|
|
infamous psv
|
|
|
kan prachtige deal worden |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
jullie zijn formeel gezien toch failliet? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
sterven van t geld hahaha |
|
|
|
|
martje
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Ze moeten proberen die 2 aan te trekken, geweldige voetballers die 2 en met een hoge potentie! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Zelf opleiden is vrij moeilijk, dus trek de beurs maar weer. |
|
|
|
|
jeroenvdkering
|
|
|
Mertens inmiddels gesignaleerd in Eindhoven! Robinho is zeker voor ajax? |
|
|
|
|
marf
|
|
|
meteen halen met die miljoenen van bakkal en Balázs Dzsudzsák! anders word het toch niets dit jaar. feyenoord 2 is coming! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
waren prima aankopen geweest, maar als ik lees dat enkel strootman al 9 miljoen moet kosten en ook mertens rond de 8 miljoen van een vraagprijs heeft, denk ik niet dat ze komen! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Bodemprijs is 14 miljoen euro voor beide spelers. Beide spelers 7 miljoen, alleen als een club in augustus komt gaat de prijs omhoog naar 9 miljoen per speler. Omdat Utrecht dan minder tijd heeft om vervangers te zoeken. Aldus Slegers en Lippold van VI. Zij denken dat PSV geen 14 gaat betalen, maar een doorverkooppercentage + evt. prestatiebonussen. |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
ja het is al lang klaar de beide spelers gaan gewoon naar PSV de prijs ligt de 12 miljoen. binnen een dag word het bekend gemaakt. mag Utrecht heel blij zijn het geld kunnen ze goed heel goed gebruiken toch |
|
|
|
|
martje
|
|
|
Booy: "Willen geen leegloop bij FC Utrecht,denk niet dat dit doorgaat utrecht wil het liefst dit team behouden |
|
|
|
|
Jeps
|
|
|
Voor 12 miljoen kunnen ze genoeg nieuwe kopen bij utrecht!!!!! PSV moet zorgen dat ze ermee opschieten het is zo 1 september |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
psv koopt onbekende voor 250000 |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
heb je een pen .... kun je op je buik schrijven |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
misschien kun je er op gaan zitten |
|
|
|
|
jor
|
|
|
meteen halen en robinho moet niks zeggen weet er helemaal niks van |
|
|
|
|
Bertus123
|
|
|
als psv de steun niet had gekregen zouden ze failliet zijn ja.. dan zou er zoveel bezuinigd moeten worden dat er van t team niets meer over zou blijven..
Of heb je t over de jeugd? Wat is er bij PSV de laatste tijd nu uit de jeugd gekomen? PSV is een koopclub en dat zal het helaas altijd blijven |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarop?? de kampioenschappen van de afgelopen jaren??? of de vele spelers die bij PSV voor vele miljoenen worden verkocht?? Of de geweldige talenten die doorbreken vanuit de jeugd??
Of misschien de totale prijzenkast van PSV??
Sorry, maar ik zou niet weten waarom een Ajaxsupporter jaloers op PSV zou moeten zijn. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
voor iemand die neus is zit je wel veel hier op psv forum twijfel je soms |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Misschien zit hij nog meer op het Ajaxforum... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En wat deed jij dan op het Ajaxforum? Twijfel jij wel dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom zou je moeten twijfelen als je al supporter bent van de grootste, mooiste en meest succesvolle club allertijden in NL, met trowuens ook nog veruit de meeste supporters in Nl en ver daarbuiten.
