|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Je kan niet 12 man opstellen. Er moeten keuzes gemaakt worden. Ik vind Hutchinson een ijverige speler en iemand met een goede wedstrijdmentaliteit, maar wat laat hij aanvallend zien? Je zou hem naast Strootman kunnen zetten in wedstrijden tegen topploegen, dat je dan niet overlopen wordt. Maar in de basis zou ik altijd voor voetbal kiezen en dan kan Hutchinson hoogstens op de rechtsbackpositie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 21:40 schreef PSVMocro het volgende:[..] Je kan niet 12 man opstellen. Er moeten keuzes gemaakt worden. Ik vind Hutchinson een ijverige speler en iemand met een goede wedstrijdmentaliteit, maar wat laat hij aanvallend zien? Je zou hem naast Strootman kunnen zetten in wedstrijden tegen topploegen, dat je dan niet overlopen wordt. Maar in de basis zou ik altijd voor voetbal kiezen en dan kan Hutchinson hoogstens op de rechtsbackpositie. Idd Manolev op de bank |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
el hamdaoui zou prima spits zijn alleen zijn gedrag en eisen laat vaak te wensen over! als je hem omder controle kunt hebben heb je samen met mertens ,strootman en wijnaldum wel prima ingekocht, lees nu ook dat psv er mee bezig is, daarintegen is twente met leroy fer bezig, en heeft ajax janssen , sigthorsson, boerrigter, rits en sererro al binnen en nog aantal grote talenten, dus kan een hele leuke competitie gaan worden |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 22:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:el hamdaoui zou prima spits zijn alleen zijn gedrag en eisen laat vaak te wensen over! als je hem omder controle kunt hebben heb je samen met mertens ,strootman en wijnaldum wel prima ingekocht, lees nu ook dat psv er mee bezig is, daarintegen is twente met leroy fer bezig, en heeft ajax janssen , sigthorsson, boerrigter, rits en sererro al binnen en nog aantal grote talenten, dus kan een hele leuke competitie gaan worden Alleen mr goed , meer strijd worden we allemaal beter van |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
el hamdaoui moeten ze kopen! Goede spits en vind makkelijk de goal! Ze moeten wel eens werk gaan maken van een spits, want het duurt wel lang allemaal. Ze moeten nog verlengen met reis. Engelaar moet maar eens verkocht worden. Dus komop marcel een beetje tempo erin |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
gaat niets meer gebeuren en reis zie je ook niet terug |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
quote: Dat zeg jij... maar jij bent PSV niet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: En t is nog meer dan een maand transferperiode.. Er kan nog zoo veel gebeuren.. Vaak in de laatste 2 weken.. Dus over 1 maand word het nagelbijten voor de meeste clubs.. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Ik heb zojuist naar PSV - Valencia gekeken en je ziet dat het ontbreekt aan een goede spits. El Hamdaoui is echt de ideale optie! Ook moet er nog een verdediger gehaald worden, want wat wordt er knullig verdedigd |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:29 schreef Briantje het volgende:Ik heb zojuist naar PSV - Valencia gekeken en je ziet dat het ontbreekt aan een goede spits. El Hamdaoui is echt de ideale optie! Ook moet er nog een verdediger gehaald worden, want wat wordt er knullig verdedigd Ja, met Lens op 9 stond je gewoon met 10 man te spelen. Na rust begon het beter te lopen. Over Zeefuik wil ik niemand meer horen. Zoals voorspelt komt die jongen op dit moment gewoon zwaar tekort. |
|
|
|
|
bop
|
|
|
Een spits die alleen maar goals maakt,zonder rekening te houden met anderen die op het veld staan,een one man show?,ik zie het hem wel doen hoor!!!.Geef hem die kans maar. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
De eerste helft was inderdaad niks met Lens in de spits. tweede helft in het begin toivonen in de spits was ook geen succes en later zeefuik in de spits viel ook tegen. Die jongen komt gewoon tekort, maar kan nog groeien in de toekomst. El Hamdaoui zorgt wel voor doelpunten en dat hebben we heel hard nodig en een versterking in de verdediging uiteraard |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:42 schreef Briantje het volgende:De eerste helft was inderdaad niks met Lens in de spits. tweede helft in het begin toivonen in de spits was ook geen succes en later zeefuik in de spits viel ook tegen. Die jongen komt gewoon tekort, maar kan nog groeien in de toekomst. El Hamdaoui zorgt wel voor doelpunten en dat hebben we heel hard nodig en een versterking in de verdediging uiteraard Met een goede verdediger en Tamata op rechts+ El Hamdaoui had PSV gewonnen van Valencia |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ja en met messi ,xavi en iniesta erbij had je ook gewonnen kneus |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Dit slaat nergens op. Tamata is al bij de club en PSV is op zoek naar een spits en een cv. Gewoon een realistische aanname van Dannie. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
