|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 18:22 schreef PSVMocro het volgende:Je hebt gelijk. Alleen kon ik het wel zien aankomen, omdat het dit keer opeens handmatig en niet via zo een ballenmachine ging. Vind ik ook niet handig van de KNVB. Het wekt alleen maar argwaan. Als een PSV'er handmatig Twente - Ajax eruit zou trekken, dan zou je op het Ajaxforum ook topics krijgen over de loting. Dat zit er gewoon in bij een deel van de supporters. Krijg je er nooit uit. Eens! Weet je toevallig waarom het nu handmatig is gedaan? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hoop dat psv wint..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 14:43 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Tja maar dat hopen jullie al JAREN:) Ik vond dat ajax er zowel qua kwaliteit als qua spel beter voorstond vorig seizoen dan dit seizoen. En ik denk dat met name Twente alleen maar beter is geworden. Nu staan jullie 4e, dus waarom opeens zoveel vertrouwen? Minder punten achterstand dan afgelopen seizoen, en wederom verkopen jullie belangrijke speler, en doet TWente dat naar alle waarschijnlijkheid ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je opmerking is wat lastig te begrijpen, het slaat namelijk ook nergens op, ik heb duidelijk uitgelegd wat ik ervan vind, en hoef daar niks aan toe te voegen, jij vertoont Calimero gedrag richting Ajax, en vind jezelf zo zielig.... Jij had misschien beter Feyenoord supporter moeten worden, die zijn ook altijd drukker met Ajax, dan dat ze dat met hun eigen club zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 13:56 schreef Terminator het volgende:[..] Ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken dat zijn JULLIE toch niet waard maar toch effe dit:De scheidsrechters hebben Feyenoord al zeker 18 punten gekost.Hoeveel punten heeft ajaks erbij gehad van de knjb?De enige 2 ploegen die beter als feyenoord zijn zijn twente en psv.Voor de rest kwa voetbal doet feyenoord niks onder voor de rest.dan kan je wel weer naar die ranglijst kijken van je maar dat zegt ons niks aangezien ajaks nooit iets op eigen kracht kan.nooit gekunt ook.Ik heb het hier over voetballend vermogen en niet over het aantal punten.ajax staat nog te hoog want ook az en groningen zijn beter als ajaks.dus jullie kunnen ook nog veel lager eindigen.en die knjb loting is een lachertje.haha Dat zal ook de reden zijn dat Feyenoord zelf vrede heeft met deze positie, snappen dat het niet veel beter is momenteel en moeten knokken voor ieder punt. 18 punten???? je maakt jezelf volkomen belachelijk man...
En Ajax nooit iets op eigen kracht??? Vergeet je denk ik even alle Europese titels, of wacht......... Er zullen natuurlijk wel weer joden in de UEfa hebben gezeten of niet??? KINDERACHTIG VENTJE BEN JE JOCHIE........... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop dat Ajax wint........... Jij toch ook mag ik HOPEN???:-) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Geen idee. Misschien was de ballenmachine kapot of konden ze die niet op tijd in de ArenA krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 december 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Nee man, omdat Siem de boel anders niet kon besodemieteren natuurlijk! |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
quote: Uitstel van executie ^^ |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 10:35 schreef PSVMocro het volgende:[..] Geen idee. Misschien was de ballenmachine kapot of konden ze die niet op tijd in de ArenA krijgen. heel toevallig allemaal..:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Calimero gedrag, het zal de psv supporter sieren hier eens mee te stoppen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ik heb jou zoooooovaak zien zeuren op het ajax-forum vorig seizoen over scheidsrechters die uit tukkerland komen. Je hebt dus geen poot om op te staan om mij te beschuldigen van calimero gedrag. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Dit is een zinloze discussie wat alleen maar uit de hand kan lopen. Laten we 2011 relaxed beginnen. De loting is wat het is. Ze gaan het echt niet veranderen. Aan PSV de taak om Twente in eigen huis uit te schakelen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 15:24 schreef PSVMocro het volgende:Dit is een zinloze discussie wat alleen maar uit de hand kan lopen. Laten we 2011 relaxed beginnen. De loting is wat het is. Ze gaan het echt niet veranderen. Aan PSV de taak om Twente in eigen huis uit te schakelen. oke dan. We gaan ze pakken:) maar dan hoop ik toch dat we daarna een makkelijkere loting krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 15:08 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik heb jou zoooooovaak zien zeuren op het ajax-forum vorig seizoen over scheidsrechters die uit tukkerland komen. Je hebt dus geen poot om op te staan om mij te beschuldigen van calimero gedrag. Onzin wat je nu zegt, ik heb wel eens gezegd dat ik vind dat je niet een scheidsrechter die nog een seizoenskaart heeft gehad van Twente, op de wedstrijd Twente Ajax kan zetten, en daar sta ik nog steeds achter, net zo goed als je geen scheidsrechter uit Amsterdam op een potje tussen PSV en Ajax zou kunnen zetten. Dat is geen Calimero gedrag, dat is realiteit.
