BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:57 schreef Els het volgende:

[..]

Jij moet een zeer gemotiveerde BN'er op het oog hebben, want anders gaat je dit niet lukken. Er zijn er maar weinig die bereid zijn zoveel tijd te stoppen in Feyenoord als wij. Ik zou meer vertrouwen op een goede gesprekspartner uit de groep van bv het forum, of, als je met een van hen op goede voet staat, een bn die afgelopen jaren ambassadeur van Feyenoord is geweest. Die kent de ins en outs al, en heeft connecties binnen de club. Je kunt bv aan de huidige ambassadeur denken, die lijkt me redelijk benaderbaar. Maar je moet zelf met een goed plan komen. Nomaals, ik ben best bereid om er tijd in te stoppen, maar dan moet het kans van slagen hebben, en dan wil ik dus eerst heel goed weten wie mijn medestanders zijn. Een paar posts op een internetforum is niet voldoende.
Els, op de topic "Stichting helpt Feyenoord " zijn we bezig om een vacature op te stellen voor de kartrekker of ambassadeur
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:02   quote  deeplink  
Mensen benader Bram eens. Misschien kan die jullie inhoudelijk iets meer over bepaalde acties vertellen.
Hij heeft zich een paar maanden erin verdiept.

Probeer hem eens te polsen
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:03   quote  deeplink  
Even terug naar de basis: wij willen Feyenoord helpen met geld, toch? Dan moet er een inzamelingsactie komen met dat doel: geld voor Feyenoord. Het ingezamelde geld wordt op enig moment overhandigd aan Feyenoord. Niet meer en niet minder, toch? Feyenoord gaat dan echt niet weigeren. Hoef je dus van tevoren ook niet te proberen om met Feyenoord aan tafel te komen of daar een BN-er voor in te schakelen.

Focus dus op het optuigen van de inzamelingsactie: daarvoor moet je zoveel mogelijk supporters zien te bereiken met de vraag: "wil je Feyenoord financieel steunen?". Om dat te bereiken moet je de publiciteit zoeken en dat kost normaal gesproken veel geld. Daar komt de BN-er om de hoek: die kan voor gratis publiciteit zorgen.

Moeilijker moet je het volgens mij niet maken. Vraag is dus wie ons in contact kan brengen met de meest geschikte BN-er. Roept u maar!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
De huidige en/of voormalige Feyenoordambassadeurs benaderen. Is ook geen verkeerde. Maar eerst een plan, een haalbaar plan. Dat moet zich op dit forum ontwikkelen. En waar velen zich in kunnen vinden.
Ga nu stoppen en de hersenen kraken om
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
De huidige en/of voormalige Feyenoordambassadeurs benaderen. Is ook geen verkeerde. Maar eerst een plan, een haalbaar plan. Dat moet zich op dit forum ontwikkelen. En waar velen zich in kunnen vinden.

Ga nu stoppen en de hersenen kraken om een wijze te vinden waarin de forumneuzen dezelfde kant opwijzen a.d.h.v. een realistisch plan, met een BN-er daarin vragen als kartrekker!

Zo zie ik het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door FR-Henk --
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 00:01 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Els, op de topic "Stichting helpt Feyenoord " zijn we bezig om een vacature op te stellen voor de kartrekker of ambassadeur
Jullie gaan mij een beetje te snel. Ik vind het echt cruciaal om te weten met wie we dit opzetten. En benader ook inderdaad Bram eens. Die heeft ontzettend veel willen doen, en als hij daardoor niet al te veel teleurgesteld is, wil hij misschien best helpen. En hij is ondernemenr, ook een heel sterk punt. Stuur hem eens een pb. Vraag in een topic wie niet afwijzend tegenover de actie staan en prik een datum en lokatie voor een kennismaking. Dan kunnen we daar een plan de campagne maken.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 00:03 schreef JanM het volgende:
Even terug naar de basis: wij willen Feyenoord helpen met geld, toch? Dan moet er een inzamelingsactie komen met dat doel: geld voor Feyenoord. Het ingezamelde geld wordt op enig moment overhandigd aan Feyenoord. Niet meer en niet minder, toch? Feyenoord gaat dan echt niet weigeren. Hoef je dus van tevoren ook niet te proberen om met Feyenoord aan tafel te komen of daar een BN-er voor in te schakelen.