Nee sorry kerel, maar ajax was mijn clubje al toen jij naar alle waarschijnlijkheid nog in de luiers zat ( aan je posts te zien) |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 23:37 schreef remco k het volgende:[..] Waarop?? de kampioenschappen van de afgelopen jaren??? of de vele spelers die bij PSV voor vele miljoenen worden verkocht?? Of de geweldige talenten die doorbreken vanuit de jeugd?? Of misschien de totale prijzenkast van PSV?? Sorry, maar ik zou niet weten waarom een Ajaxsupporter jaloers op PSV zou moeten zijn. misschien omdat wij de laatste jaren de eredivisie hebben gedomineerd en altijg goed mee draaide in CL ? dit kan je toch ook niet ontkennen. nu ging het even 2jaren minder maar aankomend seizoen zijn wij gewoon weer titel kandidaat of denk je soms van niet. wij zijn er sterker op geworden jullie eerder zwakker en nu gaat de zeeuw misschien ook nog en wie weet wat er nog volgt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 17:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] misschien omdat wij de laatste jaren de eredivisie hebben gedomineerd en altijg goed mee draaide in CL ? dit kan je toch ook niet ontkennen. nu ging het even 2jaren minder maar aankomend seizoen zijn wij gewoon weer titel kandidaat of denk je soms van niet. wij zijn er sterker op geworden jullie eerder zwakker en nu gaat de zeeuw misschien ook nog en wie weet wat er nog volgt Deze snap ik echt helemaal niet.
Jullie de laatste jaren de ED gedomineerd?? alweer 3 jaar geen kampioen, en daarvoor een keer met 1 goal verschil en 1 keer met een puntje verschil, dat noem ik niet domineren hoor.
Jullie waar sterker op geworden?? Affelay, Reis, Berg, Dsudzak weg. Mertens is nog stukken minder dan dat Dsudzak was, Wijnaldum is veeeeel slechter dan Affelay, en Strootman heeft nog helemaal niks gepresteerd al is dat wel een goede voetballer.
Ajax is Suarez en Urby kwijtgeraakt waarvan de eerste natuurlijk een flinke aderlating is. Maar verder is er nog niemand weg, de Zeeuw was afgelopen seizoen niet bepalend bij Ajax en mag van de Boer vertrekken. Verder hebben we de beste speler van de ED van afgelopen seizoen gekocht voor slechts 3 ,2 miljoen, hebben we de beste speler van de Jupiler league gekocht en de beste speler van de Afrikaanse competitie gekocht. Bij ons komt er meer geld binnen aan transfers dan dat we uitgeven aan transfers, en bij jullie is dat bijna andersom.
Nee sorry, jullie zijn zeker weten niet sterker dan afgelopen jaar, terwijl er in mijn ogen wel iets op vooruit zijn gegaan.
Natuurlijk is dat geen garantie voor de titel, en zullen jullie zeker meestrijden om de eerste prijs.
Ook hebben wij nog een aantal hele grote talenten gekocht en komt er ook weer een aantal spelers vanuit de A1 die nadrukkelijk op de deur kloppen van het eeste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:[..] Deze snap ik echt helemaal niet. Jullie de laatste jaren de ED gedomineerd?? alweer 3 jaar geen kampioen, en daarvoor een keer met 1 goal verschil en 1 keer met een puntje verschil, dat noem ik niet domineren hoor. Jullie waar sterker op geworden?? Affelay, Reis, Berg, Dsudzak weg. Mertens is nog stukken minder dan dat Dsudzak was, Wijnaldum is veeeeel slechter dan Affelay, en Strootman heeft nog helemaal niks gepresteerd al is dat wel een goede voetballer. Ajax is Suarez en Urby kwijtgeraakt waarvan de eerste natuurlijk een flinke aderlating is. Maar verder is er nog niemand weg, de Zeeuw was afgelopen seizoen niet bepalend bij Ajax en mag van de Boer vertrekken. Verder hebben we de beste speler van de ED van afgelopen seizoen gekocht voor slechts 3 ,2 miljoen, hebben we de beste speler van de Jupiler league gekocht en de beste speler van de Afrikaanse competitie gekocht. Bij ons komt er meer geld binnen aan transfers dan dat we uitgeven aan transfers, en bij jullie is dat bijna andersom. Nee sorry, jullie zijn zeker weten niet sterker dan afgelopen jaar, terwijl er in mijn ogen wel iets op vooruit zijn gegaan. Natuurlijk is dat geen garantie voor de titel, en zullen jullie zeker meestrijden om de eerste prijs. Ook hebben wij nog een aantal hele grote talenten gekocht en komt er ook weer een aantal spelers vanuit de A1 die nadrukkelijk op de deur kloppen van het eeste.. wat wie ook