|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 15:54 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nee dat begrijp ik, PSV heeft ajax nogal vaak dwars gelegen in de kampioensstrijd. Ik denk dat PSV gewoon 3e wordt, is maar goed ook want met dit PSV wil ik geen cl spelen. Ik ga nu hopen dat twente de dubbel pakt, en met mij heel feyenoord, zodat heel nederland weer kan zingen: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMM!!! En dan een ander voor zielig uitmaken??
Je hebt niks anders te willen dan dit PSv, je hebt namelijk helemaal geen geld, en dit jaar was het halen van Cl begroot, enig idee wat voor gevolgen dat heeft voor komend seizoen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens heeft mijn afkeer tegen PSv helemaal niks te maken met het dwarsliggen voor Ajax |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 19:29 schreef remco k het volgende:[..] En dan een ander voor zielig uitmaken?? Je hebt niks anders te willen dan dit PSv, je hebt namelijk helemaal geen geld, en dit jaar was het halen van Cl begroot, enig idee wat voor gevolgen dat heeft voor komend seizoen?? om de derde plek spelen. En lekker europa league spelen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 15:54 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nee dat begrijp ik, PSV heeft ajax nogal vaak dwars gelegen in de kampioensstrijd. Ik denk dat PSV gewoon 3e wordt, is maar goed ook want met dit PSV wil ik geen cl spelen. Ik ga nu hopen dat twente de dubbel pakt, en met mij heel feyenoord, zodat heel nederland weer kan zingen: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMM!!! Ja je zit graag op het feyenoordforum, vertel je dit ook in het supportershome van je eigen club? Verrader ben je, liever je eigen club in de steek laten omwille van Ajax. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 21:28 schreef Ride het volgende:[..] Ja je zit graag op het feyenoordforum, vertel je dit ook in het supportershome van je eigen club? Verrader ben je, liever je eigen club in de steek laten omwille van Ajax. heb ik gezegd dat ik PSV in de steek laat? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 15:54 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nee dat begrijp ik, PSV heeft ajax nogal vaak dwars gelegen in de kampioensstrijd. Ik denk dat PSV gewoon 3e wordt, is maar goed ook want met dit PSV wil ik geen cl spelen. Ik ga nu hopen dat twente de dubbel pakt, en met mij heel feyenoord, zodat heel nederland weer kan zingen: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMM!!! dat mogen ze kerel geen probleem.. vind jij het niet veel erger dat jullie weer niks hebben ? merendeel vande nederlanders zijn gewoon meelopertjes in de haat tegen ajax, terwijl ze vroeger onder een Ajax deken sliepen.. tis beetje zelfde als politiek.. als de 1 wat zegt loopt de rest er wel achter aan... dat is een beetje de nederlander |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 22:37 schreef nummer10 het volgende:[..] dat mogen ze kerel geen probleem.. vind jij het niet veel erger dat jullie weer niks hebben ? merendeel vande nederlanders zijn gewoon meelopertjes in de haat tegen ajax, terwijl ze vroeger onder een Ajax deken sliepen.. tis beetje zelfde als politiek.. als de 1 wat zegt loopt de rest er wel achter aan... dat is een beetje de nederlander Ja er zit een kern van waarheid in je verhaal. Net zoals dat van manolev met rene vdg, iedereen denkt door rene dat manolev slecht is omdat hij het zegt. noem maar een voorbeeld.
Maar om even op jouw verhaal terug te komen, waarom denk je dat iedereen JUIST ajax zo erg haat? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Bijna elke post van je in het feyenoordforum is dat je liever hebt dat Twente kampioen wordt en dat je zelf heel graag 3e wilt worden. Jij bent meer anti dan pro. Nep dus, Je anti-Ajax gedachte is onrealistisch want wie is er succesvoller sinds 2000? Sinds '98 zijn jullie pas echt op gang gekomen, daarvoor stond je gelijk met Feyenoord qua landstitels. Beide 14. Jullie Calimero gedrag wek je zelf op... Kijk naar je eigen club en ga niet zitten slijmen bij feyenoorders om te bidden dat ze verliezen zodat je kampioen kan worden. Alle 3 de clubs hebben het overal laten liggen. Nog 2 wedstrijden en je kan nog steeds kampioen worden. Je staat niet onoverbrugbaar achter. Maar nee, jij gaat piepen als een klein kuikentje. Zoals vele van die eindhovenaren e.o.