Focus dus op het optuigen van de inzamelingsactie: daarvoor moet je zoveel mogelijk supporters zien te bereiken met de vraag: "wil je Feyenoord financieel steunen?". Om dat te bereiken moet je de publiciteit zoeken en dat kost normaal gesproken veel geld. Daar komt de BN-er om de hoek: die kan voor gratis publiciteit zorgen.

Moeilijker moet je het volgens mij niet maken. Vraag is dus wie ons in contact kan brengen met de meest geschikte BN-er. Roept u maar!
Jan , wij willen Feyenoord inderdaad helpen met geld, echter dit willen we niet zomaar overhandigen maar middels een duidelijk vooraf gekozen stratgie besteden, uiteindelijk heeft de 1 malige inzamelingsactie van een paar jaar geleden ook te weinig opgeleverd.

Het zoeken van publiciteit zal nodig zijn echter wel volgens vooraf bepaald plan.

De meest geschikte persoon willen we gezamelijk bepalen obv een vacature op dit forum
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 00:06 schreef Els het volgende:

[..]

Jullie gaan mij een beetje te snel. Ik vind het echt cruciaal om te weten met wie we dit opzetten. En benader ook inderdaad Bram eens. Die heeft ontzettend veel willen doen, en als hij daardoor niet al te veel teleurgesteld is, wil hij misschien best helpen. En hij is ondernemenr, ook een heel sterk punt. Stuur hem eens een pb. Vraag in een topic wie niet afwijzend tegenover de actie staan en prik een datum en lokatie voor een kennismaking. Dan kunnen we daar een plan de campagne maken.
Ik heb al eerder gevragd waar Bram's initiatieven op zijn stukgelopen, maar (nog?) geen antwoord gekregen. Ken hem ook niet, dus dat helpt niet. Ben zelf ook ondernemer en wil best eens met een paar mensen bij elkaar komen om dit verder te bespreken!
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 00:03 schreef JanM het volgende:
Even terug naar de basis: wij willen Feyenoord helpen met geld, toch? Dan moet er een inzamelingsactie komen met dat doel: geld voor Feyenoord. Het ingezamelde geld wordt op enig moment overhandigd aan Feyenoord. Niet meer en niet minder, toch? Feyenoord gaat dan echt niet weigeren. Hoef je dus van tevoren ook niet te proberen om met Feyenoord aan tafel te komen of daar een BN-er voor in te schakelen.

Focus dus op het optuigen van de inzamelingsactie: daarvoor moet je zoveel mogelijk supporters zien te bereiken met de vraag: "wil je Feyenoord financieel steunen?". Om dat te bereiken moet je de publiciteit zoeken en dat kost normaal gesproken veel geld. Daar komt de BN-er om de hoek: die kan voor gratis publiciteit zorgen.

Moeilijker moet je het volgens mij niet maken. Vraag is dus wie ons in contact kan brengen met de meest geschikte BN-er. Roept u maar!
Dit soort acties zijn al vaker opgezet. En mislukt. Zelfs door de supportersvereniging. Het is ingewikkelder dan het op eerste gezicht lijkt. Dus als het idee alleen is, rekening openen, en geld storten, dan zou ik zeggen, bel de supportersvereniging, vraag of ze hetzelfde kunstje nog een keer willen proberen en ik maak dan wel geld over. Als je het meer kans van slagen wilt geven als vorige acties, zul je het anders aan moeten pakken. Als iemand wil, dat ik er tijd in stop, dan zijn de voorwaarden inderdaad participatie door iemand van Feyenoord, en een financieel onderlegd iemand bij het team.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Els --
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 00:06 schreef Els het volgende:

[..]

Jullie gaan mij een beetje te snel. Ik vind het echt cruciaal om te weten met wie we dit opzetten. En benader ook inderdaad Bram eens. Die heeft ontzettend veel willen doen, en als hij daardoor niet al te veel teleurgesteld is, wil hij misschien best helpen. En hij is ondernemenr, ook een heel sterk punt. Stuur hem eens een pb. Vraag in een topic wie niet afwijzend tegenover de actie staan en prik een datum en lokatie voor een kennismaking. Dan kunnen we daar een plan de campagne maken.
Els, het opzetten moet gaan beginnen met het benaderen van een op dit forum gekozen kartrekker,we willen een vacature opstellen waarop forumregels volgens een aantal spelregels op mogen reageren.

