|
|
Spotgod
|
|
|
@danniepsv: Anita heeft inmiddels 34 wedstrijden in Oranje gespeeld en Pieters 24. Ajax is uitgewinkeld en heeft aan de aan- en verkopen een flink positief saldo overgehouden (exclusief Stekelenburg en Hamdoei). Tevens hebben wij ons flink versterkt bij Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax jeugd. Zoals het hoort dus. PSV moet vooral nog even doorgaan met "winkelen" voor een aanvaller, een vervanger voor Manolev, een centrale verdediger en doe er meteen een knappe keeper bij (er loopt er nog eentje bij AZ, winnen jullie zeker de prijs als het gaat om het grootst aantal ego's in 1 elftal :-), jaag vooral je allerlaatste cashflow er in 1 seizoen helemaal doorheen en kijk vervolgens naar de kakkerlakken wat je toekomst is. Probeer eerst even na te denken voordat je iets opschrijft (en neem een cursus boekhouden;-) |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Dat weten ze nog niet maar stam is kandidaat |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote: Huren is geen optie, kopen voor een goed bedrag ongetwijfeld wel. Hou je de cahflow wel goed in de gaten.. |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote: Voor je cursus boekhouden: Strootman en Mertens: 13mio, Wijnaldum 5mio Stam 3mio Al Hamdoei 4mio
Totaal minimaal 25mio, da's best pittig voor 5 zeer gemiddelde spelers. Nog slechts 21mio over van de Eindhovense subsidie. Moet wel echt gaan leiden tot een paar ronden CL voetbal anders zie ik het somber in voor PSV. 3e worden is geen optie dus maar wel reeel gezien de kwaliteiten en potentie van Twente en Ajax t.o.v. PSV. Nog ff doorshoppen dus! ;-) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 08:15 schreef Spotgod het volgende:[..] Ik heb verstand van voetbal en dus ben ik Ajax supporter (maar dat terzijde). Toch neem ik graag even de moeite om op jou post te reageren: 1: PSV heeft vorig seizoen zijn kansen echt verprutst en is ondanks het slechte spel van Ajax en Twente niet verder gekomen dan de 3e plaats (dat geeft te denken vindt je niet?) 2: Rutten stond vorig seizoen onder druk en is onterecht opnieuw trainer van PSV. De reden van de wanprestatie van Rutten is dat juist PSV weinig aanvallend voetbal toonde en zich ingroef. Jouw stelling kan ik dan totaal niet volgen 3: Met Hamdoei, Toivonen en Lens heeft PSV de grootste ego's van het Nederlandse voetbal in 1 elftal verzameld. Lijkt me raadzaam dat Rutten op zoek gaat naar een team van psychologen om dat een beetje in het gareel te houden om te voorkomen dat er na 5 wedstrijden geen massale vechtpartijen in de kleedkamer uitbreken 4: Het middenveld met Pieters en Manolev is lachwekkend maar tevens geheel ongeschikt om de voorhoede van voldoende ballen te voorzien (die gaan ze namelijk niet zelf halen) 5: Iksaksson is nou niet bepaald de keeper waar je een gerust gevoel van krijgt. Ik zou dus eerder op zoek gaan naar een nieuwe keeper (lukt misschien nog net met de laatste centen van de eenmalige en laatste subsidie die Eindhoven aan PSV heeft verstrekt) 6: Bouma is nog net niet gepensioneert en zal waarschijnlijk slecht 50% van de wedstrijden kunnen spelen 7: De verdedigers van PSV zijn niet de types die makkelijk doorschuiven. Bovendien; de aanvallers zijn niet bereid om de ballen te halen en dus moet het middenveld de bepalende en dominante factor worden. Zoals gezegd; Pieters en Manolev zie ik dat niet doen 8: Je bent nogal zeker van je zaak dat je in 90% van de wedstrijden geen controleurs nodig zijn en de verdedigers "lucht staan te dekken". Ik wil je er toch wel op wijzen dat; Ajax, Twente, AZ, Heerenveen, Groningen, Roda, Utrecht, Vitesse en wellicht Heracles allemaal zijn gegroeid en het PSV knap lastig zullen gaan maken. Ik voorspel je dus dat het juist PSV zal zijn die (volgens het bekende recept van Rutten) zich terugtrekt op eigen helft. Gevolg; Toivonen, Lens en Hamdoei worden niet bereikt met als gevolg dat er weinig doelpunten op de borden zullen verschijnen 9: Wat maakt PSV zoveel beter dan vorig jaar met het vertrek van o.a. Dzsudzsák, Berg en Rodríguez? Het is immers niet voor niets dat Toivonen dreigt met vertrek als er niet heel snel versterking wordt gehaald (over een staaltje van muiten gesproken trouwens, Hamdoei zal zich in ieder geval goed kunnen optrekken aan zijn nieuwe vriend..:-) 10: Tenslotte; ik hoop echt dat PSV niet al teveel zal terugvallen in de competitie. Na het verval van Feijenoord hebben we nog maar weinig ploegen die een beetje tegenstand bieden en in dat kader had PSV altijd wel iets extra's tegenover Ajax. Indien ook PSV terug gaat vallen naar de middenmoot is dat niet leuk voor Ajax en daarmee voor heel voetbalminnend Nederland! 