|
|
FR
|
|
|
Als feyenoorder wil ik zeggen dat ik blij ben met de 6-0 overwinning van psv op de graafschap. GA zo door!
Gefeliciteerd |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Geen dank;) De graafschap is inderdaad een grote concurrent van jullie |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote: hahahahahahahahaahah idd |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ook geen nette reactie op een gast die ons feliciteert. :S |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 02:04 schreef FR het volgende:Als feyenoorder wil ik zeggen dat ik blij ben met de 6-0 overwinning van psv op de graafschap. GA zo door! Gefeliciteerd Succes morgen tegen Excelsior. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: Ik denk eerder een concurrent van ajax, |
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
4 minut rood!!!??? ja makie voor psv !! nog bedank scheitsrechter!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: terecht rood... terechte penalty.. valt niets op aan te merken, of wel soms? |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: penalty terecht maar rood iets te zwaar, had geel moeten zijn en dan nog had psv gewonnen van de graafschap.
vivela PSV |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 17:44 schreef FR het volgende:[..] penalty terecht maar rood iets te zwaar, had geel moeten zijn en dan nog had psv gewonnen van de graafschap. vivela PSV Doorgebroken speler = rood :P |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ja en geen afscheid voor ooijer wat zijn jullie zielige supporters 8 seizoenen en dan niks krijgen SCHANDALIG |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 17:21 schreef bird het volgende:ja en geen afscheid voor ooijer wat zijn jullie zielige supporters 8 seizoenen en dan niks krijgen SCHANDALIG Hoezo jullie? Dat voorzitters van 2 verenigingen dat zeggen moet je niet hier op ons komen afreageren. Van mij had Ooijer een afscheid kunnen krijgen. Ik lig er echt niet wakker van dat hij naar Ajax is gegaan. Sterker nog...ik kan er de humor wel van in zien. ;) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 17:21 schreef bird het volgende:ja en geen afscheid voor ooijer wat zijn jullie zielige supporters 8 seizoenen en dan niks krijgen SCHANDALIG Jullie geen afscheid van kennedy en pantelic? SCHANDALIG |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: Ja maar het was nou niet echt neerhalen, het was gewoon pech, dus ik vond geel zwaar genoeg |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ik vind rood ook te zwaar, maar volgens de regels is het gewoon rood. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: zegt de gek, die verliest van Excelsior |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 17:44 schreef FR het volgende:[..] penalty terecht maar rood iets te zwaar, had geel moeten zijn en dan nog had psv gewonnen van de graafschap. vivela PSV Hoe triest kun je zijn, om na twee speelronden nu al je eigen club te verloochenen en drukker te zijn met het NIET kampioen worden van AJAX dan met het welzijn van je eigen club, lekkere geloofwaardige trainer trouwens die BEEN, eerst komt de Cler er NOOIT meer bij, en nu gata hij waarschijnlijk weer mee naar GENT, hahahahahahahahahaha, ik denk dat excesior binnenkort spelers aan jullie gaat uitlenen om om ze daarna weer beter terug te halen, ninnen nu en 5 jaar is FR de 2e club van Rotterdam, let maar op... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: heb je gelijk in, verder prim uitgespeeld die wedstrijd, Succes vanavond, want NL clubs moeten ALTIJD winnen in Europa, zelfs PSV:) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] heb je gelijk in, verder prim uitgespeeld die wedstrijd, Succes vanavond, want NL clubs moeten ALTIJD winnen in Europa, zelfs PSV:) PSV moet niet vanavond:P Maar toch bedankt. |
|
|
|