Uiteindelijk komnen we tot 3 kandidaten welke we willen benaderen omm deze rol te vervullen.

De kartrekker moet in staat zijn om een comissie samen te stellen welke een strategisch plan opstelt hoe alle goede bedoelingen in juiste banen te leiden
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:20 schreef crnal het volgende:
Zat net te zoeken of er een mail adres is van Johan Derksen, kwam helaas niets tegen.
Dikke.kwal@RTL.nl ofzo.

Nooit doen die galbak gebruikt dat meteen om de club door het slijk te halen.
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 00:16 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Els, het opzetten moet gaan beginnen met het benaderen van een op dit forum gekozen kartrekker,we willen een vacature opstellen waarop forumregels volgens een aantal spelregels op mogen reageren.

Uiteindelijk komnen we tot 3 kandidaten welke we willen benaderen omm deze rol te vervullen.

De kartrekker moet in staat zijn om een comissie samen te stellen welke een strategisch plan opstelt hoe alle goede bedoelingen in juiste banen te leiden
Ik ben de draad een beetje kwijt ... morgen meld ik me opnieuw!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:34   quote  deeplink  
BN'ers zullen zich niet snel vast willen leggen voor Feyenoord omdat hun schnabbels in 020 dan in het gedrang komen. Verder bekijk eerst ff de juridische consequenties. Ook fiscaal zitten er een hoop ogen en haken aan.
Ook steek ik absoluut geen geld in een actie waar dat jodenblad mee gelieerd is. Verwacht ik overigens alleen leedvermaak van, ook zij zullen lezers die voor een andere club zijn niet tegen zich in het harnas willen jagen.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 00:40   quote  deeplink  
wat mij betreft morgen verder
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 07:15   quote  deeplink  
Ben jij altijd zo vrolijk hotjumper?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 augustus 2010 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 07:15 schreef waakzame het volgende:
Ben jij altijd zo vrolijk hotjumper?
Ja joh...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 augustus 2010 - 07:57   quote  deeplink  
supporters zijn altijd bereid, Feyenoord niet
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 08:20   quote  deeplink  
wil je er over praten jumper?
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 28 augustus 2010 - 09:13   quote  deeplink  
De media zoeken om geld in te zamelen zal moeilijk gaan denk ik. Zendtijd kost geld en veel geld ook. idd zoals eerder beschreven met goed plan komen goed onderbouwen een bn-er of oud feyenoorder als woordvoerder gebruiken, rotterdamse ondernemers/ ondernemers met een rotterdams hart benaderen. En proberen via hen te communiseren.
als je idd 1.7 miljoen feyenoorders hebt in nederland zou 30 euro per persoon al voldoende zijn. lijkt allemaal heel simpel maar hoe benader en bereik je al deze mensen in 1 keer?? Ik ben niet zo bekend met zoiets op te zetten maar er zullen vast wel mensen in nze omgeving zijn die hiermee ooit te maken hebben gehad.
Ik zie zoiets best een kans van slagen... Alleen weet ik natuurlijk niet hoe Feyenoord en de RVC hier tegenover staan. Zijn ze niet bang dat de supporters dan het meerendeel van de aandelen krijgen enz.
Dit is niet zomaar opgezet maar een kans moet het krijgen.. open aub iemand een e-mail adres waar men zoveel mogelijk ideeen naar toe kan sturen of bereidwillige supporters kunnen reageren.
Wouter bos/Coen Moulijn/Joszef Kiprich/Ramon sluiter/Lee towers zouden goede mensen kunnen zijn om dit project te promoten!!
Dre71
 Dre71 - zaterdag 28 augustus 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Een hele tijd geleden had ik een voorstel op dit forum: http://forum.headliner.nl/topic-13026/#174116

Ik heb dit verhaal ook uitgewerkt en aan Feyenoord voorgesteld, Feyenoord vindt dat er met Het Legioen en andere zaken al genoeg gebeurd. Ik denk dat het succes juist moet zitten in een kleine bijdrage per maand door een heel hoog aantal mensen.

