BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rutten en PSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 mei 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:11 schreef Rachid 07 het volgende:
Hee patrick je wist het toch allemaal zo goed. Whahaha helemaal niets in eindhoven geen voorronde cl geen geld. Wij zijn weer de besten van nederland ajax amsterdam
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:50 schreef anti010 het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AIDSHOVEN...........
WIJ HEBBEN DE DERDE STER STELLETJE STUMPERDS
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 10:22 schreef Rachid 07 het volgende:
wat geen prijs ze zijn toch eerste met het aannaaien van kaarten aan tegenstanders. Ga zo door fredje op naar het nieuwe feijenooit
Sommige hebben blijkbaar dit berichtje gemist....

--------------------------------------------------------------------------------

Forum regels omtrent einde competitie

Zoals altijd dienen de algemene forum regels gerespecteerd te worden. Wij zullen echter zeer streng optreden mochten er hatelijke, provocerende of andere respectloze uitspraken gedaan worden tijdens en rond deze laatste speelronde.

Dit betekent dat er in deze gevallen meteen een ban van minimaal een week uitgedeeld kan worden en tevens een permanente ban van het PSV forum.

Iedereen een fijne laatste speelronde.

--------------------------------------------------------------------------------

Nou mods, doe jullie ding en hou hier een kleine schoonmaak. Dag rachid. :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 16 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Pff idd, ik kreeg ook een bann voor dergelijke uitspraken.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 15:20 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sommige hebben blijkbaar dit berichtje gemist....

Forum regels omtrent einde competitie

Zoals altijd dienen de algemene forum regels gerespecteerd te worden. Wij zullen echter zeer streng optreden mochten er hatelijke, provocerende of andere respectloze uitspraken gedaan worden tijdens en rond deze laatste speelronde.

Dit betekent dat er in deze gevallen meteen een ban van minimaal een week uitgedeeld kan worden en tevens een permanente ban van het PSV forum.

Iedereen een fijne laatste speelronde.

Nou mods, doe jullie ding en hou hier een kleine schoonmaak. Dag rachid. :P
Zelfs als Ajacied volledig mee eens, gewoon even wegblijven en je eigen succes vieren i.p.v. de teleustelling vieren bij een concurrent. Volgens mij zijn er ook hier aardig wat Ajax supporters die PSV en Feyenoord vorig seizoen van hetzelfde beschuldigden toch?

Het was een hele slechte competitie van de drie topclubs, maar wel 1 vol met hele diverse gebeurtenissen rondom deze clubs, uiteindelijk zijn wij de kampioen, en daar mogen we trots op zijn..

Op naar komend seizoen...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 16 mei 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfs als Ajacied volledig mee eens, gewoon even wegblijven en je eigen succes vieren i.p.v. de teleustelling vieren bij een concurrent. Volgens mij zijn er ook hier aardig wat Ajax supporters die PSV en Feyenoord vorig seizoen van hetzelfde beschuldigden toch?

Het was een hele slechte competitie van de drie topclubs, maar wel 1 vol met hele diverse gebeurtenissen rondom deze clubs, uiteindelijk zijn wij de kampioen, en daar mogen we trots op zijn..

Volgens mij was onze competitie 1 van de slechtste, maar ook 1 van de spannendste. De eredivisie was dit seizoen aantrekkelijker dan de Serie A en zeker dan de primera division, als je kijkt hoe makkelijk ac milan en barca uiteindelijk kampioen zijn geworden.
dege
 dege - maandag 16 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
weet ik niet of het de slechste competitie is, heb wel het idee dat de kloof kleiner word. Als je ziet hoe ver Psv en Twente zijn gekomen in Europa wil dat toch wat zeggen. Natuurlijk kunnen we niet tegen de absolute top, maar net daarachter vind ik ook prima.
Maar spannend was deze competitie zeker, ongelooflijk. Zat echt alles in dit seizoen.
william rijnders psv
 william rijnders psv - dinsdag 17 mei 2011 - 00:42   quote  deeplink  
fred rutten hoef voor mijn niet weg want niet alleen de trainer coach maar vooral de speler hebben het dit seizoen slecht gepressteerd ook al zal er een andere trainer coach komen dan is nog niet opgelost laat fred rutten maar bij psv volgend seizoen beter met vriendelijk groeten william psv-er
Briantje
 Briantje - dinsdag 17 mei 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Fred heeft zijn tijd gehad. Het is tijd voor een nieuwe coach en ik zie graag een coach met een goede visie komen. Hiddink of van gaal!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:06 schreef Briantje het volgende:
Fred heeft zijn tijd gehad. Het is tijd voor een nieuwe coach en ik zie graag een coach met een goede visie komen. Hiddink of van gaal!
Gaan het alletwee niet worden..
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Laat Cocu het nou maar lekker doen bij jullie, lekker jong, fris en kan nog middenin de groep staan, tactisch extreem sterk en technisch zeer verfijnd, heeft een goed klik met de meeste spelers, en is denk ik in staat om spelers echt beter te maken, dit kon hij namelijk al toen hij speler was.. Hij wordt nu geremd door Rutten..

Met Cocu strijd je komend seizoen samen met Ajax om de titel, en dan heb je geen aankopen nodig, Berg moet je behouden voor komend seizoen, dan schiet hij er 30 in..