quote: Wat is dat nou voor een opmerking, Jonge geen enkele club behalve Barca kan die spelers contracteren. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Niet zo bijdehand soepkip.. is gewoon normaal commentaar. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
El Hamdaoui zou inderdaad een zeer welkome versterking zijn, want die jongen schiet er tenminste wat in. Is handig buiten en binnen de 16. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
klopt als je die spits hebt kan je gewoon kampioen worden |
|
|
|
|
MikeAFCA
|
|
|
eerste klas kneus
El Hamdaoui is geen versterking het is een argonante zak wie niet werkt voor zen kut loon |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Laat die kneus maar naar eindhoven komen, want die jongen zorgt voor goals en bij het arrogante ajax past die jongen niet. laat hem maar in de warme psv familie komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 13:09 schreef Briantje het volgende:Laat die kneus maar naar eindhoven komen, want die jongen zorgt voor goals en bij het arrogante ajax past die jongen niet. laat hem maar in de warme psv familie komen De warme fammilie van PSV, maar hem wel een kneus noemen??
Mounir is arroganter dan Ajax, ik snap eigenlijk dus helemaal niks van je post. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Ik noemde hem 'kneus'omdat mike AFCA hem zo noemde, maar laat Mounir maar naar PSV komen. Bij AZ was hij ook helemaal nie arrogant, maar bij ajax wel. Laat hem maar naar eindhoven komen dan komt het goed! |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
Precies alles beter dan ajax voor je ontwikkeling XD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 15:43 schreef Briantje het volgende:Ik noemde hem 'kneus'omdat mike AFCA hem zo noemde, maar laat Mounir maar naar PSV komen. Bij AZ was hij ook helemaal nie arrogant, maar bij ajax wel. Laat hem maar naar eindhoven komen dan komt het goed! Bij az was hij ook arrogant.. In de zin van een speler met een enorm ego.. Hij heeft het bereikt bij az omdat iedereen het goed vond om voor el ham te spelen.. Maar bij ajax was hij 1 speler van de 11 die er liepen.. En dat kan hij niet.. Ik kan me geen enkel moment bedenken dat el ham zich zo opstelde dat hij zijn medespelers er mee hielp.. Maar het kan best zijn dat hij bij psv, met de andere ego, mertens geen ruzie zal krijgen.. En geweldig zijn samen.. En dan zou het spel van psv ook beter liggen want afwachtend voetballen en een keer met een actie eruit komen is wat el ham kan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik denk dat het nederlandse elftal vol zit met ajax spelers.. Spelers die uit de jeugd komen of gekochte spelers die heel ver zijn gekomen.. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
El Hamdaoui had afgelopen zomer niet voor Ajax moeten kiezen, maar voor PSV. Nu moet PSV hem oppikken van Ajax! dus Marcel actie! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 14:21 schreef freakie het volgende:[..] Bij az was hij ook arrogant.. In de zin van een speler met een enorm ego.. Hij heeft het bereikt bij az omdat iedereen het goed vond om voor el ham te spelen.. Maar bij ajax was hij 1 speler van de 11 die er liepen.. En dat kan hij niet.. Ik kan me geen enkel moment bedenken dat el ham zich zo opstelde dat hij zijn medespelers er mee hielp.. Maar het kan best zijn dat hij bij psv, met de andere ego, mertens geen ruzie zal krijgen.. En geweldig zijn samen.. En dan zou het spel van psv ook beter liggen want afwachtend voetballen en een keer met een actie eruit komen is wat el ham kan.. Heeft puur met trainers te maken. Onder Jol werd El Hamdaoui na zijn mooie goals al de nieuwe Bergkamp genoemd en werd hij enorm gehyped. Suarez en El Hamdaoui zouden het nieuwe koningskoppel zijn. Onder De Boer veranderde dat compleet. Als El Hamdaoui geen klik heeft met een trainer, dan gooit hij zijn kont in de krib. Is een slechte en onprofessionele eigenschap. Alleen heeft hij bij PSV geen concurrentie. Ik zie Rutten El Hamdaoui niet op de bank zetten om Zeefuik een basisplaats te geven. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Ik denk ook dat El Hamdaoui de basis spits wordt onder Rutten en dat Zeefuik af en toe speelminuten mag maken om te groeien |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 16:39 schreef PSVMocro het volgende:[..] Heeft puur met trainers te maken. Onder Jol werd El Hamdaoui na zijn mooie goals al de nieuwe Bergkamp genoemd en werd hij enorm gehyped. Suarez en El Hamdaoui zouden het nieuwe koningskoppel zijn. Onder De Boer veranderde dat compleet. Als El Hamdaoui geen klik heeft met een trainer, dan gooit hij zijn kont in de krib. Is een slechte en onprofessionele eigenschap. Alleen heeft hij bij PSV geen concurrentie. Ik zie Rutten El Hamdaoui niet op de bank zetten om Zeefuik een basisplaats te geven. Onder jol was el ham ook niet geliefd.. Er kwamen allerlei berichten naar buiten dat suarez en el ham het niet konden vinden.. Maar suarez die gaf aan, ik hoef geen vrienden te zijn om met iemand te kunnen spelen.. En in dat seizoe scoorde suarez ook minder.. Het was allemaal net niks..Ik heb op het ajax forum al 100 keer aangegeven el ham niet graag te willen zien.. Nee al ham is een lastig ventje.. Alleen als je hij alle ruimte geeft voor zijn dingen.. En bij een topclub heb je ook andere spelers lopen.. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
rutten geeft in het eindhovens dagblad ook aan dat hij hem er graag bij zou hebben! Dus marcel maak er werk van! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
LAAT WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en waarom om dat deze gast alleen maar onrust stookt in de groep, dan mag je nog zo'n goeden spits zijn. maar als je je eigen niet kan aanpassen aan de groep omdat je zogenaamde ego zo groot is of terwijl eer en trost dan moet je lekker bij vvv venlo gaan spelen daar passen ze het spel voor hem aan niet bij een top club als psv. dus niet doen want als er al een scheet bij hem dwars zitis het al niet goed. en kutte kan niet met dit soort mensen omgaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Laat weg? realiseer je wel dat PSV zonder spits gewoon 3de gaat eindigen. Hoe kom je er trouwens bij dat Rutten niet met dit soort spelers om kan gaan? Hij heeft in het verleden bewezen juist wel een klik te hebben met dit soort spelers. Weet je trouwens hoeveel 'moeilijke' spelers PSV in het verleden heeft gehad? |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
inderdaad, we hebben een spits nodig en el hamdaoui heeft veel kwaliteiten! En ik denk dat hij bij psv rustiger zal zijn. Psv is een warme familie en geen arrogantie. Denk aan romario was ook een moeilijke jongen, maar heeft het gemaakt in eindhoven |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Brands moet snel werk gaan maken van El Hamdaoui! We kunnen hem goed gebruiken! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: We geven el hamdoui voor 2 mil weg(el ham verdient 1.7 mil per jaar) en dan geven we aisatti er weer bij.. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
voor 2 miljoen zou ik el hamdaoui kopen, maar aissati hoeven we er niet bij daar hebben we toen goed aan verdiend |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 15:50 schreef Briantje het volgende:voor 2 miljoen zou ik el hamdaoui kopen, maar aissati hoeven we er niet bij daar hebben we toen goed aan verdiend Ja dat is waar.. Nou ja voor 2 mil en dan zijn salaris dat dan ook 2 mil is bijna ben je dat verdiende geld ook gauw kwijt... |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Ja, maar voor 2miljoen el hamdaoui kopen en hem dan toch een lager salaris aanbieden heb je toch nog voor een redelijk bedrag een goede spits! Andere spitsen zijn ook zeker 3 miljoen. En El Hamdaoui schiet ze er in Europa ook in en niet alleen in de Eredivisie en dat is wat we nodig hebben! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad man, dat heeft het verleden zeker uitgewezen, en in het heden blijkt ook zeker dat je gelijk hebt.. Je kan beter als talent niet naar Ajax gaan hoor, dan kom je zeker nooit in de top van europa terecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 15:38 schreef freakie het volgende:[..] We geven el hamdoui voor 2 mil weg(el ham verdient 1.7 mil per jaar) en dan geven we aisatti er weer bij.. MOunir verdient bij Ajax net 1,3 miljoen, en dat is inclusief alle bonussen, dat zijn minimaal 25 gespeelde wedstrijden en 20 goals, dat is een kamioenschap/Plaatsing CL en dat is overwinteren in de CL. Hij zal dus zo'n 1 miljoen aan daadwerkelijk salaris krijgen per jaar.