En ik beschuldig je ook nergens van, ik stel vast dat jij Calimerogedrag vertoont, en dat is voor een supporter van een topclub gewoon in en in triest. Ajax lootte toch ook gewoon AZ?? Niet bepaald een makkelijke loting of wel soms, of moeten wij dan ook meteen gaan denken dat Verbeek banden heeft met de knAb... Doe toch niet zo triest man... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Onzin wat je nu zegt, ik heb wel eens gezegd dat ik vind dat je niet een scheidsrechter die nog een seizoenskaart heeft gehad van Twente, op de wedstrijd Twente Ajax kan zetten, en daar sta ik nog steeds achter, net zo goed als je geen scheidsrechter uit Amsterdam op een potje tussen PSV en Ajax zou kunnen zetten. Dat is geen Calimero gedrag, dat is realiteit. En ik beschuldig je ook nergens van, ik stel vast dat jij Calimerogedrag vertoont, en dat is voor een supporter van een topclub gewoon in en in triest. Ajax lootte toch ook gewoon AZ?? Niet bepaald een makkelijke loting of wel soms, of moeten wij dan ook meteen gaan denken dat Verbeek banden heeft met de knAb... Doe toch niet zo triest man... Het is de zoveelste keer dat de loting voor psv kut is..... en handmatig en siem de jong die dat van te voren zei over twente psv en in de arena heeft de loting plaatsgevonden het is allemaal ZOOOOOO toevallig. en vorig seizoen lootte ik dacht emanuelson ook weer zo'n makkelijke tegenstander voor ajax. Dit is geen calimerogedrag, maar realiteit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toen van Bommel bij psv zat deed hij ook eens de loting, PSV kreeg toen een makkelijke tegenstander, en Ajax moest dacht ik tegen Nac uit. was de KNVB toen omgekocht door psv dan??? Overigens slaat die opmerking over Urby nergens op, PSV kreeg toen namelijk H'veen, dat volledig uit vorm was, en won die wedstrijd gemakkelijk met 3-1 Ajax kreeg toen WHC. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 11:56 schreef remco k het volgende:Toen van Bommel bij psv zat deed hij ook eens de loting, PSV kreeg toen een makkelijke tegenstander, en Ajax moest dacht ik tegen Nac uit. was de KNVB toen omgekocht door psv dan??? Overigens slaat die opmerking over Urby nergens op, PSV kreeg toen namelijk H'veen, dat volledig uit vorm was, en won die wedstrijd gemakkelijk met 3-1 Ajax kreeg toen WHC. Hahaha ja uit heerenveen is niet zo moeilijk....... |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: thuis tegen H'veen zoals m'n zoon al zei.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
PsvEindhoven#1
|
|
|
PatrickPsv15 heeft nu gelijk hoor, we moesten echt uit tegen ze waar we 1-3 wonnen en geloof ik amrabat in de 92e minuut ofzo 1-3 maakte.. |
|
|
|
|
PsvEindhoven#1
|
|
|
PatrickPsv15 heeft nu gelijk hoor, we moesten echt uit tegen ze waar we 1-3 wonnen en geloof ik amrabat in de 92e minuut ofzo 1-3 maakte.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja natuurlijk heb ik altijd hoor;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad uit, verkeerd gezien. Maar desalniettemin was dat een makkelijke loting, H'veen zat in een hele lastige periode en won ook thuis vrijwel geen wedstrijden dus met een 14e plaats. NIks voor jullie om over te klagen dus.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 23:55 schreef remco k het volgende:Inderdaad uit, verkeerd gezien. Maar desalniettemin was dat een makkelijke loting, H'veen zat in een hele lastige periode en won ook thuis vrijwel geen wedstrijden dus met een 14e plaats. NIks voor jullie om over te klagen dus.. Genoeg te klagen, maar zullen we even ophouden over de knvb-beker, zo belangrijk is het nou ook alweer niet:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 00:24 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Genoeg te klagen, maar zullen we even ophouden over de knvb-beker, zo belangrijk is het nou ook alweer niet:) Je start zelf dit topic, maar bent nu blijkbaar uitgeluld. Nou veel succes dan maar met je Calimerogedrag..... |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
