is niet het gemiddelde van een TOPSPITS zoals jij roept. In potentie kan hij heel goed worden.
Ik heb ook sterk mijn twijfels bj jullie trainer, hij heeft immers nog bij geen nekele topclub laten zien een goed elftal neer te kunnen zetten, en wint ook totaal geen prijzen. de enige knape prestatie is met twente geweest...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je weet niet of Ajax interesse had..
Het was maar een gerucht!
misschien niet, misschien wel. Maar in de fora wordt er nou eenmaal gediscussieerd over geruchten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

15/17 goals bij Groningen en slechts 4 uit 30 bij HSV is niet het gemiddelde van een TOPSPITS zoals jij roept. In potentie kan hij heel goed worden.
Ik heb ook sterk mijn twijfels bj jullie trainer, hij heeft immers nog bij geen nekele topclub laten zien een goed elftal neer te kunnen zetten, en wint ook totaal geen prijzen. de enige knape prestatie is met twente geweest...
Hij is weliswaar geen ibrahimovic, maar voor de Nederlandse top is dat een topspits.
En wat maakt het verleden van een trainer nou uit. Guus hiddink had ook niks bijzonders gepresteerd voordat hij bij ons kwam. En ik denk dat fred rutten vorig seizoen al heeft bewezen een goede trainer te zijn... als je ziet hoevel wedstrijden wij wel niet gewonnen hebben vorig seizoen.
adriu
 adriu - dinsdag 27 juli 2010 - 12:50   quote  deeplink  
zielig!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:53   quote  deeplink  
?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 27 juli 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Twente heeft hij het, zoals jij het ook al aangeeft, boven verwachting goed gedaan. Schalke04 was minder, maar weet je wanneer die voor het laatste kampioen zijn geworden? 1957/1958! Als al die trainers in iets meer dan 50 jaar geen kampioen zijn geworden, dan kun je Rutten niet verwijten dat hij er ook niet in is geslaagd. Bij PSV draaide het voor zijn komst voor geen meter na de periode Stevens. Er was veel onrust en gezeik Rutten kwam, bracht rust en brak gelijk het record van meest ongeslagen wedstrijden op rij van PSV. Daar koop ik als supporter niks voor, maar het geeft wel aan dat hij iets heeft bewerkstelligd binnen de selectie. Dat de directie geen gehoor aan zijn oproep gaf om in de winterstop een vervanger te halen kan ik hem niet verwijten. Overigens heeft Rutten op niveau als hoofdtrainer net zoveel echte prijzen gewonnen als Jol, namelijk 1 KNVB beker...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 13:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]
Overigens heeft Rutten op niveau als hoofdtrainer net zoveel echte prijzen gewonnen als Jol, namelijk 1 KNVB beker...
hahahahaha
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 27 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 13:09 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahahahaha
Wat is daar zo grappig aan?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 13:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wat is daar zo grappig aan?
oh sorry, ik zal de volgende keer wel voor mezelf lachen
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 27 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 13:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