Berg zou ik zelfs erg graag naar Ajax zien komen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 17 mei 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:20 schreef remco k het volgende:
Laat Cocu het nou maar lekker doen bij jullie, lekker jong, fris en kan nog middenin de groep staan, tactisch extreem sterk en technisch zeer verfijnd, heeft een goed klik met de meeste spelers, en is denk ik in staat om spelers echt beter te maken, dit kon hij namelijk al toen hij speler was..
Eens. We hebben een man van de club nodig die bij ons aan het roer gaat staan..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 17 mei 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:20 schreef remco k het volgende:
Laat Cocu het nou maar lekker doen bij jullie, lekker jong, fris en kan nog middenin de groep staan, tactisch extreem sterk en technisch zeer verfijnd, heeft een goed klik met de meeste spelers, en is denk ik in staat om spelers echt beter te maken, dit kon hij namelijk al toen hij speler was.. Hij wordt nu geremd door Rutten..

Met Cocu strijd je komend seizoen samen met Ajax om de titel, en dan heb je geen aankopen nodig, Berg moet je behouden voor komend seizoen, dan schiet hij er 30 in..

Berg zou ik zelfs erg graag naar Ajax zien komen..
Cocu wil nog geen hoofdcoach worden, dat moet je dan niet forceren. Ik denk dat hij na het EK hoofdtrainer wordt bij PSV en Van Bommel als aanvoerder terugkeert.

Ik ben het vaak met je eens, maar ben helemaal klaar met Berg. Hij is een 4-4-2 spits, terwijl PSV en ook Ajax 4-3-3 spelen. Ik snap dus niet dat je hem 30 goals ziet maken en ook niet dat je hem graag bij Ajax zou willen zien. Die gast straalt niks uit en faalt nu al 2 seizoenen keihard.
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 23:12 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Cocu wil nog geen hoofdcoach worden, dat moet je dan niet forceren. Ik denk dat hij na het EK hoofdtrainer wordt bij PSV en Van Bommel als aanvoerder terugkeert.

Ik ben het vaak met je eens, maar ben helemaal klaar met Berg. Hij is een 4-4-2 spits, terwijl PSV en ook Ajax 4-3-3 spelen. Ik snap dus niet dat je hem 30 goals ziet maken en ook niet dat je hem graag bij Ajax zou willen zien. Die gast straalt niks uit en faalt nu al 2 seizoenen keihard.
Bij sommige spelers heb je een bepaald gevoel, ik had bij Sulejmani het gevoel dat het goed zou gaan komen, en dat heb ik ook bij Berg, bij Sulejmani gaat het steeds beter, en Berg is gewoon goed, hij moet denk ik alleen met een spitsentrainer ala Kluivert gaan werken. 100% dat hij er dan veel voor je inlegd. Vergeet ook niet dat de meeste kansen die hij krijgt komen door zijn goede loopacties, nou dat is dus goed, en moet je vanuit daar gaan werken.... Berg had gewoon niet het volle vertrouwen van Rutten, want die had al dan niet terecht liever Reiss in de spits, Berg moet ergens spelen waar hij zeker weet dat hij de man is..
Ride
 Ride - donderdag 19 mei 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:41 schreef patrickpsv15 het volgende:
Pff idd, ik kreeg ook een bann voor dergelijke uitspraken.
Ik ben al geband voor het feyenoord gedeelte.

hahaha

maar goed, je roept het ook keihard over jezelf af als je in het feyenoordtopic of het twentetopic het 'helemaal niets' gaat lopen schreeuwen.
En tijdens wedstrijden van fey of twente ze enorm veel succes wensen en bidden dat Ajax verliest.
Dan krijg je het op een gegeven ogenblik keihard terug.

Zo.. en laat nu de ban op het psv gedeelte maar komen.. kom ik ook niet meer in de verleiding

hahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 15:05 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik ben al geband voor het feyenoord gedeelte.

hahaha

maar goed, je roept het ook keihard over jezelf af als je in het feyenoordtopic of het twentetopic het 'helemaal niets' gaat lopen schreeuwen.
En tijdens wedstrijden van fey of twente ze enorm veel succes wensen en bidden dat Ajax verliest.
Dan krijg je het op een gegeven ogenblik keihard terug.

Zo.. en laat nu de ban op het psv gedeelte maar komen.. kom ik ook niet meer in de verleiding

hahahaha
Heb ook een ban op het Feyenoordforum, terwijl ik niet eens zo provocerend bezig was..
Rachid 07
 Rachid 07 - zondag 22 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Berg goed laat me niet lachen remco k het is dat je zegt dat je voor ajax bent maar anders had ik gedacht die is niet goed bij zijn hoofd.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij sommige spelers heb je een bepaald gevoel, ik had bij Sulejmani het gevoel dat het goed zou gaan komen, en dat heb ik ook bij Berg, bij Sulejmani gaat het steeds beter, en Berg is gewoon goed, hij moet denk ik alleen met een spitsentrainer ala Kluivert gaan werken. 100% dat hij er dan veel voor je inlegd. Vergeet ook niet dat de meeste kansen die hij krijgt komen door zijn goede loopacties, nou dat is dus goed, en moet je vanuit daar gaan werken.... Berg had gewoon niet het volle vertrouwen van Rutten, want die had al dan niet terecht liever Reiss in de spits, Berg moet ergens spelen waar hij zeker weet dat hij de man is..
dameselftal
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

raar maar waar , ben t helemaal met je eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rutten en PSV

0.0076320