quote: ook geen verstand van voetbal arnold |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dan ben jezelf een kakkerlak en dan moet je typen:1 psv 2 twente 3 az bekerwinnaar twente......... whahhahahahahhaahah hoe triest is het met je eigene cluppie dan man???????? ik zou me schamen...... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 11:32 schreef remco k het volgende:[..] Je start zelf dit topic, maar bent nu blijkbaar uitgeluld. Nou veel succes dan maar met je Calimerogedrag..... nee het is realiteit geen calimero gedrag.... ik heb alles gezegd wat ik zeggen wilde en jij ook volgens mij en zo niet lul maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 januari 2011 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 21:37 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] nee het is realiteit geen calimero gedrag.... ik heb alles gezegd wat ik zeggen wilde en jij ook volgens mij en zo niet lul maar. "Jij bent groot en ik ben klein, het is niet eerlijk, boehoehoe" |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
|
|
|
Piet de Visser
|
|
|
Ik heb gisteren Engelaar is in de gaten gehouden met mijn boekje, en wat is dat een slechte speler zeg.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 18:55 schreef Piet de Visser het volgende:Ik heb gisteren Engelaar is in de gaten gehouden met mijn boekje, en wat is dat een slechte speler zeg.. Onzin. Engelaar speelde voor het eerst sinds lange tijd een prima partij op het middenveld. Jij zal jouw mening wel baseren op het veroorzaken en het missen van een penalty. Lekker makkelijk. |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 01:01 schreef remco k het volgende:[..] Je opmerking is wat lastig te begrijpen, het slaat namelijk ook nergens op, ik heb duidelijk uitgelegd wat ik ervan vind, en hoef daar niks aan toe te voegen, jij vertoont Calimero gedrag richting Ajax, en vind jezelf zo zielig.... Jij had misschien beter Feyenoord supporter moeten worden, die zijn ook altijd drukker met Ajax, dan dat ze dat met hun eigen club zijn... mwahaha bille gezicht dat je bent |
|
|
|
|
Piet de Visser
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 19:51 schreef PSVMocro het volgende:[..] Onzin. Engelaar speelde voor het eerst sinds lange tijd een prima partij op het middenveld. Jij zal jouw mening wel baseren op het veroorzaken en het missen van een penalty. Lekker makkelijk. Engelaar is gewoon een zeer matige speler en dat weet iedereen hoop ik.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Hij heeft een lange periode matig gespeeld. Dat is wat anders dan een matige speler zijn. Ik herinner me nog wedstrijden in zijn beginperiode bij PSV, FC Twente en met Oranje waarin hij uitstekend speelde. Hij heeft alleen langdurig last gehad van blessures. Als iemand met pijn speelt, dan kan dat invloed op het spel hebben. Ik ben zelf geen fan van Engelaar, maar kan wel zijn spel objectief beoordelen. Gisteren speelde hij een prima partij op het middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je eerste post hier... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:00 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hij heeft een lange periode matig gespeeld. Dat is wat anders dan een matige speler zijn. Ik herinner me nog wedstrijden in zijn beginperiode bij PSV, FC Twente en met Oranje waarin hij uitstekend speelde. Hij heeft alleen langdurig last gehad van blessures. Als iemand met pijn speelt, dan kan dat invloed op het spel hebben. Ik ben zelf geen fan van Engelaar, maar kan wel zijn spel objectief beoordelen. Gisteren speelde hij een prima partij op het middenveld. Moet eerlijk zeggen dat ik het een hele saaie voetballer vind om naar te kijken, en ik moet eerlijk toegeven, dat dit meespeelt in mijn oordeel over een voetballer, en dat dit niet helemaal eerlijk is.