Dit plan is wellicht ook zonder Feyenoord te realiseren. Ik ben bereid te mogelijkheden te onderzoeken. Mijn gedachten gaan uit naar een website waar de resultaten van het project worden aangegeven. In polls wordt er democratisch beslist over het te besteden geld. Er moet wel onafhankelijk toezicht zijn op de inkomsten, bijvoorbeeld door een landelijk accountantskantoor. Dat moet het vertrouwen in het project stimuleren.

Bij positieve steun ben ik absoluut bereid dit verhaal in openheid proberen op te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Dre71 --
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Je hebt een prive berichtje Dre
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 28 augustus 2010 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 09:20 schreef Dre71 het volgende:
Een hele tijd geleden had ik een voorstel op dit forum: http://forum.headliner.nl/topic-13026/#174116

Ik heb dit verhaal ook uitgewerkt en aan Feyenoord voorgesteld, Feyenoord vindt dat er met Het Legioen en andere zaken al genoeg gebeurd. Ik denk dat het succes juist moet zitten in een kleine bijdrage per maand door een heel hoog aantal mensen.

Dit plan is wellicht ook zonder Feyenoord te realiseren. Ik ben bereid te mogelijkheden te onderzoeken. Mijn gedachten gaan uit naar een website waar de resultaten van het project worden aangegeven. In polls wordt er democratisch beslist over het te besteden geld. Er moet wel onafhankelijk toezicht zijn op de inkomsten, bijvoorbeeld door een landelijk accountantskantoor. Dat moet het vertrouwen in het project stimuleren.

Bij positieve steun ben ik absoluut bereid dit verhaal in openheid proberen op te zetten.
mijn steun heb je!!
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 09:53   quote  deeplink  
Goooooooooooooooooooooooooooooood morning!

Wat waren jullie er al weer vroeg bij zeg: 7:15 uur is toch geen tijd?

Anyway, ik heb nog eens even teruggelezen en mij valt op dat er vaak wordt gesproken over supporters die een (te groot) aandeel zouden krijgen in Feyenoord, invloed op de besteding van het ingezamelde geld, etc. Nogmaals, ik denk dat het daar fout gaat! 1) Feyenoord wil dat niet en 2) dan verzand je snel in discussies waar je niet meer uit komt, want de een wil schulden aflossen, de ander nieuwe spelers, weer een ander de jeugdopleiding, etc.

M.i. is het duidelijk: Feyenoord staat er slecht voor en investeerders hebben geen trek om in Feyenoord te stappen omdat er een schuld is van € 40 miljoen. Die moet dus ASAP weggewerkt worden en daarvoor is geld nodig. Iedereen met een Feyenoord-hart kan helpen om die schuld weg te werken door te geven wat hij/zij missen kan. Er moet dus een rekeningnummer komen, beheerd door een stichting of de FSV of zelfs een rekeningnummer van Feyenoord zelf, en met hulp van wie maar kan en wil helpen moeten we zien dat we die 1,7 miljoen supporters bereiken. ALS we een BN-er bereid vinden om zich hiervoor in te zetten verwacht ik dat die o.b.v. free publicity in staat is om heel veel te bereiken, los nog van de supporters zelf via Hyves, Twitter, diverse fora en mond tot mond.

Keep it simple! Anders sterft dit in schoonheid ...
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 09:53 schreef JanM het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooood morning!

Wat waren jullie er al weer vroeg bij zeg: 7:15 uur is toch geen tijd?

Anyway, ik heb nog eens even teruggelezen en mij valt op dat er vaak wordt gesproken over supporters die een (te groot) aandeel zouden krijgen in Feyenoord, invloed op de besteding van het ingezamelde geld, etc. Nogmaals, ik denk dat het daar fout gaat! 1) Feyenoord wil dat niet en 2) dan verzand je snel in discussies waar je niet meer uit komt, want de een wil schulden aflossen, de ander nieuwe spelers, weer een ander de jeugdopleiding, etc.

M.i. is het duidelijk: Feyenoord staat er slecht voor en investeerders hebben geen trek om in Feyenoord te stappen omdat er een schuld is van € 40 miljoen. Die moet dus ASAP weggewerkt worden en daarvoor is geld nodig. Iedereen met een Feyenoord-hart kan helpen om die schuld weg te werken door te geven wat hij/zij missen kan. Er moet dus een rekeningnummer komen, beheerd door een stichting of de FSV of zelfs een rekeningnummer van Feyenoord zelf, en met hulp van wie maar kan en wil helpen moeten we zien dat we die 1,7 miljoen supporters bereiken. ALS we een BN-er bereid vinden om zich hiervoor in te zetten verwacht ik dat die o.b.v. free publicity in staat is om heel veel te bereiken, los nog van de supporters zelf via Hyves, Twitter, diverse fora en mond tot mond.

