BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 29 juli 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 18:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij kon bij HSV veel meer verdienen, maar vond het geen sportieve verbetering. Ik denk dat andere PSV'ers wel gelijk de koffers hadden gepakt om het in de Bundesliga te proberen.
Ja dus hij kijkt vooral naar zich zelf. Hij wil het liefste zijn contract uitdienen en dan zonder gezeur over transfersommen naar een europese topclub verkassen. Overigens, dszudszak weigerde fenerbache ook terwijl hij daar 2,5 miljoen per jaar kon verdienen? of was er een andere reden dat hij niet naar fener ging?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door patrickpsv15 --
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Dat was slechts een gerucht, die zijn nooit rond gekomen met PSV zelf over een transfersom...
Bootjuhh
 Bootjuhh - zaterdag 31 juli 2010 - 06:24   quote  deeplink  
Ik ben het gedeeltelijk ook wel met je eens hoor Patrick, ik ben ook bang dat het heel moeilijk wordt om het Ajax moeilijk te gaan maken. Maar een goed presterend Ajax is misschien ook een goede motivatie voor PSV om ook een heel goed seizoen te draaien. Als je de andere wedstrijden ook gewoon wint doe je gewoon tot het eind mee en ik heb er wel vertrouwen in dat de huidige selectie dat zou kunnen. Ik zou het fijn vinden als Salcido weg zou gaan. En Affelay mag van mij best nog een jaartje blijven, PSV aan de CL helpen en dan gratis weg gaan. Want ik vind wel dat je veel inleverd als hij weg zou gaan. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in en weer zin in een nieuw voetbalseizoen. Misschien dat Ajax inderdaad kampioen zal worden maar kampioen worden betekend ook getouwtrek aan je beste spelers dus of ze dan de komende jaren ook kampioen worden is dan ook maar de vraag. Ik vind het in ieder geval knap dat Ajax zijn spelers weet te houden(al loop ik nu een beetje op de zaken vooruit). Dat is in ieder geval goed voor het Nederlandse voetbal. Hopelijk resulteerd dat ook in Europees succes. Ik hoop op een goed seizoen voor beide en dat PSV en Ajax beide de CL halen.
410
 410 - zaterdag 31 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
moge de beste kampioen worden..
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Als AJAX de voorronde CL niet doorkomt hebben ze echt problemen. Ze moeten dan zeker spelers verkopen. En het wordt sowieso als niet makkelijk in die heksenketel, en nu zijn er ook nog eens blessures bij gekomen.
dj88
 dj88 - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:20   quote  deeplink  
twente heeft ajax toch al weer verslagen dus zi niet te stoppen zijn ze niet...
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:07   quote  deeplink  
inderdaad, twente's spel was in de eerste helft ook duidelijk beter dan dat van ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen

0.0091979