|
|
|
adriu
|
|
|
en wie fluit de wedstrijt? VINKIE BOY! dus staat het al 1-0 voor twente! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
De wet van Murphy is in werking getreden voor psv. Of is het de wet van Calimero? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:28 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, de KNVB heeft gewoon de balletjes van RKC en Ajax zwaarder gemaakt waardoor ze niet als eerste eruit konde ( geheime bron ) de bedoeling vanaf 1900 is al geweest om naar 2011 toe te werken, om Ajax daar de beker te laten winnen, alles bij de KNVB is PRO AJAX, en er werken uitsluitend Amsterdammers, komen ze er bij je soliccitatie achter dat je niet uit A'dam komt??? vergeet het dan maar.... Alles is op Ajax gericht, en de rest wordt allemaal benadeeld.. Haha het is toch weer iedere keer prijs met die loting, en ik had het nog voorspeld ook. Ongelofelijk gewoon. Ik kan er, nu PSV niks meer met dat toernooi te maken heeft, wel om lachen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jonge, je weet zelf ook echt wel dat die loting gewoon eerlijk verloopt, mocht dat namelijk niet zo zijn, dan zijn de boetes endergelijke vanuit de FIFA en UEfa hoger dan de gehele inkomsten van 10 jaar bekertoernooi.
En als er maar 4 ploegen over zijn, dan is dat ook niet zo'n hele kleine kans dat het gebeurt.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Tja, niks kan met zekerheid gezegd worden. Maar ik vind het toch wel heel toevallig dat ajax steeds de makkelijkere tegenstanders krijgt. Net zoals vorig seizoen. De kans om zoveel makkelijkere tegenstanders te krijgen, en de iets betere tegenstanders thuis, is heel klein. Als ze de loting vervalst hebben, dan hebben ze dat natuurlijk zodanig gedaan dat niemand erachter komt. En misschien krijgt ajax wel helemaal geen boetes? Misschien zit er wel iemand anders (een ajax-fan) achter die de loting vervalst. Het lijkt misschien zeer onwaarschijnlijk, maar je hoort tegenwoordig zoveel over corruptie in het voetbal. Voorafbepaalde uitslagen, spelers die omgekocht worden e.d. Zou me niets verbazen dat die zeer opvallende loting ook is omgekocht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 14:01 schreef patrickpsv15 het volgende:Tja, niks kan met zekerheid gezegd worden. Maar ik vind het toch wel heel toevallig dat ajax steeds de makkelijkere tegenstanders krijgt. Net zoals vorig seizoen. De kans om zoveel makkelijkere tegenstanders te krijgen, en de iets betere tegenstanders thuis, is heel klein. Als ze de loting vervalst hebben, dan hebben ze dat natuurlijk zodanig gedaan dat niemand erachter komt. En misschien krijgt ajax wel helemaal geen boetes? Misschien zit er wel iemand anders (een ajax-fan) achter die de loting vervalst. Het lijkt misschien zeer onwaarschijnlijk, maar je hoort tegenwoordig zoveel over corruptie in het voetbal. Voorafbepaalde uitslagen, spelers die omgekocht worden e.d. Zou me niets verbazen dat die zeer opvallende loting ook is omgekocht. Ajax heeft niks met die hele loting te maken, Vertongen drukt enkel op een knop man, de hele loting gaat gewoon in een machine...
Maar goed dat jij al zover nadenkt over dit soort dingen zegt heeeeeeeeel veel. En dan te bedenken dat het volgens jou ook nog eens bij ene nikszeggende prijs gebeurt...
Kijk jij s'avonds ook in de kast en onder je bed om te kijken of daar geen spoken liggen??? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft niks met die hele loting te maken, Vertongen drukt enkel op een knop man, de hele loting gaat gewoon in een machine... Maar goed dat jij al zover nadenkt over dit soort dingen zegt heeeeeeeeel veel. En dan te bedenken dat het volgens jou ook nog eens bij ene nikszeggende prijs gebeurt... Kijk jij s'avonds ook in de kast en onder je bed om te kijken of daar geen spoken liggen??? Ach er zijn zoveel trucjes om iets achter de schermen heel stiekem te veranderen. En dat doen ze zodanig dat niemand iets in de gaten heeft.