Keep it simple! Anders sterft dit in schoonheid ...
In principe eens. Wordt een herhaling van zetten, maar voor mij blijft het belangrijk dat je Feyenoord erbij betrekt. Als Feyenoord het niet wil, dan houdt het op. Ik vind het ook heel vervelend als ik bij de ingang van de Bijenkorf sta te wachten op mijn moeder en iemand drukt mij met een meewarige blik een eurootje in mijn hand. Stel dat je een ton ophaalt, en Feyenoord is het niet met de actie eens. Wat dan? Het geld in een mandje als vondeling bij Feyenoord op de stoep zetten? Dus volgens mij moet de volgorde zijn:
1 Op het forum supporters enthousiasmeren
2 Afspreken met elkaar om plannen en doelen iets meer inhoud te geven
3 Woordvoerder aanwijzen
4 contact opnemen met Feyenoord en overeenstemming bereiken
5 Boegbeeld identificeren en asap aan het werk zetten
6 Diverse acties op touw zetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Els --
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:02   quote  deeplink  
1.700.000 x 2,50 = 42.500.000
moet toch kunnen?
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:02   quote  deeplink  
En laten we Boudewijn eens om input vragen, hij moet hier toch ook wel ideeen over hebben?
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:01 schreef Els het volgende:

[..]

In principe eens. Wordt een herhaling van zetten, maar voor mij blijft het belangrijk dat je Feyenoord erbij betrekt. Als Feyenoord het niet wil, dan houdt het op. Ik vind het ook heel vervelend als ik bij de ingang van de Bijenkorf sta te wachten op mijn moeder en iemand drukt mij met een meewarige blik een eurootje in mijn hand. Stel dat je een ton ophaalt, en Feyenoord is het niet met de actie eens. Wat dan? Het geld in een mandje als vondeling bij Feyenoord op de stoep zetten? Dus volgens mij moet de volgorde zijn:
1 Op het forum supporters enthousiasmeren
2 Afspreken met elkaar om plannen en doelen iets meer inhoud te geven
3 Woordvoerder aanwijzen
4 contact opnemen met Feyenoord en overeenstemming bereiken
5 Boegbeeld identificeren en asap aan het werk zetten
6 Diverse acties op touw zetten
Denk je nou werkelijk dat Feyenoord een donatie (= een schenking, dus geld waar geen voorwaarden aan verbonden zijn!) afwijst? Tuurlijk niet! Ze willen alleen niet dat anderen invloed op het beleid krijgen. En dus voorspel ik - helaas - dat jouw stappenplan bij 4 stukloopt ... Maar ik blijf beschikbaar voor stappen 1 2 en 3!
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:02 schreef Els het volgende:
En laten we Boudewijn eens om input vragen, hij moet hier toch ook wel ideeen over hebben?
En Bram dan? Zal wel aan mij liggen, maar ik heb die actie van hem niet goed meegekregen. Waar is het misgegaan? Kan iemand mij dat uitleggen? En wie kan hem hier alsnog bij betrekken?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:10   quote  deeplink  
bram had een plan. uitgewerkt en voorgelegd aan Feyenoord.
Hij ik en hj hadden net de afspraak om samen te gaan zitten om t te bespreken, toen de negatieve reactie van Feyenoord kwam.

Er is een topic van, maar kon m niet meer vinden.
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat Feyenoord een donatie (= een schenking, dus geld waar geen voorwaarden aan verbonden zijn!) afwijst? Tuurlijk niet! Ze willen alleen niet dat anderen invloed op het beleid krijgen. En dus voorspel ik - helaas - dat jouw stappenplan bij 4 stukloopt ... Maar ik blijf beschikbaar voor stappen 1 2 en 3!
Ja, dat denk ik werkelijk. Het is jouw idee, als ik alles goed gevolgd heb, dus jij beslist.
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:10 schreef Stylzz het volgende:
bram had een plan. uitgewerkt en voorgelegd aan Feyenoord.
Hij ik en hj hadden net de afspraak om samen te gaan zitten om t te bespreken, toen de negatieve reactie van Feyenoord kwam.