1. Vertrek Afellay, Amrabat en blessure Reis. 50% van je as vertrok in de winterstop. Geen vervangers gehaald. Goals voor de winterstop 53, goals na de winterstop 26. 2. Zie bovenstaande post. 3. Rutten heeft bewezen met moeilijke spelers om te gaan. Overigens overdrijf je over ego's, maar dat maakt niet uit. 4. Middenveld? Ze staan gewoon als back opgesteld. 5. Het is geen subsidie en eerst moet Isaksson verkocht worden. 6. Daarom zijn ze opzoek naar een nieuwe verdediger. 7. Onzin. 8. Ik baseer het op de wedstrijden van het afgelopen seizoen. Zelfs Ajax deed zich in Eindhoven ingraven. 10 man op eigen helft en op de counter loeren. 9. Ben je nu serieus? Ik dacht dat je zei dat je verstand van voetbal had. Berg was faalhaas eerste klas, Maza was bankzitter. Dzsudzsák is vervangen door Mertens. Op het moment dat er een fatsoenlijke spits bijkomt, dan heb je het verschil in goals tussen Dzsudzsák en Mertens + die van de falende Berg dik gecompenseerd. Dat van Toivonen is uitvergroot in de media. Hij gaf bij interesse weg te willen als er geen selectie is die voor het kampioenschap kan gaan. Er moeten ook een spits en een verdediger bij. Anders kom je in de problemen. Als aanvoerder mag je die uitspraken doen, zie ik niet als muiten. 10. Dit neem ik niet serieus. Er is geen enkele reden om PSV met Feyenoord te vergelijken. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 08:15 schreef Spotgod het volgende:[..] Ik heb verstand van voetbal en dus ben ik Ajax supporter (maar dat terzijde). Toch neem ik graag even de moeite om op jou post te reageren: 1: PSV heeft vorig seizoen zijn kansen echt verprutst en is ondanks het slechte spel van Ajax en Twente niet verder gekomen dan de 3e plaats (dat geeft te denken vindt je niet?) 2: Rutten stond vorig seizoen onder druk en is onterecht opnieuw trainer van PSV. De reden van de wanprestatie van Rutten is dat juist PSV weinig aanvallend voetbal toonde en zich ingroef. Jouw stelling kan ik dan totaal niet volgen 3: Met Hamdoei, Toivonen en Lens heeft PSV de grootste ego's van het Nederlandse voetbal in 1 elftal verzameld. Lijkt me raadzaam dat Rutten op zoek gaat naar een team van psychologen om dat een beetje in het gareel te houden om te voorkomen dat er na 5 wedstrijden geen massale vechtpartijen in de kleedkamer uitbreken 4: Het middenveld met Pieters en Manolev is lachwekkend maar tevens geheel ongeschikt om de voorhoede van voldoende ballen te voorzien (die gaan ze namelijk niet zelf halen) 5: Iksaksson is nou niet bepaald de keeper waar je een gerust gevoel van krijgt. Ik zou dus eerder op zoek gaan naar een nieuwe keeper (lukt misschien nog net met de laatste centen van de eenmalige en laatste subsidie die Eindhoven aan PSV heeft verstrekt) 6: Bouma is nog net niet gepensioneert en zal waarschijnlijk slecht 50% van de wedstrijden kunnen spelen 7: De verdedigers van PSV zijn niet de types die makkelijk doorschuiven. Bovendien; de aanvallers zijn niet bereid om de ballen te halen en dus moet het middenveld de bepalende en dominante factor worden. Zoals gezegd; Pieters en Manolev zie ik dat niet doen 8: Je bent nogal zeker van je zaak dat je in 90% van de wedstrijden geen controleurs nodig zijn en de verdedigers "lucht staan te dekken". Ik wil je er toch wel op wijzen dat; Ajax, Twente, AZ, Heerenveen, Groningen, Roda, Utrecht, Vitesse en wellicht Heracles allemaal zijn gegroeid en het PSV knap lastig zullen gaan maken. Ik voorspel je dus dat het juist PSV zal zijn die (volgens het bekende recept van Rutten) zich terugtrekt op eigen helft. Gevolg; Toivonen, Lens en Hamdoei worden niet bereikt met als gevolg dat er weinig doelpunten op de borden zullen verschijnen 9: Wat maakt PSV zoveel beter dan vorig jaar met het vertrek van o.a. Dzsudzsák, Berg