Maar ik vind Engelaar ook een hele matige speler, die af en toe eens uitschiet, en een goede wedstrijd speelt, ik zie hem als middenvelder nooit eens het spel versnellen of juist vertragen als dat nodig is, hij speelt op 1 monotoon tempo, en aangezien hij nu een beetje het spel moet maken op het middenveld, vind ik dat niet goed genoeg voor PSV.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ben trouwens benieuwd naar de loting vanavond. Toevallig wordt de loting weer in de arena gehouden, zal wel ajax tegen rkc worden. Ben benieuwd;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 22:23 schreef patrickpsv15 het volgende:ben trouwens benieuwd naar de loting vanavond. Toevallig wordt de loting weer in de arena gehouden, zal wel ajax tegen rkc worden. Ben benieuwd;) Ik hoop het wel, en dan het liefst thuis, en daarna tegen TWente in de Finale, wij hebben dan al de titel gewonnen in de laatste thuiswedstrijd in een rechtstreeks duel, hierdoo is TWente zo geknakt aangezien ze tot de 93e minuut nog gelijkstonden en met twee punten voor, en een zwaar onterechte penalty maakt Ajax kampioen, waarschijnlijk gefloten omdat alle grensrechters en iedereen bij de KNVB ajax minded zijn.
En dan in de finale weer lekker in de kuip onze prijs ophalen.....
Lijkt je dat wat????... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat was trouwens een grapje, mocht je dat niet helemaal snappen...:-) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
jaja dat snap ik ook wel hahaha. Nee dat lijkt me helemaal niets, als ik eerlijk moet zijn:) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
De halve finales: FC Twente - FC Utrecht Ajax - RKC Waalwijk
Wat zei ik nou hahahahahha. is toch ongelofelijk he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 23:37 schreef patrickpsv15 het volgende:De halve finales: FC Twente - FC Utrecht Ajax - RKC Waalwijk Wat zei ik nou hahahahahha. is toch ongelofelijk he? Inderdaad, de KNVB heeft gewoon de balletjes van RKC en Ajax zwaarder gemaakt waardoor ze niet als eerste eruit konde ( geheime bron ) de bedoeling vanaf 1900 is al geweest om naar 2011 toe te werken, om Ajax daar de beker te laten winnen, alles bij de KNVB is PRO AJAX, en er werken uitsluitend Amsterdammers, komen ze er bij je soliccitatie achter dat je niet uit A'dam komt??? vergeet het dan maar....
Alles is op Ajax gericht, en de rest wordt allemaal benadeeld.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 22:23 schreef patrickpsv15 het volgende:ben trouwens benieuwd naar de loting vanavond. Toevallig wordt de loting weer in de arena gehouden, zal wel ajax tegen rkc worden. Ben benieuwd;) Hahaha
werelds... volgens mij gokte heel veel gasten dat en het kwam nog uit ook. |
|
|
|