Er is een topic van, maar kon m niet meer vinden.
Herken je dan wat ik hier 20 minuten geleden schreef? Is het daar op afgewezen?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:14   quote  deeplink  
Nee volgens mij meer te maken met t feit dat ze zelf een zelfde traject gestart hadden of iets dergelijks.

ik was er eigenlijk meteen klaar mee te doen, dus weet t niet meer.
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:12 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik werkelijk. Het is jouw idee, als ik alles goed gevolgd heb, dus jij beslist.
Mijn idee? Ik beslis? Ik denk alleen maar mee en heb al eerder aangegeven dat ik niet de man ben om deze kar te trekken, maar ik kan wel een (bescheiden) aandeel leveren in de voorbereiding en opzet van zo'n actie en ook financieel.

En mocht het zo ver komen dat we straks veel geld hebben ingezameld en we staan voor een dichte deur, dan weet ik zeker dat we heeeeeeeeeeeel veel publiciteit gaan krijgen! Ik blijf net zo lang voor het Maasgebouw wachten totdat ze die centen van ons aanpakken! Noem me een idealist of zelfs een idioot, maar no way dat ze dit kunnen weigeren!
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Ik doe ook mee... Zeg maar waar ik kan helpen en ik ben erbij... Dit moet nu een vervolg gaan krijgen want het is belachelijk dat wij, het grootste legioen van NL, de schuld niet weg kunnen krijgen...
Martijn
 Martijn - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:02 schreef waakzame het volgende:
1.700.000 x 2,50 = 42.500.000
moet toch kunnen?
Zou mooi zijn natuurlijk als iedereen 2,50 geeft dat je dan al meteen 42,5 milj hebt.
Volgens mij moet het dan 4.250.000,- zijn. Ook al mooi natuurlijk, da's ca. 2x deelname aan de poulefase in de europaleague.
Maar 1-1,5 jaar geleden was er toch ook een actie van de fsv die bracht ca. 130000 euro op. Dat viel ook erg tegen. Dus ik weet niet of er zoveel supporters zijn die gemiddeld allemaal 25 euro willen geven.

Zou het niet wat zijn als het adressenbestand kunt krijgen van alle leden van het legioen. En daarmee een mailing gaat maken om een extra bedrag af te laten schrijven. Bankgegevens heeft feyenoord toch al.
EvD
 EvD - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Ook ik doe mee, verder zal ik via verschillende plaatselijke sites veel feyenoorders enthousiast maken, want waar feyenoord nu staat trek ik niet meer. En inderdaad met zo'n groot legioen moet er toch wat mogelijk zijn. Ook erg ik me aan de afzijdige houding vd gemeente Rotterdam
joh
 joh - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:59   quote  deeplink  
mee eens gewoon geld ophalen en brengen naar feyenoord
vakkie ssss
 vakkie ssss - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:47   quote  deeplink  
volgens mij moet je gewoon eff de redactie bellen; tel.0182 599377 of redactie@vi.nl
Mambo
 Mambo - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:48   quote  deeplink  
er zijn vast 25.000 duizend supporters bereid om een eenmalige bijdrage van 100 euro te leveren. Dan heb je al weer 2,5 mil.
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:51   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-15980/
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:54   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-16704/
vries60
 vries60 - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Ik denk dat er teveel wantrouwen is,voorlopig verdienen ze bij Feyenoord nog allemaal bakken met geld en dan moet de "gewone man/vrouw " dat gaan betalen. Ik denk dat Feyenoord nog verder zal moeten afglijden voordat er echt massaal geld wordt gegeven.Meer ruimte maken op de begroting voor schuldsanering en dan kan je ook binnen 3 jaar schuldenvrij zijn. Maar dan moet er wel ingeleverd gaan worden. Bij sportieve uitschieters kan je dan wel een bonus uitkeren als dat geld gaat opleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door vries60 --
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 11:48 schreef Mambo het volgende:
er zijn vast 25.000 duizend supporters bereid om een eenmalige bijdrage van 100 euro te leveren. Dan heb je al weer 2,5 mil.
Feyenoord krijgt van mij geen cent. Ik ben verhuisd en het lukt maar niet om mn adreswijziging voor elkaar te krijgen waardoor ik niets ontvang!
maar ze laten niets van zich horen. Zijn niet te bereiken. Al tioen keer een contactmail verstuurd. Nooit een reactie!
Je bent alleen goed om je geld te doneren,
Geen euro krijgen ze van mij
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:10   quote  deeplink  
mijn situatie is alles behalve rooskleurig, maar ik stort toch, dan maar 1 week brood eten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door waakzame --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Ja daar ben ik weer! De inzameling van de FSV, waarmee ze groot naar buiten zijn getreden, heeft een ton opgeleverd, dat geld is naar de jeugd gegaan. FSV ging ook uit van een potentiƫle achterban van meer dan een miljoen die vast wel allemaal een eurootje wilde aftikken. Dat hebben ze dus net niet gered.