en Rodríguez? Het is immers niet voor niets dat Toivonen dreigt met vertrek als er niet heel snel versterking wordt gehaald (over een staaltje van muiten gesproken trouwens, Hamdoei zal zich in ieder geval goed kunnen optrekken aan zijn nieuwe vriend..:-) 10: Tenslotte; ik hoop echt dat PSV niet al teveel zal terugvallen in de competitie. Na het verval van Feijenoord hebben we nog maar weinig ploegen die een beetje tegenstand bieden en in dat kader had PSV altijd wel iets extra's tegenover Ajax. Indien ook PSV terug gaat vallen naar de middenmoot is dat niet leuk voor Ajax en daarmee voor heel voetbalminnend Nederland! ik zie wel dat jij echt een 020 bril op hebt. je zou toivonen graag zien bij jullie in de selectie maar dat terzijde. een ding weet ik wel op 6 a 7 posities zijn wij beter bezet dan 020 op dit moment. en wij zullen nooit zo zinken als feyenoord daar is psv te groot voor en ons bedrijfs leven schiet ons dan toch te hulp zoals asml vdl we hebben overal sponsor als het er echt op aan komt en dat betreur ik echt bij feyenoord dat ze die club laten vallen. en houdt er maar rekening mee dat dit jaar het kampioenschap weer in de voetbalhoofdstad van nederland zal zijn.
nog even dit jullie hebben de laatste 10 jaar 3 kampioenschappen binnen gehaald dus ga aub niet praten dat wij het verprutsen dat doen jullie de laatste 15 jaar kampioenschappen verprutsen maar zoals ik al zei je hebt een echte 020 bril op. no hard feelings en succes met 020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:50 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] ik zie wel dat jij echt een 020 bril op hebt. je zou toivonen graag zien bij jullie in de selectie maar dat terzijde. een ding weet ik wel op 6 a 7 posities zijn wij beter bezet dan 020 op dit moment. en wij zullen nooit zo zinken als feyenoord daar is psv te groot voor en ons bedrijfs leven schiet ons dan toch te hulp zoals asml vdl we hebben overal sponsor als het er echt op aan komt en dat betreur ik echt bij feyenoord dat ze die club laten vallen. en houdt er maar rekening mee dat dit jaar het kampioenschap weer in de voetbalhoofdstad van nederland zal zijn. nog even dit jullie hebben de laatste 10 jaar 3 kampioenschappen binnen gehaald dus ga aub niet praten dat wij het verprutsen dat doen jullie de laatste 15 jaar kampioenschappen verprutsen maar zoals ik al zei je hebt een echte 020 bril op. no hard feelings en succes met 020 6 à 7 posities?? Bewijs het 'es? Ik geloof er namelijk niks van.. En dus als PSV bijv. weer 3de wordt, ga je er automatisch van uit dat men PSV ff sponsort? Dat is toch raar? Je moet nergens vanuit gaan, dan kan het altijd meevallen. Want wat nou als het niet gebeurt? Dan ben je mooi de lul.. En hoezo zou PSV dé voetbalhoofstad van NL zijn? Puur omdat ze de afgelopen 10 jaar meer prijzen hebben gewonnen? Slaat echt helemaal nergens op.. |
|
|
|
|
T-tim
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:19 schreef Hasjkoph het volgende:[..] 6 à 7 posities?? Bewijs het 'es? Ik geloof er namelijk niks van.. En dus als PSV bijv. weer 3de wordt, ga je er automatisch van uit dat men PSV ff sponsort? Dat is toch raar? Je moet nergens vanuit gaan, dan kan het altijd meevallen. Want wat nou als het niet gebeurt? Dan ben je mooi de lul.. En hoezo zou PSV dé voetbalhoofstad van NL zijn? Puur omdat ze de afgelopen 10 jaar meer prijzen hebben gewonnen? Slaat echt helemaal nergens op.. PSV is geen stad knul. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
brands zegt dat ajax de boot een beetje afhoudt. Transfervrij laten ze hem niet gaan, maar ze moeten el hamdaoui kopen voor 2,5 miloen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: ?? Zeg ik dat dan? En die post was puur een reactie op eindhovenpsv1.. Dus moet je op hem reageren en niet op mij.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:05 schreef Briantje het volgende:brands zegt dat ajax de boot een beetje afhoudt. Transfervrij laten ze hem niet gaan, maar ze moeten el hamdaoui kopen voor 2,5 miloen! Hij kost 4 miljoen.. Dus 2,5 zit er niet voor jullie in.