BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heerenveen ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je bent al dagen met me in discussie over het zelfde onderwerp. Nu zeg je opeens dat je geen geprek met me kunt voeren. Waarschijnlijk omdat je voelt dat je je gelijkje niet kunt krijgen. Beetje flauw..

Remco je kunt naar de statistieken kijken wat je wil, maar ik zou het heel prettig vinden als je het met me eens bent dat ajax onverdiend en met geluk heeft gewonnen bij heerenveen.
Je kijkt niet ergens opbjectief naar..

Ajax had tegen H'veen meer balbezit, meer schoten OP de goal, en meer 1 op 1 kansen, dat is niet een mening, dat is gewoon een feit. Zelfs die gekke Sparta trainer Everse die echt Anti Ajax is, vond dat Ajax verdiend heeft gewonnen. als je dat al niet wilt zien, dan ben je echt een blind paard. EN als je het dan al over dit soort dingen wil hebben, ga dan eens de wedstrijd van jullie tegen Heracles terug kijken, minder balbezit, scheidsrechter mee, minder kansen, en eigenlijk worden weggespeeld, jullie konden niks anders doen dan loeren op de counter, hahaha en dat voor een potentieel landskampioen dat waren jullie toen nog) is dat echt heeeeeeel erg triest..

Maar goed, jullie strijden enkel nog om de tweede plaats, en wij strijden nog om de titel, dat zegt denk ik genoeg, mocht het zo zijn dat jullie tweede worden, en dat wij derde worden, dan is dat verdiend, is het andersom en winnen jullie niet bij Groningen en wint Ajax van twente, dan is ook dat verdiend... Iedereen krijgt wat hem toekomt...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kijkt niet ergens opbjectief naar..

Ajax had tegen H'veen meer balbezit, meer schoten OP de goal, en meer 1 op 1 kansen, dat is niet een mening, dat is gewoon een feit. Zelfs die gekke Sparta trainer Everse die echt Anti Ajax is, vond dat Ajax verdiend heeft gewonnen. als je dat al niet wilt zien, dan ben je echt een blind paard. EN als je het dan al over dit soort dingen wil hebben, ga dan eens de wedstrijd van jullie tegen Heracles terug kijken, minder balbezit, scheidsrechter mee, minder kansen, en eigenlijk worden weggespeeld, jullie konden niks anders doen dan loeren op de counter, hahaha en dat voor een potentieel landskampioen dat waren jullie toen nog) is dat echt heeeeeeel erg triest..

Maar goed, jullie strijden enkel nog om de tweede plaats, en wij strijden nog om de titel, dat zegt denk ik genoeg, mocht het zo zijn dat jullie tweede worden, en dat wij derde worden, dan is dat verdiend, is het andersom en winnen jullie niet bij Groningen en wint Ajax van twente, dan is ook dat verdiend... Iedereen krijgt wat hem toekomt...
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Gedeeltelijk oneens. PSV heeft ook vaak geluk gehad dit seizoen hoor. Als wij soms het geluk niet meehadden, hadden we nu gegarandeerd een flink aantal punten minder. Ook ben ik het met je eens dat de kampioen altijd verdiend kampioen is, al dan niet met (heel veel) geluk. PSV was een aantal jaren geleden ook de verdiende kampioen, toen wij met 1 doelpunt verschil kampioen werden. We hebben gevochten en gevochten voor alles wat we waard waren die laatste wedstrijd, en onder die immens grote druk wisten we het toch te redden. Een beetje mazzel, maar toch verdiend.
Maar ik begrijp dat jij als ajax-supporter het liefste met mooi voetbal kampioen wil worden zoals dat vroeger allemaal was geweest en dat het traditioneel is in amsterdam om terecht, en zonder dat mensen achteraf kunnen zeggen dat ze de lucky kampioen zijn, kampioen te worden. Dat zit er dit jaar niet in bij ajax. Als ajax kampioen wordt, zijn ze de lucky kampioen met lelijk voetbal. Terecht, maar met geluk.
Rachid 07
 Rachid 07 - zaterdag 07 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Vorig jaar met mooi voetbal geen kampioen dan dit jaar maar met lelijk voetbal wel kampioen. Het feest zal er echt niet minder om zijn. Ik denk dat het jou ook niet uit maakt patrick hoe psv kampioen wordt want die zijn nog nooit met mooi voetbal kampioen geworden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 17:32 schreef Rachid 07 het volgende:
Vorig jaar met mooi voetbal geen kampioen dan dit jaar maar met lelijk voetbal wel kampioen. Het feest zal er echt niet minder om zijn. Ik denk dat het jou ook niet uit maakt patrick hoe psv kampioen wordt want die zijn nog nooit met mooi voetbal kampioen geworden.
pff I don't give a fuck hoe we kampioen worden. Hoe meer geluk en hoe valser we spelen, hoe leuker ik het vind (Ik hou van boze blikken uit amsterdam hahah).
mmhj
 mmhj - zaterdag 07 mei 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Nou ik hoop dat je beelden van voorgaande jaren heb. Want voorlopig zie je geen boze blikken vanuit onze kant :D
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 22:02 schreef mmhj het volgende:
Nou ik hoop dat je beelden van voorgaande jaren heb. Want voorlopig zie je geen boze blikken vanuit onze kant :D
Misschien dit jaar nog als we boven jullie eindigen;) (PSV wint door doelpunt ola toivonen in de 91e minuut met 0 - 1 uit bij groningen nadat toivonen een tegenstander heeft weggeduwd). Ajax wint uiteraard van twente.
Rachid 07
 Rachid 07 - zondag 08 mei 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Ik denk dat psv ,ajax voorbij gaat niet op de ranglijst maar van wegen de haat in nederland voor psv. Heel nederland ziet toch het onsportieve gedrag van psv. Kan me niet voorstellen dat mensen psv nog iets gunnen.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 23:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Misschien dit jaar nog als we boven jullie eindigen;) (PSV wint door doelpunt ola toivonen in de 91e minuut met 0 - 1 uit bij groningen nadat toivonen een tegenstander heeft weggeduwd). Ajax wint uiteraard van twente.
Netjes van je man dat je denkt dat Ajax van Twente wint....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heerenveen ajax

0.0072979