BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hoe nu verder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
denk dat fredje na de wedstrijd zegt geen paniek slecht veld en dit kan een keer gebeuren thuis gaan we ons vertrouwde tikkie takkie voetbal spelen
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 17 februari 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 22:25 schreef biba1970 het volgende:
denk dat fredje na de wedstrijd zegt geen paniek slecht veld en dit kan een keer gebeuren thuis gaan we ons vertrouwde tikkie takkie voetbal spelen
Wat zeur je nou 2-2. Kun je wel lekker weer gaan slapen. haha
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:
auw.. tegen het 2de van lille...
2-2 uit tegen de koploper van Frankrijk is toch niet zon slecht resultaat;) hadden zelfs kunnen winnen als Dsjudzjak hem er in schoot^^

Hahahaha Boeruhh!!:):P
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:50 schreef biba1970 het volgende:
als ze niet scoren dan liggen ze uit de europa leage uit de beker en nogmaals twente wordt kampioen en ajax en psv strijden om plaats 2 en dan beginy de heibel financieel niet rooskleurig zie het somber in voor psv en nogmaals fredje fredje fredeje toch
Aaaah jammer dat we toch scoorde he;)
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 23:04   quote  deeplink  
nee ben blij ook op de manier hoe je moet maar na frankrijk gegaan zijn pffffffffffff
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 17 februari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Leer mij PSV'ers kennen. Die gasten keken naar de opstelling van de Fransen, geen sterspelers...dat gaan we makkelijk winnen en beginnen ze lamlendig aan de wedstrijd, wat je niet makkelijk kan omkeren. Vervolgens komen die Fransen 2x in stelling en sta je 2-0 achter.
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 23:04 schreef biba1970 het volgende:
nee ben blij ook op de manier hoe je moet maar na frankrijk gegaan zijn pffffffffffff
Haha was ik daar maar, die zijn nou lekker feest aan het vieren:p
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BOERUHHHHHHHHH BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EINDHOVEN EINDHOVUH EINDHOVUHHHHHHHHH
hahahah wat is dit geweldig. Lijken wel moffen!
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Goed resultaat:D, maar alsjeblieft haal een betere verdedigende/middenvelder!!:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Och die engelaar wat een verschrikkelijke dramaat! snap niet waarom Rutten aan hem blijft vasthouden. Zet dan godverdomme wuytens op zijn plek!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 februari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 23:23 schreef patrickpsv15 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BOERUHHHHHHHHH BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EINDHOVEN EINDHOVUH EINDHOVUHHHHHHHHH
hahahah wat is dit geweldig. Lijken wel moffen!
zo speelt PSV altijd al ??

maar 2-2 tegen 2de van lille en dan nog rond uit SLECHT voetbal ook nog.. maar goed, goed voor het nederlandsvoetbal
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 18 februari 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 09:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zo speelt PSV altijd al ??