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:53 schreef Spotgod het volgende:@danniepsv: Anita heeft inmiddels 34 wedstrijden in Oranje gespeeld en Pieters 24. Ajax is uitgewinkeld en heeft aan de aan- en verkopen een flink positief saldo overgehouden (exclusief Stekelenburg en Hamdoei). Tevens hebben wij ons flink versterkt bij Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax jeugd. Zoals het hoort dus. PSV moet vooral nog even doorgaan met "winkelen" voor een aanvaller, een vervanger voor Manolev, een centrale verdediger en doe er meteen een knappe keeper bij (er loopt er nog eentje bij AZ, winnen jullie zeker de prijs als het gaat om het grootst aantal ego's in 1 elftal :-), jaag vooral je allerlaatste cashflow er in 1 seizoen helemaal doorheen en kijk vervolgens naar de kakkerlakken wat je toekomst is. Probeer eerst even na te denken voordat je iets opschrijft (en neem een cursus boekhouden;-) Lekker belangrijk dat ze in de jeugd veel bij het NL elfal hebben gespeeld. NU is Pieters de international, en wordt Anita niet meer opgeroepen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 08:15 schreef Spotgod het volgende:[..] Ik heb verstand van voetbal en dus ben ik Ajax supporter (maar dat terzijde). Toch neem ik graag even de moeite om op jou post te reageren: 1: PSV heeft vorig seizoen zijn kansen echt verprutst en is ondanks het slechte spel van Ajax en Twente niet verder gekomen dan de 3e plaats (dat geeft te denken vindt je niet?) 2: Rutten stond vorig seizoen onder druk en is onterecht opnieuw trainer van PSV. De reden van de wanprestatie van Rutten is dat juist PSV weinig aanvallend voetbal toonde en zich ingroef. Jouw stelling kan ik dan totaal niet volgen 3: Met Hamdoei, Toivonen en Lens heeft PSV de grootste ego's van het Nederlandse voetbal in 1 elftal verzameld. Lijkt me raadzaam dat Rutten op zoek gaat naar een team van psychologen om dat een beetje in het gareel te houden om te voorkomen dat er na 5 wedstrijden geen massale vechtpartijen in de kleedkamer uitbreken 4: Het middenveld met Pieters en Manolev is lachwekkend maar tevens geheel ongeschikt om de voorhoede van voldoende ballen te voorzien (die gaan ze namelijk niet zelf halen) 5: Iksaksson is nou niet bepaald de keeper waar je een gerust gevoel van krijgt. Ik zou dus eerder op zoek gaan naar een nieuwe keeper (lukt misschien nog net met de laatste centen van de eenmalige en laatste subsidie die Eindhoven aan PSV heeft verstrekt) 6: Bouma is nog net niet gepensioneert en zal waarschijnlijk slecht 50% van de wedstrijden kunnen spelen 7: De verdedigers van PSV zijn niet de types die makkelijk doorschuiven. Bovendien; de aanvallers zijn niet bereid om de ballen te halen en dus moet het middenveld de bepalende en dominante factor worden. Zoals gezegd; Pieters en Manolev zie ik dat niet doen 8: Je bent nogal zeker van je zaak dat je in 90% van de wedstrijden geen controleurs nodig zijn en de verdedigers "lucht staan te dekken". Ik wil je er toch wel op wijzen dat; Ajax, Twente, AZ, Heerenveen, Groningen, Roda, Utrecht, Vitesse en wellicht Heracles allemaal zijn gegroeid en het PSV knap lastig zullen gaan maken. Ik voorspel je dus dat het juist PSV zal zijn die (volgens het bekende recept van Rutten) zich terugtrekt op eigen helft. Gevolg; Toivonen, Lens en Hamdoei worden niet bereikt met als gevolg dat er weinig doelpunten op de borden zullen verschijnen 9: Wat maakt PSV zoveel beter dan vorig jaar met het vertrek van o.a. Dzsudzsák, Berg en Rodríguez? Het is immers niet voor niets dat Toivonen dreigt met vertrek als er niet heel snel versterking wordt gehaald (over een staaltje van muiten gesproken trouwens, Hamdoei zal zich in ieder geval goed kunnen optrekken aan zijn nieuwe vriend..:-) 10: Tenslotte; ik hoop echt dat PSV niet al teveel zal terugvallen in de competitie. Na het verval van Feijenoord hebben we nog maar weinig ploegen die een beetje tegenstand bieden en in dat kader had PSV altijd wel iets extra's tegenover Ajax. Indien ook PSV terug gaat vallen naar de middenmoot is dat niet leuk voor Ajax en daarmee voor heel voetbalminnend Nederland! Wat je bij punt 7 zegt is echt volslagen onzin, Manolev en Pieters zijn helemaal geen middenvelders, en worden ook in balbezit niet als dusdanig gebruikt, middenvelders moeten ballen opeisen ( Strootman doet dat prima) en het spel verdelen, versnellen of vertragen. Manolev en Pieters zijn er om ondersteuning te geven aan de buitenspelers die eventueel dubbel gedekt worden, als 1 van beide spelers opkomt heeft dat helemaal niks met het middenveld te maken..