Nou, eerlijk gezegd ben ik niet de enige die er over nadenkt. Zelfs ajax-fans in mijn omgeving hebben al toegegeven dat er iets niet klopt en vinden het ook zeer merkwaardig dat het de zoveelste keer is dat ajax een makkelijke tegenstander (thuis) krijgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:18 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ach er zijn zoveel trucjes om iets achter de schermen heel stiekem te veranderen. En dat doen ze zodanig dat niemand iets in de gaten heeft. Nou, eerlijk gezegd ben ik niet de enige die er over nadenkt. Zelfs ajax-fans in mijn omgeving hebben al toegegeven dat er iets niet klopt en vinden het ook zeer merkwaardig dat het de zoveelste keer is dat ajax een makkelijke tegenstander (thuis) krijgt. Kom toch op man, je overdrijft, en dat weet je zelf ook wel, Ajax heeft gewoon geluk gehad, en mensen van Ajax zullen het echt niet riskeren, om een zichzelf te verkopen voor een zielige prijs als de KNVB Beker... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je kan het misschien ook omdraaien.
Ajax wordt keihard genaaid door de KNVB, kijk het gehele programme maar eens na, van welke club is er algemeen bekend, dat ze slecht spelen om 12:30, en rara welke club heeft de meeste wedstrijden om die tijd???? AJAX.
Kesler die openlijk heeft toegegeven, Scheidsrechters van wedstrijd te hebben laten wisselen, is het voordeel van TWente en nadeel van Ajax.
Ik verschuil me nergens achter, en zal het nooit als excuus gebruiken, dat zou namelijk CALIMERO GEDRAG zijn. Maar ook dit zijn meer dan toevaligheden, sterker nog, dit is gebaseerd op feiten, en wat jij zegt is een gevoel...
Gewoon een voorbeeld, nogmaals, ik verschuil me nergens achter, We moeten zelf onze wedstrijdn winnen. Thats it.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] Kom toch op man, je overdrijft, en dat weet je zelf ook wel, Ajax heeft gewoon geluk gehad, en mensen van Ajax zullen het echt niet riskeren, om een zichzelf te verkopen voor een zielige prijs als de KNVB Beker... Ik overdrijf echt niet remco. Je zou het idd niet verwachten dat zoiets is omgekocht. We zullen er waarschijnlijk voorlopig ook niet achter komen, maar ik vind het gewoon allemaal zeer verdacht, en misschien dat ze, omdat het toch "maar" de knvb-beker is, de loting juist wel vervalsen, In tegenstelling tot bijv. de EL en CL-loting. Ik begrijp heel goed dat je zoiets hebt van: Een loting vervalsen is bijna niet te doen op tv en dat zal ook wel niet gebeurd zijn. Maar je moet ook begrijpen hoe andere mensen daarover denken. kijk gewoon naar de tegenstanders die ajax vorig seizoen en dit seizoen heeft gehad. Alleen maar tegenstanders van een laag niveau en als ze te maken krijgen met een iets betere tegenstanders is het meteen een thuiswedstrijd (nac/az). Ik wil het liefste er ook niet al te veel over nadenken, maar in mijn achterhoofd zit het toch niet helemaal lekker dat er een kans bestaat dat een club met behulp van vervalsing onze nationale beker wint. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 19:07 schreef remco k het volgende:je kan het misschien ook omdraaien. Ajax wordt keihard genaaid door de KNVB, kijk het gehele programme maar eens na, van welke club is er algemeen bekend, dat ze slecht spelen om 12:30, en rara welke club heeft de meeste wedstrijden om die tijd???? AJAX. Kesler die openlijk heeft toegegeven, Scheidsrechters van wedstrijd te hebben laten wisselen, is het voordeel van TWente en nadeel van Ajax. Ik verschuil me nergens achter, en zal het nooit als excuus gebruiken, dat zou namelijk CALIMERO GEDRAG zijn. Maar ook dit zijn meer dan toevaligheden, sterker nog, dit is gebaseerd op feiten, en wat jij zegt is een gevoel... Gewoon een voorbeeld, nogmaals, ik verschuil me nergens achter, We moeten zelf onze wedstrijdn winnen. Thats it.. klopt, ik denk dat kesler als Twente-fan idd zijn concurrenten vaker heeft benadeeld en Twente heeft bevoordeeld. Maar wat is dan het verschil met de beker-loting? Het is een feit dat er andere scheidsrechters aangesteld zijn en het is een feit dat Ajax (bijna) alleen maar makkelijke tegenstanders heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 19:22 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] klopt, ik denk dat kesler als Twente-fan idd zijn concurrenten vaker heeft benadeeld en Twente heeft bevoordeeld. Maar wat is dan het verschil met de beker-loting? Het is een feit dat er andere scheidsrechters aangesteld zijn en het is een feit dat Ajax (bijna) alleen maar makkelijke tegenstanders heeft. Het is een feit dat Kesler andere scheidsrechters heeft aangesteld, dat betekent dus dat beweze is dat iemand daarvoor verantwoordelijk is en toeval is 100% uitgesloten.