schrijft t is ook zo dat zowel psv en ajax minder is geworden en dat andere clubs sterker zijn geworden , mr das geen ramp op lange termijn wordt je daar ook wel weer beter van. de grote clubs krijgen t niet meer cadeau |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:28 schreef infamous psv het volgende:[..] wat wie ook schrijft t is ook zo dat zowel psv en ajax minder is geworden en dat andere clubs sterker zijn geworden , mr das geen ramp op lange termijn wordt je daar ook wel weer beter van. de grote clubs krijgen t niet meer cadeau Geweldige grammaticale correcte zin.. Moest echt moeite doen om het te kunnen begrijpen.. (Tenminste, meer moeite dan normaal) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
wat is jou probleem jonguh |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:15 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Geweldige grammaticale correcte zin.. Moest echt moeite doen om het te kunnen begrijpen.. (Tenminste, meer moeite dan normaal) zit hier niet aan dictee , mr je kan toch gewoon lezen wat er staat wat maakt jou die komma''s en punten nou uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:30 schreef infamous psv het volgende:[..] zit hier niet aan dictee , mr je kan toch gewoon lezen wat er staat wat maakt jou die komma''s en punten nou uit Spelfouten, ok, daar heb ik totaal geen moeite mee, maar als je wilt dat mensen jouw posts lezen, zou ik het een beetje overzichtelijker maken. De volgende keer als men jouw posts zien, slaan ze die gewoon over, omdat ze geen zin hebben om moeite te doen om het te kunnen lezen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:47 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Spelfouten, ok, daar heb ik totaal geen moeite mee, maar als je wilt dat mensen jouw posts lezen, zou ik het een beetje overzichtelijker maken. De volgende keer als men jouw posts zien, slaan ze die gewoon over, omdat ze geen zin hebben om moeite te doen om het te kunnen lezen. ben te enthousiast met typen |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
jaloers op psv:')!
Zonder deze 2 spelers speelden jullie mee om plaats 6 a 7. gefeliciteerd met plaats 5 ! hoger komen jullie niet! |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Dat kan je over AJAX zeggen. Overigens de aankoop van Janssen is een miskoop: Hij is zometeen geblesseerd omdat hij zo oud is. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
tuurlijk 30 jaar is tegenwoordig al bejaard ofniet! Dit zegt denk ik meer over jou voetbalintelligentie! |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Nee maar hij loopt meer kans op blessures op dan bv. Strootman:P En waarom zit je bij psv op een forum te kijken. Mogen ze je bij ajax forum niet |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Integenstelling tot psv heeft ajax wel een brede selectie en kunnen we dan een eventueel blesure van janssen makkelijk opvangen. en volgens mij heeft janssen vorig jaar geen wedstrijd van twente gemist;)
daar wordt niet zo dom geluld dus hoef ik verder geen commentaar te leveren. en af en toe klik ik eens een bericht aan op dit forum en als ik dan lees dat ajacieden jaloers zouden moet worden op psv, ja dan waait daar men pet van af! en dan kan ik het uiteraard niet laten om toch even te reageren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Nee, maar daar heeft hij ook gewoon zijn beste seizoen gedraaid. En elke speler word een jaartje ouder... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
enkele weken geleden had ie nog geen moeite met 90 min en denk dat 8 weken later er weinig verandert is denk je niet ;)! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 09:30 schreef AFCAMylife het volgende:Integenstelling tot psv heeft ajax wel een brede selectie en kunnen we dan een eventueel blesure van janssen makkelijk opvangen. en volgens mij heeft janssen vorig jaar geen wedstrijd van twente gemist;) daar wordt niet zo dom geluld dus hoef ik verder geen commentaar te leveren. en af en toe klik ik eens een bericht aan op dit forum en als ik dan lees dat ajacieden jaloers zouden moet worden op psv, ja dan waait daar men pet van af! en dan kan ik het uiteraard niet laten om toch even te reageren! leef je mr uit daar is forum toch voor |
|
|
|