Je noemt jezelf Ajacied, maar snapt het spelletje niet, en dat is niet een hele logische combinatie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:50 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] ik zie wel dat jij echt een 020 bril op hebt. je zou toivonen graag zien bij jullie in de selectie maar dat terzijde. een ding weet ik wel op 6 a 7 posities zijn wij beter bezet dan 020 op dit moment. en wij zullen nooit zo zinken als feyenoord daar is psv te groot voor en ons bedrijfs leven schiet ons dan toch te hulp zoals asml vdl we hebben overal sponsor als het er echt op aan komt en dat betreur ik echt bij feyenoord dat ze die club laten vallen. en houdt er maar rekening mee dat dit jaar het kampioenschap weer in de voetbalhoofdstad van nederland zal zijn. nog even dit jullie hebben de laatste 10 jaar 3 kampioenschappen binnen gehaald dus ga aub niet praten dat wij het verprutsen dat doen jullie de laatste 15 jaar kampioenschappen verprutsen maar zoals ik al zei je hebt een echte 020 bril op. no hard feelings en succes met 020 Wat die posities betreft is dat echt onzin hoor. Betere keeper, en een compleet betere verdediging bij Ajax, met Eriksen en Janssen is ook het middenveld bij Ajax beter. Voorlopig is alleen Toivonen en MErtens Ajax waardig, de rest zou ik ook absoluut niet bij ons willen zien.
Of wou jij zeggen dat een STrootman beter is als JAnssen?? een Wijnaldum beter is dan Eriksen?? of een Bouma beter is dan Vertonghen?? En ja, ook Boilesen is beter dan Pieters, dat zal komend seizoen zeker duidelijk worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:05 schreef Briantje het volgende:brands zegt dat ajax de boot een beetje afhoudt. Transfervrij laten ze hem niet gaan, maar ze moeten el hamdaoui kopen voor 2,5 miloen! NIet waar, Ajax wil 4 miljoen hebben. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Dat kunnen ze willen, maar ik zeg voor een spits van ajax 2 moeten ze maar 2,5 miljoen betalen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:46 schreef Briantje het volgende:Dat kunnen ze willen, maar ik zeg voor een spits van ajax 2 moeten ze maar 2,5 miljoen betalen Na dan niet.. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Ze moeten El Hamdaoui snel halen! die jongen zorgt voor goals, want een echte spits hebben we nu niet. |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:15 schreef remco k het volgende:[..] Wat je bij punt 7 zegt is echt volslagen onzin, Manolev en Pieters zijn helemaal geen middenvelders, en worden ook in balbezit niet als dusdanig gebruikt, middenvelders moeten ballen opeisen ( Strootman doet dat prima) en het spel verdelen, versnellen of vertragen. Manolev en Pieters zijn er om ondersteuning te geven aan de buitenspelers die eventueel dubbel gedekt worden, als 1 van beide spelers opkomt heeft dat helemaal niks met het middenveld te maken.. Je noemt jezelf Ajacied, maar snapt het spelletje niet, en dat is niet een hele logische combinatie. Ik ben het met je eens dat ik de verkeerde linie heb benoemd. Neemt niet weg dat als PSV met druk op de tegenstanders wil spelen, deze spelers wel belangrijk zijn voor het welslagen ervan. PSV zal, willen ze echt kansmaken op CL voetbal, zich niet alleen moeten versterken met een spits. De kans dat deze club beter gaat presteren dat Ajax en Twente is voor aankomend seizoen zeer klein (kansloos is een betere inschatting). En dat maakt de probemen voor PSV alleen maar groter. Ze hebben, willen ze immers een financiele begroting verbeteren, de CL miljoenen heel hard nodig en gezien de uitgaven die tot nu toe al zijn gedaan (en wat ze nog moeten gaan uitgeven) zit het clubje is een onmogelijke situatie die zich het beste laat omschrijven als Russich roulette. Immers; er wordt nu met de laatste centen een elftal opgetuigd wat onder leiding van een middelmatige trainer MOET presteren. Doen ze het niet leveren de investeringen in spelers geen rendement en verslechterd de exploitatie verder naar een Grieks niveau.
