|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik heb er ook alle vertrouwen in dat berg er veel gaat inschieten dit seizoen. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
Ik denk dat Psv het goed heeft gedaan op de transfermarkt, ik maak mij echter wel zorgen om jullie toekomst, aangezien het (zeker niet in salaris) niet de goedkoopste spelers zijn en er weinig EU inkomsten zijn. Toch denk ik dat AJAX de beste selectie heeft, zeker met de nieuweling El Ham in de gelederen is AJAX voor mij titelkandidaa tnummer 1, maar misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat er grote kans is dat ze de lijn van vorig seizoen doorzetten...
Ben iig erg benieuwd |
|
|
|
|
bootjuh
|
|
|
Ik denk ook dat PSV de beste zaken heeft gedaan. Echter heb ik mijn twijfels of het genoeg is om met Ajax te kunnen concurreren. Ajax lijkt mij de grote favoriet al hoop ik dat PSV het wordt. Hoe dan ook hoop ik dat ze 1 en 2 worden en dan het jaar er op beide in de CL spelen. Bovendien ben ik het niet eens dat Rutten een slecht seizoen heeft gehad bij PSV. 78 punten halen in je eerste jaar vind ik niet ondermaats... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
IK BEGRIJP ALLEEN NIET WAAROM ZIT BAKKAL STEEDS OP DE BANK HIJ ZOU TOCH DE VERVANGER ZIJN VAN AFFELAY |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
beetje late reactie he bootje..:P |
|
|
|