BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De spiegel van Luc en wie kent de uitslag al? Speelronde 27

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - maandag 14 maart 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 21:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je 30% minder kansen creert maar dat de ballen er wel ingaan.
Gister en de wissel afgelopen donderdag, bewezen dat je die kansen gewoon niet krijgt...
remco k
 remco k - maandag 14 maart 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 22:05 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Meer dan berg iig.
Kortzichtig voetbal kijken noemt men dat, je kijkt alleen naar dat wat er met de bal gebeurt en niet naar hoe men tot daar komt.

Een speler heeft maar 1 a 2 minuten per wedstrijd een bal, de rest loop je dus... Toch beoordeel jij enkel op deze maximaal 2 minuten....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 maart 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat om de combinatie, en de combinatie met Toivonen en Berg verloopt heel goed, ongelooflijk wat die Rutten allemaal doet en presteerd, begrijp me niet verkeerd, ik ben er erg blij om, want als Rutten een betere trainer was geweest, dan had PSv nu al bijna kampioen geweest.

de wanprestaties van Rutten houden zowel Ajax als Twente nog in de race...
Welke wanprestatie? dat we bovenaan staan in de eredivisie, dat we nog meedoen in europa? Sinds de komst van Rutten is PSV weer een echte titelkandidaat geworden na dat rampseizoen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister en de wissel afgelopen donderdag, bewezen dat je die kansen gewoon niet krijgt...
Die wissel was te laat en er was dus te weinig tijd voor koevermans.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 maart 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Kortzichtig voetbal kijken noemt men dat, je kijkt alleen naar dat wat er met de bal gebeurt en niet naar hoe men tot daar komt.

Een speler heeft maar 1 a 2 minuten per wedstrijd een bal, de rest loop je dus... Toch beoordeel jij enkel op deze maximaal 2 minuten....
Interessante vergelijking, maar die 2 minuten zijn veeeeeel belangrijker in invloedrijker dan die andere 88.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De spiegel van Luc en wie kent de uitslag al? Speelronde 27

0.0058069