Het feit dat dit jaar gemeente en bedrijfsleven een einde van het clubje heeft voorkomen schept geen precedent om dat de volgende keer wederom te doen. Het is voor PSV dit jaar dus erop of eronder en eerlijk gezegd heb ik daar weinig vertrouwen in.
P.s.: Volgens mij hebben de resultaten van PSV in voorgaande CL competities er indirect voor gezorgt hebben dat er nu minder deelnemers uit de competitie deel kunnen nemen aan de CL (maar dat kan ik mis hebben). Extra zuur dus dat ze daarmee nu hun eigen graf hebben gegraven. |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
die brands denkt dat Ajax een liefdadige instelling is die man is gek.moet Ajax dat serieus nemen met transfervrij vertrekken die is van lotje getikt. die mafketel |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 08:57 schreef Spotgod het volgende:[..] P.s.: Volgens mij hebben de resultaten van PSV in voorgaande CL competities er indirect voor gezorgt hebben dat er nu minder deelnemers uit de competitie deel kunnen nemen aan de CL (maar dat kan ik mis hebben). Extra zuur dus dat ze daarmee nu hun eigen graf hebben gegraven. Dat heb je idd mis, PSV heeft het afgelopen decennium de meeste punten voor Nederland verzameld. En welk graf? PSV heeft straks geen CL nodig om zwarte cijfers te schrijven. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 19:17 schreef busje440 het volgende:die brands denkt dat Ajax een liefdadige instelling is die man is gek.moet Ajax dat serieus nemen met transfervrij vertrekken die is van lotje getikt. die mafketel Het is een spel, natuurlijk weet hij dat Ajax hem niet transfervrij laat gaan. Dat lijkt me logisch. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Natuurlijk is het een spel. De onderhandelingen liggen nu stil, maar PSV moet gewoon een bod gaan doen van 2,5 miljoen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 08:57 schreef Spotgod het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat ik de verkeerde linie heb benoemd. Neemt niet weg dat als PSV met druk op de tegenstanders wil spelen, deze spelers wel belangrijk zijn voor het welslagen ervan. PSV zal, willen ze echt kansmaken op CL voetbal, zich niet alleen moeten versterken met een spits. De kans dat deze club beter gaat presteren dat Ajax en Twente is voor aankomend seizoen zeer klein (kansloos is een betere inschatting). En dat maakt de probemen voor PSV alleen maar groter. Ze hebben, willen ze immers een financiele begroting verbeteren, de CL miljoenen heel hard nodig en gezien de uitgaven die tot nu toe al zijn gedaan (en wat ze nog moeten gaan uitgeven) zit het clubje is een onmogelijke situatie die zich het beste laat omschrijven als Russich roulette. Immers; er wordt nu met de laatste centen een elftal opgetuigd wat onder leiding van een middelmatige trainer MOET presteren. Doen ze het niet leveren de investeringen in spelers geen rendement en verslechterd de exploitatie verder naar een Grieks niveau. Het feit dat dit jaar gemeente en bedrijfsleven een einde van het clubje heeft voorkomen schept geen precedent om dat de volgende keer wederom te doen. Het is voor PSV dit jaar dus erop of eronder en eerlijk gezegd heb ik daar weinig vertrouwen in. P.s.: Volgens mij hebben de resultaten van PSV in voorgaande CL competities er indirect voor gezorgt hebben dat er nu minder deelnemers uit de competitie deel kunnen nemen aan de CL (maar dat kan ik mis hebben). Extra zuur dus dat ze daarmee nu hun eigen graf hebben gegraven. Ik denk dat je PSV flink onderschat, ik denk namelijk dat ze zelfs nu zonder spits, samen met TWente de beste aanvalslinie hebben van de ED.