En 2 miljoen is echt schandalig weinig, zeker gezien het feit dat we er een andere kampioenskandidaat mee uit de problemen helpen. Ajax moet minimaal 5 miljoen krijgen voor deze speler. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
ElfrinkRik Rik Elfrink #PSV heeft zich officieel gemeld bij #Ajax voor El Hamdaoui |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
En waar heb je dat gelezen PSVMocro dat PSV zich officieel gemeld heeft voor El Hamdaoui? Ik zou El Hamdaoui echt heel graag zien komen! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 22:47 schreef Briantje het volgende:En waar heb je dat gelezen PSVMocro dat PSV zich officieel gemeld heeft voor El Hamdaoui? Ik zou El Hamdaoui echt heel graag zien komen! twitter bericht van de PSV watcher van het Eindhovens Dagblad. Hij is met de ploeg in Engeland en heeft Brands gesproken. Staat nu ook op een paar sites. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
--Mertens-----El Hamdaoui-------Lens--
--------Toivonen-----Wijnaldum--------
--------------Strootman---------------
---Pieters------------------Manolev---
------------Bouma---Marcelo-----------
---------------Isaksson---------------
Zolang je niet goed ingespeeld op elkaar bent zul je vast kwetsbaar in de omschakeling zijn, maar hier zit zoveel scorend vermogen in. In 90% van de eredivisiewedstrijden heb je echt geen 2 controleurs nodig. Sowieso graven de meeste ploegen zich tegen ons in. Staan verdedigers achterin lucht te dekken, omdat er maar 1 diepe man staat. Die moeten maar doorschuiven naar het middenveld om Strootman te ondersteunen. |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
Het lijkt mij prima dat PSV Hamdoei opkoopt. Levrt ons weer 4,5Mio op, aanzienlijk lagere salariskosten en een hoop gezeik en kleutergedrag minder om je over te irriteren. Ajax is bezig met het uitvoeren van een lange termijn plan waarvoor we voor komend seizoen inmiddels de spelers binnen hebben en we tevens, in kort tijdsbestek, ongekend hoge kwaliteit in de jeugd hebben opgebouwd. Bovendien; alle jonge spelers met potentie willen alleen nog maar naar Ajax en dus zitten we met onze kwaliteit, capaciteit en financiele begroting voor de aankomende 10 jaar op rozen. PSV heeft zijn lening inmiddels bijna opgesoupeerd aan dure, middelmatige spelers en zal daarmee aankomend en volgend seizoen geen CL gaan spelen. En dus moeten dezelfde spelers over 1 jaar weer worden verkocht en is PSV definitief en voorgoed in de armoedezone terecht gekomen. Succes dus lampekapjes en Hamdoei komt voor 4,5Mio met een prachtige strik graag naar jullie toe (en desnoods duwen we hem de trein richting Eindhoven wel in) |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 23:23 schreef PSVMocro het volgende:--Mertens-----El Hamdaoui-------Lens-- --------Toivonen-----Wijnaldum-------- --------------Strootman--------------- ---Pieters------------------Manolev--- ------------Bouma---Marcelo----------- ---------------Isaksson--------------- Zolang je niet goed ingespeeld op elkaar bent zul je vast kwetsbaar in de omschakeling zijn, maar hier zit zoveel scorend vermogen in. In 90% van de eredivisiewedstrijden heb je echt geen 2 controleurs nodig. Sowieso graven de meeste ploegen zich tegen ons in. Staan verdedigers achterin lucht te dekken, omdat er maar 1 diepe man staat. Die moeten maar doorschuiven naar het middenveld om Strootman te ondersteunen. Ik heb verstand van voetbal en dus ben ik Ajax supporter (maar dat terzijde). Toch neem ik graag even de moeite om op jou post te reageren:
1: PSV heeft vorig seizoen zijn kansen echt verprutst en is ondanks het slechte spel van Ajax en Twente niet verder gekomen dan de 3e plaats (dat geeft te denken vindt je niet?) 2: Rutten stond vorig seizoen onder druk en is onterecht opnieuw trainer van PSV. De reden van de wanprestatie van Rutten is dat juist PSV weinig aanvallend voetbal toonde en zich ingroef. Jouw stelling kan ik dan totaal niet volgen 3: Met Hamdoei, Toivonen en Lens heeft PSV de grootste ego's van het Nederlandse voetbal in 1 elftal verzameld. Lijkt me raadzaam dat Rutten op zoek gaat naar een team van psychologen om dat een beetje in het gareel te houden om te voorkomen dat er na 5 wedstrijden geen massale vechtpartijen in de kleedkamer uitbreken 4: Het middenveld met Pieters en Manolev is lachwekkend maar tevens geheel ongeschikt om de voorhoede van voldoende ballen te voorzien (die gaan ze namelijk niet zelf halen) 5: Iksaksson is nou niet bepaald de keeper waar je een gerust gevoel van krijgt. Ik zou dus eerder op zoek gaan naar een nieuwe keeper (lukt misschien nog net met de laatste centen van de eenmalige en laatste subsidie die Eindhoven aan PSV heeft verstrekt) 6: Bouma is nog net niet gepensioneert en zal waarschijnlijk slecht 50% van de wedstrijden kunnen spelen 7: De verdedigers van PSV zijn niet de types die makkelijk doorschuiven. Bovendien; de aanvallers zijn niet bereid om de ballen te halen en dus moet het middenveld de bepalende en dominante factor worden. Zoals gezegd; Pieters en Manolev zie ik dat niet doen 8: Je bent nogal zeker van je zaak dat je in 90% van de wedstrijden geen controleurs nodig zijn en de verdedigers "lucht staan te dekken". Ik wil je er toch wel op wijzen dat; Ajax, Twente, AZ, Heerenveen, Groningen, Roda, Utrecht, Vitesse en wellicht Heracles allemaal zijn gegroeid en het PSV knap lastig zullen gaan maken. Ik voorspel je dus dat het juist PSV zal zijn die (volgens het bekende recept van Rutten) zich terugtrekt op eigen helft. Gevolg; Toivonen, Lens en Hamdoei worden niet bereikt met als gevolg dat er weinig doelpunten op de borden zullen verschijnen 9: Wat maakt PSV zoveel beter dan vorig jaar met het vertrek van o.a. Dzsudzsák, Berg en Rodríguez? Het is immers niet voor niets dat Toivonen dreigt met vertrek als er niet heel snel versterking wordt gehaald (over een staaltje van muiten gesproken trouwens, Hamdoei zal zich in ieder geval goed kunnen optrekken aan zijn nieuwe vriend..:-) 10: Tenslotte; ik hoop echt dat PSV niet al teveel zal terugvallen in de competitie. Na het verval van Feijenoord hebben we nog maar weinig ploegen die een beetje tegenstand bieden en in dat kader had PSV altijd wel iets extra's tegenover Ajax. Indien ook PSV terug gaat vallen naar de middenmoot is dat niet leuk voor Ajax en daarmee voor heel voetbalminnend Nederland! |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Dit zeg je allemaal wel maar Pieters zit wel bij Nederlands elftal en dat kunnen anita, blind en boilesen niet zeggen!Oke Manolev vind ik zelf ook niet goed maar daar komt een vervanger voor en een cv jij denkt dat psv al uitgewinkeld is en je hebt het niet over mertens wijnaldum en strootman gehad! waarom? want die had jij liever bij jou club gezien |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Dit zeg je allemaal wel maar Pieters zit wel bij Nederlands elftal en dat kunnen anita, blind en boilesen niet zeggen!Oke Manolev vind ik zelf ook niet goed maar daar komt een vervanger voor en een cv jij denkt dat psv al uitgewinkeld is en je hebt het niet over mertens, Wijnaldum strootman gehad! waarom? die had je liever bij je eigen club gezien!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door danniepsv -- |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:13 schreef danniepsv het volgende:Dit zeg je allemaal wel maar Pieters zit wel bij Nederlands elftal en dat kunnen anita, blind en boilesen niet zeggen!Oke Manolev vind ik zelf ook niet goed maar daar komt een vervanger voor en een cv jij denkt dat psv al uitgewinkeld is en je hebt het niet over mertens wijnaldum en strootman gehad! waarom? want die had jij liever bij jou club gezien Nou Dannie.. Boilesen zal niet snel voor het Nederlands elftal uitkomen, Pieters is ruim 2 jaar ouder dan Blind (overigens niet beter dan Boilesen maar goed genoeg voor een dubbele bezetting op die positie). En Anita, die komt er wel (nogal drukke bezetting op die positie in NL elftal door alle andere (ex) ajaxieden)..
Wijnaldum?? Neehh.. Geen kakkerlakken met onvoldoende kwaliteit bij Ajax. Alsjeblieft zeg!! Strootman en Mertens hadden gekund (inmiddels betere spelers binnengehaald) maar te duur voor de kwaliteit die ze leveren. Voor PSV overigens echte aanwinsten hoor!!
Wie wordt die vervanger voor Manolev overigens? |
|
|
|