oh sorry, ik zal de volgende keer wel voor mezelf lachen
Je kan jouw lol ook met ons delen, maar ik begreep niet wat daar zo grappig aan was. :D
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 13:20 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Je kan jouw lol ook met ons delen, maar ik begreep niet wat daar zo grappig aan was. :D
Is moeilijk te verklaren, maar het werkte flink op mijn lachspieren.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 27 juli 2010 - 18:33   quote  deeplink  
Ik ben voor Feyenoord maar ik vind dat PSV zich het beste heeft versterkt qua spelers en ik denk eigenlijk net als vorig jaar dat PSV kampioen word.
Maarja Ajax verkeerd financieel in zwaarder weer als heel veel mensen denken
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 29 juli 2010 - 05:31   quote  deeplink  
Ik snap niet dat Patrick het zo zwaar heeft. Inderdaad zal Ajax wat topspelers aardig verkopen maar of dat nou zo'n invloed betwijfel ik. Ik denk dat PSV met de versterkingen die ze hebben gehaald, lang om de titel mee kunnen doen en misschien wel kampioen kunnen worden. Ik zie in Rutten wel een topcoach die het goed heeft gedaan, Europees was het niet om aan te zien maar in de competitie ontbrak het maar aan 1 ding, een scorende spits. Als ze die hadden gehaald of Lazovic niet op zo'n achterlijk moment hadden weg gedaan denk ik dat ze de titel zelfs binnen hadden gehaald. Maar ik hoop dat ze die nu met Berg wel hebben en anders Lens misschien?
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 29 juli 2010 - 05:38   quote  deeplink  
Verder heb ik afgelopen jaar toch veel vaker het aanvallende psv gezien van vroeger, dat onder en na Koeman plotseling het verdedigend wilde doen. Heb vorig jaar in ieder geval het plezier in het stadion terug gevonden. Alleen daarvoor ben ik Rutten al dankbaar. En clubliefde geloof ik zelf ook niet zo in. Inderdaad van Bommel zal terug komen en Cocu deed dat ook en niet voor het geld nee. Maar ook niet zo zeer voor PSV, meer omdat daarna een plaats in de technische staf voor ze klaar ligt zodat ze de hun trainerscarriere daar voort kunnen zetten. En waarom zou Affelay bijtekenen ook, als hij dat niet doet kan hij toch meer salaris krijgen???
Ik vind het netjes dat hij zijn contract uit dient. Dat de supporters denken dat hij bij moet tekenen(net als Emanuelsson) vind ik raar, die spelers zouden juist een pluim moeten krijgen dat ze hun contract uitdienen want dat is veel mooier dan bijvoorbeeld de trotse PSVer Lazovic die ineens niet meer kon voetballen voor PSV toen er een zak geld klaar lag....
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 29 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 05:38 schreef Bootjuhh het volgende:
Verder heb ik afgelopen jaar toch veel vaker het aanvallende psv gezien van vroeger, dat onder en na Koeman plotseling het verdedigend wilde doen. Heb vorig jaar in ieder geval het plezier in het stadion terug gevonden. Alleen daarvoor ben ik Rutten al dankbaar. En clubliefde geloof ik zelf ook niet zo in. Inderdaad van Bommel zal terug komen en Cocu deed dat ook en niet voor het geld nee. Maar ook niet zo zeer voor PSV, meer omdat daarna een plaats in de technische staf voor ze klaar ligt zodat ze de hun trainerscarriere daar voort kunnen zetten. En waarom zou Affelay bijtekenen ook, als hij dat niet doet kan hij toch meer salaris krijgen???
Ik vind het netjes dat hij zijn contract uit dient. Dat de supporters denken dat hij bij moet tekenen(net als Emanuelsson) vind ik raar, die spelers zouden juist een pluim moeten krijgen dat ze hun contract uitdienen want dat is veel mooier dan bijvoorbeeld de trotse PSVer Lazovic die ineens niet meer kon voetballen voor PSV toen er een zak geld klaar lag....
Het is nooit goed. Als een speler zijn contract uitdient na al 2 of 3x verlengd te hebben dan praten sommige over dat hij geen clubliefde heeft. Als een speler vroegtijdig vertrekt dan zeurt iedereen dat contracten niks meer waard zijn. Ik ben het daarom volkomen met je eens...alleen zijn wij wel zwaar in de minderheid. ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 29 juli 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 05:31 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik snap niet dat Patrick het zo zwaar heeft. Inderdaad zal Ajax wat topspelers aardig verkopen maar of dat nou zo'n invloed betwijfel ik. Ik denk dat PSV met de versterkingen die ze hebben gehaald, lang om de titel mee kunnen doen en misschien wel kampioen kunnen worden. Ik zie in Rutten wel een topcoach die het goed heeft gedaan, Europees was het niet om aan te zien maar in de competitie ontbrak het maar aan 1 ding, een scorende spits. Als ze die hadden gehaald of Lazovic niet op zo'n achterlijk moment hadden weg gedaan denk ik dat ze de titel zelfs binnen hadden gehaald. Maar ik hoop dat ze die nu met Berg wel hebben en anders Lens misschien?
koef en reis zijn scorende spitsen. En psv speelde zowel in de europa league als de competitie vrij constanat (1 - 0 overwininingen e.d.) Maar als ajax het hele seizoen gaat spelen zoals de 2e seizoenshelft dan wordt ajax waarschijnlijk kampioen, en die kans zit er dik in als suarez blijft..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 29 juli 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 05:38 schreef Bootjuhh het volgende:
sinds we niet meer verdedigend spelen is het hommeles qua resultaten.
En zo netjes van afellay is dat nou ook alweer niet. Als clubs een paar miljoen meer hadden geboden pakte hij de koffers in en vertrok hij morgen nog. Desalniettemin zou het geweldig zijn om hem nog een jaartje in ons rood-wit te zien spelen.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 29 juli 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 17:58 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

sinds we niet meer verdedigend spelen is het hommeles qua resultaten.
En zo netjes van afellay is dat nou ook alweer niet. Als clubs een paar miljoen meer hadden geboden pakte hij de koffers in en vertrok hij morgen nog. Desalniettemin zou het geweldig zijn om hem nog een jaartje in ons rood-wit te zien spelen.
Hij kon bij HSV veel meer verdienen, maar vond het geen sportieve verbetering. Ik denk dat andere PSV'ers wel gelijk de koffers hadden gepakt om het in de Bundesliga te proberen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door PSVMocro --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen

0.0081610