en volgens mij zijn het niet de prestaties van PSV die voor minder plekken hebben gezeorg, maar de dramtische prestaties van Ajax in Europa. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
PSV moet wel degelijk nog een spits erbij halen, want die wordt gewoon erg gemist! El Hamdaoui is de beste optie! En er moet nog een centrale verdidiger gehaald worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:49 schreef Briantje het volgende:PSV moet wel degelijk nog een spits erbij halen, want die wordt gewoon erg gemist! El Hamdaoui is de beste optie! En er moet nog een centrale verdidiger gehaald worden! Toivonen kan prima in de punt spelen als echte spits, Wijnaldum daarachter en Hutchinson en Strootman als "controleurs", dan gaat dat helemaal goed komen bij jullie hoor. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Toivonen speelt liever op het middenveld en een spits is gewoon nodig voor een betere en bredere selectie |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Waarom wordt er vanuit PSV niet gesproken over Dost? Toch een zeer acceptabele spits om de selectie compleet te maken.. |
|
|
|
|
klopt
|
|
|
nu jorgensen vrij wel zeker niet meer komt is Victor Ramos van Standard uit Belgie dan geen optie...? lange jonge braziliaan vast niet al te duur... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:16 schreef De Pater het volgende:Waarom wordt er vanuit PSV niet gesproken over Dost? Toch een zeer acceptabele spits om de selectie compleet te maken.. Dost heeft zich niet eens bewezen bij de subtop. Er wordt overal gezeken op El Hamdaoui die zijn kont tegen de krib gooit op het moment dat hij een conflict met zijn trainer heeft, maar Dost kan er ook wat van. Ik moet wel zeggen dat ik liever Dost, dan Bulykin, Amoah of VOH heb. Van die namen word ik al helemaal niet vrolijk. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
dost heef inderdaad nog niet veel laten zien en el hamdaoui wel! Ze moeten er echt eens vaart achter gaan zetten want het duurt weer allemaal lang! En er moet nog een verdediger bijkomen. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Ik zie nog best gebeuren dat Dost net zo'n geval als Berg is |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Maar als El Hamdaoui niet komt, liever Dost dan al die ouwe spelers die totaal geen restwaarde hebben. Dost kan zich nog ontwikkelen, maar die oude spelers worden echt niet beter. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik kan je garanderen dat hij niet komt. Hij gaat voor het geld en gebruikt de interesse van psv om een goed salaris elders te krijgen. Desnoods bivakkeert ie 3 jaar bij Ajax op de bank. Money, money, money....... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:07 schreef Robinho het volgende:Ik kan je garanderen dat hij niet komt. Hij gaat voor het geld en gebruikt de interesse van psv om een goed salaris elders te krijgen. Desnoods bivakkeert ie 3 jaar bij Ajax op de bank. Money, money, money....... Dan had hij - als VI gelijk heeft - ook niet stiekem met Udinese afgesproken, maar juist breed uit laten meten in de pers. Zodat andere clubs die hem op een lijstje hebben staan ff snel gaan handelen.