Dat Ajax makkelijkere tegenstanders heeft, is gewoon toeval, en kan zelfs nog voor geen 1/2% bewezen worden, dat het wel fraude zou zijn..
Dat is het verschil |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
DENK NIET DAT PSV ZICH OOIT NOG EENS NEGATIEF UIT MAG LATEN OVER DE KN(j)B.
dat spreekt vandaag weer voor zichzelf... kunnen het beter de KNPB noemen na vandaag..... |
|
|
|
|
janjovink
|
|
|
Is het misschien niet heel toevallig dat twente toevallig de laatste wedstrijd uit naar ajax moet dit seizoen...... |
|
|
|
|
janjovink
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:17 schreef janjovink het volgende:Is het misschien niet heel toevallig dat twente de laatste wedstrijd uit naar ajax moet dit seizoen...... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:DENK NIET DAT PSV ZICH OOIT NOG EENS NEGATIEF UIT MAG LATEN OVER DE KN(j)B. dat spreekt vandaag weer voor zichzelf... kunnen het beter de KNPB noemen na vandaag..... Het werd tijd dat wij een keer gecompenseerd werden door de KNVB. Steeds onze directe concurrenten helpen en nu zijn wij een keer in de buurt. Eindelijk rechtvaardigheid. :P
Even zonder dollen. Die Wiedemijer vind ik al jaren één van de meest trieste scheidsrechters op de Nederlandse velden. Die kan er echt helemaal niks van... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] Het werd tijd dat wij een keer gecompenseerd werden door de KNVB. Steeds onze directe concurrenten helpen en nu zijn wij een keer in de buurt. Eindelijk rechtvaardigheid. :P Even zonder dollen. Die Wiedemijer vind ik al jaren één van de meest trieste scheidsrechters op de Nederlandse velden. Die kan er echt helemaal niks van... Dat klopt inderdaad, maar vandaag was wel echt het toppunt, beide rode kaarten sloegen kant nog wal.
Die eerste gele was wat zwaar, en hetzelfde geld voor die tweede gele, ik heb psv vandaag ook meerdere overtredingen zien maken die in dezelfde klasse zaten.
En die directe rode kaart vind ik helemaal dramatisch, het is geen doorgebroken speler, hij is niet in scoringskans of iets in die geest, dit soort overtredingen worden wekelijks gemaakt, en de helft daarvan wordt niet eens met geel bestraft, wat het overigens wel was...
Vond hem buiten deze momenten ook heel slecht fluiten.
Vind je het goed dat ik het eerste deel van je post maar negeer:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:17 schreef janjovink het volgende:Is het misschien niet heel toevallig dat twente toevallig de laatste wedstrijd uit naar ajax moet dit seizoen...... je bedoelt zeker, omdat de competitie dan naar alle waarschijnlijkheid al beslist is...
