|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Roda is zeker een lastige tegenstander, ze hebben samen met PSV de minste wedstrijden verloren...slechts 2! PSV is sowieso gewaarschuwd, maar thuis in eigen huis moet je alles winnen. Het zit bovenin zo dichtbij. 1 verliespartij en je verliest zo 2 of 3 plaatsen. |
|
|
|
|
PsvEindhoven#1
|
|
|
Jezus wat een heerlijk combinatiespel van Roda. Maar je moet ook toegeven dat VVV-Venlo echt belabberd verdedigt.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
dat kan wel eens 2x tegenvallen! kom op rutte bij de les, aan vallen. anders kan je op rutte!2 x winnen verplicht!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 10:46 schreef adriu het volgende:dat kan wel eens 2x tegenvallen! kom op rutte bij de les, aan vallen. anders kan je op rutte!2 x winnen verplicht!!
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nee Rutten hoeft van mij niet weg, iedere ploeg heeft wel eens een dipje. Bovendoen staan we eerste in EL, eerste in de eredivisie en doen we nog mee om de beker. Misschien is het goed dat we het dipje voor de winterstop hebben, opdat we na de winterstop misschien een goede vorm krijgen, in tegenstelling tot vorig seizoen (door het dipje na de winterstop gooiden we het kampioenschap weg) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
hopelijk wordt psv roda niet afgelast, want dan doet afellay niet mee als die wedstrijd na de winterstop wordt ingehaald? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 10:05 schreef patrickpsv15 het volgende:hopelijk wordt psv roda niet afgelast, want dan doet afellay niet mee als die wedstrijd na de winterstop wordt ingehaald? Dat zou voor ons Ajacieden wel lekker uitkomen maar toch hoop ik dat het doorgaat. Kan ik toch nog een leuke partij voetbal zien vandaag. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 10:10 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Dat zou voor ons Ajacieden wel lekker uitkomen maar toch hoop ik dat het doorgaat. Kan ik toch nog een leuke partij voetbal zien vandaag. ja je zult zien hoe roda ons gaat afslachten |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 10:10 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Dat zou voor ons Ajacieden wel lekker uitkomen maar toch hoop ik dat het doorgaat. Kan ik toch nog een leuke partij voetbal zien vandaag. Natuurlijk gaat de wedstrijd door. Hier in Eindhoven schijnt altijd de zon. :P |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Hoezo? Komen ze met messen het veld op? haha |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Nou dat valt wel mee toch. Tis het afscheid van Affelay dus dat zullen ze met alle macht goed willen afsluiten. Maar goed met Rutten aan het roer win je de oorlog niet. Veel succes gewenst in ieder geval....en toch ook een beetje niet ;) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: dankje, dat zullen we zodig hebben |
|
|
|