Ik ben trouwens om, heb Locadia zien voetballen. Altijd goede verhalen over die jongen gehoord, maar hij heeft zich echt flink ontwikkeld. Damn wat een spits. Sterk, snel, techniek, doelgericht, afmaker. Die jongen heeft alles. Ik zou hem gewoon van de A1 bij de selectie halen en speeltijd geven. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 21:28 schreef Briantje het volgende:dost heef inderdaad nog niet veel laten zien en el hamdaoui wel! Ze moeten er echt eens vaart achter gaan zetten want het duurt weer allemaal lang! En er moet nog een verdediger bijkomen. komt toch niet is niet te betalen |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 19:17 schreef busje440 het volgende:die brands denkt dat Ajax een liefdadige instelling is die man is gek.moet Ajax dat serieus nemen met transfervrij vertrekken die is van lotje getikt. die mafketel houdt uhm |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] Lekker belangrijk dat ze in de jeugd veel bij het NL elfal hebben gespeeld. NU is Pieters de international, en wordt Anita niet meer opgeroepen. juist. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: kijk de geschiedenis maar is terug knulletje dan kan je zie wat de aller eerste stad was van nederland EINDHOVEN!!!! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:19 schreef Hasjkoph het volgende:[..] 6 à 7 posities?? Bewijs het 'es? Ik geloof er namelijk niks van.. En dus als PSV bijv. weer 3de wordt, ga je er automatisch van uit dat men PSV ff sponsort? Dat is toch raar? Je moet nergens vanuit gaan, dan kan het altijd meevallen. Want wat nou als het niet gebeurt? Dan ben je mooi de lul.. En hoezo zou PSV dé voetbalhoofstad van NL zijn? Puur omdat ze de afgelopen 10 jaar meer prijzen hebben gewonnen? Slaat echt helemaal nergens op.. ja we hebben de laaste 20 jaar de meeste landstitels en schalen binnen gehaald of spreek je dit ook tegen. aub zeg vroeger was voetbal iets anders als op heden daar baseer ik dat op dat wij de voetbalhoofdstad zijn van nederland |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 14:00 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je PSV flink onderschat, ik denk namelijk dat ze zelfs nu zonder spits, samen met TWente de beste aanvalslinie hebben van de ED. en volgens mij zijn het niet de prestaties van PSV die voor minder plekken hebben gezeorg, maar de dramtische prestaties van Ajax in Europa. Ik kijk liever naar de resultaten. Als jij dit PSV de beste aanvalslinie vindt hebben dan wens ik je veel succes dit jaar.. |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] Lekker belangrijk dat ze in de jeugd veel bij het NL elfal hebben gespeeld. NU is Pieters de international, en wordt Anita niet meer opgeroepen. Nu wordt Pieters niet eens meer opgesteld in de basis door Rutten.. |
|
|
|
|
Spotgod
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 22:38 schreef Briantje het volgende:Natuurlijk is het een spel. De onderhandelingen liggen nu stil, maar PSV moet gewoon een bod gaan doen van 2,5 miljoen! Ik zou maar opschieten. En koop er meteen een extra spits bij anders is PSV voor de winterstop al kansloos voor de 3e plaats.. Nu Engelaar ook het licht heeft gezien en wenst te vertrekken bij PSV wordt het toch wel tijd om ook de laatste subsidiecenten aan te spreken voor wat versterkingen. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
inderdaad PSV moet eens opschieten met het aantrekken van El Hamdaoui en ook moet er nog een extra spits gehaald worden en een verdediger! engelaar moet gewoon snel verkocht worden! |
|
|
|
|
PSVerHarm
|
|
|
PSV heeft gewoon een spits nodig, en el hamdoui is een goede spits met veel kwalititeiten genoeg. Zijn gedrag is niet oke, maar ik denk dat rutten professionneel genoeg is om met zo'n lastige jongen om te gaan. Het zal geen 2e keer gebeuren dat el hamdoui uit de selectie word gezet. Bij Ajax ging het er ook vooral om dat hij niet in het systeem paste, en bij PSV is dat niet het geval. Nu die jongen niet zo duur is, moeten PSV die kans grijpen. De eredivisie is al begonnen, en de tijd dringt. Als je een spits gaat kopen, dan moet het geen frutter zijn. maar wel een goede. Het zal er niet uit zijn als Zeefuik de hele seizoen in de basis zal staan. Vorig seizoen tegen willem 2 had hij een debuut. Laat die jongen eerst nog uitgroeien in jong PSV. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
El Hamdaoui is niet te betalen zegt marcel brands.. Dit zou natuurlijk heel jammer zijn, want el hamdaoui staat garant voor doelpunten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 23:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] ja we hebben de laaste 20 jaar de meeste landstitels en schalen binnen gehaald of spreek je dit ook tegen. aub zeg vroeger was voetbal iets anders als op heden daar baseer ik dat op dat wij de voetbalhoofdstad zijn van nederland Ajax pakt 25 prijzen de afgelopen 20 jaar. Jullie 19. Ik denk dat jij je feiten even moet nakijken.. |
|
|
|
|
klopt
|
|
|
waarom praten we nog steeds over de onmogelijk transfer om el hamdaoui terug te halen?:O ik lees net psv heeft ook weer een bod van 5 mil op moisander gedaan... dat gaat toch niet werken haal gewoon Royston Drenthe terug... geweldige speler die ook nog is drijgt te verdwijnen als international... wtf? is iedereen hem dan vergeten? hij doet me denken aan lee young pyo in zijn jaren onder guus hiddink... was ook een geweldige spelere en zet dan pieters maar op rechts dat is altijd nog beter dan het vogeltje manolev zo als de heer van der gijp omschrijft! |
|
|
|