Het gebeurt namelijk maar zelden dat de ED in de laatste speelronde wordt beslist, toevallig was dat de laatste paar keer wel zo... |
|
|
|
|
janjovink
|
|
|
ik ben het ook met je eens ten opzichte van de westrijd psv- willem 2, volgens mij was er de hele wedstrijd niet veel aan de hand en de scheids begint in een keer met 2e gele kaart en gelijk rode kaart te zwaaien, ik wil nog wel eens zien of anders psv had gewonnen. Ik betwijfel het.... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:38 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt inderdaad, maar vandaag was wel echt het toppunt, beide rode kaarten sloegen kant nog wal. Die eerste gele was wat zwaar, en hetzelfde geld voor die tweede gele, ik heb psv vandaag ook meerdere overtredingen zien maken die in dezelfde klasse zaten. En die directe rode kaart vind ik helemaal dramatisch, het is geen doorgebroken speler, hij is niet in scoringskans of iets in die geest, dit soort overtredingen worden wekelijks gemaakt, en de helft daarvan wordt niet eens met geel bestraft, wat het overigens wel was... Vond hem buiten deze momenten ook heel slecht fluiten. Vind je het goed dat ik het eerste deel van je post maar negeer:-) De 2de gele kaart kon hij geven, maar dan moet hij per wedstrijd 15 van die kaarten geven. Tenzij het een optelsom was voor die Halilovic, maar dat had de scheids in gebaar duidelijk moeten maken...wat hij niet deed.
Je mag het best negeren, dan ga ik er voor het gemak van uit dat je het met mij eens bent. haha |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
Zeefuik HE heehheheheeee!!!:) PSV mag ook wel is mazzel hebben. Composteert de wedstrijd tegen Twente een beetje;)
92 min , aaaaah bijna gelijk :) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAA zeeefuik:D:D:D:D HELD HELD HELD BOERUHHHHH BOERUHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 03:30 schreef patrickpsv15 het volgende:JAAAAAAAAAAAAA zeeefuik:D:D:D:D HELD HELD HELD BOERUHHHHH BOERUHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat jullie de knPb hebben omgekocht, pure competitie vervalsing, dit kan geen toeval zijn..... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:01 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat jullie de knPb hebben omgekocht, pure competitie vervalsing, dit kan geen toeval zijn..... Hahaha:P nee, de graafschap heeft ons al door een scheidsrechterlijke dwaling 2 punten gekost(rood engelaar). Dus nu moesten ze dat even terugbetalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:11 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Hahaha:P nee, de graafschap heeft ons al door een scheidsrechterlijke dwaling 2 punten gekost(rood engelaar). Dus nu moesten ze dat even terugbetalen. Ooww, werkt dat zo:-)....... Nou dan zal het bij Ajax dus ook nog wel goed komen, we hebben echt alles tegen, en niks mee, dus misschen heloen ze ons dan ook eens een keer.
Jullie hebben gewoon de KNPB omgekocht, ik denk dat het een fan was, misschien wel jij en Mocro samen, ik vertrouw jullie lampekappen voor geen meter..... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Vandaag bij Excelsior - ADO maar weer eens gebleken dat er geen sprake van een KNJB of KNPB is. Het is gewoon zeer slecht gesteld met de scheidsrechters. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:52 schreef remco k het volgende:[..] Ooww, werkt dat zo:-)....... Nou dan zal het bij Ajax dus ook nog wel goed komen, we hebben echt alles tegen, en niks mee, dus misschen heloen ze ons dan ook eens een keer. Jullie hebben gewoon de KNPB omgekocht, ik denk dat het een fan was, misschien wel jij en Mocro samen, ik vertrouw jullie lampekappen voor geen meter..... Ja hoor de scheids zal jullie ook ooit weer eens gaan helpen. Net zoals vorig seizoen bijna iedere wedstrijd een tegenstander van ajax met 10 man eindigde. Nee de knvb valt niet om te kopen, die zijn gewoon twente gunstig gezind. En door de beker in het voordeel van ajax te vervalsen compenseert zich dat weer. PSV-fans doen toch geen vlieg kwaad, ajax-fans wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:35 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ja hoor de scheids zal jullie ook ooit weer eens gaan helpen. Net zoals vorig seizoen bijna iedere wedstrijd een tegenstander van ajax met 10 man eindigde. Nee de knvb valt niet om te kopen, die zijn gewoon twente gunstig gezind. En door de beker in het voordeel van ajax te vervalsen compenseert zich dat weer. PSV-fans doen toch geen vlieg kwaad, ajax-fans wel. 3 keer was dat zo, waarvan er maar 1 onterecht was. Psv had vorig seizoen ook 3 keer een tegenstander op het veld staan met 10 man.. 0,0 verschil dus... |
|
|
|
|
|