Bram en Ronnie W kwamen vervolgens hier met een plan waarbij een rekeningnummmer geopend zou worden waarop fans eenmalig of maandelijks een bijdrage konden storten. Ter communicatie zou er een simpele website komen met uitleg en voortgang. Dit alles om de kosten (zoveel mogelijk geld moet naar de club en niet naar de overhead van het fonds) zo laag mogelijk te houden. Eventuele grote donateurs konden een vermelding op de website krijgen. Het geld zou zondere verdere voorwaarden ter beschikking worden gesteld ten bate van de schuld sanering. Bram heeft vervolgens de juridische kant laten aftikken. Toen hij het vervolgens aan Feyenoord voorlegde kreeg hij de deksel op zijn neus. ASR had ongeveer een zelfde plan bij Feyenoord neergelegd en daar wilde men verder mee.

Je moet niet onderschatten welke commerciƫle krachten hierbij komen kijken, bij de nu lopende acties gaat alles via sponsors waarbij natuurlijk van alles aan de strijkstok blijft hangen. (is niet vreemd, die mensen moeten ook eten). Komt er nu een onafhankelijke actie, lopen de sponsoren geld mis, dus dat zullen ze wel met Feyenoord afgetikt hebben.

Verder moet je er natuurlijk meenemen dat je voor meer dan de helft geld inzameld voor de belasting. Die zullen giften aan Feyenoord zeker niet ongemoeit laten.

Dit is verder niet negatief bedoeld, probeer alleen de valkuilen aan te geven, zodat straks niet een paar enthousiaste fans zich gedesilliuseerd van Feyenoord afwenden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:16   quote  deeplink  
1. Bekende en -clevere- boegbeelden (F-supporters) benaderen. Via mail e.d. Alle Feyenoord-symphatisanten in den lande oproepen "Feyenoord vlot te trekken". De BN-er als smoel van het initiatief, maar ook vragen als verbinding naar de Feyenoord-leiding. NOG NIET LANDELIJKE PR opzoeken!
Het gaat om geld inzamelen, puur (itt Bram's idee) als donatie!
Overhandiging door BN-er ,met aantal F-suopporters. Niks riskants aan voor Feyenoord .
Geen VI. Heeft Hotjumper (hierboven) heel goed begrepen.
Alle voorbereidingen moeten plaatsvinden achter de schermen (Headliner, F-sites, emailing, hyves). Pas wanneer we een boegbeeld hebben + rek.nr., per emailing alle supps gaan oproepen, over temaken.
Simpel ook: de BN-er tevens is legitimatie van vertrouwen. Mensen weten dat het dan goed komt met het geld.

Het begint met de brief aan BN-ers. Wil ik best gaan opstellen, mits jullie dat zien zitten.

Dit is het even. Shoot at it!
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:19   quote  deeplink  
mijn zegen heb je Henk
EvD
 EvD - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Zodra het een goed georganiseerde actie is stort ik 100 euro.
Xapter
 Xapter - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 11:48 schreef Mambo het volgende:
er zijn vast 25.000 duizend supporters bereid om een eenmalige bijdrage van 100 euro te leveren. Dan heb je al weer 2,5 mil.
ze hebben de seizoenskaarten toch 25% duurder gemaakt?
dat is dus gemiddeld 60 euro extra van ongeveer 35000 man..
2.100.000 euro hebben ze extra verdient..
krijgen we dan wel extra dingen voor dus zal weinig van over blijven
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 28 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
wat is nu 2.1 miljoen man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!









0.0087780