Daarom hebben zoveel brabanders een hekel aan jullie, meer nog dan aan Ajax. De titel 'beste club van Brabant' is voor sommige belangrijker dan ene Ajax hoor.
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan ons? Who gives a fok. De grootste prijzencircus winnaar is bijna altijd een mikpunt. |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 15:49 schreef remco k het volgende:Maar jullie gaan niet van Vitesse en Groningen winnen, een van beide ploegen zullen puntjes afsnoepen.. ik hoop het eerlijk gezegd ook niet dat jullie tweede worden, ik zie jullie namelijk graag ruilen met de situatie van feyenoord, dat is namelijk een voetbalclub, PSV heb ik nooit iets mee gehad, behalve haatgevoelens... Ja maar Remco is het dan niet beter dat ze elkaars concurrenten blijven? Ik vind de wedstrijden tussen Ajax en PSV juist wel erg leuk (op dit jaar na dan). Niet dat ik haatgevoelens heb naar Ajax toe, maar de rivaliteit vind ik juist wel wat hebben. Van mij Feyenoord ook weer bij de top horen. Die haat dingen snap ik allemaal niet zo. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
En Patrick, als PSV supporter ga je toch hopen dat PSV twee keer wint. Dan ben je in ieder geval tweede! Lijkt mij belangrijker dan dat Ajax geen kampioen wordt. Waarom wil je geen CL spelen? Is denk ik belangrijker dan wat dan ook op dit moment. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 03:36 schreef Bootjuhh het volgende:[..] Ja maar Remco is het dan niet beter dat ze elkaars concurrenten blijven? Ik vind de wedstrijden tussen Ajax en PSV juist wel erg leuk (op dit jaar na dan). Niet dat ik haatgevoelens heb naar Ajax toe, maar de rivaliteit vind ik juist wel wat hebben. Van mij Feyenoord ook weer bij de top horen. Die haat dingen snap ik allemaal niet zo. Nee sorry van mijn part valt PSV weg naar de eerste divisie, heb een hekel aan de club, en dat heb ik al vanaf de jaren 70, vind het 1 van de meest onsportieve clubs in de eredivisie. Maar helemaal aan de supporters. Ik zou nog liever Feyenoord, utrecht en Ado den haag erbij hebben in de top.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 09:24 schreef remco k het volgende:[..] Nee sorry van mijn part valt PSV weg naar de eerste divisie, heb een hekel aan de club, en dat heb ik al vanaf de jaren 70, vind het 1 van de meest onsportieve clubs in de eredivisie. Maar helemaal aan de supporters. Ik zou nog liever Feyenoord, utrecht en Ado den haag erbij hebben in de top.. insgelijks, als je "PSV" door "ajax" vervangt |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Blijkbaar reageer je niet op mij
quote: patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 16:56 quote deeplink
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens. Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
lekkere 'fan' ben je .... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 22:09 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] hahaha. Opeens verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht door de zin " en bent niet voor rede vatbaar". Feyenoordsupporters, PSV supporters, neutrale voetbalsupporters en zelfs een coach genaamd alex pastoor zegt dat het onsportief gedrag is om doelpunten van feyenoord te laten zien in jullie eigen stadion... Ik denk dat het wel meevalt met onsportief gedrag, daarbij stopte Ajax nadat pastoor klaagde, omdat hij merkte dat het Ajax publiek door de beelden nog meer achter Ajax ging staan. Iedereen heeft multimedia en elk jaar zie je dit terug in alle stadions, maar dan via de mobiele telefoon en ja ook bij jullie in het stadion. Kijk maar naar de afgelopen jaren of weten jullie nooit wat er plaatsvind op andere velden? Sinds dit jaar hebben we nieuwe schermen van Philips uit eindhoven ipv Sony en die kunnen beelden laten zien van Eredivisie live. Dit is niets anders dan wat er altijd gebeurt, alleen zijn er nu beelden van!! Ajax gaat met zijn tijd mee, daarbij ervaarden de Ajax spelers het als vervelend, omdat ze werden afgeleid door de beelden. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Dat vind ik jammer maar ieder zijn eigen mening natuurlijk, wel wil ik je dan complimenteren dat je het dan af en toe hier nog voor PSV opneemt, meeste psvhaters zijn totaal niet objectief en aangezien je PSV zo haat siert dat je wel. Ben het totaal niet met je eens dat PSV onsportief is(op toivonen na) maar op het gebied van supporters snap ik je punt en deel ik een beetje je mening. Schaam me tijdens de wedstrijden ook enorm vaak aan de supporters. In plaats van je club steunen denken ze in Eindhoven dat fluiten een beter resultaat brengt. Dat zou ik graag anders zien. Misschien dat nu PSV niet meer zo sterk is, dat de successupporters thuis blijven en ruimte maken voor echte supporters. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 14:41 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik denk dat het wel meevalt met onsportief gedrag, daarbij stopte Ajax nadat pastoor klaagde, omdat hij merkte dat het Ajax publiek door de beelden nog meer achter Ajax ging staan. Iedereen heeft multimedia en elk jaar zie je dit terug in alle stadions, maar dan via de mobiele telefoon en ja ook bij jullie in het stadion. Kijk maar naar de afgelopen jaren of weten jullie nooit wat er plaatsvind op andere velden? Sinds dit jaar hebben we nieuwe schermen van Philips uit eindhoven ipv Sony en die kunnen beelden laten zien van Eredivisie live. Dit is niets anders dan wat er altijd gebeurt, alleen zijn er nu beelden van!! Ajax gaat met zijn tijd mee, daarbij ervaarden de Ajax spelers het als vervelend, omdat ze werden afgeleid door de beelden. eeeh...
de Philips schermen zijn godzijdank eindelijk het stadion uit. Nu is het Sony ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Deze zijn een stuk groter, handiger voor het uitpubliek. Hoeft die leesbril niet uit de koker
hahahahahaha |
|
|
|
|
Adzevedo
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 15:54 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nee dat begrijp ik, PSV heeft ajax nogal vaak dwars gelegen in de kampioensstrijd. Ik denk dat PSV gewoon 3e wordt, is maar goed ook want met dit PSV wil ik geen cl spelen. Ik ga nu hopen dat twente de dubbel pakt, en met mij heel feyenoord, zodat heel nederland weer kan zingen: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMM!!! Daarom is een psv fan eigenlijk niet zoveel anders dan een fan van feyenoord of van Utrecht en natuurlijk al die andere eredivisie clubs die ''Helemaal niets in Amsterdam zingen''. Het is wij tegen de rest , No one likes us , we don't care ;)
Als we kampioen worden hebben we 1 winaar dit jaar en 17 verliezers , wat is het toch heerlijk dat iedereen van Ajax afhankelijk is of zijn of haar seizoen geslaagd is. Maar ja , mocht Ajax geen kampioen worden: wij blijven de mooiste club van allemaal , hoe hard de rest mag blijven hopen die titel wint Ajax altijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Adzevedo -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Is maar goed ook dat onze prachtige schermen niet meer in een afvalcontainer zijn opgehangen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:19 schreef Adzevedo het volgende:[..] Daarom is een psv fan eigenlijk niet zoveel anders dan een fan van feyenoord of van Utrecht en natuurlijk al die andere eredivisie clubs die ''Helemaal niets in Amsterdam zingen''. Het is wij tegen de rest , No one likes us , we don't care ;) Als we kampioen worden hebben we 1 winaar dit jaar en 17 verliezers , wat is het toch heerlijk dat iedereen van Ajax afhankelijk is of zijn of haar seizoen geslaagd is. Maar ja , mocht Ajax geen kampioen worden: wij blijven de mooiste club van allemaal , hoe hard de rest mag blijven hopen die titel wint Ajax altijd. "als we kampioen worden" Dat roepen jullie nu wel heeeel erg vaak. Let maar op, ook dit jaar zal het misgaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:37 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Is maar goed ook dat onze prachtige schermen niet meer in een afvalcontainer zijn opgehangen. Die afvalcontainer levert per jaar 10 keer meer op dan jullie lampenkap.... Wat zegt dat over jullie stadion als je dit een afvalcontainer vind... Ben je er uberhaubt weleens geweest... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:47 schreef remco k het volgende:[..] Die afvalcontainer levert per jaar 10 keer meer op dan jullie lampenkap.... Wat zegt dat over jullie stadion als je dit een afvalcontainer vind... Ben je er uberhaubt weleens geweest... Nee gelukkig ben ik nog nooit in die afvalcontainer in amsterdam geweest. Hoef ik ook nooit te komen, tenzij ik de mogelijkheid heb om in het uitvak te zitten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:49 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nee gelukkig ben ik nog nooit in die afvalcontainer in amsterdam geweest. Hoef ik ook nooit te komen, tenzij ik de mogelijkheid heb om in het uitvak te zitten. Dat dacht ik al.. Je valt steeds harder door de mand kerel... Je bent echt compleet onwetend, en ik dacht nog wel dat jij je mening daadwerkelijk ergens op basseerd. Het enige dat nu feitelijk blijkt, is dat je gewoon de meute napraat.. En dat maakt van jou dus een meeloper. En dat is weer het stereotype van een PSVer.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, want jou grote voorbeeld MOcro is een prima gozer, jammer dat je zo langzaam leert.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] Dat dacht ik al.. Je valt steeds harder door de mand kerel... Je bent echt compleet onwetend, en ik dacht nog wel dat jij je mening daadwerkelijk ergens op basseerd. Het enige dat nu feitelijk blijkt, is dat je gewoon de meute napraat.. En dat maakt van jou dus een meeloper. En dat is weer het stereotype van een PSVer.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, want jou grote voorbeeld MOcro is een prima gozer, jammer dat je zo langzaam leert.. Heerlijk dat sommige joden (waaronder jij) zo makkelijk uit de tent te lokken zijn. En de frustratie blijkt maar weer eens, jouw club zal WEER geen kampioen worden:D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:57 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Heerlijk dat sommige joden (waaronder jij) zo makkelijk uit de tent te lokken zijn. En de frustratie blijkt maar weer eens, jouw club zal WEER geen kampioen worden:D Ik kan geen frustratie uit zijn posts maken??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nou dan zou ik het maar eens goed nalezen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou nee, omdat ik zeker weet dat er geen frustratie is.. Maar alsnog: Waarom denk jij dat hij gefrustreerd is? Gezien zijn posts dan.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 17:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nou nee, omdat ik zeker weet dat er geen frustratie is.. Maar alsnog: Waarom denk jij dat hij gefrustreerd is? Gezien zijn posts dan.. Omdat hij mij steeds aanvalt, en met mij een aantal anderen. Het lijkt wel alsof hij zich op ons afreageert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:57 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Heerlijk dat sommige joden (waaronder jij) zo makkelijk uit de tent te lokken zijn. En de frustratie blijkt maar weer eens, jouw club zal WEER geen kampioen worden:D Ik heb totaal geen frustratie, zelfs niet als we geen kampioen zullen worden, dat roep ik trouwens al vanaf het vertrek van Jol, ik verwacht niet dat Ajax beide potjes gaat winnen.
Denk dat PSv ook niet meer in de postitie is om anderen belachelijk te maken met het niet kampioen worden, als jullie het dit jaar niet worden, zitten jullie financieel aan de grond, en zal er weinig gedaan worden deze zomer.. EN is dat ook wel weer 3 jaar op rij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 17:32 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Omdat hij mij steeds aanvalt, en met mij een aantal anderen. Het lijkt wel alsof hij zich op ons afreageert. Ik reageer op jou posts, dat is iets anders als AFreageren.. PSygologie ging jij studeren toch?? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Ik reageer op jou posts, dat is iets anders als AFreageren.. PSygologie ging jij studeren toch?? Je reageert op een gefrustreerde manier. Ik weet niet waardoor, maar als ik je posts lees lijk je gefrustreerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 20:23 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Je reageert op een gefrustreerde manier. Ik weet niet waardoor, maar als ik je posts lees lijk je gefrustreerd. Zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat Psychologie iets voor jou is....
Over klagen gesproken, Braamhaar (komt uit Enter dat naast Enschede zit en is algemeen bekend dat hij Twente fan is) fluit de wedstrijd H'veen Ajax...
Niet meer klagen over het voordeel dat Ajax altijd zou krijgen, en niet meer dom gaan roepen dat Ajax kampioen moet worden ok??