maar 2-2 tegen 2de van lille en dan nog rond uit SLECHT voetbal ook nog.. maar goed, goed voor het nederlandsvoetbal
Kun je nagaan als ze wel gaan voetballen en dezelfde effectiviteit behouden. ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 18 februari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Jullie hadden mazzel, maar ben wel blij.. Goed dat NL weer een beetje goed meedoet in Europa ;)
biba1970
 biba1970 - vrijdag 18 februari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
PSV wil zondag alle seizoenkaarthouders weer eens binden tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda. De trouwe supporters van de koploper uit Eindhoven zijn wel toe aan een heerlijk wedstrijdje in het Philips Stadion. LAAT ME NIET LACHEN ZOUDEN ZE TEGEN WILLEM 2 OOK DOEN. HEB RESPECT VOOR DIE SUPPORTERS DIE GAAN KIJKEN WANT VOLGENS MIJ MAAKT HET DIE VERWENDE AAPJES NIET UIT DAT ER MENSEN OP DE TRIBUNE ZITTEN DIE HARD MOETEN WERKEN VOOR HUN GELD EN DAN KRIJGEN ZE ZOIETS TE ZIEN MAAR MAAR MAAR
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 18 februari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Ik heb echt zelden zo een klager gezien met je capslock...haal eens diep adem, het is maar een spelletje. :P
biba1970
 biba1970 - vrijdag 18 februari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
nou heb eens diep adem gehaald ben ook blij dat ze alsnog gelijk hebben gespeeld is goed voor het nederlands voetbal maar inderdaad erger me dood als ik hun zie spelen dat kan je toch niet ontkennen kijk eens na engelaar dat is toch triest of niet
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 18 februari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Wordt een mooie wedstrijd tegen NAC voorspel ik, wordt 4-1. ze luisteren wel naar je biba1970 , als je jou style voetbalt wilt zien kijk de volgende wedstrijd maar;).
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 februari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
ik voorspel 1 - 2 voor NAC. We zijn vermoeid na de zware uitwedstrijd tegen Lille op het knollenveld en NAC MOET absoluut winnen in de strijd om Europees voetbal en aangezien wij altijd genakt worden door de naccers zeg ik 1 - 2. Tevreden met een punt voor PSV.
biba1970
 biba1970 - vrijdag 18 februari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
ik denk dat ze zaterdag het gras opvreten let maar eens op denk dat ze zaterdag wel winnen hoop maar op leonardo dan krijg je altijd een doelpuntje cadeau van hem PS hoop wel zonder engelaar want die vertraagd het hele spel van psv
Robinho
 Robinho - zondag 20 februari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Die toivonen is echt een gore flikker. Elke week hetzelfde met die matenaaier
Gegroet
 Gegroet - zondag 20 februari 2011 - 22:51   quote  deeplink  
isaksson keepte goed afgelopen wedstrijden, alleen nog met uitkomen en de stijfheid met ballen weg trappen kan wat beter. Maar verdiend is verdiend complimenten aan isaksson.!
Gegroet
 Gegroet - zondag 20 februari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
is het jullie trouwens ook opgevallen dat Manolev paar keer het niet bij kon houden met mee verdedigen?...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door Gegroet --
biba1970
 biba1970 - zondag 20 februari 2011 - 23:27   quote  deeplink  
toivonen mag best 1 wedstrijd geschorst worden dit is bij hem niet eenmalig maar een structueel probleem
Gegroet
 Gegroet - maandag 21 februari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Bij de volgende wedstrijd om het minste of geringste krijgt toivonen minimaal geel let maar op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 21 februari 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 22:31 schreef Robinho het volgende:
Die toivonen is echt een gore flikker. Elke week hetzelfde met die matenaaier
Iedere ploeg heeft een provocateur in de selectie zelfs Barcelona met Alves. Ik praat het niet goed, maar de selectieve verontwaardiging is stuitend. Derksen gisteren bij doordekken ook al. Toen Suarez last had van de valziekte en continu aan het zuigen was noemde ze hem een Uruguayaans straatschoffie, dat zit er ingebakken. Kan die jongen niets aan doen. Toivonen wordt weggezet als engerd. Zo heb ik Derksen ook nooit over Van Bommel gehoord die ook hele nare trekjes had op het veld en altijd bij incidenten was betrokken. Ik ga daar niet in mee. Vind wel dat Toivonen aangesproken moet worden dat hij het niet moet overdrijven. Verder mogen spelers van mij best de grens opzoeken om te winnen. Het is aan de scheidsrechter om dat afstraffen, want beide hadden geel moeten krijgen voor een opstootje. Niet alleen de NAC-speler.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 21 februari 2011 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 22:52 schreef Gegroet het volgende:
is het jullie trouwens ook opgevallen dat Manolev paar keer het niet bij kon houden met mee verdedigen?...
Is het jou opgevallen dat hij prima voorzetten af heeft gegeven? Ik was onder de indruk. haha
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 21 februari 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 00:08 schreef Gegroet het volgende:
Bij de volgende wedstrijd om het minste of geringste krijgt toivonen minimaal geel let maar op.
Ja en terecht als Toivonen weer de grens van het toelaatbare op zoekt. Suarez kreeg op een gegeven moment ook alles tegen. Scheidsrechters kijken ook naar de televisie.
Gegroet
 Gegroet - maandag 21 februari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 08:27 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Is het jou opgevallen dat hij prima voorzetten af heeft gegeven? Ik was onder de indruk. haha
Over de 2 wedstrijden gezien(Lille NAC)vindt ik hem teveel voorzetten geven die helemaal verkeerd gaan, al heeft hij zeeën van tijd dan nog krijgt hij het voor elkaar de bal te verprutsen.

Maar dat moet ook gezegd worden er komen steeds meer goede voorzetten bij. Er zit een stijgende lijn in. Voortaan moet hij maar met Links voorzetten geven ..
Gegroet
 Gegroet - maandag 21 februari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 16:48 schreef Gegroet het volgende:
Wordt een mooie wedstrijd tegen NAC voorspel ik, wordt 4-1. ze luisteren wel naar je biba1970 , als je jou style voetbalt wilt zien kijk de volgende wedstrijd maar;).
Ik mag nooit meer iets voorspellen had het gewoon weer goed^^.
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 22 februari 2011 - 03:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 17:17 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik voorspel 1 - 2 voor NAC. We zijn vermoeid na de zware uitwedstrijd tegen Lille op het knollenveld en NAC MOET absoluut winnen in de strijd om Europees voetbal en aangezien wij altijd genakt worden door de naccers zeg ik 1 - 2. Tevreden met een punt voor PSV.
Hoop dat je er met je voorspelling dat ajax gaat winnen zondag net zo ver naast zit als nu. Waarom zo negatief? Het kan inderdaad zo zijn dat Ajax wint, maar om tevreden te zijn met een kleine nederlaag of met een punt tegen NAC? Dat snap ik niet als jij supporter bent. Dit zou betekenen dat Ajax 5 punten inloopt en Twente wellicht 3. Ik snap niet dat je daar vooraf al tevreden mee kan zijn.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 22 februari 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 03:46 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Hoop dat je er met je voorspelling dat ajax gaat winnen zondag net zo ver naast zit als nu. Waarom zo negatief? Het kan inderdaad zo zijn dat Ajax wint, maar om tevreden te zijn met een kleine nederlaag of met een punt tegen NAC? Dat snap ik niet als jij supporter bent. Dit zou betekenen dat Ajax 5 punten inloopt en Twente wellicht 3. Ik snap niet dat je daar vooraf al tevreden mee kan zijn.
Patrick heeft al wat langer last van dit kwaaltje. Is nergens voor nodig. Ik ga altijd uit van een overwinning van PSV in de eredivisie. Niet dat ik PSV nou zo overtuigend vind voetballen, maar als ik naar Ajax en Twente kijk dan maak ik me ook niet meteen zorgen. Het ontloopt elkaar niet zo gek veel. Wij hebben straks wel thuisvoordeel en kunnen makkelijker goals maken. Zeker als Ajax komt voetballen.
biba1970
 biba1970 - dinsdag 22 februari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
psv en ajax ontlopen zich inderdaad niet veel voetballend steekt twente er met kop en schouders boven uit
adriu
 adriu - dinsdag 22 februari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
spaanse scheitsrechter? niet zo leuk voor toivonen!
bij het kleinste en geringste krijg je geel!
psv-lile 2-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door adriu --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hoe nu verder?

0.0095281