Overigens hoor je mij hier niet over klagen, maar het is wel een feit.. |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
Een Ajax topic op een pisvee forum? Verliezen bij 010 zit toch wel diep bij de lampjes |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dan zou ik maar niet doen , miss kan je jezelf eens laten op nemen. Dat lijkt me een beter idee. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Rachid 07
|
|
|
Hey patrickpisvee waar ben je nu je wist het toch zo goed vorige week whahaha. nu zie je wel dat jij niet al teveel verstand hebt van voetbal. Helemaal niets in aidshoven. Pisvee is het nieuwe feijenooit |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Lucky lucky ajax. tja... als je ZO kampioen wil worden... diep triest Er is maar 1 club die het dit seizoen verdient, en dat is TWENTE!, op basis van verdiende overwinningen, mooi positiespel en niet van die lucky overwinningkjes zoals ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Rachid 07
|
|
|
geluk of niet nu al jaren boven pisvee geeindigt dus dan is pisvee ook diep gezonken |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
patrick alsjeblieft hou stil
het boeit ons geen reet of we geluk hebben of niet wij worden kampioen simpel trouwens kijk naar psv ook best wel veel geluk
willem 2 thuis ongeloofelijk excelsior uit
ga maar door zo |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Wanneer heeft ajax nou geluk? Nooit toch? :) patrick is gefrustreerd haha... Jullie kunnen nog tweede worden dus niet zo klagen! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 12:17 schreef patrickpsv15 het volgende:Lucky lucky ajax. tja... als je ZO kampioen wil worden... diep triest Er is maar 1 club die het dit seizoen verdient, en dat is TWENTE!, op basis van verdiende overwinningen, mooi positiespel en niet van die lucky overwinningkjes zoals ajax Hahaha
zo willen jullie altijd kampioen worden...
had je je linkerhand voor gegeven om zo kampioen te worden.
Heb je trouwens je feyenoordvrindjes nog getroost na de nodeloze en inspiratieloze wedstrijd tegen VVV?
Ga een pony knuffelen, gek.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 12:17 schreef patrickpsv15 het volgende:Lucky lucky ajax. tja... als je ZO kampioen wil worden... diep triest Er is maar 1 club die het dit seizoen verdient, en dat is TWENTE!, op basis van verdiende overwinningen, mooi positiespel en niet van die lucky overwinningkjes zoals ajax Lul aub niet zo dom, alle drie de ploegen spelen slecht voetbal dit seizoen, Twente wint de meeste wedstrijden in de laatste 5 minuten. Ajax heeft 2/3 potjes geluk gehad, datzelfde geld voor PSv en Twente.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 13:02 schreef Ride het volgende:[..] Hahaha zo willen jullie altijd kampioen worden... had je je linkerhand voor gegeven om zo kampioen te worden. Heb je trouwens je feyenoordvrindjes nog getroost na de nodeloze en inspiratieloze wedstrijd tegen VVV? Ga een pony knuffelen, gek.. Ik dacht dat jullie met mooi voetbal kampioen wilden worden... maar nee hoor nu moet die derde ster hoe dan ook behaald worden, dan maar met lucky overwinningen. ik hoop dat twente voor oprechtheid kan zorgen in de komende twee weken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Rachid 07
|
|
|
Oprecht zegt ie net of twente geen geluk heeft voetballen ook als een draak. Maar je bedoelt zeker pisvee heeft er drie x van verloren daarom verdient twente het kampioenschap. Zegt meer iets over pisvee als over twente. Altijd maar 3de ole ole op naar het nieuwe feijenooit whahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 02:50 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik dacht dat jullie met mooi voetbal kampioen wilden worden... maar nee hoor nu moet die derde ster hoe dan ook behaald worden, dan maar met lucky overwinningen. ik hoop dat twente voor oprechtheid kan zorgen in de komende twee weken! Willen we ook.. we spelen in ieder geval mooier voetbal dan Twente. Daar is alleen Theo verantwoordelijk voor wat schoonheid in het spel. PSV niet.. die club telt al 10 jaar niet mee in schoonheid In 1988 waren ze een veel betere club. Veel mooier spel. Daarna ging resultaat meer tellen dan voetbal. Maar ja. Als je pas in '95 geboren bent dan heb je weinig 'live' meegemaakt van de glorietijden van psv. |
|
|
|